Solicitare CMR / ROMÂNIAîncărcată de pe telefon!

Ranca sau Bucovina? - Familie cu doi copii mici

Trimisă în 14.08.15 02:04
autor didianadJR [București]
» VIZUALIZĂRI: 6077

Ce zona ar fi mai potrivită pentru copii.

Initial vroiam sa o luam spre Bucovina si manastirile ei insa sotul spune ca sunt peisaje mai frumoase pe Transalpina/Ranca.

Daca se afla printre Dvs familii care au vizitat deja aceste locuri, asi aprecia sfaturile si parerile voastre.

Ce avantaje si dezavantaje sunt?

Sa luam cazare dinainte sau găsim la fata locului?

Multumesc.


  • PERIOADA: Aug-sep -- NOPŢI CAZARE: 6
  • BUGET: 2000-3000 lei -- TRANSPORT: Auto
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 2 -- VÂRSTA: 3 ani si 1 an

Răspunsuri

izabizaPM16r[14.08.15 08:23]

@didianad -

Nu sunt în măsură să spun care ar fi mai frumoasă sau mai bună. Asta depinde mult de ce vă doriți - să vizitați, să vă relaxați într-o locație cu peisaj frumos și facilități pentru copii, să drumețiți etc - distanța față de casă pe care sunteți dispuși să o parcurgeți,

Dar am să dau doar o sugestie generală - nu vă hazardați, cu 2 copii mici să plecați fără cazare rezervată. E plin sezon, deci riscați să vă creați un stres inutil umblând ”din poartă-n poartă” după cazare.

Succes și vacanță plăcută!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

Dragoș_MDAUCONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA209r[14.08.15 08:27]

Da, la Rânca e superb, dacă e vreme bună. Dar trebuie să te gândești că e munte, peste 2000 m altitudine și deja mai e cald doar ziua; noaptea, dimineața și seara vor fi friguroase. Vegetația e de platou alpin, cu resturi de pădure ici-colo. Singurul loc unde e ceva amenajat pentru oaspeții cu copii, despre care știu și pot spune, este pensiunea Valea Mariei. Pe pârtie se mai poate să fie montat un tobogan de tubing.

Pe de altă parte, Bucovina e o zonă cu clima mai blândă, cu dealuri și păduri, cu multă liniște, cu mânăstiri. Nu știu să fie și atracții pentru copii, dar e posibil să existe cazări dotate în acest sens. Din păcate, n-am mai fost demult acolo și nu știu ce să recomand. Totuși, ca zonă, aș spune că Bucovina e mai bună.

Ca ieșire de week-end, Rânca e OK.

N.B.: Dragoș_MD este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (5 voturi)

gettyyPA15r[14.08.15 08:48]

Şi eu tot Bucovina vă recomand cu tot dragul!

Peisajele sunt de vis... cu păduri frumoase şi ape cristaline, oamenii sunt calzi, primitori, cu mult, mult bun simţ!

Rânca mi s-a părut mai rece şi la propriu şi la figurat.

În Bucovina, vă recomand "Popasul Domnesc" din Voroneţ, despre care am scris un review aici. Eu cred că această pensiune este exact ceea ce căutaţi: locuri de joacă pentru copii, un modern centru SPA cu piscină mare, jacuzzi, spaţii de relaxare, jocuri pentru copii, duşuri, sală pentru masaj, saună, o sală de sport modern echipată, masă de tenis, un restaurant foarte bun unde veţi mânca bucate alese, tradiţionale şi nu numai. La mică distanţă de această pensiune, se află ştrandul şi parcul Ariniş

Eu cred că aici copiii dvs. se vor simţi minunat!!!

Vacanţă frumoasă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

papi1954GD1r[14.08.15 10:07]

Am venit acum ceva timp din zona Putnei. Nu vreau sa fac apologia Bucovinei (sunt nascut in Buzias) dar am fost in drumetie cu cei 2 nepoti in aceasta zona si am reusit sa-i bucur pe cei 2 copii. Nu uitati, totusi, ca a pleca la drum fara cazare este totusi un risc. Incercati o baza sau 2 de unde puteti sa vedeti toata Bucovina.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

fraPA25r[14.08.15 10:08]

