ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.10.2019
DE L-CS
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Cumpana
ÎNSCRIS: 14.10.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
OCT-2019
DURATA: 10 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 9 MIN

Hotel Perla - Baile 1 Mai: trecut frumos, prezent dezamagitor, viitor... incert!

TIPĂREȘTE

Incep acest articol mentionand de la inceput ca il scriu cu o mare amaragiune, observand in decursul timpului directia total gresita in care a luat-o si se indreapta acest hotel.

Am fost la hotel PERLA din statiunea Baile 1 Mai de mai multe ori in ultimii ani. De fiecare data observam lucruri care nu mai erau la aceleasi standarde ca in vizitele anterioare.

In acest an insa, oricat am vrut, atat eu, cat si sotia, sa le trecem cu vederea, neconformitatile, defectele si situatiile anormale abundau de parca in mod intentionat vroiau sa ne iasa in evidenta. Dar sa le iau cronologic:

- in ziua cazarii, ajunsi in fata usii de la camera, am observat ca sistemul de comanda al yalei (cu cartela), functiona defectuos. Trebuia repetata manevra de deschidere de cateva ori pana cand usa catadicsea sa se deschida.

Am informat receptia imediat despre aceasta defectiune. Ni s-a promis ca se va remedia in cel mai scurt timp. Din pacate, nu a fost asa, situatia trenand 3 (trei!) zile, in acest interval repetand solicitarea pentru repararea yalei de cateva ori si tot de atatea ori ni s-a spus ca s-a remediat situatia. In plus am descoperit si faptul ca usa se putea deschide si fara cartela (!!!).

In a treia zi, pe hol, am dat, din pura intamplare, de persoana care se ocupa cu astfel de situatii si folosind un ton mai apasat, i-am cerut in mod imperativ sa rezolve problema. Acesta a balbait la inceput ca nu i s-a adus la cunostinta aceasta problema, iar cand i-am spus ca imi bat gura de 3 zile cu asta a baiguit ca parca isi aduce aminte ceva... Binenteles ca m-am luat de el si... sa va mai spun oare ca in 10 minute (cu ochii pe ceas!) problema era rezolvata, in sensul ca a schimbat yala cu totul, dupa ce o luase cu el in atelier sa o repare?!...

- din a doua zi de sedere, fiind o vreme atipica pentru luna octombrie, am vrut sa uniformizez temperatura in camera, drept pentru care am pornit aerul conditionat. Spre surpriza mea deloc placuta, acesta doar ventila aerul, nu-l racea, nu-l incalzea. Bineteles ca iar m-am adresat receptiei care a trimis acelasi personaj care se ocupase de yala sa imi explice ca hotelul are instalatie pe ventil-convectoare si ca a inchis/oprit compresoarele, drept urmare acestea functioneaza doar ca ventilatoare...

- tot de a doua zi de sedere am inceput sa descoperim plosnite in camera. Din ce in ce mai multe! Am anuntat si acest fapt, iar una din cameristele de pe etaj (am fost cazati la etajul 1) ne-a spus cu o voce foarte fireasca si normala ca "vin de-afara si n-aveti ca sa faceti! ". Cu alte cuvinte, situatia era cunoscuta, insa nimeni nu a luat nici o masura in acest sens si nici nu o sa ia.

Ca sa fie treaba si mai "oabla" intr-una din zile am "casapit" nu mai putin de 12 plosnite in camera!!! Le-am lasat pe parchet sa le vada si camerista, in speranta ca poate asa o sa se ia o masura in acest sens. Aiurea! Aceleasi corpuri moarte de plosnite au ramas in camera pana a doua zi, e adevarat, avand alte pozitii decat cele initiale, camerista mutandu-le in spatele draperiei si sub birou.

De nervi, a doua zi dimineata, sotia le-a adunat pe toate intr-o gramajoara si le-a plasat cat mai spre mijlocul camerei. Cand am revenit in camera, mai ramasesera doar doua "cadavre" ascunse binenteles tot dupa draprie, mai spre coltul mamerei. Credeti ca celelalte au fost luate pe foras si duse afara? Va inselati amarnic! Toate pluteau in vasul de toaleta. Asa de sarguincioasa a fost respectiva camerista, incat nici sa traga apa nu a avut chef!

- inca din prima zi de cazare, pe terasa camerei am gasit o scrumiera cu trei mucuri de tigari care a ramas in aceeasi stare pana in ziua plecarii noastre, daca nu si mult dupa...

