ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.06.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 05.05.13
    STATUS: SENATOR
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Filozofia mea sau de ce nu scriu review-uri de cazare...

    Ilustrație video-muzicală
    Stay On These Roads - A Ha


    TIPĂREȘTE

    Într-un fel, mă simt dator să scriu acest articol, deoarece am lăsat răspunsuri nerăspunse... Poate că s-a observat, genul meu turistic este călătorul, deși, într-o altă lume și într-un alt timp, poate ar fi fost exploratorul. Pe principiul vrabia mălai visează, pentru că, dacă până acum câțiva ani nu mă dădeam în lături de la cazarea la cabane sau hosteluri cu livinguri comune, ca să particip, dacă nu efectiv, măcar afectiv la distracția unui grup sau altul, acum constat că am cam ruginit și că pretențiile mele au început să capete unele proporții... Nu într-atât încât să îmi adorm vacanțele, precum Ulise pe insula nimfei Calypso, în brațele AI sau UAI (ce milităresc sună!)

    Iată de ce nu am să scriu review-uri de cazare în poveștile mele. Deoarece, pentru mine, camera de hotel nu este un scop în sine, ca și hotelul, de altfel, ci doar un răgaz de noapte între două peregrinări. De aceea fac rezervările pe booking.com, pe care îl recomand. Este un site sigur și, din câte am constatat, de temut printre hotelieri, care devin dintr-odată mai atenți când văd foia cu sigla lui. Ba chiar te roagă să le scrii un review favorabil, după ce te-au făcut să te simți confortabil. În plus, rezervarea pe site este sigură, chiar și atunci când se cer datele de pe card (deși, mai nou, se pot face rezervări la anumite hoteluri și fără card) și nu se taxează nimic în avans (deși, până acum 4 ani, se lua un avans de 10% din sumă). Pe de altă parte, comentariile referitoare la diferite hoteluri sunt corecte și merită ținut cont de ele.

    Să revin... Personal, caut cazări care, în străinătate, să nu depășească 50 de euro cu micul dejun inclus și parcare gratuită. O excepție, în Bavaria, unde prețurile sunt mai mari, dar diferența de 20 de euro a meritat cu vârf și îndesat. La astfel de prețuri, camerele sunt suficient de confortabile, cu suprafețe cuprinse între 12 și 17 metri pătrați, adică undeva între un dormitor și o sufragerie de la noi, cu sală de baie și dotările aferente incluse, adesea aer condiționat și, mai rar, balcon.

    Dacă urmăresc un city-break, atunci am de ales între o cameră mai mică, dar centrală sau una mai mare, puțin mai departe, dar întotdeauna legată de principalele atracții prin mijloace de transport. Dimpotrivă, atunci când mă interesează incursiuni în teritoriu, caut cazare prin sate sau localități mai mici (alese, pe cât posibil, după criterii fie de relief, fie istorice), situate, geografic, cât mai aproape de un centru ipotetic al traseelor pe care am de gând să le fac. Iar staționarea într-o astfel de locație rareori depășește 3 nopți, deoarece îmi aleg un itinerar circular, cu opriri din loc în loc, de unde să pot face buclele turistice de care am amintit.

    Până acum am luat plasă o singură dată, la Nanterre, lângă Paris, la un hotelaș ce părea cochet și ideal plasat pentru cele două excursii, una la Versailles și una pe Valea Loirei, la Chambord, pe care intenționam să le fac, situat destul de departe de centrul Parisului, ca să nu fiu tentat de vraja care te pierde iremediabil în acest oraș (la prima mea vizită acolo mi-a fost extrem de greu să mă rup de mirajul plimbării pe bulevardele și stradelele lui, dar asta este o altă poveste). Cum spuneam, hotelul cu pricina s-a dovedit o alegere neinspirată, de la camerele înguste și lungi, la lipsa de aer condiționat într-un mediu cald și umed și, colac peste pupăză, saltelele din plastic, în care luai foc noaptea... Dar și review-ul și consecințele sale au fost pe măsură (booking.com a sistat colaborarea cu hotelul respectiv – nu, nu vă fie teamă nu eu am declanșat avalanșa, dar, cu siguranță, am contribuit la ea).

