ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.01.2013
DE xtr
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 07.01.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
8 AD. + 4 COPII -- v: 3-8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 4 MIN

Dezamagirea Garden Resort Fundata

TIPĂREȘTE

Incepand cu accesul catre pensiune/hotel, stele, margarete, nici ei nu stiu ce patroneaza care a fost optim pt offroad (sleauri de gheata, zapada mare, masini si camioane de gaze blocate pe acest drumulet cu un singur sens si cu partea stg fara parapeti fara nimic ci doar cu o mare prapastie) acest drum cica fiind in grija lor si am fost asigurati ca ei il intretin si raspund de el/mare vrajeala.

Parcarea din fata cu pietris si cu extrem de multa gheata (3-4 cm minim), suprafata total acoperita de gheata si fff periculos cand coborai din masina cu copiii dupa tine sau in brate (si aici cica au aruncat sare/mare vrajeala pt ca timp de sapte nopti cat am stat a fost groaznic).

Camere mai mici ca la ei nu am intalnit in rom. sau in alta destinatie, cobori din pat in baie direct, totul in camere cade, se rupe sau sta agatat de la cuiere pana la tablouri si alte accesorii chicioase, praf cum nu am mai vazut, tampoane pe sub pat si halate de baie cu par lung si negru puse in baie la loc ca si noi...

Din totalul de sapte nopti trei au fost dezastru, nu discutam de rev ca aceea noapte este pt petrecere, grupul nostru format din 8 adulti si 4 copii sub 8 ani a fost deranjat de muzica si de zgomot pana la 1-2 noaptea cu pretextul patronilor ca restul de turisti existenti in pensiune au platit orchestra si nu au ce sa faca, jenant si fara un regulament intern corect pt toate familiile,

ce sa spun ca la tot ce am avut de obiectat rational si sustinut ei au gasit scuze si minciuni penibile, ascultau din receptie ceea ce discutam la masa in restaurant si ne filmau in toate incaperile pensiunii (ca cica stiu ei tot ceea ce am discutat noi, parca aveam ceva de impartit cu ei), noi am platit si ei au gasit scuze penibile la tot

5 feluri de mancare din meniul a la carte lipseau cu desavarsire, apa plata lipsa, cola lipsa, iar cand pronuntai ca vrei fresh iti aduceau capy sau prigat de portocale.

Comportamentul domnului crescut in Constanta este de neacceptat, tuna fulgera nu saluta, vorbeste ca in port la incarcare descarcare cu ba, mai fetito si tot asa, noi fiind clienti ei fiind prestatori de servicii...

pacat de asezare si de priveliste...

si era sa uit ca in noaptea de rev la 11 fara 15 abia au adus aperitivele si urmatorul fel de mancare a sosit la 2 si tot asa (scuze penibile ca au intarziat turistii la masa de seara, lipsa regulilor si conduita interna)... artificii de rev ok,

serviciile ospatarului ok, servicii externe de masaj cu 100 lei/ora excelente si uitam sa va spun ca intr-o dimi am plecat la partie nespalat pt ca o teava externa de apa calda a bubuit.

Una din cele patru familii a plecat acasa cu trei nopti mai devreme din cauza unui wc ce a crapat intr-o dimi si aici se scuzau pe ton ridicat ca ei nu sunt obligati sa aiba instalator acolo si ca baia ramane inchisa 3 zile pana pe 4 cand noi plecam acasa, jenant si penibil la 1.000 euro pachet per camera, usile de la balcon fluierau la vant si permiteau transferul de frig, miros la parter si subsol oribil ca un miros de bucatarie si de wc la un loc...

ne-au spus la final ca persoanele din bucatarie si au pus ambitia cu noi cei opt si cu copiii si nu au dorit sa ne serveasca cu produsele solicitate (nu am mai auzit asemenea justificare din partea unei proprietare de pensiune cu restaurant, adica aia de la buc fac legea in carciuma, doamna stipuland ca daca le spune ceva ei pleaca acasa si nu mai are cu cine sa lucreze, jalnic

La receptie au afisat un cui, cod fiscal cum ii obliga legea si la facturarea serviciilor catre noi a aparut alta firma??? vreau sa concluzionez ca nu a fost un rev deloc ok si ca nu am mai trait asa ceva in alta parte... mai ales ca am fost cu copii ce nu au putut sa se odihnesca adecvat, nu v-as sugera deplasarea catre aceasta „locatie”, deoarece la acest nivel de pret gasim locatii mult mai ok...