Pe transalpina nu am fost, dar in zona Gura Humorului - Campulung - Vatra Dornei sigur gasiti ceva potrivit, doar ca trebuie un pic de informare. Exista si trasee montane spre diverse directii daca doriti miscare. De exemplu, spre Rarau, pietrele doamnei se pleaca de undeva dupa Campulung si este sosea pana la cabana Rarau. In Gura Humorului este zona Arinis cum a mai punctat cineva, cu parcul de aventuri de catarat pe sfori printre copaci si dat cu tiroliana, tras cu arcul etc. Tot in zona sa zicem ca ar fi cetatea Neamului (am scris review cu poze) sau cetatea de scaun din Suceava, dar deja ne departam de Bucovina. Obiective sunt in zona aceasta, de mai multe feluri..... Depinde mult de cum va imaginati vacanta. Cazare se gaseste; eu nu pot sa va recomand mare lucru, ca nu prea am stat peste noapte, eu locuind destul de aproape. Am scris review pentru cabana Rarau si pentru Casa Humor 4* (cu piscina interioara). Dupa ce va hotarati asupra zonei, puteti sa intrebati din nou aici pe amfostacolo la zona respectiva si probabil veti primi si recomandari de cazare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

EllisSV9r[14.08.15 10:12]

Bucovina recomand si eu, la Ranca nu prea aveti ce face intr. un concediu. Sunt locuri frumoase in Bucovina, recomand Pensiunea Lidana din Vama, retrasa spre padure, zona superba, sau, in Voronet, Perla Bucovinei, dar este in localitate, in imediata vecinătate a manastirii. Succes si concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

gdanutzaGD10r[14.08.15 12:29]

@didianad - Am fost si la Ranca si in Bucovina in ultimii ani si daca ar fi sa recomand ceva dintre cele doua locatii ar fi clar Bucovina. Ranca ca si statiune din punctul meu de vedere e o statiune moarta fara nicio atractie fara a avea ce fce acolo. Daca vreti in alta zona de acolo e ok dar nu Ranca. Imi amintesc ca eu am fost o zi in trecere si ne-am chinuit cateva ore sa mancam ceva acolo fiindca urma sa urcam pe transalpina. Peisajele sunt frumoase dar nu mai frumos ca in Bucovina. Asa ca recomandarea mea este Bucovina sau alta zona dar nu Ranca. Si cu copii asa de mici cred ca va trebuie o zona frumoasa si cu o cazare cu loc de joaca si piscina pentru prichindei nu mers cu masina si vizitari de zone.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

Dan&EmaTIT466r[14.08.15 12:38]

Ambele zone sunt superbe. Depinde foarte mult ce va doriti pentru familia Dvs cu 2 copii mici. In Bucovina daca mergeti la Vama la Casa Vero veti dori sa nu mai plecati. Timpul parca sta in loc, uitati ca exista poluare, zgomot, orase, fabrici si uzine.

La Ranca sunteti la poalele muntilor dar intr-o zona aglomerata. Peisajele sunt mirifice si cu cat urcari mai sus spre pasul Urdele peisajul montan devine mai salbatic si ametitor. Daca vreti cazare potrivita in zona va recomand sa nu stati in Ranca unde terenul e inclinat si copiii nu vor avea multe optiuni ci la Baia de Fier in apropiere la Pensiunea Andreea. Despre ambele locatii de cazare foarte decente dar mai ales potrivite pentru familii cu copii am postat. Eu personal as alege BucovinA.

La locatiile de mine numite trebuie sa faceti rezervari din timp, nu mergeti la plesneala!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Stefanescu50*JR1r[14.08.15 12:46]

Buna ziua,

Cunosc foarte bine aceste 2 zone din 2 motive : Bucovina este zona mea favorita (2-3 vizite pe an in ultimii 10 ani) iar Gorjul este judetul de unde provin si unde merg de 8-10 ori pe an.

Bucovina - Avantaje : cea mai buna bucatarie (dar atentie ca nu toti au mancare buna), produse mai natural in piete (Gura Humorului, Campulung Moldovenesc), zona foarte frumoasa si linistita, ospitalitate, traditii inca. Va recomand Casa Vero in Vama (dar nu cred ca gasiti locuri acum pentru ca este prima ca nota pe booking si are preturi bune) sau Hildes Residence in Gura Humorului (ceva mai scump). Oricum Gura Humorului, Vama si Frasin sunt localitatile recomandate (si invecinate).

