ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brad
ÎNSCRIS: 19.10.14
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 8 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 11
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 12 MIN

Plajă drăguță, servicii horror

TIPĂREȘTE URM de aici

Pe data de 14 august am ajuns în Bulgaria, după un drum destul de lung și ne-am cazat la Hotel Berlin Golden Beach, unde am rezervat cu o săptămână în urmă.

Am ales hotelul ca urmare a unor recomandări primite din partea unor cunoștințe care au fost recent acolo (în urmă cu o lună). Am ales hotelul și din considerente de izolare, acesta fiind în capătul stațiunii, iar dacă vreți să mergeți la acest hotel trebuie să țineți cont că până în zona de shopping din centru este un drum destul de lung, pe care îl puteți face și cu trenulețul de vacanță care parchează chiar lângă hotel, dar care costă 4 leva (10 lei) de persoană pe un sens.

Chiar dacă anul trecut am avut o experiență bună în Bulgaria (vezi impresii), nu am mers cu prea mare tragere de inimă acolo, întrucât nu era destinația pe care ne-o doream, dar circumstanțele ne-au făcut să alegem un concediu de compromis anul acesta ca să prindem câteva zile de bronz. Am ratat 2 concedii programate, unul în martie în Republica Dominicană și unul în aceeași perioadă cu acesta în Muntenegru.

Experiența noastră e presărată cu puncte bune și puncte mai puțin bune, așa că voi încerca să împart acest review în câteva secțiuni și am să încerc să ofer celor interesați cât mai multe informații pe care eu nu le-am găsit înainte de plecare, legate de hotel.


despre SERVICII

Am ajuns la hotel la ora 13:30. Pe vouchere scria că avem intrarea la 14, așa că am mers la recepție să cer un loc de parcare, să stăm liniștiți o oră până ne vine rândul la cazare. În hol nu era multe lume, așa că am fost preluați de către recepționer și ni s-a cerut să completăm niște declarații Covid, cum că dacă ne îmbolnăvim în concediu, tratamentul nostru va fi suportat din buzunarul propriu sau prin asigurare.

Am întrebat e parcare și ni s-a spus să mergem să discutăm cu personalul de la pază (care era în spatele hotelului, unde părea să fie și parcare, de altfel, care era în proporție de 70% goală!). Personalul de acolo ne-a cerut să ne scoatem bagajele și să le ducem la recepție, urmând ca apoi să ne redirecționeze către un loc de parcare. La recepție scria că taxa de parcare este 15 leva pe zi, pe site scria că aceasta este 20 leva pe zi.

După ce am lăsat bagajele ne-am întors să mergem să punem mașinile în parcare ș icei de la pază ne-au spus să îi urmăm, ei mergând în față cu o mașinuță de golf, electrică. Ne-au dus pe un drum la proximativ 1 km de hotel, în mijlocul pădurii, unde aveau ei improvizată o "parcare", dacă o putem numi așa și chiar dacă am insistat că nu vrem să lăsăm acolo mașinile ni s-a spus că acela e locul de parcare și că altfel riscăm ca mașinile să ne fie ridicate.

Reveniți la recepție am cerut să ni se dea locuri de parcare lângă hotel și ni s-a comunicat că paza decide și că odată parcată mașina nu o mai putem muta. Neavând cu cine discuta am cerut să plătim parcarea și ni s-a cerut o taxă de 10 leva pe zi, diferită de cea afișată la hotel și pe site.

Condițiile pe vreme de pandemie fiind altele decât până acum ni s-a cerut să ne alegem un interval orar de servire a meselor, având trei variante:

1. Mic dejun: 7:30-8:30 / Prânz: 11:30-12:30 / Cină:18-19

2. Mic dejun: 8:30-9:30 / Prânz: 12:30-13:30 / Cină:19-20

3. Mic dejun: 9:30-10:30 / Prânz: 13:30-14:30 / Cină:20-21

Am ales al doilea interval pentru că nu doream să ne trezim la prima oră pentru micul dejun și astfel am ratat primul prânz (nefiind asta o problemă majoră pentru noi).

În jurul orei 14:30 am reușit să finalizăm formalitățile de cazare și am cerut prosoape pentru plajă, 4 la număr, pentru care am plătiti un depozit de 80 leva, pe care l-am recuperat la plecare.

Prosoapele le-am luat cu noi la plajă și nu le-am putut schimba pe toată perioada șederii.

