ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.03.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 22.03.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
OCT-2021
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

Sejur scurt (doar o noapte din cele trei achitate) datorita frigului si a conditiilor mizere de cazare si masa

TIPĂREȘTE

Am achizitionat un pachet pentru trei nopti in perioada 30.09-03.10.2021 regim „all inclusive"'

Ajunsi la Gulliver Resort de la inceput am fost dezamagita de conditiile oferite.

Incepem cu lipsa curateniei, mai ales acum in perioada pandemiei, lipsa caldurii din toata pensiunea, asta in situatia in care noaptea temperatura coboara la 2-3 grade si nu in ultimul rand atitudinea celor ce au rol de administratori ai pensiunii care fac cam ce vor, sfidand clientii, fiind in stare de ebrietate si care nu sunt instruiti

in ceea ce priveste "all inclusive" saracie totala, totul pe sponci, exemplu vrei un ceai? alegi tei, sunatoare sau musetel, vrei un desert? doar cate o bucatica de strudel de persoana atentionand sfidatoar ca daca cumva un client nu apuca, inseamna ca alt client a mancat doua???

frigiderul in care se tin bauturile oferite la ' ' all inclusive' "se golea imediat dupa masa...

si exemplele pot continua... JOSNIC.

Nu stiu cum aceasta locatie are o cotatie de 4.5 si clasificare de 4 *.

Doresc un raspuns sincer de la doamna Carla E. proprietara ' ' resortului "' si asociatul unic al societatii: cate locatii cotate la 4*din cele multe vizitate in diferite colturi ale lumii unde a calatorit in calitate de „CONSULTANT TURISM” , ofera conditiile mizerabile regasite in ceea ce Dvs numiti CALITATE???

Aceasta recenzie este scrisa pentru ca cei ce vor sa apeleze la serviciile lor, sa gandeasca de doua ori.

Eu am plecat dupa prima noapte in care am indurat frigul, si, am ramas cu o paguba de 832 lei, nereturnati inca. Le-am facut ' ' cadou' ' pentru excursiile viitoare ale familiei E. in locatii exotice.

Am sesizat ANPC-ul, au controlat si amendat locatia, iar acum doresc sa-i dau in judecata.

Este doar vina noastra, a turistului fiindca accepta asemenea conditii


despre SERVICII

Mizerabile, persoana care are rol de „administrator "' fiind mai mult preocupat de pahar decat de client


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camere reci, fara balcon, desi in descriere spun ca au, piese de mobilier vechi, ramase de pe la case care au fost renovate, fara utilitate


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Pachetul de servicii turistice contine regim ' ' All inclusive ' ', dar in viziunea lor asta cuprinde doua feluri de mancare, un pahar de vin sau o bere - daca le prinzi - si o cafea... iar conditiile in care se serveste masa...


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marele avantaj este acela de a fi amplasata in mijlocul unei oaze de verdeata, dar daca omul nu-i gospodar, nici imprejurimile nu sunt ingrijite, nu este nimic amenajat desi potential exista


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

De distractie nu poate fi vorba daca nu se ofera nimic, iar relaxare in frig nu cred ca este posibil

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ux124027 in 22.03.22 14:39:24
Validat / Publicat: 22.03.22 17:52:22
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MOIECIU

VIZUALIZĂRI: 242 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux124027); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [22.03.22 17:52:09]
    »

    @ux124027: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.

    Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)

    -

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 106932&hid=8964.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux124027 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    MarinaCoPHONE
    [28.03.22 22:05:40]
    »

    @ux124027: erau bune și niște poze. Îmi pare rău pentru experiența neplăcută, și sperăm să scrieți si impresii de la cazări care v-au plăcut.

    Ma buc să văd turiști care chiar iau atitudine atunci când sunt călcați în picioare.

    Acum faptul că ANPC i-a sancționat în urma plângerii dumneavoastră dovedește că aveați dreptate.

    Acum cu datul în judecată, nu știu dacă există un temei legal. Presupun că numai un avocat vă poate spune, dar la orice proces este nevoie de martori și probe.

    Sper să va recuperați banii și în plus aces review să apara și pe site-ul de unde ați rezervat și în Google.

    Poate cu forța vor învăța cum ar trebui să faca turism.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    MarinaCo
    Alte impresii din această RUBRICĂBoutique Belvedere Resort by Select (ex Gulliver) [Moieciu de Jos]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030017852783203 sec
    ecranul dvs: 1 x 1