- suspectand camerista ca nu isi face treaba asa cum ar trebui, intr-una din zile am lasat in mod intentionat 2 coji de seminte/fistic pe parchet, pentru a ne edifica daca aceasta matura/aspira prin camera sau nu. Binenteles ca temerile noastre s-au adeverit, aceste 2 coji ramanand pe parchet si in zilele urmatoare, dar in alte locuri, semn ca, ceva facea camerista, dar nu curat. Intr-una din zile, cand eram pe terasa si perdeaua era trasa, am vazut-o cand a intrat in camera a plimbat, la modul cel mai pur, un mop prin camera, tragandu-l dupa ea ca si pe un catel, dupa care a plecat. In asta consta curatenia camerei la hotelul "PERLA": maxim 1 minut stat in camera!

- in prima dimineata la micul dejun, am vrut sa mancam pe terasa, nefiind nici un anunt de interdictie in acest sens. Am fost neplacut surprinsi cand un ospatar ne-a spus ca nu avem voie sa luam micul dejun pe terasa si ca scrie asta la receptie, terminand cu "Mai vedeti pe cineva afara sa manance? " De parca trebuia sa astept ca altcineva sa fie primul, ca sa inteleg ca am voie!

Neverificand acest lucru inainte de a manca (repet: era primul mic dejun), doar i-am aratat ca la usa dinspre terasa nu era nici un anunt in acest sens. Dupa masa, am verificat si la receptie, iar acolo era un anunt cum ca micul dejun sa ia numai in restaurant. Cum terasa era parte a restaurantului, toata lumea intelegea ca nu e voie cu mancare in camere si in centrul welness, nu ca nu e voie sa mananci pe terasa!

- tot legat de restaurant, am fost serviti in doua randuri de o ospatarita tanara (mica, slaba si bruneta) care nu stiu daca terminase vreun curs de ospatari sau mai lucrase pe o astfel de functie intr-un restaurant. La prima servire a venit cu comanda, s-a interpus intre mine si sotie, am ajutat-o noi sa ii luam din mana farfuriile puse alandala, ne-a aruncat tacamurile gramada pe masa fara servetele, dupa care a plecat.

A revenit dupa putin timp sa ma intrebe daca poate sa-mi aduca nota de plata, in conditiile in care nu ne adusese toata comanda (?!). Cand i-am spus acest aspect, mi-a zambit si mi-a spus: "A, da? Atunci va aduc si restul comenzii. " A doua oara, ne-a adus comanda si in nici un minut, fara sa ne mai intrebe, a venit si cu nota de plata. Este exclusa din start varianta de a-i fi frica ca plecam fara sa platim din doua motive: eram cazati la hotel si in plus, aveam fisa de cont iar numarul camerei il stia de la prima comanda. Astfel de angajati in nici un caz nu-ti aduc clienti, din contra!!!

- totul a culminat cu weekendul. S-a pus un anunt pe usile restaurantului prin care eram informati ca se modifica orele de luat pranzul si cina, fara nici o explicatie. Fiind weekend, ne-am gandit ca poate au de organizat vreo masa festiva, nunta, botez etc. Nu era nici o problema si era de inteles o astfel de situatie.

Drept pentru care, pentru a nu perturba acest "eveniment" oricare ar fi fost acela, eu si sotia ne-am gandit sa coboram la masa in jurul orei 17:00, programul modificat cerandu-ne sa mancam pana in ora 20:00.

Am intrat in restaurant si am vazut ca chelnerii deja aranjasera mesele pentru acel eveniment (!!). Repet: era ora 17:00 (mai exact, 17:22!!). Vazand ca nu era pe nici o masa anutul de rezervat, ne-am asezat frumos la o masa, asteptand sa vina un ospatar sa ne ia comanda.

A aparut acelasi ospatar din prima zi, care nu a mai catadicsit sa vina pana la masa, ci ne-a strigat de departe ca nu avem voie sa mancam acolo, fiindca restaurantul e pregatit pentru "grupul din Ungaria" si sa venim la mesele de la bar daca vrem sa mancam! Asta a fost picatura care a revarsat paharul. Dupa un schimb de replici cu el, am solicitat sa vina seful de restaurant.