Prima impresie a fost proastă, iar personalul de la recepție și pază/parcare a fost foarte necooperativ și ne-a lăsat o impresie proastă, de neprofesionalism și lipsă de respect pentru turiști. În schimb, personalul de pe plajă, de la masă a fost foarte ok, nu am nimic să le reproșez și de aici nota aleasă de mine.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am avut 2 camere și le-am primit în corpul D (al 4-lea, cel mai îndepărtat de recepție), la etajul 8, însă ni s-au dat una lângă alta și au fost cu vedere la mare, ceea ce a fost bine.

Camerele au fost identice, singura diferență fiind că în camera unde am stat noi, cu un copil, fotoliul extensibil a fost pregătit pentru somn, iar în cealaltă nu.

Camera a fost una suficient de mare pentru un concediu, cu două paturi single lipite unul de altul (cu două saltele) și un fotoliu extensibil. Camera a fost dotată cu strictul necesar. Geamurile sunt mari (din tavan până în podea, din termopan și de bună calitate, izolând în cea mai mare parte zgomotul de afară, care nu era de neglijat. Am avut un balcon cu o măsuță cu 2 scaune și un mic uscător de haine, perfect pentru nevoile noastre.

În cameră am avut aer condiționat care funcționa foarte bine, un TV LED cu câteva programe dintre care și 2 posturi românești (Realitatea TV și TVR Internațional), un mini frigider, un birou/masă, un suport de pantofi și un scaun. Dulapul a fost destul de încăpător, dar din interior venea un miros greu de suportat, așa că am optat să nu ne punem hainele în el.

Baia a fost suficient de spațioasă, dar curățenia a lăsat de dorit, noi găsind vasul WC murdar, lucru pe care îl consider inacceptabil la un hotel care se vrea de 4 stele! camera și patul au fost curate însă și în frigider am găsit o sticlă cu apă la 1 litru.

Din păcate, curățenia alăsat de dorit, fiind inexistentă în primele 3 zile, iar în ziua 4 am mers la recepție și am cerut să vină să ne schimbe măcar prosoapele de la baie. Au venit, dar în ziua următoare. În ziua 5 s-a măturat în cameră și s-a adus hârtie igienică și asta a fost tot, in 8 nopți de cazare! Chiar am lăsat pe ușă eticheta prin care le ceream cameristelor să curețe, au văzut-o, au luat-o de pe ușă și nu s-a întâmplat nimic.

Minibarul nu a fost aprovizionat în nici o zi și am fost nevoiți să ne cumpărăm zilnic apă de la supermarketul de peste drum de hotel. Nu aveam pretenții să ni se dea nu știu ce băuturi în cameră, dar când am cumpărat pachetul și pe site-ul hotelului scria că ar fi trebuit să avem și suc și apă minerală. Cu femeile de la curățenie noi nu am reușit să ne înțelegem de nici un fel pentru că vorbeau doar bulgărească și nu păreau să priceapă nimic altceva, română, engleză, germană sau limbajul semnelor.

Am încercat să trecem peste aceste aspecte, să nu le dăm prea mare importanță pentru că ne-am dorit să ne simțim bine în concediu și am trecut cu ușurință peste aceste probleme, mai ales că au venit altele mai grave cu mâncarea!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Conceptul de All-Inclusive de la hotel include:

- Mic dejun tip împinge tava în restaurantul principal (băuturi incluse: ceai, cafea, lapte, apă, sucuri) - 08:30 - 9:30;

- Prânz tip împinge tava în restaurantul principal (băuturi incluse: bere, vin, apă, sucuri și băuturi răcoritoare) - 12:30 - 13:30;

- Cină tip împinge tava în restaurantul principal (băuturi incluse: bere, vin, apă, sucuri și băuturi răcoritoare) - 19:00 - 20:00;

- Inghețată - 11:00 - 14:00 și 18:00-21:00;

Snack Bar:

- 10:00 - 23:00 - Alcool bulgar, bere grefată, vin, apă minerală, băuturi răcoritoare;

- 11:00 - 17:00 - Burgeri;

- 13:00 - 15:00 - snacksuri - prăjiturele și ceva cozonac;

Barul de la piscină: cafea, alcool bulgăresc, cocktailuri, bere, apă, băuturi răcoritoare, sucuri - 10:00 - 18:00;

Lobby bar: 08:00 - 23:00 - Alcool bulgar, cocktailuri, bere grefată, vin, apă minerală, băuturi răcoritoare, ceai, cafea;

Beach bar: 10:00 - 22:00 - Alcool bulgar, cocktailuri, bere grefată, vin, apă minerală, băuturi răcoritoare, cafea;

Anul trecut am avut o surpriză plăcută la restaurant, având mâncare foarte bună, așa că am fost încrezători că vom avea ce mânca anul acesta. NE-AM ÎNȘELAT AMARNIC!