    Altminteri, prin munți, prin văi, pe malul mării sau al oceanului, pot spune că nu regret alegerile făcute. Iar motivul, apropo de regrete, pentru care prefer minimul de buget la cazare, îl constituie tocmai dorința de a nu avea vreun resentiment, că, pentru banii pe care i-am dat, ar fi trebuit să petrec mai mult timp în cameră, pe terasă, la restaurant, la spa sau la piscină. Nu, eu prefer să cheltuiesc diferența pe benzină sau intrări la diferite obiective.

    Bine, nu vreau să supăr pe nimeni, scriu dintr-o perspectivă pur personală, a călătorului cu buget limitat.

    Și, întotdeauna, pentru o etapă pe traseu, chiar asta recomand, o cazare în lanțul hotelier Etap, care, cu tot plasticul său (mai puțin barele de la pat și, din fericire, saltelele), oferă condiții optime de odihnă, pentru drumul de a doua zi.


    [fb]
    ---
    Trimis de makuy* in 03.06.13 21:18:00
    Validat / Publicat: 03.06.13 22:21:14
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2979 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    40 ecouri scrise, până acum, la acest articol
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 14 voturi)

    ECOURI la acest articol - pg. 1 / 2

    40 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 40
    webmaster13
    [03.06.13 21:56:24]
    »

    @makuy, nu eşti singurul care gândeşte aşa, ... de fapt dacă stau să mă gândesc eu nu-mi aduc aminte nici 99% din denumirile hotelurilor în care am stat (şi nu este vorba aici de un început de Alzheimer ) pur şi simplu nu la acestea-mi stă mintea!

    Articolul a "primit" o ilustraţie muzicală sau video-muzicală - vezi mai sus, imediat sub titlu.

    Dacă autorul preferă o altă melodie sau un alt videoclip, este rugat să ne scrie (aici, ca ecou, ori pe PM)

    makuy*AUTOR REVIEW
    [03.06.13 22:25:44]
    »

    @webmaster13: Melodia (și formația, de altfel) se numără printre preferatele mele. Mulțumesc

    Chiar așa, ce contează numele unui hotel?

    iulianic CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
    [04.06.13 08:43:32]
    »

    @makuy: Până a deveni membru AFA (asta se întâmpla acum doi ani) şi eu eram o persoană complet neinteresată de hoteluri. Nu mă interesa nici măcar numele lor. Făcând în special circuite organizate, nu mă preocupam nici de rezervare. De asemenea, restaurantele sau terasele unde se putea servi masa nu mă preocupau. Pentru mine hrana şi odihna erau doar necesităţi care mă ajutau să fac faţă solicitărilor din ziua următoare.

    Acum, când scriu din când în când despre locaţii de cazare şi restaurante, n-o fac pentru că acestea ar fi devenit între timp o atracţie deosebită pentru mine. Nu-mi place să descriu încăperi de baie, să număr prosoape şi să pozez farfuria cu mâncare înainte de a începe să mănânc.

    Am constatat însă cât de importante sunt aceste amănunte pentru cei care ne calcă pe urme, în special pentru cei care-şi fac singuri rezervările.

    Recent, colega noastră @Jovanna a descris experienţa nu prea fericită de la Giotto Hotel - Roma. Oare ar mai fi trecut ea prin toate acestea dacă citea ceea ce au scris @a.sr, @adri-nico, @Catalin23 şi @gurita ta? Nici unul dintre cei care au fost anterior acolo nu recomandă acest hotel (PUNCTE SATISFACŢIE MEDIE pentru acest obiectiv: 3.57, GRAD RECOMANDARE: 0.00%).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
    TraianS
    [04.06.13 09:07:33]
    »

    'Iată de ce nu am să scriu review-uri de cazare în poveștile mele. Deoarece, pentru mine, camera de hotel nu este un scop în sine, ca și hotelul, de altfel, ci doar un răgaz de noapte între două peregrinări.

