GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Păcat de zona superbă în care este amplasată cabana
Restaurantul Cabanei Popasul Craiului
Am petrecut minivacanţa neaşteptată de Sfânta Maria la Moieciu cu un grup de prieteni cu chef de plimbare nonstop. Noi suntem ceva mai sedentari din fire şi dacă mergem undeva pentru câteva zile, mergem în special pentru a ne odihni şi a ne încărca bateriile. Cel puţin soţul meu chiar nu înţelege rostul de a ne tot fâţâi cu maşinile de colo colo, de a petrece mai mult timp blocaţi în trafic decât în locul unde ne-am propus să ajungem, aşa că el a spus de la bun început pas oricăror plimbări, indiferent de locul şi scopul acestora. Eu am fost mai puţin categorică şi mai uşor de influenţat, astfel că, după plimbarea la Braşov, două zile mai târziu, m-am lăsat convinsă să vizitez mănăstirea şi templul rupestru de la Şinca Veche.
După vizita la mănăstire şi la „grota dorinţelor” :D, firesc, urma să ne întoarcem la pensiunea la care eram cazaţi, dar prietenii au propus o plimbare ad hoc la Plaiul Foii. Am acceptat, nici nu aveam alternativă, mai ales pentru că nu mai ajunsesem de mulţi ani pe acolo. Pe drum ne vine ideea să oprim pentru o cafea, un suc ceva, eventual pentru a mânca, deoarece foamea începuse să ne dea târcoale.
Nimeni din grup nu avea o idee prea clară unde să ne oprim, aşa că am mers la inspiraţie. După două încercări sortite eşecului, restaurantele respective fiind rezervate integral pentru nunţi, petrecerile de nuntă văd că încep mult mai devreme în zona Zărneştiului, comparativ cu Bucureştiul, a treia încercare părea câştigătoare.
Aşa am ajuns la Cabana Popasul Craiului 3*, pentru că despre ea este vorba. Primele impresii au fost la superlativ. Este amplasată într-un peisaj de vis la poalele Munţilor Piatra Craiului, muntele este foarte aproape, distanţa faţă de şosea este una confortabilă, are şi o parcare generoasă, loc de joacă pentru copii etc.
Nu aș putea preciza o adresă. Mergând dinspre Zărneşti spre Plaiul Foii, cabana se află pe partea stângă a drumului, foarte vizibilă din şosea şi greu de ratat.
Deşi cam trecuse ora prânzului la momentul sosirii noastre acolo, restaurantul era încă foarte aglomerat, dar probabil aşa este mereu sâmbăta. Cu ajutorul unui companion mai tânăr şi iute de picior am reuşit să prindem, la mustaţă, ultima masă liberă pe terasa din spate, în faţă fiind toate locurile ocupate şi la fel şi în interior. Am traversat restaurantul, genul rustic, perfect asortat zonei, am admirat şemineul tradiţional şi ne-am ocupat cuminţi locurile pe cele două băncuţe de lemn de la masa noastră de pe terasă sub privirile supărate ale celor care vizaseră aceaşi masă, dar au fost mai puţin norocoşi decât noi.
De pe acestă terasă vedeam muntele în toată splendoarea lui şi centrul propriu de echitaţie al celor de la cabană. Nori ameninţători acoperiseră deja cerul, iar noi ne rugam să nu înceapă ploaia, măcar până terminam noi de mâncat. Pentru a câştiga timp, ne-am luat singuri câteva meniuri pentru a le studia şi a comanda imediat ce ne va vedea şi pe noi cineva. Eu am prostul obicei de a studia şi ce mănâncă cei de pe la mesele vecine, gest puţin cam nepoliticos, dar care m-a ajutat mereu să fac cele mai bune alegeri culinare =)). Chiar de la prima pagină a meniului, pe lângă orarul de funcţionare şi datele de contact, aflu că restaurantul face parte din Sergiana Grup, ceea ce îmi dă încredere în calitatea şi gustul preparatelor pe care urma să le consumăm, având în vedere experienţa foarte recentă şi absolut mulţumitoare de la Sergiana – Coresi Mall.
O domnişoară a venit destul de repede să ne ia comanda. Din solidaritate cu şoferiţa noastră, am comandat toţi patru limonadă cu mentă, două ciorbe de burtă cu smântână la 14 lei porţia, două ciorbe de fasole în pâine, care arătau senzaţional la 16 lei porţia şi patru porţii de papanaşi la 15 lei porţia. Băuturile le-am primit după vreo zece minute. Limonada a fost în general ok, singura nemulţumire fiind legată de faptul că menta nu era proaspătă, ci sirop de mentă, dar gustul nu a fost rău. După vreun sfert de oră, revine domnişoara cu vestea proastă că s-a terminat ciorba de burtă. Trist, foarte trist, dar se mai întâmplă. De ce i-au trebuit 25 de minute pentru a afla şi a ne comunica asta, rămâne un mister. Eu nu am vrut altă ciorbă şi am solicitat să-mi aducă măcar papanaşii mai repede. Ghinion! Îmi comunică faptul că trebuie să aştept aproximativ o oră, deoarece au deja un număr foarte mare de comenzi în lucru. Nu prea înţelegeam eu de ce durează aşa de mult să prăjească nişte gogoşele, dar nu mai contează.
