Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Aceeasi suma retrasa de doua ori: si de booking si de hotel

Trimisă în 02.10.16 11:39
autor cristina47*SE [Bucureşti]
» VIZUALIZĂRI: 9170

Am gasit un fir de discutie referitor la Booking, deschis de Cloverina in anul 2014.

Voi deschide si eu unul, gandindu-ma ca poate exista oameni care au patit-o recent, ca si mine, cu cei de la Booking.

Saptamana aceasta am facut o rezervarem mai exact, marti. Urmeaza sa plec in Milano. Plecarea este sigura, deci am ales varianta "nerambursabil". Dupa ce am cautat si rascautat, am optat sa stau tot unde am stat si data trecuta, la Villa Melchiore (despre care am scris), fiindca macar cunosc deja zona.

Suma mi-a fost retrasa de pe card imediat. Am primit un email prin care mi s-a spus ca rezervarea este facuta si plata efectuata. Adica, marti, 27 septembrie.

Sunt clienta BRD si am activat serviciul My BRD Mobile. Ieri verificam ce bani mai aveam in cont si am constatat ca lipsea o suma de bani. Am citit notificarile si am vazut ca suma pentru rezervarea facuta si platita marti, a fost retrasa inca o data, ieri, 1 septembrie octombrie.

Am sunat la banca (au serviciu cu clientii inclusiv sambata), Domnul care mi-a raspuns a verificat datele contului si intr-adevar, asa era. S-au efectuat doua plati la POS comerciant strain, respectiv Booking com Amsterdam NLD si Vila Melchiore ITA. Angajatul bancii mi-a spus sa iau legatura cu Booking. Am scris un mesaj in limba engleza, asa cum m-a sfatuit domnul de la banca. Am primit raspuns: sesizarea dumneavoastra a fost trimisa la hotel. Cei de la hotel mi-au scris ca probabil eu am facut o alta rezervare cu aceeasi suma.

Mi se pare incredibil sa mi se spuna ca nu stiu ce am facut, cand stiu foarte bine ce am facut cu banii mei si unde urmeaza sa calatoresc. Este normal sa "isi paseze pisica" unul altuia iar eu, pagubitul sa suport consecintele?

Mi se pare ciudat ca suma sa fie retrasa iar la patru zile distanta, fara ca eu sa autorizez plata cu codul acela de siguranta de pe spatele cardului.

Ce ma sfatuiti sa fac?


  • PERIOADA: octombrie -- NOPŢI CAZARE: 2
  • BUGET: 76 euros
  • ADULŢI: 1

Răspunsuri — pag 1 / 2

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[02.10.16 15:19]

@cristina47: A patit si eu ceva asemanator, am rezervat in Barcelona o camera si mi-a fost retrasa suma de pe card de către hotel desi eu aveam optiunea de a renunta gratuit la rezervare si peste trei saptamani.

Am aflat ca mi-a fost retrasa suma in momentul in care voiam sa platesc cu cardul si nu mai aveam bani pe el.

Apoi am renuntat la cazare (era cu anulare gratuita pana la o anumita data) dar banii i-am primit inapoi destul de greu, dupa corespondenta pe net cu hotelul și sunat pe telefon la Booking com.

Va sfatuiesc sa sunati la Booking pe telefon, au un telefon unde se raspunde in română, nu mi se pare in ordine ca suma a fost retrasa direct de booking, de obicei suma este retrasa de hotel.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][02.10.16 15:51]

@alinafulg: Da. Banii stiu sa ii ia cat ai clipi din ochi. Cand e vremea sa-ti inapoieze banii tai e mai greu.

Daca nu pateai chestia cu plata cu cardul la cumparaturi, poate ca nici nu ai fi stiut ca suma ti-a fost retrasa.

Cine stie cati oameni au fost in situatia asta si au fost pur si simplu furati si nu si-au dat seama!

Maine voi merge la banca. Uite asa mi-am facut eu de lucru fara sa vreau.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[02.10.16 15:54]

@cristina47: Eu cred ca ar fi bine sa luati legatura cu Booking com telefonic.


cristina47*[autor]SE[Bucureşti][02.10.16 15:58]

@alinafulg: Le-am scris email in care le-am prezentat problema (nr de rezervare, plata de doua ori...). Ei au trimis email-ul la hotel.