    Asa este pentru majoritatea. Cu toate astea, tot trebuie sa alegi un hotel si e bine sa stii cat mai multe despre el.

    Or fi ele reviewurile de pe booking.com bune, dar AFA are alt ochi

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    tm67bru
    [04.06.13 09:15:24]
    »

    @makuy: am o întrebare: cum ar fi dacă "toți" cei care scriu pe bookingul folosit de tine ar avea aceeași "filozofie", cum ți-ai mai alege hotelul, dând cu banul?

    mirmicu
    [04.06.13 10:25:42]
    »

    Satisfactia pe care ti-o aduce confortul este variabila de la om la om, dar este greu sa nu tragi o concluzie dupa ce citesti si impresiile altora. Pentru mine personal sunt importante si nu pentru ca am vreo obsesie legata de camerele de hotel ci pur si simplu nu as putea sa accept sa dorm intr-o lenjerie murdara sau sa folosesc o baie plina de par (si, din pacate, asta se poate intampla fie la 2,3, 4 sau chiar 5*). Ca si @iulianic, am inceput sa scriu impresii despre cazare dupa ce si eu, la randul meu, am gasit utile informatiile de pe acest site. Una este sa fii aventurier si sa faci circuite pentru a vizita cat mai multe locuri (atunci cazarea conteaza mai putin, intradevar), si una este sa cauti o vacanta in care sa te relaxezi dupa un an greu si poate sa ai si unul sau doi copii cu tine. Atunci lucrurile se schimba pentru ca privesti altfel lucrurile. Nu poti merge intrun loc si sa ai surpriza sa gasesti mancare stricata, de exemplu. In plus, eu nu contest importanta unui site ca booking-ul (pe care il folosesc de cateva ori pe an), dar se intampla ca foarte multe locatii sa nu aiba contract cu ei. Eu merg in Thassos anul acesta si cred ca din unitatile de cazare existente nici macar 15% nu apar pe booking.

    Una peste alta eu am inteles ca scopul acestui site este sa ofere informatii turistice (cazare, masa, locuri de vizitat), ca altfel bloguri sunt cu duiumul, si acesta este si motivul pentru care AFA are asemenea trafic.

    Spun toate acestea cu convingerea ca sunt si alti vizitatori sau membrii ai site-ului care se regasesc in tipologia mea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][7 voturi]
    makuy*AUTOR REVIEW
    [04.06.13 10:26:30]
    »

    Booking.com (si altele ca el) este un site specializat in rezervari. Acolo se scriu review-uri de cazare, nu de calatorii si, evident, are o alta filozofie. Am spus ca il folosesc pentru ca mi se pare usor si sigur, nu pentru ca cei care scriu acolo ar avea ochi mai buni sau mai rai In plus, la alegerea unui hotel, fie el si pentru o noapte, chiar recomand informarea din mai multe surse, evident.

    Pe de alta parte, cred ca fiecare om e liber sa scrie/gandeasca in felul sau. De exemplu, daca mie, ca fiind nou aici, imi place sa povestesc despre calatorii, nu inseamna ca ma deranjeaza sau ca interzic altuia sa prezinte detaliile unei cazari. Dimpotriva, citesc cu atentie fiecare opinie, pentru ca am de invatat de la toata lumea... Pana la urma, cred, asta inseamna o comunitate virtuala, mai mult decat o suma de impresii.

    Si mai cred ca, atunci cand scrii, trebuie sa fii sincer, nu neaparat diplomat.

