ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.10.2009
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Vatra Dornei
ÎNSCRIS: 09.10.09
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Excelent

TIPĂREȘTE

Nu ma asteptam sa fie atit de bine organizati, atit de amabili...

Recomand acest hotel tuturor pentru o vacanta de neuitat (odihna, relaxare si liniste)

## end review sc

[fb]
---
Trimis de dorina41 in 09.10.09 21:38:12
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2559 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dorina41); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -300 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    creivean
    [09.10.09 22:01:35]
    »

    Am onoarea sa-l cunosc pe patron de cativa ani buni, asa ca stiu cat suflet a pus in hotelul asta refacut de el de la zero cu o investitie de cateva milioane de euro.

    Dupa parerea mea de bihorean este cel mai bun complex din zona Felix/1 Mai.

    Admin
    [09.10.09 22:46:09]
    »

    "milioane de euro"??? nu-i cumva exagerat?

    in alta ordine de idei, dorina41: m-as bucura sa incarci ceva poze, daca ai. Ai?

    creivean
    [10.10.09 06:36:26]
    »

    Da, nu-i nimic exagerat.

    Gandeste-te putin cat costa sa faci un hotel dintr-un schelet de metal (asta a cumparat patronul de la cooperatie - pe vremuri acolo am inteles ca erau ceva magazine, cofetarie, etc), sa folosesti materiale de constructii de cea mai buna calitate, gresie, faianta de Italia, sa mobilezi si decorezi 56 camere toate cu alta tema, sa utilezi, mobilezi bucataria (numai aici toate aparatele, costa peste 100. 000 Euro) si restaurantul.

    Sa nu uitam ca a construit de la zero centrul SPA, bazinele si baza sportiva.

    Sunt convins ca nu m-a mintit cand mi-a aproximat cat au costat toate, adica peste 2 milioane (fiind adevarat ca nu am adunat eu sumele din facturi sa vad cat iasa).

    A si sa nu uit, din respect pentru investitia pe care a facut-o si pentru clienti si-a adus director pe bani multi de pe Valea Prahovei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danyepz
    [12.11.09 18:41:58]
    »

    Domnule creivean, la afirmatia dumneavoastra "Dupa parerea mea de bihorean este cel mai bun complex din zona Felix/1 Mai" tin sa va contrazic sper ca nu va suprati dar complex perla este cel mai bun din 1 mai nu si din baile felix, totusi sa nu comparam hotel international sau president pentru ca aceste 2 hoteluri depasesc de departe complexul perla si la numar de stele, la investitie, la numar de camere si mai presus de toate la numarul de stele care sincer cam spune totul, eu fiind acum la perla pe baza review-urilor de aici care sunt foarte departe de adevar sunt destul de dezamgit de ce am gasit, intradevar noroc cu staff-ul care intrdevar este profesionist si foarte dragut, care mi-a facut sederea mai placuta

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    creivean
    [12.11.09 21:27:08]
    »

    Ok, in principiu sunt de acord, deoarece gusturile nu se discuta si fiecare are dreptul la a avea propria sa parere, care nu trebuie sa coincida cu a altcuiva.

    Nu am fost cazat acolo, am fost la complex de cateva ori, apreciez ce s-a facut acolo, fata de balariile care erau inainte si nu am niciun interes in promovarea complexului, activitatea mea pe aici fiind fundamentata pe dorinta mea exclusiva de a fi de ajutor/a primi ajutor, in alegerea unor destinatii de vacanta/sejur.

    Daca accept de principiu parerea tuturor, vreau doar sa adaug faptul ca, clasifiarea unor unitati de multe ori se face pe criterii pe care o persoana care doreste sa se cazeze intr-un loc nu le vede (sali de conferinte, dotarile acesora, etc.) si nu neaparat pentru camere.

    Sunt de acord sa nu comparam mere cu pere, adica 3* cu 4 *, si Baile 1 Mai cu Baile Felix (aici posibilitatile de relaxare/distractie fiind net superioare), dar daca in privita Hotelului International 4* pot fi de acord ca-i mai bun ca Perla, despre President ma indoiesc.