Micul dejun era compus din același meniu în fiecare zi: ouă ochiuri, omletă sau fierte, salamuri de 2 feluri (ambele oribile), 2 feluri de brânză, 1 fel de cașcaval, ceva salate bulgărești, legume (roșii, castraveți, ardei, usturoi și ceapă), 2 feluri de cereale (ambele din cele mai ieftine), lapte, gem, câteva fructe tari, unt și câteva prăjituri. La câte 2 zile alternau cremvuști și paste cu cârnați și fasole. Nu pot să zic că era foarte sărac micul dejun, problema vine din felul în care era făcută mâncarea, cu mult ulei și (cred eu) refolosită de pe o zi pe alta!

La prânz varietățile lipseau aproape cu desăvârșire. Aceeași mâncae zi de zil, cu 2-3 excepții: două supe/ciorbe, care aveau un gust ORIBIL, carne de pui sau porc (alternativ de la o zi la alta), ambele făcute la cuptor, pline de ulei, cartofi (tot la cuptor, probabil în același ulei), orez cu diverse legume (o zi cu porumb, alta cu fasole), aceleași salate și legume ca dimineața, paste cu 2 sosuri: unul alb și unul roșu și prăjituri.

La cină găseai în mare parte același lucru ca la prânz, cu o excepție. Aveam mici sau cârnați, făcuți din carnea rămasă de ziua precedentă. Mâncarea care nu se epuiza peste zi era servită din nou seara.

Cred că erau pe economie cei de la hotel pentru că refoloseau TOT! Tind să cred că și omleta nemâncată dimineața era reîncălzită și oferită oaspeților a doua zi. Fiind un concept de genul "înpinge tava", nu am putut să ne punem câte puțin din fiecare așa că a rămas destul de multă mâncare în farfurii, pentru simplul fapt că mâncarea nu avea gust bun.

Neavând încredere în multe din preparate, am mâncat mai mult selectiv și, cu toate aceastea, în ziua 4 am făcut indigestie. După ziua aceasta am mâncat doar unt cu gem și ceai la micul dejun, orez sau cartofi goi la prânz și seara am mâncat pe la terase prin stațiune. Eu am avut dureri de stomac și greață, iar din ziua 7 au apărut ceva pete (urticarie pe mine). În ziua 8,4 din grupul nostru aveau probleme și am văzut altă lume la mese cu pastile de stomac și diaree.

Personalul de la restaurant a fost foarte activ, se mișcau repede să curățe mesele, să pregătească tacâmurile, dezinfectau totul, însă mâncarea neconsumată se alegea de pe farfurii.

Restaurantul era destul de mare, având mese în interior, la aer condiționat și mese pe terasă. Nu s-a întâmplat să nu avem loc la mese sau să trebuiască să așteptăm și a încăput toată lumea fără probleme. Noi am preferat terasa și întotdeauna am găsit măcar o masă liberă să ne așezăm.

Băuturile disponibile la restaurant sau la baruri erau la fel. Sucurile erau la dozatoare, cu gust mai bun ca cele pe care le-am avut anul trecut.

La baruri puteai să-ți iei diferite cocktailuri care erau preparate bine, însă folosind băuturi alcoolice locale de proastă calitate, îmbuteliate în sticle de 2 litri cum erau pe la noi înainte de revoluție (cred că nu am mai văzut sticle asemănătoare de prin anii 90, poate mai sunt pe la noi prin ceva bodegi și mă înșel însă). Am încercat câteva astfel de băuturi, de curiozitate, dar o dată a fost destul pentru fiecare. De asemenea, de la barul de la pișcină puteai să-ți iei o cafea cu gheață sau să încerci alte varietăți de băuturi amestecate, dar, din nou, calitatea lor era slabă.

Băuturile de import erau contra-cost, însă disponibilitatea lor era inexistentă.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marele plus al hotelului este plaja privată, care este lată, spațioasă, cu nisip și multe șezlonguri. Chiar dacă nu era permisă rezervarea de șezlonguri de seara, nici la ora 5 dimineața nu găseai locuri în primele două rânduri (am încercat de 2 ori), însă și pe rândul trei era ok. Într-o singură zi nu am reușit să ajungem înainte de micul dejun la plajă și am găsit loc doar pe ultimul rând. Condițiile de distanțare sunt respectate însă și totul a fost în regulă.