    Articolul de mai sus se doreste un raspuns la felul meu de a scrie si la nimic altceva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
    [04.06.13 10:29:36]
    »

    @makuy: că veni vorba despre "review"-urile de pe booking.com: tocmai NU mi s-au publicat pentru a doua oară impresiile negative față de o cazare rezervată prin ei. Deci e clar că (într-un fel sau altul) manipulează notele hotelurilor ofertate. Asta nu mă face să nu mai am încredere în sistemul lor de rezervare, pe care îl folosesc de mult timp și sunt mulțumit, dar pe de altă parte mă face să privesc cu mare rezervă partea de impresii postate de turiști. Așadar, mai caut pe AFA, TA sau HC...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    adryana
    [04.06.13 12:23:33]
    »

    As vrea sa spun si eu cateva aspecte legate de booking.com. Asa cum am spus-o de cateva ori si in rw. mele, pentru hotelul dinainte ales eu personal caut un pret cat mai mic posibil, tinand cont ca vorbim de acelasi nr. de persoane, acelasi nr. de nopti si aceeasi perioada. Asa fac eu, asa mi se pare corect si daca gresesc sa ma ierte cei ce citesc.Mi-a fost dat sa constat diferente vizibile de la o agentie la alta, si asta de fiecare data.

    Anul trecut de exemplu cand am plecat in Turcia la un hotel anume, daca alegeam cazarea de pe booking.com trebuia sa fiu multimilionara, asta deoarece pretul prin booking.com nu era mare, era chiar exagerat de mare. Adica noi am dat pe sejur in jur de 1000 E iar prin booking.com pretul era la vreo 2000 E si ceva. Si acum daca veti cauta cazare la un hotel de 5 stele din Kusadasi, comparati pretul de pe booking.com cu pretul pe care vi-l da o agentie (cautati dintre agentii pretul cel mai bun). Astfel veti observa si voi diferentele despre care v-am vorbit. Nu vreau sa fiu prost inteleasa, exista si cazari la preturi convenabile prin booking.com, dar eu personal, din experienta mea, totdeauna pentru un hotel ales deja, booking.com mi-a oferit niste preturi astronomice.

    Iar acum sa vorbesc despre un alt aspect. Asa cum spunea si colega mea @iulianic, este bine ca cei ce aleg un hotel sa isi formeze o impresie citind un articol referitor la cazare, adica ceea ce au scris altii dinainte. Si ei au avut un scop, acela de a ajuta. Eu personal nu pot sa merg undeva si sa platesc un sejur fara sa ma informez dinainte unde este amplasat hotelul, cum este cazarea, mancarea si altele, cat mai multe informatii, in general care sunt partile bune si care mai putin bune ale hotelului. Ce frumos ar fi daca in lumea asta ar fi cazari numai de nota 10, nu? Nici mie personal nu mi-a fost deloc placut sa scriu despre ultima mea cazare la bulgari, la hotelul Elena despre care numai amintiri placute nu am. Chiar ma gandeam, sa scriu sau sa nu scriu? Daca eram in locul lui @makuy sigur nu as fi scris nimic. Dar m-am gandit la ceilalti care vin dupa mine, sa ii ajut sa aleaga o cazare mai buna decat a mea. Sau sa vada partile rele si partile bune. Eu una sunt convinsa ca articolele prin care se recomanda sau nu se recomanda o locatie sunt fiecare la fel de importante si sunt scrise tocmai pentru a ajuta pe altii. Ca in fond daca ai o cazare buna poti sa ai parte si de o vacanta reusita. Iar daca nu, amintirile care raman nu sunt ce se vroiau a fi.

    Va doresc tuturor vacante frumoase si la cel mai bun pret!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    mirmicu
    [04.06.13 13:55:50]
    »

    Pana la urma, cred, asta inseamna o comunitate virtuala, mai mult decat o suma de impresii.

    Comunitatea aceasta virtuala s-a format tocmai din nevoia de a cauta informatii.

    Pe AFA exista un "Ghid in alegerea optima a destinatiei de vacanta" scris de @tm67bru, exceptional din punctul meu de vedere.

    makuy*AUTOR REVIEW
    [04.06.13 14:22:38]
    »

    @adryana:

    Daca eram in locul lui @makuy sigur nu as fi scris nimic.