    Poti de altfel citi pe pagina sa reviewul lui EDUARD1, intitulat " Dragut, dar cu indulgenta 3 stele! ".

    Dupa mine, President nu mai este ce a fost, iar Internatioal are preturi mai mari.

    Cel mai corect ar fi totusi sa postezi propriul review, sa acorzi notele tale, care sa contribuie la nota totala a hotelului, aspect prin care, toti potentialii clienti sa-si poata face o impresie corecta asupra hotelului.

    Mai mult, promit sa-i arat patronului hotelului nemultumirile tale si sunt sigur ca le va indrepta.

    Daca vrei, ma ofer sa-ti intermediez, cat mai esti acolo, o discutie cu acesta, sa-i spui direct ce nu-ti place.

    Nu in cele din urma, sejur placut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    danyepz
    [14.11.09 03:09:47]
    »

    Cum am scris si mai sus... nu vreau in primul rand sa va suparati sau sa facem din toata aceasta discutie o cearta ci doar poate ceva constructiv in primul rand pentru complexul perla si bineinteles acei turisti ce vor o parere a celor ce au mai fost. Pentru izvoarele termale de acolo chiar merita sa mergi 600 de km printr-o tara fara autostrazi la fel si pentru lectia de curatenie, civilizatie si ospitalitate din ardeal.

    Nu vreau sa insinuez ca doriti sa promovati hotelul in nici un fel.

    Legat de balariile ce au fost acolo... si in alte tari au fost balarii mai mari (ex antalya) dar asta nu inseamna ca dau review bun hotelului doar pt ca patronul s-a chinuit sa faca ceva, asta este un aspect care sincer nu ma prea intereseaza, eu platesc niste servicii si am anumite asteptari.

    Da intradevar clasificarea pe stele este o suma a multor facilitati dintr-un hotel... insa asta nu inseamna ca hotel perla se apropie cu ceva de 4 stele (doar in privinta personalului)

    Despre hotel president va dau intradevar dreptate si fac mea culpa, am trecut azi la plecare si preturi foarte mari iar parca totul s-a uzat acolo.

    Legat de international si preturile de acolo... nu am reusit sa gasesc in oferta lor un pachet asemantor cu ce am luat eu decat un pachet 5 nopti mic dejun si tratament 4 proceduri pe zi de camera la 1274 lei eu platind la perla 1570 6 zile demipensiune, 5 masaje si 2 impachetari pe camera... am gasit totusi ceva identic pachet weekend 2 nopti demipensiune la international 293 lei iar la perla 70 euro adica 301, eu imi iau sejururi asa ca pretul de receptie este irelevant pt mine, la receptie hotel perla fiind intradevar mai ieftin.

    O sa postez propriul meu review si parerea mea despre acest hotel dar mai intai sa descarc pozele sa desfac bagajul...

    Multumesc pt urare... sejurul a fost unul destul de placut... daca as fi fost vara la acest hotel as fi avut un indice de satisfactie de 90-95%.

    Legat de discutia cu patronul nu cred ca si-ar fi avut rostul, nemultumirea mea principala este legata de faptul ca piscina nu este in hotel ci la circa 100 de metri lucru pe care banuiesc ca se va remedia odata cu terminarea centrului spa, restul sunt minore pt mine insa au fost oaspeti care au fost deranjati de faptul ca in sala fitness erau 3 aparate destul de uzate si din care banda magnetica nu functiona, as mai mentiona faptul ca hotelul a avut probleme in unele locuri cu inundatii si sunt locuri chiar si pe tavanul restaurantului in care se vad urmele nu mai vorbesc de vestiarele de la piscina care sunt doar la stadiul de 50% finisaj nu au glet si nici lavabila data Toate sunt detalii ce pot fi rapid remediate.

    Va salut, cu respect si sper ca acest dialog sa fie unul constructiv.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    creivean
    [14.11.09 17:00:51]
    »

    @danyepz

    Draga danyepz, cu sinceritate iti apreciez parerile si nu am nimic impotriva lor.

    De aceea am un singur comentariu, la afirmatia ta ca as fi facut vreun review propriu la hotel din calitatea de prieten al patronului.