Gorjul este zona mea natala si o iubesc cel mai mult pentru ca acolo am copilarit si acolo merg de 45 de ani de cand am plecat.

Dar trebuie sa aveti in vedere ca :

1. In Oltenia este o oferta de cazare mai redusa si majoritatea pensiunilor sunt facute in stilul classic romanesc (rigips si modernism si nu traditie);

2. In Oltenia este una dintre cele mai proaste bucatarii din tara (ma cert cu toti ai mei ca spun asta eu care am avut serviciu non-stop prin orasele Romaniei);

3. Transalpina este intr-adevar unica in Europa (este ceva superb desi am avut ochii deschisi doar 10 minute din cele 120 min cat a condus fiul meu pentru ca am crezut ca mor neexistand parapet. De fapt se si scrie la inceputul drumului ca drumul nu este omologat si se merge pe riscul conducatorului auto).

Dar, intr-adevar, este o zona superba.

Cazarea si mancarea sunt ceva mai ieftine decat in Bucovina dar diferenta de standard este foarte mare.

Indiferent unde mergeti, este indicat sa faceti rezervare prealabila dar locatiile foarte bune sunt deja ocupate pana la mijlocul lunii septembrie.

Concediu placut.

Constantin

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA48r[14.08.15 13:35]

Dintre cele doua destinatii eu recomand Bucovina.

Este adevarat, sunt peisaje frumoase, sunt multe manastiri de vizitat. Insa acestea nu cred ca vor incanta doi copii cu varste asa de mici, dimpotriva, ii va plictisi si nici voua, adultilor, nu va vor prii daca ei vor fi agitati si mofturosi. Plus ca ar trebui respectate orele de somn de pranz ale copiilor, deci deplasarile lungi cu masina pentru vizitarea diferitelor obiective turistice ar cam fi de evitat.

Am si eu un copil de doi ani si va zic din proprie experienta ca as alege un loc cat mai aproape de casa, pentru ca piciul se plictiseste destul de repede sa stea pe scaunul lui in masina si este destul de solicitant pentru mine sa incerc tot drumul sa-l distrez.

Ranca nu recomand din cauza Transalpinei care nu are parapeti de protectie si mie mi se pare foarte periculoasa. Am fost o singura data si mi-a fost foarte frica, nici nu am putut admira peisajele pentru ca eram ocupata cu rugaciunile sa nu intre careva in noi, ca n-aveam alta varianta de refugiu decat râpa fooarte adanca. Deci pana nu se va da oficial in folosinta si nu va avea siguranta necesara, eu nu voi mai vizita Transalpina.

Asadar, eu as alege acum zone care sa fie in primul rand pe placul copilului, pentru ca daca il incanta pe el si se simte bine, cu siguranta ne vom simti si noi bine. De ex. zona Rasnovului pentru vizitarea DinoLand, Cetatea Rasnovului si a celorlalte obiective mai apropiate

http://amfostacolo.ro/impresii9.php? iid=62434&d=dino-parc--rasnov

sau zona Sibiului, pentru vizitarea Gradinii Zoologice, a Parcului-Muzeu Sat Traditional Astra. http://amfostacolo.ro/romania-pareri, 15/sibiu, 92,1201/o-zi-in-dumbrava-sibiului-complex-muzeal-astra-zoo-sibiu, 14876/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__56644. htm

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

dixi220SV8r[14.08.15 13:53]

Acum 3 saptamani, in weekend, am fost pe Transalpina. Drumul este foarte bun, au inceput sa puna parapeti si am fost nevoiti sa oprim foarte des deoarece din cauza lor se cam pierde din peisaj in timpul mersului. Peisajele sunt de vis, am prins o zi cu soare arzator si sus pe munte batea vantul tare. Ne-am prajit la propriu din cauza soarelui si a altitudinii (2 familii adulti). Initial am vrut sa ramanem la Ranca 1 noapte, dar localitatea este destul de anosta, nu ne-a inspirat. Sunt case, pensiuni si vile inca in constructie, mi s-a parut prea mare inghesuiala de cladiri, fara nimic atractiv, ceva anost, fara viata (nici oameni nu erau pe strada cand am trecut noi). In final am mers pana la Alba Iulia si ne-am cazat acolo. Transalpina se poate face cu usurinta intr-o zi, maxim 2, nu merita un sejur.