    Nu ştiu...

    Sincer, îmi pare rău că am pomenit de booking... Pentru că nu despre asta era vorba; fusese o constatare în context. E ca şi cum aş spune că prefer Google Chrome în detrimentul Mozillei. Sau invers!

    Încă o dată: articolul de mai sus a răspuns la întrebarea de ce nu scriu review-uri de cazare. Adică, eu, de ce nu le scriu. Şi am răspuns: pentru că felul în care fac eu turism NU satisface acest aspect, tocmai din punct de vedere al informaţiei. Este o diferenţă între un sejur, când, într-adevăr, cazarea contează mult, dacă nu majoritar în gradul de satisfacţie şi cazările pe care, eventual, le-aş putea descrie.

    Există, aici, persoane care vorbesc admirabil despre cazări, după cum şi cele care descriu călătorii, la fel de admirabil.

    Spuneam, mai devreme, cu alte cuvinte, că este loc pentru toţi şi că toţi participă la scrierea acestei enciclopedii turistice aparte care este AFA, din care toţi ne putem informa, în funcţie de interesele fiecăruia.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    makuy*AUTOR REVIEW
    [04.06.13 14:26:11]
    »

    @mirmicu: Foarte adevarat

    abancor CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
    [04.06.13 15:22:03]
    »

    Chiar așa, ce contează numele unui hotel?

    Am un prieten care îți poate răspunde destul de ferm la această întrebare, chiar dacă scopul ei e doar unul retoric. Ca să rezum pățania lui: se cazează la Veneția, el, soția și copilul de 3 ani, într-un hotel micuț, mai degrabă o pensiune. Preiau de la bătrîna gazdă cheia, lasă bagajele și pleacă entuziasmați la plimbare pe canalele serenisimei. Se înserase de-a binelea cînd, după o pizza, decid să revină la hotel. Da, dar la care hotel? Cheia nu avea breloc, sau nu era cu ei, nu mai știu, iar ei uitaseră denumirea hotelului. Pînă acolo se plimbaseră la nimereală, prin labirintul Veneției, așa că au încercat degeaba să refacă drumul înapoi. După cîteva minute, le vine ideea de a merge la parcare, unde lăsaseră mașina, și de acolo reușesc să refacă drumul către hotel (care era aproape de parcare), pe care îl recunosc, bineînțeles, după fațadă (bine că nu arată toate la fel ).

    De aia e bine să pui în portofel o carte de vizită a hotelului, că nu se știe...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    makuy*AUTOR REVIEW
    [04.06.13 15:34:10]
    »

    @abancor: Corect.

    (şi, da, întrebarea era retorică, de atmosferă, apropo de melodia care ilustrează articolul).

    Nu am păţit (încă) aşa ceva cu hotelul, dar mi se întâmplă frecvent cu parcările.

    Bine, aici văd şi partea plină a paharului: dacă, vreodată, chiar nu va mai fi maşina la locul ei, măcar nu o să îmi stea inima în loc, deoarece voi fi crezând că am parcat-o pe altă stradă: D

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Costi
    [04.06.13 16:16:57]
    »

    @makuy

    Ai perfectă dreptate!

    Nici eu nu acord cazărilor mai multă atenţie decât merită. Altădată, dormeam şi în cort, sau la prici, însă cu înaintarea în vârstă am devenit mai comod. Dar nu sunt pretenţios, hotelurile Etap, redenumite Ibis Budget mă satisfac pe deplin!

    Nici eu nu scriam la început despre cazări (deşi acest sait a fost conceput iniţial doar în acest scop...) dar, aşa cum au subliniat şi alţii, astfel de review-uri sunt utile şi altora. Aşa că am început să scriu şi despre cazări, chiar dacă în context mai povestesc şi despre altele...

    @adryana:

    dar eu personal, din experienta mea, totdeauna pentru un hotel ales deja, booking.com mi-a oferit niste preturi astronomice.