    Nu este adevarat, ma confunzi cu statiiradio, parca, eu am scris doar ecouri la acest hotel si nu un review, asa ca nu am influentat in niciun fel notele hotelului, chiar daca amfostacolo si nu o data.

    danyepz
    [14.11.09 17:08:43]
    »

    "Nu vreau sa insinuez ca doriti sa promovati hotelul in nici un fel. " chiar asa am scris... puteati sa scrieti un review cu mare usurinta si nu ati facut-o, ma simt obligat sa repet: nu consider deloc ca ati influentat notele la acest hotel eu am mers exclusiv pe baza review-urilor care nu sunt ale dumneavostra.

    creivean
    [14.11.09 17:15:43]
    »

    Ok., atunci ne-am inteles.

    Hotel Perla
    [21.11.09 16:02:31]
    »

    Doresc sa raspund din partea hotelului, si sa fac citeva precizari pentru a se lamuri acesta situatie despre:

    A. Tarifele de la Hotel Perla:

    1... Camera dubla la receptie costa 195 ron - dar! daca se cumpara un pachet de servicii se ajunge la 150 ron sau la clienti fideli 120 ron.

    2... Apartamentul costa la receptie 250 ron - dar! la pachet sau la clienti fideli ajunge pina la 195 ron.

    ... Ma scuzati dar un cunoscator din turism stie ca tarifele la receptie sunt mai mari decit cele care sunt calculate la pachet.

    ...

    B. Programul de la Piscina acoperita din cadrul bazei de agrement "Perla' are programul urmator:

    * mai - septembrie 09,00 - 02,00

    * octombrie - aprilie 09,00 - 24,00

    Att! incepind cu 01. 12. 2009 acest bazin va deservi numai pe cei care folosesc baza de agrement (terenurile de minifotbal, cursurile de inot, persoane care nu locuiesc in hotel).

    TARIF: 10 ron /persoana

    Programul pentru schimbarea apei este de 3 ori /saptamana si incepe cu 1 ora inainte de terminarea programului.

    ...

    C. Centru Spa - legatura directa cu Hotelul a inceput sa functioneze din data de 20. 11. 2009 cu 2 bazine acoperite, 2 jacuzzi, si acces din interior spre 2 piscine exterioare. Incepind cu data de 01. 12. 2009 va mai functiona si una sauna uscata, una sauna turceasca si un bar. Programul este zilnic intre orele 08, 00 - 21, 30. Si va deservi oaspeti hotelului.

    Va rugam daca veti mai avea SI ALTE INTREBARI SAU NELAMURIRI sa contactati echipa manageriala si cu cea mai mare deschidere va vom raspunde.

    Cu Respect pentru toti care isi spun parerile si sugestiile! Echipa manageriala Hotel Perla!


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    Hotel Perla
    [21.11.09 16:02:41]
    »

    Doresc in primul rand in numele echipe manageriale sa va multumesc pentru observatiile dumneavoastra in privinta problemelor care au fost observate in cadrul complexului hotelier. Intradevar cunoastem aceste probleme sesizate (mochetele din camere (PATATE TOTUSI TOT DE OASPETI HOTELULUI), peretii care sunt umeziti si tavanul din restaurant) insa sunt programate pentru remediere in urmatoarea perioada. Ma bucura ca ati punctat si lucrurile bune si serviciile de calitate oferite de Hotel. Observatiile dvs au fost contructive pentru noi si vor fi in continuare pentru imbunatatirea calitatii servicilor si a ofertei. Cu siguranta la viitorul dvs sejur care il ve-ti petrece in cadrul Complexului nostru o sa va convingeti de serviciile imbunatatite precum si de remedierea celor mentionate de dumneavoastra.

    P.S. totusi piscina acoperita din cadrul bazei de agrement se afla la maxim 70 de metri distanta nu la 150 de metri iar vestiarele fotografiate de dumneavoastra se aflau in reconditionare, dupa un sezon de vara si inceperea unui sezon de iarna.

    cu respect, echipa manageriala Complex Hotelier Perla.


    NB Hotel Perla este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    creivean, danyepz, Hotel Perla
    Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel [1 Mai]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057826995849609 sec
    ecranul dvs: 1 x 1