Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Returnare bani Wizz Air

Trimisă în 22.09.20 22:50
de mprofeanuTIT [Piteşti]
» VIZUALIZĂRI: 11917

Am și eu o nelămurire în legătură cu returnarea contravalorii unor bilete de avion de la compania Wizz Air pentru un zbor în Rusia anulat.

Am primit de la ei un un email în care spun că oferă trei variante de recuperare,

-rezervați un alt zbor

-credite în contul personal WIZZ, cu un bonus de 20%

-rambursare 100% online pe card

dar pe site-ul indicat sunt ferestre doar pentru primele două, pentru „rambursare pe card” cum doresc eu, în mesaj se spun că se intră din fereastra pentru credite, pe care încă nu am deschis-o.

Rog pe cine a avut această situație să-mi spună și mie dacă i s-au returnat banii și cum a procedat.

Vin cu această rugăminte deoarece de la Blue Air aștept o astfel de returnare de 3 luni.

Să aveți excursii cât mai multe și mai frumoase!

Cu mulțumiri


  • PERIOADA: 0 -- NOPŢI CAZARE: 0
  • BUGET: 0
  • ADULŢI: 0

Răspunsuri

robertTIT[Bucuresti]12r[25.09.20 09:15]

@mprofeanu:  văd că nu a raspuns nimeni, probabil este mai greu cu returnarea banilor! Eu am ales cu aceiasi companie varianta primirii unui voucher în valoare de 120% din contravaloarea biletului si l-am primit după numai o zi!

Nici n-am idee când si unde-l pot folosi, dar a​șa am crezut că este mai bine pentru toată lumea.

Probleme întâmpin și eu cu o rezervare nerambusabilă de pe booking în Londra, unde momentan mă pun să mai aștept până cu două săptămâni înainte de data sejurului. Oricum nu mai merg, avionul s-a anulat, iar turneul la care mergeam asijderea!

Sper să luați cea mai bună decizie pt dumneavoastră! ​​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

mprofeanuTIT[Piteşti][25.09.20 20:16]

@robert:  Așa voi proceda și eu, voi lua voucher.  

Am avut și eu cazări nerambursabile dar a vorbit băiatul meu direct la Booking și s-au rezolvat, noroc cu el că este vorbitor curent de limba engleză că nu știu cum m-aș fi descurcat​... Am pierdut banii de la inchiriere mașină în Islanda, firma mi-a trimis un email că a intrat în faliment...  

Mulțumesc frumos pentru răspuns! ​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

ioana74PA[Alba Iulia][29.09.20 12:48]

@mprofeanu:  trebuie sa alegeti intai rambursare sub forma de credit cu 120%. Dupa acest pas, in care va anunta ca rambursarea s-a efectuat cu succes sub forma de credit, la finalul aceluiasi mesajului veti avea " Pentru a ne trimite cererea de conversie a creditelor Wizz in sume transferabile pe modalitatea de plata initiala, accesati linkul PAGINA DE SOLICITARE A CONVERSIEI CREDITULUI WIZZ".

​Dati click pe acest link si vi se deschide pagina de solicitare a rambursarii unde trebuie sa treceti numele titularului, iban-ul, numele bancii si moneda. Rambursarea efectiva poate dura si 3 luni, ei dau ca termen 60 de zile de la efectuarea rambursului (de cand storneaza ei factura, asta dureaza max 30 de zile).  

Sper sa va fie de folos

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

elviramvioAU[jud. Ilfov]35r[30.09.20 16:28]

@robert:  

Așa am procedat și eu, am optat pentru cei 120% folosibili în 24 de luni. De folosit chiar mă întreb unde și când vor fi cheltuiți dar oricum nu voi mai lua bilete cu mult timp înainte de vacanță. În primăvară voi opta de banii aceștia pentru o destinație necunoscută azi, după cum va bate vântul ???? dar rezervarea o voi face din scurt, cu maxim 4 -5 zile înainte de plecare. ​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

mprofeanuTIT[Piteşti][30.09.20 17:55]

@ioana74:  Mulțumesc frumos. Încă nu am solicitat voucher-ul, mai am timp până pe 12 octombrie, tot am așteptat că mai scrie cineva un răspuns... și bine am procedat. Așa voi face.

​Am avut o anulare de zbor de la IcelandAir și am primit banii de la ei după 2 luni și jumătate, au fost extraordinari, îmi trimiteau email-uri ca să am răbdare inclusiv ultima dată ca să mă anunțe că mi-au trimis banii.

La BlueAir am sunat apoi am tot trimis eu email-uri și de abia mi-au răspuns după vreo 3 luni... nu mă las până nu scot banii de la ei, au trecut deja 3 luni și jumătate... ​

​Încă o dată mulțumesc muuult!!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[05.10.20 21:22]

@mprofeanu:  Eu am cerut returnarea acum o luna dar până acum nu am primit banii.


mprofeanuTIT[Piteşti][05.10.20 22:33]

@alinafulg:  Te referi la returnarea de la Wizz Air nu de la Blue Air? Am făcut pașii cum mi-a spus @ioana74 și acum aștept banii. Mi-au dat aceptul și suma ce trebuie returnată, în jur de 1500 lei... Nu mai contează important pentru mine este să primesc banii înapoi...

Blue Air în sfârșit mi-a trimis un email prin care își cer scuze și spun că atunci când guvernul va debloca împrumutul spre ei îmi vor returna banii, sunt în jur de 330 euro... ​Numai probleme am avut anul acesta cu pandemia asta...

Sper ca amândouă să primim ceva anul acesta...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

alinafulgPA[Oţelu Roşu [CS]]1r[06.10.20 00:04]

@mprofeanu:  Da, mă refer la Wizz Air.


mutzi2GD[Reşiţa][12.10.20 10:51]

Eu am avut doua rezervari la Wizzair. Amandoua zboruri au fost anulate.

​Am trimis cereri de rambursare bani in contul de card 1oo%. La o rezervare mi-au returnat banii pe card iar la cealalta mi-au transferat credit la Wizzair 120 % valabil 24 luni.

​Acum din contul de credit Wizzair banii mi-au disparut. Mai sunt 0,12 eur fara sa fi platit vreo noua rezervare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

mprofeanuTIT[Piteşti][13.10.20 18:32]

@mutzi2:  Nu știu ce să spun, referitor la ceea ce ai pățit, mă refer la a doua rezervare.

​Eu am primit factura de returnare a banilor și acum aștept... cât timp mi-au folosit banii!!!... am făcut rezervare din 22 ianuarie și până acum...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [10] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047240972518921 sec
    ecranul dvs: 1 x 1