    Comparaţia nu este corectă, pentru că, de fapt, nu ai ales un hotel, ci un pachet de servicii (care include şi cazare) pentru un anumit sejur.

    În acest caz, preţul se calculează altfel, pentru că este vorba, din punctul de vedere al hotelierilor, de o afacere sigură, astfel că şi-o pot planifica pe un termen mai lung, nu mai trebuie să aştepte întâmplarea.

    Dar, chiar şi aşa, booking.com oferă şi el din când preţuri promoţionale (de fapt, nu saitul, ci hotelul respectiv prin intermediul saitului).

    Eu primesc oferte de acest fel cel puţin o dată pe săptămână, asta pentru că am făcut foarte multe rezervări prin intermediul lor şi pentru că am un cont la ei. Interesant este că ofertele sunt personalizate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    abancor CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
    [04.06.13 18:06:47]
    »

    dacă, vreodată, chiar nu va mai fi maşina la locul ei, măcar nu o să îmi stea inima în loc, deoarece voi fi crezând că am parcat-o pe altă stradă

    Hehe, dacă tot ne lungim la vorbă, am şi aici o păţanie, de data asta pe pielea proprie, şi nu în concediu, ci acasă. Acum vreo 12 ani cobor din bloc la 7 jumate dimineaţa să plec spre serviciu şi maşina ioc! , ia-o de unde nu-i! Cîteva clipe şi eu am crezut că o parcasem pe altă stradă, că n-aveam loc de parcare fix, şi mereu trebuia să îmi aduc aminte unde o lăsasem (parcam uneori şi la 300 m de bloc), dar după un rapid tur de memorie (făceam repede sinapsele la vîrsta aia, a durat 2 - 3 secunde să mă dumiresc) a trebuit să înfrunt realitatea: maşina fusese furată.

    Noroc că aveam casco. Banii i-am încasat de la asigurări după un an jumate de aşteptări. Tot e bine. Iar ca să o radiez am mai aşteptat ceva vreme, aşa că 2 ani de zile i-am plătit eu impozitul ăluia care beneficia de ea.

    Cît despre hoteluri, şi eu stau cu plăcere la cort, dar la hoteluri sînt pretenţios. Trebuie să fie comod, să fie primitor, să mă simt bine stînd în pat şi citind, să aibă dotări minime, cum ar fi veioză la pat, să nu aibă găuri prin pereţi, să pot dormi în pat (asta implică multe: aşternuturi, saltea, izul din cameră) şi să aibă mic dejun calumea. Am situaţii în care nu pot dormi în paturi sau camere străine, din cauza unui cumul de factori, şi dacă se întîmplă asta şi la hotel, e nasol.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    makuy*AUTOR REVIEW
    [04.06.13 21:41:18]
    »

    @abancor: Hm... Îmi pare rău...

    Michaell
    [04.06.13 21:57:43]
    »

    @abancor: imi pare rau pentru ce ti sa intimplat cu masina.

    n-am patit s-o (masina) pierd in totalitate ci am avut doar ,,norocul,, de un geam spart. lasasem celularul peste noapte in masina si cineva n-a rezistat tentatiei. m-am intors pina acasa cu celofan pe geam...

    in ceea ce priveste statul la cord... auleu, multa vreme a trecut de cand am practicat asemenea cazare. a fost frumos, in tinerete, in ziua de azi n-as mai risca. nu mai am flexibilitatea de atunci... am ajuns sa-mi iau chiar si perina proprie cu mine atunci cand merg in concediu. mai greu cand calatoresc cu avionul... dar cand merg cu masina fac tot posibilul sa n-o uit acasa. am observat de multe ori ca cei de la receptie fac ochi mari cand urc cu perina sub brat in camera dar ce mai, asta este.

    sa auzim de bine

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Gabise
    [04.06.13 23:28:52]
    »

    Referitor la preturile calculate de booking, atunci cand ni s- a parut ca " sare calul" sau nu sunt camere suficiente pentru cati suntem, dar totusi din anumite motive hotelul parea covenabil am cautat site- ul hotelului si am cerut oferta direct proprietarului.