[fb]
---
Trimis de xtr in 17.01.13 13:15:04
Validat / Publicat: 17.01.13 14:15:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MOIECIU. A mai fost în/la: in nenumarate locuri si asezari
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5332 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (xtr); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [17.01.13 13:54:26]
    »

    @xtr: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    iulian68
    [17.01.13 14:33:05]
    »

    @xtr: pot sa cred ca fiind posibile multe lucruri dar faza cu tampoanele... Ceea ce nu pricep insa e de ce nu pui si niste poze care sa-ti confirme spusele?!

    vinesgabi
    [24.01.13 20:56:20]
    »

    Stimata doamna avocat G. va scriu aceste randuri in primul rand pentru ca noi nu iubim minciuna si exagerarile.

    Va reamintesc ca nu ati avut nimic de obiectat pana in ultima zi a sejurului dumneavoastra, ba din contra cand cel din grupul dumneavoastra care a comentat continuu aducea acuze neincetat, il contraziceati.

    Situatia s-a schimbat brusc in ultima zi a sederii dumneavoastra in locatia noastra cand ati format un "comitet" si ati inceput sa ma bombardati cu acuze, printre care si ca ati primit fresh de portocale facut dintr-o portocala de decor (fusese intr-o fructiera pe masa).

    Am acceptat felul golanesc (este frumos spus) in care o parte dintre cei care formau acel comitet mi s-au adresat (nu cu fetito) datorita educatiei pe care o am. Pe moment nu imi venea sa cred ce imi aud urechile si cum niste oameni care mi-au facut initial o impresie buna ma amenintau cu controale si reclamatii de tot felul daca nu le inapoiez suma de 1000 lei.

    Intrebandu-va daca ati mai procedat asa si in alte locatii mi-ati spus senina ca multi proprietari de restaurante nu v-au incasat nota de plata dupa ce ati facut "scandal" numai sa scape de repercursiuni.

    Eu ma opresc aici cu replica la ceea ce dumneavoastra numiti "Dezamagirea de la Garden Resort" in speranta ca alti proprietari de pensiuni si restaurante sa nu aiba parte de astfel de turisti.


    NB vinesgabi este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster
    [24.01.13 21:38:57]
    »

    @vinesgabi: Salutăm dreptul la replică, consecvenți convingerii noastre că doar ascultând și punctul de vedere al celeilalte părți implicate ne putem face - orice vizitator și cititor - o opinie în cât mai completă posibil cunoaștere a situației.

    Datele personale nu sunt însă acceptate a fi publicate, cf Regulamentului - au fost editate.

    gaboi20004
    [22.02.13 16:03:52]
    »

    @webmaster: Poate doreati sa va cazati gratis..., ati uitat sa scrieti ca ati cerut cu nerusinare la sfarsit 1000 lei pentru a nu trimite controale ordonate de domnia sa dl. Vlad B. (prietenul dvs de sejur) Acesta este pretul dumneavoastra? Va recomand si imi rezerv dreptul de a nu va mai caza niciodata! P. S V-ati laudat la masa, ca peste tot unde mergeti faceti la fel si ca patronii ca sa nu aiba probleme prefera sa nu va ia banii, na..., ca n-a tinut!

    Admin
    [22.02.13 17:04:09]
    »

    @gaboi20004: cu cine dialogați mai sus (cui vă adresați)? În mod cert nu nouă (@webmaster)

    în altă ordine de idei, nu înțeleg prea bine, sunteți un reprezentant al pensiunii? sau un turist / client plătitor?

    webmaster
    [14.02.14 08:02:47]
    »

    Cf unei sesizări primite recent, se pare că acesta este al doilea set de impresii din sejurul grupului - o primă relatare (cu note) a fost anterior publicată aici.

    Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1.B.7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    iulian68, vinesgabi
    Alte impresii din această RUBRICĂBoutique Belvedere Resort by Select (ex Gulliver) [Moieciu de Jos]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032163858413696 sec
    ecranul dvs: 1 x 1