Anul trecut cam pe vremea asta am fost in Bucovina. Este superb!!! Ai ce vedea, cazare exista in mai toate localitatile (noi luam 2 camere), am vazut multe familii cu copii mici, in carucior. Nu pot sa va dau un sfat in legatura cu cazarea, noi am mers intr-un fel de circuit si am cautat un loc de dormit, in fiecare zi, cand se insera.

Eu as opta pentru Bucovina.

Concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA48r[14.08.15 14:04]

In privinta cazarii, eu nu as astepta sa iau ce gasesc la fata locului. Motivul este evident: cu doi copii mici ar fi neplacut/stresant/obositor sa umblati pe la nu-stiu-cate pensiuni ca sa gasiti o cazare cazare decenta.

As rezerva dinainte, pentru ca acum ne putem face o parere cat de cat obiectiva in ceea ce priveste conditiile de cazare, de pe net in general, si de pe acest site in special.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

didianadJRAUTOR SOL1r[14.08.15 15:55]

Va multumesc tare mult pentru răspunsurile voastre. Nici nu ma asteptam sa primesc asa multe si detaliate. Sincer apreciez efortul si toate indicatiile.

Prin urmare Bucovina sa fie. Cred ca a venit vremea ei, o tot păstrăm pentru cand vor venii copilasi.

Noi suntem din Ilfov/Saftica si am cam vizitat toată zona Sinaia, Brașov, Bran, Moeciu, Rasnov... etc. Chiar de Paște am fost acolo cu bebelusi dupa noi.

In masina sunt cuminti, nu ne fac probleme insa trebuie sa avem opriri mai dese pentru relaxare, papa... etc. Oricum nu ne aleargă nimeni, avem timp destul. In Iunie am fost cu ei la mare in Grecia si i-am ținut destul pe avion si masina insa au fost ok, seamănă cu mami si tati... multe plimbari!!! ne plictisim pe loc.

Acum vine o alta întrebare, Bucovina este mare si manastirile sunt rasfirate ici colo, cam in ce zona ar trebui sa luam cazare astfel încât sa ne fie ușor sa mergem către fiecare. Din ce am văzut eu Vama ar cam fi ok.

Sau sa stam doua trei zile intr-un loc si alte zile in alta zona?

Inca odată va multumesc pt răspunsuri.

C stima,

Didi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Stefanescu50*JR1r[14.08.15 16:23]

Pentru manastiri o cazare la Vama ar fi cea mai indicata. A doua varianta ar fi sa impartiti cazarea in 2 : cateva nopti la Vama, cateva nopti la Gura Humorului (unde mai exista si alte atractii).

In afara de manastiri luati in calcul :

1. o vizita la salina Cacica;

2. o vizita pe Rarau (superba);

3. Parcul Arinis de la Gura - Humorului (inclusiv piscina).

4. Fabrica de incaltaminte de la Vicovul de Sus (6 km de Putna, in drum), cu mare magazine de vanzare la pret de fabrica

A se evita zona dinspre Radauti (mai de campie) unde cei care au muncit pe branci in strainatate 25 de ani au umplut zona cu case de 10-15 camere, pentru a fi mai tari decat vecinii. Este o zona care nu are legatura cu traditia si cu Bucovina cea frumoasa

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA48r[14.08.15 16:31]

Vama este cam departe de manastirile din nord (Putna, Sucevita). Daca nu vreti sa fie obositoare vizitarea lor, puteti alege o cazare de 1-2 zile in acea zona. Si o alta cazare in zona Gura Humorului sau Vama.

Uitati aici obiectivele turistice pentru zona Bucovina: http://amfostacolo.ro/harta-romania__15/bucovina__93/

Presupun ca vreti sa vizitati si Moldova, daca tot ajungeti in zona respectiva (de obicei cele doua zone Moldova si Bucovina se viziteaza ,,la pachet” de cei ca noi care au distanta mare de parcurs pana acolo). Obiectivele turistice pentru Moldova : http://amfostacolo.ro/harta-romania__15/moldova__423/

Pentru zona Moldovei recomand cazare in comuna Agapia, la o pensiune care mi-a placut foarte mult. http://amfostacolo.ro/hotel.php? d=pensiunea-padurea-de-smarald-agapia--agapia-varatec-nt&id=7145

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

fraPA25r[15.08.15 18:49]