Dupa ce ma duc la banca, am sa ii sun.


Alexa_77PM[Bucureşti][02.10.16 21:26]

@cristina47: Eu sunt sigura ca o sa rezolvi problema direct cu booking.com pentru ca sunt foarte seriosi. Este important sa discuti telefonic cu ei. Iata cele 2 nr de telefon la care ii gasesti 0373 788 021 sau 0373 788 022. Cele 2 nr sunt din Romania, deci nu vei fi taxata suplimentar ca in cazul numerelor externe.

Probabil ca iti va raspunde intai un consultant in limba engleza, insa dupa ce te prezinti - le spui numele - ii rogi frumos in engleza sa iti faca legatura cu un consultant vorbitor de limba romana. Probabil o sa astepti putin dar o sa-ti faca legatura destul de repede.

E important sa vorbesti toate detaliile telefonic pentru ca se misca si ei mai repede. Au foarte multe solicitari zilnic si de multe ori mai amana din problemele pe care le reclama clientii.

Eu am avut o problema mult mai nasoala decat tine cand am fost in Italia anul acesta si au fost foarte foarte foarte draguti si m-au ajutat pe loc... de altfel era ceva de rezolvat urgent.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[02.10.16 21:29]

Buna.

Booking.com face uneori retrageri de bani in numele locatiei de cazare, in anumite tari (nu stiu de ce) dar acest fapt este de obicei trecut clar pe confirmarea cazarii; eu asa am primit mail la o cazare si au fost corecti asupra datei de plata. Poate verifici bine confirmarea si conditiile rezervarii.

Nu stiu daca asta este cauza dar este bine sa verifici.

Booking.com are reprezentata in Bucuresti, le-am vazut si masinile in trafic, deci daca nu rezolvi altfel, poate ca este bine sa mergi acolo.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

Alexa_77PM[Bucureşti][02.10.16 21:49]

@cristina47: Cei care au gresit aici sunt cei de la hotel, dar e foarte greu sa te intelegi cu cei de la hotel.

Booking a retinut suma conform clauzelor din rezervare, iar cei de la hotel nu trebuiau sa retina nicio suma, dupa parerea mea. Asa inteleg eu lucrurile.

Problema este ca e foarte greu sa iei legatura cu cei de la hotel, cred, mai ales daca ai avut parte de niste reprezentanti ai hotelului foarte neseriosi (eu asta inteleg din moment ce ti-au luat banii inca o data).

Asa ca mai bine vorbesti direct cu booking si rezolva ei problema. In mod normal cei de la hotel au vazut ca tu ai platit in avans prin contul booking, insa ti-au luat banii inca o data cu nesimtire.

Pe confirmarea rezervarii cu siguranta scria ca rezervarea e platita, iar cei de la receptia au vazut asta...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[02.10.16 22:04]

@cristina47:

Revin pentru ca mi-am amintit ceva: daca ai datele cardului pe contul tau booking.com, asa cum se cere in regulament, retragerea sau preautorizarea /blocarea sumei se face fara a ti se cere codul de trei cifre de pe spatele cardului iar hotelul poate a profitat.

Daca nu este specificat pe confirmare ca se plateste prin booking.com, sau daca exista scris ca plata se retine de hotel, atunci este o problema cu booking si trebuie rezolvata prezentand si confirmarea rezervarii insa numai cu reprezentantul site-ului.

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (3 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][02.10.16 22:05]

@Alexa_77: Da. Scrie clar numarul rezervarii, codul pin, data.

Tocmai de aceea am ramas siderata cand am vazut ca a disparut o suma de bani identica cu cea retrasa marti din cont.

Insa, voi merge maine si la banca cu emailul de confirmare, inclusiv factura generata pe 27 octombrie unde scrie clar ca am platit.

Banca imi afisa ieri la notificari (My BRD Mobile) ca a fost facuta inca o tranzactie, pe 01 octombrie.

Nu voi lasa problema asa. Maine merg la banca si cand sunt la serviciu, rog o colega sa sune la booking, fiindca eu nu sunt vorbitoare de engleza.