Tocmai când supuneam la vot în mod democratic ce decizie urmează să luăm a început ploaia. Ne-am înghesuit noi cât am putut sub umbrela care nu reuşea să acopere întreaga masă, încercând să #rezistăm =)). Aceeaşi domnişoară responsabilă de terasă s-a apucat să închidă umbrelele, inclusiv pe a noastră, pe motiv că le-ar putea rupe vântul, lăsându-ne de proşti în ploaie cu băuturile şi ţigările încă neterminate în mâini. Gestul cu închiderea umbrelei a fost cireaşa de pe tort. Deja era prea mult. Oricât de foame mi-ar fi fost, era exclus să accept să stau în picioare aşteptând să se elibereze o altă masă în interior sau să mănânc după vreo oră, la varice, papanaşii comandaţi.
Nu am reuşit să primim un răspuns la întrebările noastre referitoare la soluţionarea situaţiei, doar ridicări din umeri, astfel că am anulat restul comenzii, am plătit doar băuturile şi am părăsit în mare grabă locaţia. De nervi, nu mi-a mai ars să fac vreo poză. Nu am ştiut cum să fugim mai repede la maşină şi să pornim în căutarea altei locaţii unde să reuşim totuşi să şi mâncăm. Habar nu am cât a fost nota de plată, deoarece a plătit rapid la recepţie tânărul nostru companion, iar limonada nu apărea pe meniu, noi am comandat văzând cum sunt serviţi alţi turişti. Pot doar spera că nu a lăsat nimic în plus, având în vedere desfăşurarea ulterioară a evenimentelor şi atitudinea deplorabilă şi dezinteresată a ospătăriţei, total depăşită de situaţie.
După această experienţă nereuşită, eu nu pot recomanda acest restaurant, însă amplasarea cabanei mi-a plăcut mult de tot şi intenţionez să-i mai dau o şansă cât de curând, mi-ar plăcea să mă cazez acolo, dar vom vedea.
Trimis de nicole33 in 29.08.18 06:35:45
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în ZĂRNEȘTI.
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest articol
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Uite asa, un salariat lipsit de tact si daruire profesionala strica afacerea proprietarului si ziua turistuluiNoroc de peisajul superb, care de multe ori "repara " ce strica omul!
In speranta ca ati mancat totusi ceva, va doresc vacante frumoase pe viitor!
@nicole33: 6 lim x12 lei=72 lei. Refuz sa cred c-a fost mai scumpa limonada aia! (Am numarat ciorbele si mi-au iesit 6)
Superba faza cu strans umbrela cand ploua. La cat is eu de zbanghie, nici limonada aia n-as fi platit-o, na!
Intr-adevar, locatia este frumoasa, cabana arata bine, eleganta, dar pacat c-o strica unii ca fatuca asta! Era blonda?
Si eu care-mi pregatisem iaurtul ca sa citesc unde sa mananc eu in Zarnesti... Sa-mi plateasca iaurtul!
@DOINITA:
”Uite asa, un salariat lipsit de tact si daruire profesionala strica afacerea proprietarului si ziua turistului
Cam aşa am păţit şi noi, din păcate
Peisajul superb este singurul motiv pentru care i-aş acorda încă o şansă.
Chiar dacă restaurantul era plin şi era o dezordine generalizată, era atât de multă linişte în jur şi totul atât de verde, muntele atât de aproape...
”In speranta ca ati mancat totusi ceva, va doresc vacante frumoase pe viitor!
De acolo am plecat nemâncaţi, ba limonada băută mi-a răscolit puţin şi gastrita, dar ne-am repliat rapid şi am plecat să mâncăm la Cheile Grădiştei, unde a fost ok, ca de fiecare dată.
Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!
@Zoazore:
”Refuz sa cred c-a fost mai scumpa limonada aia! (Am numarat ciorbele si mi-au iesit 6)
Nu ştiu ce şi cum ai numărat tu, dar noi am fost doar patru persoane .
Limonada a fost bunicică, cam de nota 9.
Dacă mă vedeai după închiderea umbrelelor, cum stăteam în ploaie încercând să-mi termin ţigara fără să o ud şi auzeai ce era la gura mea..., te prăpădeai de râs.