Am avut parte de 5 zile cu steag roșu pe plajă, cu valuri mari și puteai să intri în paă doar câte puțin la mal, lucru care se respecta, însă imediat după intrare era o groapă și marea se adâncea repede, nefiind potrivită pentru copii. Probabil din acest motiv erau și destul de multe scoici pe plajă, noi fiind nevoiți să ne achiziționăm papuci de baie într-ucât ne-am tăiat în tălpi.

În ultimele zile marea a fost liniștită și mai retrasă și au putut și copiii să facă baie liniștiți. Apa a fost curată, fără alge, iar la intrarea în apă este cam un metru de scoici și apoi fundul mării este acoperit de un nisip fin.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Hotelul are 2 piscine exterioare, la care noi însă nu am stat, având marea atât de aproape. Acestea păreau însă foarte curate. Lângă piscine sunt ceva șezlonguri, însă insuficiente pentru cât de mare este hotelul și care se ocupau în mare parte de dimineață.

Programul de animație a fost foarte bun, cu multe activități pentru toată lumea. la pișcine dimineața se făcea aerobic, peste zi se organizau jocuri pentru copii și adulți deopotrivă. Pe plajă se juca darts, era program de dans cu copiii, iar seara se făceau mini jocuri și "concursuri". În unele seri am avut parte de spectacole cu un număr de dans cu torțe aprinse în pișcine și muzică live.

Ca și servicii contra cost am văzut disponibile saună, masaje, jacuzzi și spălătorie, dar nu am achiziționat nici un astfel de serviciu, așa că nu vă pot spune care erau condițiile.


[fb]
---
Trimis de Ccucu in 24.08.20 13:44:11
Validat / Publicat: 24.08.20 14:30:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Slavey, 2019

VIZUALIZĂRI: 3800 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ccucu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P29 zona amfiteatru lângă hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15300 PMA (din 17 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterPHONE
[24.08.20 19:08:35]
»

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[25.08.20 08:27:09]
»

@Ccucu:  

Am ales hotelul ca urmare a unor recomandări primite din partea unor cunoștințe care au fost recent acolo (în urmă cu o lună). ​

Pe viitor este preferabil să mergi pe recomandarea celor cu gusturi şi preferinţe cât mai apropiate de ale tale, altfel putând avea surpriza ca unii să fie mulţumiţi de condiţii şi servicii pe care tu le consideri "horror" ​.

​Ajută şi să citeşti pe AFA impresiile celor care au fost deja acolo, să vezi ce le-a plăcut, dar şi ce i-a nemulţumit, pentru a alege informat.

Băuturile de import erau contra-cost, însă disponibilitatea lor era inexistentă. ​

Băuturi de import nu sunt incluse în conceptul all inclusive al acestui hotel​, bănuiesc că ştiai acest lucru. Nu ai pierdut nimic, deoarece chiar dacă ar fi fost disponibile, preţul acestora ar fi fost măricel.

La baruri puteai să-ți iei diferite cocktailuri care erau preparate bine, însă folosind băuturi alcoolice locale de proastă calitate, îmbuteliate în sticle de 2 litri cum erau pe la noi înainte de revoluție (cred că nu am mai văzut sticle asemănătoare de prin anii 90, poate mai sunt pe la noi prin ceva bodegi și mă înșel însă). ​

Chiar dacă nu am văzut niciodată în Bulgaria alcoolice în sticle atât de mari, nu te contrazic. Din experienţa mea, băuturile alcoolice sunt de obicei marca Savoy, de o calitate medie, care unora le plac, unora nu, iar altora ajung să le placă după câteva vacanţe all inclusive în această ţară​ .

Despre mâncare nu voi comenta, pentru că ŞTIU că este punctul cel mai slab al hotelului, dar povestea este veche​, de mulţi ani, practic după preluarea hotelului în administrare de către bulgari.

Chiar dacă nu era permisă rezervarea de șezlonguri de seara, nici la ora 5 dimineața nu găseai locuri în primele două rânduri (am încercat de 2 ori), însă și pe rândul trei era ok. Într-o singură zi nu am reușit să ajungem înainte de micul dejun la plajă și am găsit loc doar pe ultimul rând. ​

Rezervarea şezlongurilor ​este o practică veche şi nu va dispărea prea curând. Amuzant mi se pare faptul că toţi vor să stea în primul rând cât mai aproape de mare, chiar dacă ar putea găsi fără efort locuri şi mai în spate, fără să-şi fragmenteze somnul trezindu-se la ore criminal de matinale, cam ca în autobuz unde toţi vor să stea în faţă pe primele locuri .