@cris1982: si as mai adauga muzeul de stiinte ale naturii (sau asa ceva) din sibiu, din complexul Bruchenthal (nu mai stiu cum se scrie). Eu am ramas foarte uimita cat de frumos a fost, la cat de mic este. Are inclusiv niste figurine mari din fibra de sticla gen dinozauri, atat in interior cat si in gradina din fata... asta ca tot ati adus vorba de sibiu, pentru copii

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

izabizaPM16r[16.08.15 07:21]
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA48r[16.08.15 10:24]

@izabiza - @fra a adaugat o completare recomandarii mele de a alege vizitarea Sibiului. Cititi primul meu comentariu si veti constata ca nu este deloc Nepotrivit/Eronat comentariul lui @fra.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA

fraPA25r[16.08.15 11:25]

@izabiza: da, mi-am dat si eu apoi seama ca a picat ca din copac raspunsul meu. Am citit comentariu legat de alte zone recomandate pentru copii, inainte de a se hotari autoarea asupra bucovinei si nu mi-am seama cat de multe raspunsuri s-au primit intre timp. Mi-a parut si mie rau, dar de acum nu stiam cum sa mai retractez sau sa modific si am lasat asa. Meritam o penalizare. Nu era cu suparare. Revenind la firul discutiei, si eu am recomandat Bucovina si chiar am punctat cateva obiective, asa ca sper sa mi se treaca macar putin cu vederea abaterea

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

didianadJRAUTOR SOL1r[16.08.15 13:43]

Toate comentariile voastre mi au fost de mare ajutor. Sper sa avem o vacanta placuta in Bucovina si sunt aproape convinsa ca asa va fi. Am ales doua locatii din bucovina. Vom poposi pt cateva nopti la Casa Elvira din Vama, dupa ce vizitam imprejurimile urcam catre Sucevita la Pensiunea Cristal.

Drumul dus il impartim in doua si ne gandeam sa ramanem in Neamt peste noapte, in Agapia apoi dimineata pe 28 sa pornim catre Vama unde am inchiriat camera.

Drumul la intoarcere il stabilim in functie de reactiia copiilor. Daca sunt ok la dus si noi am vrea sa ocolim astfel incat sa prindem Sibiul la intoarcere.

Vedem pe unde ne poarta drumurile patriei noastre.

Poate gasim si ceva racorica... ca ne-am saturat de caldurile astea.

Multumesc mult.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA48r[16.08.15 14:24]

@didianad - Si noi am impartit drumul la dus in trei: - am stat doua nopti in Balvanyos (pentru Lacul Sfanta Ana), si pentru ca drumul de la Turnu Magurele pana la Agapia ar fi fost foarte lung si greu de parcurs dintr-o bucata;

- doua nopti in Agapia,

- apoi doua la Vatra Moldovitei (in Bucovina, pe langa Vama).

Cele doua zile alocate Moldovei mi s-au parut cam putine pentru multitudinea de obiective must-see din zona respectiva. (Cetatea Neamt, Rezervatia de Zimbri, Muzeul memorial Ion Creanga din Targu Neamt, Schitul Sihla, Manastirile Sihastrie, Secu, Neamt, Agapia si Varatec, casa memoriala Mihail Sadoveanu, etc). Am reusit sa vizitam obiectivele enumerate, insa intr-un ritm alert, ajungand seara la pensiune franti de oboseala.

Acum, cu copilul, cu siguranta nu am mai reusi sa le vedem pe toate intr-un timp asa scurt.

Acum as alege si eu varianta cu doua cazari in Bucovina, cum ati ales si dvs., pentru ca noi am ales data trecuta o singura cazare, in Vatra Moldovitei, insa am avut cam mult de mers cu masina pana la Putna si am pierdut timpul inutil pe drum, cand puteam sa-l folosim intr-un mod mult mai placut.

Sa veti un concediu placut si asteptam impresii! Cu siguranta veti avea multe de povestit!

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

IoanaVSR18r[17.08.15 14:15]

Desi alegerea ta a fost facuta as vrea sa-ti dau niste informatii recente, am fost saptamana trecuta pe la Ranca-Transalpina. La inceput, inainte de Novaci sunt cateva localitati cum ar fi Baia de Fier unde poti sta la o pensiune, dar nimic spectaculos. Pe parcursul Transalpinei nu prea ai cum sa stai cu copiii, decat un popas pentru a admira peisajul, pe marginea soselei. La Obarsia Lotrului sunt cateva pensiuni mai dichisite si zona e verde si frumoasa, dar in afara de restaurantele pensiunilor nu ai alte optiuni pentru masa, nici macar un magazin cat de cat, iar restaurantele nu sunt din cele mai ieftine.