Seful de restaurant nu era acolo, fiind "ocupat cu grupul din Ungaria" si ca se va intoarce la 19:30. Am solicitat sa vina altcineva din conducerea hotelului. Nu era nimeni. Nimeni! I-am spus celuilalt chelner ca nu il astept pe sef, dar sa ma caute cand se va intoarce si am plecat scarbiti de situatie.

Credeti ca ne-a cautat cineva?! Nu! A doua zi, cand am coborat la micul dejun, dupa o noapte in care "grupul din Ungaria" a facut un taraboi in tot hotelul, am trecut pe la receptie sa solicit un formular de "satisfactie turisti". Receptionera mi-a spus ca il gasesc in mapa din camera.

Am urcat in camera si am simtit ca parca sunt in filmele cu Stan si Bran: in mapa din camera nu era nici un formular, nu doar cel referitor la satisfactia turistilor! Am luat mapa, am coborat la receptie si i-am pus mapa in fata doamnei de acolo intreband-o daca asta e un alt mod de a-si bate joc de turisti la acest hotel. "Dar trebuia sa fie acolo! "-mi-a raspuns. I-am spus ca trebuia sa fie acolo inca din prima zi, nu in ziua in care l-am solicitat eu!

Am solicitat inca o data sa vorbesc cu cineva din conducerea hotelului si din nou am primit acelasi raspuns: ca nu e nimeni disponibil. Cand i-am spus ca si cu o seara inainte am facut aceeasi solicitare, mi-a spus ca stia si ca se transmisese solicitarea mea conducerii. In timpul discutiei cu doamna de la receptie, am vazut cu coada ochiului pe un barbat pe care il vazusem in zilele anterioare intr-unul din birourile conducerii complexului hotelier, care, cand si-a dat seama cine sunt (din discutia mea cu receptionera) a tulit-o englezeste din receptie. In momentul acela am luat decizia de a ne intrerupe sejurul de 10 zile, fiindca venisem acolo sa ne odihnim si sa ne relaxam, nu sa plecam bolnavi de nervi.

- mai mentionez faptul ca dupa prima mea discutie la receptie din acea dimineata, la usa camerei a venit un domn care mi-a spus ca nici el cu familia nu s-au putut odihni toata noaptea din cauza "grupului din Ungaria" si ca in jurul orei 4:00 a sunat la receptie pentru a intreba de ce nu se ia nici o masura. A mai fost o familie de elvetieni, oameni in varsta, cu care ne salutam si schimbam putine cuvinte dimineata la cafea, care mi-a evidentiat acelasi lucru (faptul ca nu s-au putut odihni) si in plus, cu toate ca platisera un sejur de 5 nopti, au fost anuntati ca trebuie sa plece cu o noapte mai devreme, din cauza "grupului din Ungaria". Halal management!!!

 

O nota discordanta fata de calitatea slaba a celorlalte servicii, dar foarte placuta, o face in prezent bucataria restaurantului. Inca se pot servi preparate foarte gustoase, deosebite, atent gatite, frumos prezentate, delicioase si mai mult decat indestulatoare. Toata stima pentru bucatarul/bucatarilor acelui restaurant. Cat or sa mai stea!...

In plus, ne mai pare rau de personalul vechi al complexului, care, in situatia creeata, vorbind cu mai multi dintre acestia (chiar fiind placut surprinsi ca unii ne-au recunoscut!), ne-au spus ca nici ei nu sunt multumiti si fericiti cu ce se intampla acum acolo. Tot din discutiile cu ei am aflat ca afacerea nu mai are acelasi antreprenor, acesta transferand-o copilului, care, din pacate, nu prea stie cum se administreaza o astfel de afacere, dupa cum se vede in calitatea serviciilor din ce in ce mai slaba, precum si dupa comentariile aparute pe net in ultimul an.

Pacat de baza de tratament si welness, precum si de bucatarii pe care ii are acest nou antreprenot. Cu siguranta NU ii merita!

In mod sigur NU vom mai reveni si cu siguranta NU vom recomanda acest hotel la nimeni!


[fb]
---
Trimis de L-CS in 14.10.19 15:41:35
Validat / Publicat: 14.10.19 21:13:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE FELIX / '1 MAI'.

VIZUALIZĂRI: 764 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (L-CS); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [14.10.19 21:12:50]
    »

    @L-CS: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Perla Hotel [1 Mai], BĂILE FELIX / '1 MAI'" (deja existentă pe sait)

    [Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 14&ridAnt=97271

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel [1 Mai]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033151865005493 sec
    ecranul dvs: 1 x 1