Dupa ce obtin legatura cu un operator de limba romana, poate ma inteleg cu ei omeneste, fiindca pana una alta, nu ne intelegem deloc. Ma tot paseaza hotelului. Eu le scriu lor (in engleza, cu bingtraductor), ei ma paseaza hotelului. Si aia o tin pe-a lor. Ca am facut o alta rezervare cu suma identica, pe booking.

Sper sa nu raman pe drumuri, cand ma duc sambata in Milano. Adica sa ma puna sa mai platesc si a 3-a oara, Sau, sa se infurie chinezii aia ca am alertat banca, booking.

Multumesc mult pentru numerele de telefon de mai sus.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][02.10.16 22:10]

@elviramvio: Este precizat pe rezervare ca a fost platit. Am factura.

Maine am sa iau si banca la intrebari. Pai eu nu mai am curajul de-acum inainte sa mai fac plati cu cardul de la BRD. Daca banii mei nu sunt in siguranta.


Alexa_77PM[Bucureşti][03.10.16 11:40]

@cristina47: Banca o sa-ti dea o explicatie care nu o sa te ajute. Se zice ca bancile nu gresesc niciodata.

E bine ca atunci cand platesti sa ai in cont suma fixa pentru rezervare, iar cealalta parte din bani sa ii muti intr-un cont de economii sau intr-un alt cont personal. In felul asta nu are ce sa-ti ia nimeni in plus.

Sa insisti la booking si o sa se rezolve. Ei isi asuma de multe ori si greselile pe care le fac hotelurile si apoi, cumva, isi recupereaza paguba... probabil ii penalizeaza cumva prin contractele pe care le au cu hotelierii respectivi.

Eu am ramas fara loc de cazare in Italia si mi-a platit booking un loc la alt hotel mult mai scump, desi greseala a fost a hotelului unde am facut eu rezervarea. Nu stiu cum si-a recuperat booking paguba dar pentru mine a fost totul OK.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[03.10.16 11:56]

@Alexa_77:

Asa procedez si eu, am o suma minima in cont si restul in depozite pe care le pot transfera pe card folosind aplicatia bancii.

Nu am pierdut bani in felul acesta, plus ca am si activata informarea prin SMS, deci sunt anuntata de banca imediat ce se face o retragere sau blocare de bani, mesajul contine numele persoanei, suma, locatia si ora operatiunii, deci pot spune ca totul e in timp real.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][03.10.16 19:29]

@Alexa_77: Am fost azi la banca, inarmata cu schimbul de email-uri scoase la imprimanta.

Am cerut extras de cont pe septembrie (era gratis) si pe octombrie (a costat 6 lei... ghinion! a doua retragere a fost pe 01.10)

Consultanta de la banca a fost foarte rabdatoare. Si mi-a explicat ca se intampla frecvent.

A incercat sa ma sfatuiasca sa iau legatuta cu booking, sau sa incerc sa rezolv problema cand ajung eu in Milano, cu chinezii de la hotel. Aratand si extrasul de cont... si email-urile. Adica, pasnic.

Nu am fost de acord. Si am cerut "Refuz de plata" pentru una dintre retrageri.

Zice: "Pa care o refuzam? Pe prima sau pe a doua? " Cica booking nu opreste bani, din cate stie ea. Ca este doar un intermediar.

I-am spus: "Nu vedeti? Eu am factura de la ei, emisa la data rezervarii. Am un document la mana". Pentru a doua retragere nu am factura, nu am nimic. Doar notificarea de la banca, confirmata prin extrasul de cont, ca a fost efectuata inca o retragere din cont: exact aceeasi suma. Chinezii spun ca as fi facut eu alta rezervare pentru plata anterioara. Si astazi booking mi-a trimis email "sa-mi aminteasca" ca se apropie data calatoriei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][03.10.16 19:33]

@elviramvio: E bine de stiut. Data viitoare voi proceda si eu la fel. Am facut plati nenumarate on line, rezervari, insa niciodata nu am patit asa ceva.

Nu te pui cu chinezii! La banca mi-au spus si varianta: "s-ar putea sa fi apasat un buton gresit! ".

Cum de apasa mereu butonul gresit pentru a pagubi clientii???

