Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Suma blocata pe card - booking

Trimisă în 15.08.17 18:48
autor PISICAANAPM [București]
» VIZUALIZĂRI: 33467

Buna ziua,

Am facut o rezervare pe site-ul booking. Plata pentru acesta rezervare se face cash la proprietate. Dupa 2 luni, am primit mesaj de la booking: "... Hotel tocmai a confirmat că v-a preautorizat cardul pentru a vă garanta sejurul. Preautorizările permit proprietăţii să confirme valabilitatea cardului, precum şi faptul că acesta nu a fost pierdut sau furat. Preautorizarea poate apărea ca o reducere temporară a soldului dumneavoastră, dar nu este o încasare reală. "

Am contactat hotelul ca sa intreb cat timp va fi blocata suma si mi-au raspuns ca pana la check-out. Cu alte cuvinte, o sa platesc cash cazarea, dar in acest timp o sa am si banii blocati.

Am luat legatura (telefonic) cu booking si mi-au spus ca asta este o procedura a proprietarilor pentru a se asigura ca, in cazul in care clientul nu se cazeaza si nici nu anuleaza rezervarea, sa aiba de unde sa incaseze penalitatile.

Nu este o solutie nici sa tin cardul gol cand fac rezervarea, pentru ca in momentul in care il verifica si nu gaseste bani pe card, booking te atentioneaza sa-l alimentezi. In cazul in care nu o faci, iti anuleaza rezervarea.

Rugamintea mea este, daca a mai trecut cineva prin asa ceva, sa ma sfatuiasca cum sa procedez pentru a-mi debloca aceasta suma. Mentionez ca rezervarea este pentru luna august 2018, deci conform spuselor celor de la hotel, ar trebui sa stau cu banii blocati mai mult de un an de zile.

Multumesc anticipat pentru ajutor.


  • PERIOADA: august 2018 -- NOPŢI CAZARE: 1
  • BUGET: 70 euro -- TRANSPORT: auto
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 16

Răspunsuri — pag 2 / 2

elviramvioAU35r[10.07.18 23:36]

@paoni:

Problema, aşa cum o explici la pct. 1 nu se rezolvă mereu aşa cum vrem noi şi cum ar fi corect. Eu anul acesta la Porto am cerut, la check-in să ia banii blocaţi pe card, aşa era normal, adică cei pentru prima noapte plus diferenţa. N-au acceptat, au cerut să plătesc integral cu cash sau card iar suma blocată pentru prima noapte au pretins că o deblocă imediat după ce plătesc pentru tot sejurul. Nu a fost aşa, după 12 zile banca unde am cardul a deblocat automat suma.

Cam fiecare hotel îşi face regulile lui chiar şi la plată, orice ai zice. Am avut multe situaţii de-a lungul anilor, fie mi-au deblocat pe loc, aproape instantaneu, fie a doua zi sau la insistenţele mele, fie după regulile băncii, mă rog. Cert este că am învăţat lecţia şi sumele blocate pentru cazare le socotesc la... economii pentru viitoarea vacanţă????!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2799 PMA (5 voturi)

paoniUC[11.07.18 00:04]

@elviramvio: Aveti dreptate!


nicole33APL[11.07.18 00:14]

@elviramvio:

Cam fiecare hotel îşi face regulile lui chiar şi la plată, orice ai zice. Am avut multe situaţii de-a lungul anilor, fie mi-au deblocat pe loc, aproape instantaneu, fie a doua zi sau la insistenţele mele, fie după regulile băncii, mă rog. Cert este că am învăţat lecţia şi sumele blocate pentru cazare le socotesc la... economii pentru viitoarea vacanţă

Într-adevăr, regulile diferă de la caz la caz şi nu prea ai cum influenţa/accelera procesul de deblocare.

