70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
14.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

EVITATI Pensiunea Alpina

TIPĂREȘTE

Am avut ghinionul sa'mi petrec trecerea dintre ani la pensiunea Alpina din Paltinis. Au fost mai multi nervi decat petrecere. Am fost 5 familii dintre care 3 si cu copii. Am achizionat un pachet direct de pe site-ul lor pentru perioada Revelionului.

Din prima zi au inceput "problemele". Cazarea era pentru 14.00. Am asteptat aproximativ 3 ore pana sa putem intra in camere pentru ca nu erau gata - prizele de-abia se montau, covoarele sau mochetele de-abia se puneau, cosuri de gunoi nu existau etc. Cina din prima seara a fost ok avand in vedere ca eram obositi si de-abia asteptam sa mancam.

In pachetul achizionat spunea de mic dejun traditional, jocuri interactive si foc de tabara, pentru cina era trecut pastrav, pomana porcului, bautura de la micul dejun si cina gratis etc. Toate bune si frumoase.

La micul dejun am primit o omleta cu 2-3 felii de rosii dupa vreo 1 ora de asteptat, la pranz am zis sa mancam tot la pensiune si am asteptat 2 ore pana am mancat o amarata de ciorba. Iar la cina ne'au adus, dupa alte aprox 2 ore de asteptat, fasole si carnati (parca). Adica pe la ora 21.00-22.00 ei serveau copiilor la cina fasole.

Dupa cateva discutii mai aprinse a aparut si patronul, domnul Marinescu, daca pot sa'i spun "domn". Ne'a spus ca personalul de la pensiune nu stia de acest pachet si ca se rezolva, sa comandam ce vrem dar 2-3 feluri maxim pentru ca bucatareasa nu poate gatii mai multe feluri/tipuri de mancare. Dupa inca 1 ora de asteptat, daca nu mai mult, am reusit sa mancam.

Pe 30.12.2012 alta dimineata aceasi poveste, omleta si ore de asteptare. La cina aveam ciorba si sarmale cu mamaliga. Pensiunea era si ea plina, majoritatea venind pe data de 30. Dupa 2-3 ore de asteptare a inceput toata lumea sa fie nemultumita ca mancarea nu venea. Dupa ce am aruncat un ochi in bucatarie am constatat ca cei din bucatarie deabia "impatureau" sarmalele, asta pe la ora 23.00. Ce sa'i explici unui copil la ora 23.00 care este obosit si infometat.

Dupa alte cateva discutii iar a aparut patronul dar deja era prea tarziu lumea dorind sa plece si sa'si recupereze o parte din bani.

A urmat un scandal monstru cu minciuni mari din partea patronului, turisti care si'au luat bagajele si au plecat... toate astea in data de 30.12.2012.

Ca sa scurtez din poveste singura data in care totul a fost cum trebuia sa fie a fost in noaptea de revelion.

Cireasa de pe tort a fost o intoxicatie alimentara pentru o persoana din grupul nostru care a plecat in data de 31.12.2012 si in ultima zi cand am vazut ca sucul cu care am fost serviti era expirat. Cand am adus vorba de controale au scos tot sucul din frigider pentru ca era expirat.

Apa calda sau rece era oprita cam 2-3 ore pe zi, caldura in unele camere nu functiona pentru ca "nu au avut timp sa faca o verificare a instalatiei", pensiunea nu arata de 4* asa cum au zis in emailuri, mancarea putina, proasta si servirea execrabila iar patronul un om fara bun simt, neserios si arogant.

Singurul lucru bun din acest concediu a fost partia situata foarte aproape si probabil pe acest lucru se bazeaza cei de la pensiune.

Am rugamintea catre cei care au fost in aceasta locatie si au aceeasi parere sa incerce sa posteze impresiile lor; nu doresc nimanui sa'si petreaca concediul ca mine la Pensiunea Alpina Paltinis.

Evitati aceasta pensiune.

[fb]
---
Trimis de liviu_roro in 04.01.13 14:41:02
Validat / Publicat: 04.01.13 15:35:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PĂLTINIȘ [SB]. A mai fost în/la: toata tara.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1986 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviu_roro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [04.01.13 15:02:17]
    »

    @liviu_roro: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    webmasterX
    [21.04.15 21:27:22]
    »

    @liviu_roro: Te-am ruga să (re) verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    Cezar Boriga*
    [11.05.15 11:31:15]
    »

    Buna ziua,

    Desfasuram o verificare a tuturor persoanelor care au postat comentarii referitoare la unitatea de cazaer Pensiunea Alpina.

    Dorim dovada cazarii dumneavoastra la Pensiunea Alpina, pentru perioada precizata in review, in maxim 5 zile, incepam cu astaza, 11 mai 2015.

    Va multumesc,

    NB Cezar Boriga* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster
    [11.05.15 14:37:58]
    »

    @Cezar Boriga Vă invit, încă o dată, tinere domn, să citiţi Regulamentul şi Termenii şi condiţiile de folosire AFA.

    Aveţi dreptul, în calitate de reprezentant al pensiunii, să solicitaţi dovezi, dar termenul de prezentare al acestora este stabilit, cf Regulamentului, de către AmFostAcolo.

    Autorul impresiilor are la dispoziţie 2 săptămâni (până cel târziu marţi, 26.5. 2015) să ne trimită orice dovezi care să ateste calitatea de turist plătitor - copie după factură/bon fiscal, copii ale emailurilor de rezervare, fotografii din sejur, etc — orice alte argumente care se pot consitui în dovezi că "a fost cazat acolo".

    Dovezile se vor trimite pe adresa foto@amfostacolo.roX (se şterge X-ul final) şi NU vor fi făcute publice (cu excepţia cazului în care autorul este de acord ori solicită publicarea lor)

    liviu_roroAUTOR REVIEW
    [12.05.15 10:03:13]
    »

    @webmaster -

    To io********a@atlantaind.ro

    Nov 17,2012

    Buna ziua,

    Va trimit atasat OP-ul pentru avansul platit pentru familiile R B, R L si T B pentru pachetul de Revelion.

    Multumim si va rog sa ne spuneti cand trebuie sa platim restul de bani.

    To io*********a@atlantaind.ro

    ---

    Nov 17,2012

    Buna ziua,

    Va trimit atasat OP-ul pentru avansul platit pentru familiile R B, R L si Ta B pentru pachetul de Revelion.

    Multumim si va rog sa ne spuneti cand trebuie sa platim restul de bani.

    Tranzactie

    . pdf

    Download

    View

    Reply, Reply All or Forward | More

    -

    To i@yahoo.com

    CC liv****@yahoo.com tb***0@yahoo.com

    Nov 19,2012

    Buna ziua,

    Am primit OP-ul pentru avans. Restul de banii puteti sa-i platiti pana inainte de Revelion, toti odata sau in mai multe rate, cum va este mai usor.

    O zi buna