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[03.10.16 19:47]

@cristina47:

Dupa ce vii din vacanta da-mi un mesaj privat si-ti spun cum procedez eu. N-ar fi un secret de spus in particular dar cum trebuie sa-ti spun ce costuri sunt lunar la serviciile folosite de mine, trebuie sa dau si numele bancii. Sa stii ca merita cativa lei lunar decat o pierdere mai apoi, plus ca stii la orice ora cati bani ai pe card dar si numele si locul celor ce te-au "usurat" de o suma, deci ai dovada clara ca s-a operat pe contul tau.

Daca ai facut o a doua rezervare, din greseala, booking te lamureste imediat, plus ca trebuia sa ai o noua confirmare cu un cod pin, asta deja stii.

Vacanta frumoasa!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

ArtanaPM[Bucuresti][03.10.16 20:05]

Salut!

Un subiect f util, desi nu te pot ajuta, pentru ca nu am patit-o. Folosesc booking de multi ani si chiar mi-ar fi de folos sa stiu si finalul cu vinovatii in cauza.

Iti urez sejur fara probleme si rezolvare rapida a acestei situatii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][03.10.16 20:14]

@elviramvio: Normal! Ca, doar, nu era sa cer de la banca anularea platii prin booking, care a emis o factura.

Cand ma voi duce la chinezi, le voi prezenta extras de cont bancar, factura emisa de booking.

Practic, ei dau vina pe mine si pe booking: ca am facut o alta rezervare. Smecherie chinezeasca.

Eu am mai fost la astia, in februarie. Tot cu booking. Atunci nu aveam servicul My BRD Mobille. Se poate sa fi luat o teapa. Factura la hotel nu au emis. Doar un bonulet din care rezulta ca am platit taxa de oras: 2 euros pe zi. Dar nu a fost incasata suma de doua ori (cea de cazare: era vreo 45 de euros, pe doua nopti: aceeasi camera). De aceea am avut incredere si merg din nou la ei. Insa, de data asta, voi fi foarte, foarte atenta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][03.10.16 20:26]

@Artana: Era un fir de discutie mai vechi. L-am gasit sambata. Unde userul Dragos chiar s-a enervat ca nu intelegeam. Insa, sfatul lui a fost unul eficient: BANCA! si gata!

Aceeasi problema cu booking-ul.

Au raspuns si alti useri. Este o intreaga experienta acolo.

Am considerat ca trebuie sa redeschid subiectul (cel vechi era din 2014)

si sa povestim ce ni se intampla in 2016.

Multumesc foarte mult AFA.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Alexa_77PM[Bucureşti][03.10.16 20:39]

@cristina47: Pai pana la urma nu ai reusit sa vorbesti cu booking prin telefon? Cei de la hotel ar trebui sa aiba bunul simt sa iti arate confirmarea de rezervare pentru care ai platit cealalta suma de bani... de fapt dupa cum zic ei ar trebui sa aiba 2 rezervari, deci 2 hartii cate una pentru fiecare rezervare... Totusi banuiesc ca nu sunt atat de tampiti sa iti retina si suma care a intrat direct in contul lor daca tu nu ai beneficiat de serviciile pentru a 2-a camera.

Sper sa nu ajungi sa vorbesti si cu Carabinieri

E bine sa ai rezolvata situatia inainte sa pleci din tara ca sa nu fi stresata pe drum si in vacanta... eu am patit-o si am pierdut o jumatate de zi de vacanta cu astfel de incurcaturi... in final s-a rezolvat dar ziua a fost pierduta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][03.10.16 21:37]

@Alexa_77: Am incercat sa contactez booking de doua ori. Ei pasau mesajul meu, hotelului. Hotelul se facea ca nu intelege.

Asa ca m-am dus la banca. Banca a inceput procedura de refuz de plata (hotel) pe motiv ca a fost incasata de doua ori (plata). Va incepe o procedura de investigare. Eu stiu ca am dreptate. Probabil, voi primi banii candva.

Si voi ruga AFA sa treaca locatia pe listele negre.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]16r[03.10.16 23:32]

@cristina47:

Dragos chiar s-a enervat ca nu intelegeam

Greșit: mi-era ciudă că se părea că asculți de diverse păreri și era posibil să expire termenul de refuz de plată. Nu mă-nervez io chiar așa ușor.