Un turist care se trezea la 5.30 sau la 6 ar fi scris că " primele 3-4 rânduri de şezlonguri erau rezervate" şi tot aşa , neglijând un aspect mult mai important şi anume faptul că şezlongurile şi umbrelele sunt gratuite pe plaja proprie a hotelului sau faptul că lăţimea mare a plajei permite distanţarea atât de necesară în această perioadă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
CcucuAUTOR REVIEW
[25.08.20 09:52:39]
»

@nicole33:  mulțumesc pentru răspuns!

Pe viitor este preferabil să mergi pe recomandarea celor cu gusturi şi preferinţe cât mai apropiate de ale tale, altfel putând avea surpriza ca unii să fie mulţumiţi de condiţii şi servicii pe care tu le consideri "horror"  ​. ​Ajută şi să citeşti pe AFA impresiile celor care au fost deja acolo, să vezi ce le-a plăcut, dar şi ce i-a nemulţumit, pentru a alege informat. ​

De obicei verific înainte să plec undeva, dar alegerea a fost luată pe ultima sută de metri, în condițiile în care noi aveam o rezervare deja făcută pentru Muntenegru din 16 august, cu anulare gratuită până în 13 august​​. Am anulat în 11 (din cauza faptului că trebuia să intrăm în izolare la întoarcere) și atunci am și rezervat la Hotel Berlin Golden Beach. Condițiile minime decente și necesare cred că ar trebui respectate de un hotel, în orice situație s-ar afla atâta timp cât oferăă servicii. Nu mi se pare normal să trebuiască să merg la recepție să cer să vină să mi se schimbe prosoapele la baie, să se aducă o hârtie igienică sau să se măture în cameră după 4 zile de cazare și nici să trebuiască să spăl eu vasul de WC când mă cazez după turiștii anteriori. Nu am cerut să se schimbe cearceafurile, că nici acasă nu le schimbi de 2 ori pe săptămână, dar dacă nici minimul de servicii nu îți este oferit, cred că pot cataloga acest lucru "horror".  

​​

Chiar dacă nu am văzut niciodată în Bulgaria alcoolice în sticle atât de mari, nu te contrazic. Din experienţa mea, băuturile alcoolice sunt de obicei marca Savoy, de o calitate medie, care unora le plac, unora nu, iar altora ajung să le placă după câteva vacanţe all inclusive în această ţară​ .

Despre mâncare nu voi comenta, pentru că ŞTIU că este punctul cel mai slab al hotelului, dar povestea este veche​, de mulţi ani, practic după preluarea hotelului în administrare de către bulgari. ​

Nu am fost afectat de calitatea băuturilor pentru că nu sunt consumator avid, le-am pomenit pentru a-i ajuta pe alții să se decidă. Am precizat mai sus că, cel puțin la sucuri, calitatea lor a fost peste ceea ce am găsit anul trecut la Hotel Slavey.

Cât despre mâncare, lovitura cea mai grea pentru mine a fost că nu am avut ce să aleg. Nu am pățit niciodată așa ceva și m-am ales și cu probleme medicale după. ​​

Rezervarea şezlongurilor ​este o practică veche şi nu va dispărea prea curând. Amuzant mi se pare faptul că toţi vor să stea în primul rând cât mai aproape de mare, chiar dacă ar putea găsi fără efort locuri şi mai în spate, fără să-şi fragmenteze somnul trezindu-se la ore criminal de matinale, cam ca în autobuz unde toţi vor să stea în faţă pe primele locuri . Un turist care se trezea la 5.30 sau la 6 ar fi scris că " primele 3-4 rânduri de şezlonguri erau rezervate" şi tot aşa , neglijând un aspect mult mai important şi anume faptul că şezlongurile şi umbrelele sunt gratuite pe plaja proprie a hotelului sau faptul că lăţimea mare a plajei permite distanţarea atât de necesară în această perioadă. ​​

​​Da, am precizat faptul că pe rândul 3 a fost OK, însă chiar dacă hotelul nu a fost plin și nu toate locurile șezlongurile erau ocupe (multe erau goale toată ziua), dacă ajungeai după ora 10-10:30 nu mai prindeai loc până după amiaz. Anul trecut nu am văzut așa ceva chiar dacă plaja era mult mai mică. Adevărul este că pe plaja respectivă se plăteau și multă lume prefera să stea pe prosoape/cearceafuri.

​​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ccucu
Alte impresii din această RUBRICĂBerlin Golden Beach Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.76172494888306 sec
    ecranul dvs: 1 x 1