Nu am plecat niciodată fără să plătesc ce am consumat, dar nu am lăsat nimic dacă am avut nemulţumiri. Aici nu am plătit eu.
”Era blonda?
Ai ghicit din prima
Singura scuză ar fi faptul că era foarte tânără şi lipsită de experienţă, iar numărul mare de clienţi care voiau să mănânce şi să bea toţi în acelaşi timp au zăpăcit-o total. Aproape că a fost bucuroasă când am anulat restul comenzii şi am spus că plecăm.
Iaurtul îl plătesc eu pentru că ţi-am înşelat aşteptările
Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!
Urat moment creat de persoane lipsite de bun simt fata de clienti.
Se pare ca acest comportament incepe sa se extinda. Ieri la hanul din Saschiz am patit ceva asemanator. Dupa 20 de minute de asteptare la masa ni s a spus ca ei au grup si nu servesc 2 persoane desi mese disponibile erau... Le am recomandat sa isi inchida portile daca au circuit inchis sau daca nu mai au preparate!
@nicole33: Amplasarea e deosebită într-adevăr. Experiențe de acest gen nu sunt de dorit, dar ele se întâmplă destul de des din pricina lucrătorilor necalificați sau slab pregătiți din industria ospitalității.
„Grota dorințelor” nu v-a adus în acel moment ciorbele și papanașii doriți, dar se va revanșa cu altă ocazie
@HYUNDA-I:
”Urat moment creat de persoane lipsite de bun simt fata de clienti.
Într-adevăr, foarte urât. Practic ne-a stricat tot cheful şi toată bucuria.
Este frustrant să te aşezi la masă, să comanzi de băut şi de mâncat şi apoi să rămâi cu ochii în soare, pardon în ploaie în cazul nostru, iar personalul să ridice din umeri, cu indiferenţă.
”Se pare ca acest comportament incepe sa se extinda. Ieri la hanul din Saschiz am patit ceva asemanator.
Îmi pare rău să aud că nu a fost o situaţie singulară ceea ce am păţit noi.
Personalul este slab pregătit, iar clienţii numeroşi, astfel că patronii consideră că "merge şi aşa". Păcat.
Mulţumesc pentru vizită şi ecou!
@tata123:
”Amplasarea e deosebită într-adevăr.
Acesta a fost şi motivul pentru care ne-am oprit acolo şi pentru care, în ciuda experienţei negative, totuşi aş reveni.
Personalul slab calificat devine o problemă tot mai des întâlnită. Eu cred că din cauza nivelului redus al salariilor, cei calificaţi şi cu experienţă au preferat să plece şi să lucreze peste hotare, desigur pe alţi bani şi aunci nu trebuie să ne mai mire nimic din ceea ce ni se întâmplă.
”„Grota dorințelor” nu v-a adus în acel moment ciorbele și papanașii doriți, dar se va revanșa cu altă ocazie
Greşeala mea a fost că nu mi-am pus ca dorinţă un bol de ciorbă şi o porţie de papanaşi , iar energia atrasă din templu a produs efecte cu întârziere abia la următoarea oprire, când am primit tot ce am comandat
Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!
@nicole33:
”Greşeala mea a fost că nu mi-am pus ca dorinţă un bol de ciorbă şi o porţie de papanaşi, iar energia atrasă din templu a produs efecte cu întârziere abia la următoarea oprire, când am primit tot ce am comandat
= Ce tare! . Bine de stiut, alta data, ce si cate dorinte-ti pui! ca la pestisorul de aur!
Si-i bine de stiut ca ele chiar e-mplinesc!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 [Restaurant Cabana Plaiul Foii] Cabana Plaiul Foii, locul în care serviciile sunt foarte proaste — scris în 24.06.24 de Klaud din BRASOV
- Jun.2024 [Restaurant Cabana Plaiul Foii] Experienta în zona de restaurant ...fără cuvinte — scris în 24.06.24 de ux134475* din BRAşOV - nu recomandă
- Oct.2020 [Bistro Jimmy’s Corner] O pizza foarte buna la Jimmy’s Corner — scris în 01.11.20 de Dan&Ema din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2020 [Restaurant-pizzerie Casa Rustică] Mancare ca la mama acasa — scris în 04.08.20 de #amfost din BACăU - RECOMANDĂ
- Jun.2020 [Restaurant-pizzerie Casa Rustică] In Zarnesti sa mancati la Casa Rustica! — scris în 12.07.20 de Dan&Ema din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Mar.2020 [Restaurant-pizzerie Casa Rustică] Casa Rustică, fără discriminare... — scris în 30.03.20 de krisstinna din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 [Restaurant-pizzerie Casa Rustică] Un prânz foarte bun la Casa Rustică — scris în 02.09.17 de traian.leuca † din PLOIEșTI - RECOMANDĂ