Si voi ruga AFA sa treaca locatia pe listele negre.

Din păcate, pe L. N. AFA intră doar unitățile de cazare care NU respectă rezervarea, deși au încasat un avans.

Pățania ta este bună la capitolul „Avertizări”.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][04.10.16 17:46]

@Dragos: Dragos: intr-adevar, banca poate sa execute "chinezul smecher". Eu am cerut "refuzul" platii catre hotel. Nu am nicio factura. Booking, a trimis factura la data efectuarii primei plati.

Eu merg la acest hotel (hostal) sambata. Sunt curioasa daca se vor simti cu musca pe caciula si vor cere scuze. Fiindca, sigur ei au apasat pe un buton, voluntar. Asa mi-au zis de la banca. Si ca trebuie citit cu mare mare atentie ce scrie mic. La o adica, eu ramaneam prostita.

Lasa ca ii incondeiez eu. Pe Booking, pe TripAdvisor (daca mai exista), pe unde pot. Pacat ca nu se poate si pe AFA.

Pentru AFA (despre care nu stiam, pana in 2015) am un mare respect. Functioneaza perfect. Este o comunitate care imi place nespus.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

Alexa_77PM[Bucureşti][04.10.16 20:50]

@cristina47: In ziua de astazi o factura poate emite oricine daca are datele tale.

Nu e suficienta o amarata de factura pentru justificarea incasarii unei sume de bani. E nevoie in primul rand de un contract, in cazul tau de o rezervare trimisa de catre tine prin booking sau direct pe site-ul hotelului.

Deci cel mai bine e sa ii intrebi unde este a 2-a rezervare despre care tu habar nu ai.

Nu am inteles foarte bine cum faci refuz de plata daca banii deja au ajuns la hotel. Cred ca trebuia sa fie tranzactia in asteptare, sa fie foarte recenta incat sa mai poata sa faca ceva banca. Sau poate nu am inteles bine...

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]16r[04.10.16 21:02]

@cristina47:

ii incondeiez eu. Pe Booking, pe TripAdvisor... Pacat ca nu se poate si pe AFA

Pe booking dacă nu te rezumi la a relata NUMAI despre cazare, riști să nu se publice textul evaluării tale, ci doar notele. Sunt pățit.

Tripadvisor există, doar holidaycheck a rămas doar cu versiunea germană (inițială).

Iar pe AFA - se poate, doar că în secțiunea special destinată, pe care ți-am arătat-o mai sus.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

krisstinnaAU[București]11r[04.10.16 21:21]

@Dragos: La cea mai recentă rezervare, mie mi-au publicat după trei zile textul, de Booking vorbesc. Și după cum știi sunt cam lungă la vorbă. E adevărat că nu am scris ca aici, pe sait, dar nici eu mă așteptam să fie publicat textul având in vedere că am scris și un pic negativ. Doar un pic.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

nicole33APL[București][04.10.16 21:52]

@Dragos:

Pe booking dacă nu te rezumi la a relata NUMAI despre cazare, riști să nu se publice textul evaluării tale, ci doar notele. Sunt pățit.

Corect, şi eu sunt păţită. Primul meu comentariu pe booking nu a fost acceptat de către hotel. Culmea este că media ieşise peste 7 şi peste media hotelului de pe booking. Patru ani mai târziu am evaluat acelaşi hotel şi mi-au publicat comment-ul, dar nota a fost mai mare pentru că şi gradul de satisfacţie a fost mai ridicat.

@Krisstinna:

La cea mai recentă rezervare, mie mi-au publicat după trei zile textul, de Booking vorbesc.

Deci pe AFA este boierie când review-urile se publică în maxim 24 de ore

Şi mie mi-au aprobat evaluările după 3-5 zile, mai puţin prima care nu a fost acceptată. Mai scriu una azi despre cazarea de sâmbătă.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2799 PMA (5 voturi)

krisstinnaAU[București]11r[04.10.16 22:20]

@nicole33: Da, e boierie aici, recunosc. Știi că-mi place să scriu, aici mă pot ”desfășura”.