    Asa am procedat si anul acesta pentru cazarea intermediara in drum spre viitoarea vacanta in Corfu si din start oferta proprietarului a fost cu 10 euro mai mica decat pe booking. Pe noi ne interesa de acesta data numarul de camere insa el ne- a facut si alt pret.

    In general nu ma bazez numai pe booking ci verific mai multe surse chiar si pentru o noapte.

    O noapte nedormita dupa un drum de 800 km si a doua zi de la capat nu e chiar de neglijat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    adryana
    [05.06.13 08:09:38]
    »

    draga @Costi, si eu sunt abonata la booking.com, sa stii si mie imi trimit oferte la preturi promotionale de multa vreme. Si pentru ca imi spui ca nu am dreptate iti dau un simplu exemplu, concret: hotelul Grand Belish 5* din Kusadasi, din 15 aug, o noapte, camera dubla, prin booking.com costa nici mai mult nici mai putin decat 190 E adica asta e ,,oferta'' ca de fapt pretul de 190 E este taiat si el este 220 E. Nu stiu cum ti se pare pretul pe noapte, dar pentru mine este enorm. La asta m-am referit si iti garantez ca daca alegi pretul pe noapte printr-o agentie de turism, acesta este cu mult mai mic. Si iti mai spun ca daca vei suna la hotel direct cei de la receptie iti vor da si ei un pret f. mare. Acesta este un exemplu de care eu personal m-am lovit. Sunt convinsa ca in lumea asta lucrurile nu stau la fel peste tot, si exista si rezervari la preturi convenabile prin booking.com.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    danamandache
    [05.06.13 14:14:57]
    »

    @adryana: sant cu totul de acord cu tine, de cand sant membra a aceastei comunitati am invatat sa fiu mult mai atenta la detalii si ma gandesc si la familiile ce merg in vacanta cu unul sau mai multi copii, au nevoie de multe informatii pt a le putea asigura un anumit confort.

    Michaell
    [05.06.13 15:22:19]
    »

    @adryana: cu booking.com (sau alt site asemanator) iesi clar in avantaj - in comparatie cu o rezervarea facuta la o agentie. la prima pui banii cash pe masa iar la a doua te prezinti la destinatie cu o hirtie (voucher). tie personal, care turist ti-ar fi mai drag?

    daca poate faci o mica economie rezervand printr-o agentie, te asigur ca in cele mai multe cazuri ,,platesti,, acest mic avantaj la fata locului cu virf si indesat.

    turistul care cine cu banul in mina este preferat si ca atare si tratat.

    cu ani in urma auzisem de acest lucru si n-am vrut sa-i dau crezare. a fost nevoie s-o simt de citeva ori pe propria piele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    abancor CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
    [05.06.13 15:35:41]
    »

    Io am povestit treaba cu furtul mașinii de divertisment, sper că n-am indispus pe nimeni.

    Cu ocazia aia mi-am dat seama că cel mai nasol e să pierzi ce nu se poate înlocui, mici amănunte: în mașină aveam niște casete audio (originale, nu copii, și la care țineam, niște albume Dire Straits) și un aparat foto cu film pe care erau deja făcute vreo 20 de poze. Fierul era asigurat, am luat pe el cît aș fi luat și în talcioc, dar micile amintiri sînt pierdute. N-am mai găsit albumele cu pricina prin magazine, iar pozele evident că nu le-am putut reface

    Despre rezervări: io cînd m-am prezentat pe la recepții cu voucher pe care scria [edit by wm] am fost foarte atent tratat. M-aș mira să facă măgării la adresa unui client al unui ditamai turoperatorul. Dar la fel de bine tratat am fost și cînd am rezervat prin internet (io folosesc venere.com, că nu cere card și nu costă nimic).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    webmaster79
    [05.06.13 15:47:32]
    »

    @abancor: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE.

    abancor CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
    [05.06.13 16:17:33]
    »

    Știam, dar dacă se acceptă booking.com am crezut că merge și agenția pomenită de mine, că nu e vorba de o agenție din România, ci de un turoperator european, revîndut prin zeci de agenții. Fiecare își poate lua vacanța de la agenția cea mai la îndemînă care vinde și vacanțe ale respectivului turoperator.

