Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Contestaţie bani luaţi Booking

Trimisă în 13.07.14 16:21
autor cloverinaPA [Târgovişte]
» VIZUALIZĂRI: 24605

Cum nu toate pot fi roz şi frumoase, întorşi acasă din sejurul în Turcia am realizat că mi-a fost trasă o sumă de bani de pe card, de către un hotel la care făcusem rezervare prin aprilie şi pe care o anulasem (gratuit, conform termenilor şi condiţiilor booking) la sfârşitul lui mai.

Am trimis mail la hotel, au recunoscut greşeala, dar nu acţionează în niciun fel.

Am trimis o plângere şi la booking, m-au anunţat că o să contacteze hotelul respectiv şi atât.

Ştiţi care ar trebui să fie următorul pas?

Hotelul vorbea despre o contestaţie făcută la bancă (ceva gen contestare a operaţiunii bancare), iar apoi banca îi va contacta pe ei.

A mai păţit-o cineva sau sunt Stan păţitul?


  • PERIOADA: -- -- NOPŢI CAZARE: --
  • BUGET: - -- TRANSPORT: -
  • ADULŢI: --

Răspunsuri — pag 2 / 2

Dragoș_MDAU16r[02.10.16 14:25]

@cristina47:

Cert este ca m-am lamurit cu booking. -ul si cu rezervarile on line.

Nu voi mai apela la ei.

Nu e vina booking.com că ai dat peste niște chinezi șmecheri.

Repet: mergi la bancă direct și contestă a doua plată. Indiferent de către cine a fost făcută și pe ce motiv - e clar că nu e din voința ta.

Abia după aia vezi ce și cum. Și conform celor spuse aici anterior, mai multe persoane au fost rambursate de către booking pentru situații asemănătoare. Deci pentru mine asta înseamnă că ei sunt, totuși, serioși. Doar că treaba durează, având și ei de respectat niște proceduri și niște pași înainte de a rambursa o sumă.

Cât despre răspunsul anterior, al colegei adnana70, mă rezum să spun că sfaturile ei nu fac decât să te îndepărteze cu pași mari de termenul în care mai poți refuza acea plată. Repet -refuzul plății e primul pas; restul, o să-i faci pe rând, conform celor ce îți va solicita banca și (probabil) booking.com. Din partea hotelului, m-aș mira să obții ceva.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

cristina47*SE[02.10.16 14:59]

@Dragos: Ce sa mai refuz daca banii au fost deja luati? Mi-a spus lucratorul de la banca ieri. El a accesat datele contului si a spus: "plata". Deci, platile au fost efectuate.

Ma duc maine la banca sa cer extras de cont si sa ii intreb si cum se poate ca cineva sa ceara retragerea unor bani si banca sa vireze acesti bani din moment ce la asemenea tranzactii se cere un cod de siguranta sau de securitate (cele 4 cifre de pe verso). Ori eu am scris acest cod marti, pe 27, cand am facut rezervarea pe booking. Nu m-a intrebat nimeni de sanatate pe 29, sau pe 1.

Cred ca am sa termin eu si cu BRD-ul. Ca au niste comisioaneeee! Si iata, ca la o adica, banii tai nu sunt protejati.

Pai sotul meu s-a dus ieri si a scos toti banii care mai erau in cont. Nu de alta, insa nu m-ar mira sa se mai incaseze aceeasi suma si a 3-a oara...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU16r[02.10.16 15:15]

@cristina47: a câta oară să repet oare? Pentru plățile online, ai dreptul timp de o perioadă specificată clar în contractul pe care îl ai cu banca (pune mâna și citește-l bine, din fir în păr, inclusiv ce scrie cu font mai mărunt) în care poți contesta o plată!!! Chiar dacă ți s-au luat deja banii din cont, banca va investiga solicitarea ta și dacă se dovedește îndreptățită (și așa pare să fie) vei primi banii înapoi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nrs †SE1r[02.10.16 15:46]

in general acel timp de contestare a platii este de 45 zile, chiar daca ti s-au luat banii (se poate ca ei sa fie blocati sub forma unei tranzactii in asteptare si nu platiti efectiv catre comerciant) daca tu contesti plata si aduci acte care sa justifice acest lucru (in acest caz sa arati ca este o singura rezervare si nu doua) banii sunt inapoiati

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

fatdaddyJR[02.10.16 15:58]

@cristina47: Booking are serviciu telefonic ptr clienti, poti suna si sa te lamuresti cu ei (chiar si in limba romana). Lucrurie sunt simple, Booking nu avea de ce sa-ti retraga bani, doar hotelul. Verificati extrasul (nu pe vorbe la telefon) si suna la Booking.com. Numarul il gasesti si in confirmarea rezervarii. O zi buna!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

Biliboi69UC[15.01.22 07:12]

@cloverina: Din păcate booking.com te tratează ca pe un client neavenit. Nu contează dacă ai achitat în avans, nu contează câte zile trec de la achitarea serviciului, pur și simplu Booking.com va lua hotărârea în numele tău și va anula rezervarea. Dacă ai ghinion și ești la fața locului ori plătești diferența de sumă (chiar dublu) ori îți cauți o cazare. Eu sunt pățit. Dacă ești dint-o altă țară vei fi tratat diferit. chiar cei din altă țară pot avea un preț diferit, și nu e vorba de cursul valutar.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [31-36] — din total 36 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034206867218018 sec
    ecranul dvs: 1 x 1