Și cum știi foarte bine că eu dau note mari, probabil că le-a convenit comentariul meu, am ridicat un pic nota. Sinceră să fiu habar nu aveam ce notă, ce media avea înainte de a face eu o evaluare. Nu prea mă interesează acest aspect pentru că nu știu ce fel de turiști acordă notele acelea. La mine e mai simplu, amplasarea hotelului și pozele sunt importante, restul e la noroc. Eu accept aproape orice, curat să fie.

Bine că scrii pe booking, că pe aici nu ne-ai mai onorat cu un articol.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (4 voturi)

nicole33APL[București][04.10.16 22:34]

@krisstinna:

Sinceră să fiu habar nu aveam ce notă, ce media avea înainte de a face eu o evaluare. Nu prea mă interesează acest aspect pentru că nu știu ce fel de turiști acordă notele acelea. La mine e mai simplu, amplasarea hotelului și pozele sunt importante, restul e la noroc. Eu accept aproape orice, curat să fie.

Ce notă ai dat tu este mai puţin important, că tu eşti foarte generoasă din fire şi tolerantă pe deasupra.

Pe mine mă interesează media hotelului ÎNAINTE de a face rezervarea. Dacă nu este una prea strălucită citesc comentariile negative, să văd dacă pot trece peste ceea ce i-a deranjat pe alţii. Îmi amintesc şi acum când mă documentam cu ani în urmă despre un hotel din Bulgaria, înainte de a descoperi AFA, şi am rezervat hotărâtă (prin agenţie, că era la jumătate de preţ faţă de booking) după ce am citit nemulţumirile unora că se fumează peste tot şi ale unor englezi supăraţi că fripturile la grătar erau prea în sânge şi nu uscate talpă cum le place lor. Evident, a fost perfect pentru mine.

Bine că scrii pe booking, că pe aici nu ne-ai mai onorat cu un articol.

Pe booking am termen 30 de zile, în timp ce pe AFA pot scrie în termen de 3 ani.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

HuskyGD[Bucuresti][05.10.16 17:07]

Din ciclul "povesti nemuritoare" sau "basmele romanilor".

Pacat de timpul consumat de useri seriosi pentru a demonta o poveste SF.

Userul cristina47 cred ca nu stie diferenta intre o debitare de cont si simpla blocare a unei sume de bani. Declara sus si tare ca i-au fost furati banii din cont. De fapt, acest lucru nu s-a intamplat in realitate. BRD ca si multe alte banci din Romania nu lucreaza in weekend. Orice tranzactie cu card, online, la ghiseu etc efectuata sambata sau duminica ramane in asteptare pana luni sau marti, mai ales ca aici vorbim de o plata externa. Tot circul putea fi evitat prin prezentarea la banca luni dimineata si initierea unui refuz de plata.

Un simplu telefon la booking clarifica imediat problema. Apelurile sunt considerate locale, deci fara costuri suplimentare, si exista vorbitori de limba romana. Dar nu, userul a preferat sa se lamenteze, sa ameninte cum se va razbuna pe hotelul furacios etc., uitand brusc cum in urma cu cateva luni lauda si recomanda acelasi hotel, in pofida faptului ca a beneficiat de o camera de doar 9 mp care declanseaza claustrofobii si celor mai sanatosi oameni si ca nu s-a putut odihni deloc din cauza zgomotului. Normal, sa se mai pacaleasca si altii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4897 PMA (10 voturi)

cristina47*[autor]SE[Bucureşti][05.10.16 18:21]

@Husky: Draga mea. Eu stiu ca te leaga o mare prietenie fata de cineva anume. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa intri pe post-ul meu unde am scris cu buna credinta si sa ma faci pe mine mincinoasa.

Mie nu mi s-a mai intamplat asa ceva si am apelat la experienta userilor de pe AFA. Si le multumesc inca o data pe aceasta cale.

Te rog sa nu ma mai jignesti si daca se poate, evitati atat tu, cat si prietena ta postarile mele. Deschideti fir de discutii separat, nu stiu....Nu-mi mai inflamati postarile. Multumesc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [1-30] — din total 38 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.12455892562866 sec
    ecranul dvs: 1 x 1