    Dacă nu e permisă referirea, sper să se înțeleagă din context ce am vrut să transmit. Adică - nu contează că voucherul îl primești prin Gogu Turist SRL (exemplu fictiv), important e să fie emis de turoperatorul cu greutate.

    Deși, prin nemenționarea turoperatorilor de genul ăla, discriminăm pozitiv agențiile online, de genul booking sau venere. Nu numai pe net se fac rezervări bune, ba chiar dimpotrivă, de cîte ori am rezervat prin firma cu pricina (cu numele șters mai sus), am avut prețuri de neegalat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    webmaster79
    [05.06.13 16:32:12]
    »

    @abancor: Agentia in cauza ARE birouri si in Romania asa ca pe viitor mentioneaza doar faptul ca te referi la un "mare turoperator", sunt sigur ca toata lumea va intelege ideea pe care vrei sa o subliniezi.

    Silviu Lache
    [13.06.13 21:10:35]
    »

    Dacă doreşti într-adevăr să fii bine informat despre preţuri la hoteluri, alege www.bookingadvisor.com, un motor de căutare excelent, care pe lângă boking.com găseşte şi alte variante mult mai ieftine şi cu suficiente rewiew-uri ca să îti formezi o părere.

    Cazarea este foarte importantă, din punctul meu de vedere. Şi eu sunt călător, nu turist, dar o noapte petrecută într-un cadru plăcut, o atmosferă agreabilă şi un mic dejun apetisant îţi înfrumuseţează ziua. O noapte chinuită, sau o ţeapă (sunt destule şi pe booking.com) nu va fi în avantajul tău.

    Consider că părerile oneste sunt folositoare comunităţii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    makuy*AUTOR REVIEW
    [13.06.13 22:24:31]
    »

    @Silviu Lache: Multumesc pentru site. L-am folosit o singura data, doar pentru cautare. Adevarul e ca sunt destul de precaut in a-mi oferi datele de pe card, de aceea sunt mai conservator in ceea ce priveste site-urile.

    Da, cazarea este foarte importanta, chiar si pentru o noapte, de aceea am spus ce prefer eu si de ce. Doar ca unii nu au inteles, ba chiar s-au suparat, desi am exprimat o parere sincera

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Silviu Lache
    [13.06.13 23:28:52]
    »

    @makuy: Îţi apreciez sinceritatea şi îţi respect opiniile.

    Referitor la card, eu mi-am făcut de câţiva ani la ING Bank un card web, special pentru plăţi pe Internet.

    Îl încarc prin homebanking în momentul tranzacţiei cu suma necesară. În rest, las 5,6 lei de "sămânţă".

    Aşa am scăpat de bătăile de cap.

    Referitor la saiturile de rezervare, anul ăsta am făcut vreo 10 rezervări şi doar una pe booking.com.

    Au devenit cam scumpi. Iau 15% de la comercianţi.

    În schimb, sunt, într+adevăr, serioşi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    makuy*AUTOR REVIEW
    [14.06.13 08:32:54]
    »

    @Silviu Lache: Si eu folosesc acel card, pentru ca mi se pare mai sigur.

    Am luat in considerare sfatul tau, referitor la bookingadvisor. Altminteri, pe venere, de exemplu, mi se pare chiar mai scump decat pe booking.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    abancor, adryana, danamandache, Gabise, iulianic, makuy*, Michaell, mirmicu, Silviu Lache
    Alte articole din această RUBRICĂFilozofări... turistice:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050889015197754 sec
    ecranul dvs: 1 x 1