O singură dată am avut bani blocaţi pe card, am solicitat la recepţie să tragă banii respectivi, am fost refuzată şi am plătit încă o dată cu acelaşi card, dar am avut noroc şi suma blocată iniţial mi-a fost deblocată în prima zi lucrătoare, un termen de bun simţ.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

paoniUC[11.07.18 11:35]

@nicole33: Perfect adevarat ce spuneti... ! Sunt putini hotelierii care accepta la plata suma blocata pe card. Atunci cand suma blocata este destul de mare cat sa-mi cre creeze discomfort apelez la banca si-mi deblocheaza suma respectiva. Acest lucru a fost posibil deoarece am un istoric bun si in relatia cu banca da si pe booking.com unde hotelierii au acces pentru a vizualiza istoricul clientilor ce au facut rezervarea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

PISICAANAPMAUTOR SOL[11.07.18 12:36]

@elviramvio: Eu am avut intre timp alta situatie; la Roma, cu rezervare facuta pe booking, plata integrala cash la cazare, fara blocare suma pe card. S-a terminat vacanta si la doua zile am vazut ca mi-a blocat hotelul o suma echivalenta cu prima noapte de cazare... Am luat legatura cu booking si s-a rezolvat. Si-au cerut scuze, au preautorizat cardul si au blocat cardul din greseala. Mi s-a delocat suma foarte repede, cred ca a doua zi. Acum o luna am facut alta rezervare, tot prin booking, fara plata in avans. Foarte repede m-au anuntat ca este o problema cu cardul si sa iau legatura cu banca. Mentionez ca nu aveam bani pe card (am un card facut special pentru rezervari si dupa ce am patit cu Roma, il tin gol). Am luat legatura cu banca si mi-au confirmat ca hotelul a incercat sa traga o suma de bani. Iar am luat legatura cu booking si la randul lor au vorbit cu cei de la hotel: a fost o incurcatura... au crezut ca este rezervare pentru care trebuia sa platesc toata suma... Nu stiu daca stiti numarul de telefon dela Booking la care rasounde cineva in limba romana. Il atasez ca poate va ajuta pe cineva. 0373 788 021 sau 0373 788 022. Singura problema ca sunt disponibili doar pana in ora 17. Si pentru ca nu pot sa stau intr-un loc, mi-am mai facut o rezervare: pentru la anul, in Dubai. Aici am dat de alta problema, legata tot de card, ca sa nu parasim subiectul... Tot citind despre hotel (Atana, din Dubai) am aflat ca hotelul preautorizeaza cardul cu o zi /doua inainte sa ajungi si daca nu este cardul ok, anuleaza rezervarea. Din cate am inteles, vor card de credit. Le-am propus sa faca verificarea acum, cand inca pot sa rezolv ceva, dar raspunsul a fost ca acesta opertiune se face cu 2 zile inainte de check-in. Ca sa stau linistita, imi voi face un card de credit si il voi schimba in contul booking. Alta chestie pe care am aflat-o de la un coleg si a fost confirmata de catre banca la care am cardul: pentru unele tari exotice (aici intra si Dubai), nu se poate folosi cardul decat daca se activeaza banda magnetica (adica nu functioneaza scanarea cu cip-ul de pe card, merge doar banda magnetica; acesta fiind inactivata, nu se poate folosi cardul). Acesta se poate solicita telefonic inainte de plecare sau se poate suna la banca cand sunteti in tara in care ati intampinat problema.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

elviramvioAU35r[11.07.18 22:20]

@PISICAANA:

Bune informaţiile pentru cine merge acolo. Cât priveşte cardurile sunt de multe ori probleme cu cele româneşti de debit de la anumite bănci dar doar pentru plăţi nu şi la scos din ATM. Am păţit şi anul acesta tot în Grecia, nu şi în Portugalia. Acum am un card Revolut şi prefer să-l folosesc pe acela, card de credit nu mă mai interesează orice ar fi.

Cu preautorizarea cardului înainte de check-in şi nu când faci rezervarea, mi se pare că este ideal pentru hotel, atunci are nevoie să ştie dacă ai sau nu banii pe card. În momentul de faţa nu este nici o modalitate de a impăca şi turistul şi hotelul să nu iasa în pierdere. Aşa că noi trebuie să fim atenţi la condiţiile financiare ale rezervării şi apoi la modul cum o respecta hotelul să nu fim noi în pagubă.

Multumesc pentru numărul tel. Booking, îl am şi eu.

Vacanţe frumoase!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

  • AFIȘATE rsp [31-37] — din total 37 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069184064865112 sec
    ecranul dvs: 1 x 1