Ranca in schimb, in ciuda peisajului superb nu mi-a facut o impresie buna, e o statiune dezorganizata, pe jumatate in constructie, cu vile ingramadite cum s-a nimerit, strazi laterale neasfaltate cu acces dificil iar majoritatea peniunilor au curtea in panta sau terase decalate pe inaltime din cauza diferentelor de nivel accentuate. Valea Mariei intr-adevar arata destul de ok, am vrut sa stam acolo dar totusi pare cumva neterminata, pentru copii sunt ceva tobogane si o trambulina dar un spatiu restrans pe o laterala, pe cealalta curtea e in panta deci nu as recomanda-o pentru copii mici. Cel mai neplacut a fost ca de la pensiunea de alaturi Dor de Munte se auzea muzica data la maxim, si nu cine stie ce muzica, iar de la personalul pensiunii am aflat ca asa era de cateva zile, drept care am renuntat sa stam acolo (am stat la Cabana Vanatorul, 300m de Obarsia Lotrului).

Un alt lucru neplacut cu care ne-am confruntat au fost, si imi pare rau sa o spun, gunoaiele omniprezente, peste tot, pe marginea drumurilor, pe malul raurilor sau a lacurilor, atat in partea de sud a Transalpinei cat si de la Obarsia Lotrului la Brezoi. Mare pacat pentru ca peisajele erau superbe dar daca vroiai sa faci un popas trebuia sa faci slalom printre gunoaie...

Deci cred ca Bucovina e o alegere mai buna, nu am mai fost pe acolo de ani buni dar imi amintesc peisajul superb, sper sa fie ceva mai ingrijita zona si sunt sigura ca veti gasi o pensiune care sa indeplineasca tpate conditiile.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

liviu49SE44r[17.08.15 14:17]

Eu v-as sugera o alta locatie de unde aveti acces in multe directii si la mai multe obiective. Este vorba de Vatra Dornei, unde se ajunge lejer intr-o zi, pe DN 2 pana la Falticeni, Gura Humorului, Campulung Moldovenesc. Din Vatra Dornei, intr-o zi puteti face Moldovita, Sucevita, Putna, in alta zi Voronet, Humor, Rarau. V-as mai sugera o zi la Cobilita, (spre Bistrita pe DN 17, pasul Tihuta) sau o alta zi la Borsa, in Maramures. Cazare gasiti in Vatra Dornei si puteti ocupa si timpul liber al copiilor.

Daca veti merge in parcul orasului, copiii cu 2 scandurele sau bete, batute intre ele pot atrage veveritele care sunt foarte jucause.

Dimineata puteti merge in excursii, iar dupa amiaza puteti consacra timpul si distrarii copiilor, care s-ar putea ca dimineata sa se plictiseasca.

Si ca intoarcerea sa fie ceva deosebit va sugerez traseul Vatra Dornei, DN 17 B, pana la Poiana Largului, apoi pe marginea lacului Bicaz, Bicaz, apoi spre Gheorghieni prin Cheile Bicazului, Miercurea Ciuc, Sf. Gheorghe, iar de acolo Brasov, valea Prahovei, sau Cheia, Bucuresti, ori daca va tenteaza un traseu mai putin aglomerat pe DN 10, din intersectia denivelata de langa Harman, Intorsura Buzaului, lacul de acumulare Siriu, Nehoiu. Buzau, Bucuresti.

Traseele mentionate de mine mai sus au constituit un concediu mirific de acum cativa ani la Vatra Dornei.

Indiferent pentru ce varianta optati, va urez concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (5 voturi)

amalia80GD5r[18.08.15 17:12]

Recomand cu cea mai mare căldură draga Bucovină! Dacă analizați cu atenție pensiunile sunt câteva la poalele muntelui cu spații de joacă pentru copii, cu peisaje superbe, iazuri cu păstrăvi, oameni aleși, temperaturi moderate. Merită!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

  • [27] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.45567989349365 sec
    ecranul dvs: 1 x 1