Poze Descoperă ghețarul Grossglockner / GROSSGLOCKNER [ghețar] — by geani anto
total [60] fotografii încărcate de geani anto în această destinație
P01 [AUG-2023] Am inceput ziua cu o plimbare gratuita cu telegondola plecand din centrul orasului Saalbach Hinterglemm, profitand de Joker card, inclus in oferta de cazare.
[50 PMA, +BONUS]
P07 [AUG-2023] Este cea mai mare din Austria si a cincea cea mai inalta cascada din lume, ce dezvaluie un spectacol senzational: apa, in urma impactului violent cu stancile, se transforma in particule foarte mici, pulverizate in atmosfera sub forma unor nori albi de ceata. Inhalarea moleculelor de apa, incarcate cu ioni negativi, stimuleaza sistemul imunitar, atenueaza simptomele alergiilor si astmului.
[50 PMA, +BONUS]
P08 [AUG-2023] Este cea mai mare din Austria si a cincea cea mai inalta cascada din lume, ce dezvaluie un spectacol senzational: apa, in urma impactului violent cu stancile, se transforma in particule foarte mici, pulverizate in atmosfera sub forma unor nori albi de ceata. Inhalarea moleculelor de apa, incarcate cu ioni negativi, stimuleaza sistemul imunitar, atenueaza simptomele alergiilor si astmului.
[50 PMA, fără bonus]
P09 [AUG-2023] Caderea de apa ofera un spectacol care se desfasoara in fata ochilor nostri, zgomotul produs si picaturile de apa pe care le simti pe fata, chiar si de la distanta, accentuand senzationalul.
[50 PMA, +BONUS]
P10 [AUG-2023] De la baza cascadei, incepe traseul intortocheat ce duce spre varf, unde se ajunge dupa aproximativ 1 ora si 15 minute de mers pe jos. Traseul este bine amenajat, fiind construit in 1835, de catre Ignaz von Kürsinger, cu o lungime de aproximativ 4 kilometri si prezinta numeroase puncte de observatie si platforme de unde turistii se pot bucura de spectacolul apei curgatoare.
[50 PMA, +BONUS]
P12 [AUG-2023] Obligatoriu trebuie sa ai la tine o pelerina de ploaie pentru ca oricat te-ai feri, aerosolii ,,te urmaresc”.
[50 PMA, +BONUS]
P13 [AUG-2023] Obligatoriu trebuie sa ai la tine o pelerina de ploaie pentru ca oricat te-ai feri, aerosolii ,,te urmaresc”.
[50 PMA, fără bonus]
P14 [AUG-2023] In secolul trecut s-a dorit construirea unui baraj sau dirijarea apei catre vaile invecinate, insa o asociatie pentru conservarea naturii s-a luptat pentru a impiedica aceste actiuni, protejand cascada. In 1958, Guvernul provincial de la Salzburg declara Valea Krimml Achental ca fiind zona protejata, iar trei ani mai tarziu cascada a fost declarata ,,monument’’ al naturii.
[50 PMA, +BONUS]
P15 [AUG-2023] In secolul trecut s-a dorit construirea unui baraj sau dirijarea apei catre vaile invecinate, insa o asociatie pentru conservarea naturii s-a luptat pentru a impiedica aceste actiuni, protejand cascada. In 1958, Guvernul provincial de la Salzburg declara Valea Krimml Achental ca fiind zona protejata, iar trei ani mai tarziu cascada a fost declarata ,,monument’’ al naturii.
[50 PMA, fără bonus]
P16 [AUG-2023] In secolul trecut s-a dorit construirea unui baraj sau dirijarea apei catre vaile invecinate, insa o asociatie pentru conservarea naturii s-a luptat pentru a impiedica aceste actiuni, protejand cascada. In 1958, Guvernul provincial de la Salzburg declara Valea Krimml Achental ca fiind zona protejata, iar trei ani mai tarziu cascada a fost declarata ,,monument’’ al naturii.
[50 PMA, fără bonus]
P17 [AUG-2023] In secolul trecut s-a dorit construirea unui baraj sau dirijarea apei catre vaile invecinate, insa o asociatie pentru conservarea naturii s-a luptat pentru a impiedica aceste actiuni, protejand cascada. In 1958, Guvernul provincial de la Salzburg declara Valea Krimml Achental ca fiind zona protejata, iar trei ani mai tarziu cascada a fost declarata ,,monument’’ al naturii.
[50 PMA, fără bonus]
P18 [AUG-2023] In secolul trecut s-a dorit construirea unui baraj sau dirijarea apei catre vaile invecinate, insa o asociatie pentru conservarea naturii s-a luptat pentru a impiedica aceste actiuni, protejand cascada. In 1958, Guvernul provincial de la Salzburg declara Valea Krimml Achental ca fiind zona protejata, iar trei ani mai tarziu cascada a fost declarata ,,monument’’ al naturii.
[50 PMA, fără bonus]
P19 [AUG-2023] In secolul trecut s-a dorit construirea unui baraj sau dirijarea apei catre vaile invecinate, insa o asociatie pentru conservarea naturii s-a luptat pentru a impiedica aceste actiuni, protejand cascada. In 1958, Guvernul provincial de la Salzburg declara Valea Krimml Achental ca fiind zona protejata, iar trei ani mai tarziu cascada a fost declarata ,,monument’’ al naturii.
[50 PMA, fără bonus]
P21 [AUG-2023] Drumul face legatura intre landul Salzburg si landul Carinthia si a devenit cunoscut incepand din anul 1856, cand imparatul Franz Josef si imparateasa Elisabeta (Sisi) s-au aventurat pe acest drum.
[0 PMA, fără bonus]
P22 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P23 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P24 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P25 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P26 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P27 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P28 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P29 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P30 [AUG-2023] Actualul drum a fost terminat in 1935, dupa 5 ani de constructie, cu o lungime totala de 48 de kilometri, 36 de curbe in ac de par si 2 drumuri laterale catre puncte de observatie spectaculoase, varful Grossglockner (3798 m) si cel mai lung ghetar din Alpii de Est, Pasterze.
[0 PMA, fără bonus]
P31 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P32 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P33 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P34 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P35 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P36 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P37 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P38 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P39 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P40 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P41 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P42 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P43 [AUG-2023] Dupa cateva locuri de popas se ajunge la Fuscher Torl, la 2428 metri, primul punct de belvedere catre varful Großglockner, locul memorial pentru muncitorii care au murit in timpul constructiei drumului. Desi am pornit la drum cu soare si vreme placuta, pe parcurs aceasta s-a schimbat, soarele facand loc norilor, ploii si chiar fulgilor de zapada, vantul accentuand senzatia de frig.
[0 PMA, fără bonus]
P45 [AUG-2023] Cel mai inalt punct al drumului alpin, Hochtor, la 2405 metri deasupra nivelului marii.
[0 PMA, fără bonus]
P51 [AUG-2023] Am continuat drumul, urcand spre ghetar si am admirat lacul de acumulare Margaritzen care stocheaza apa scursa din ghetar.
[0 PMA, fără bonus]
P54 [AUG-2023] Am continuat drumul, urcand spre ghetar si am admirat lacul de acumulare Margaritzen care stocheaza apa scursa din ghetar.
[0 PMA, fără bonus]
P57 [AUG-2023] Aici exista o parcare mare cu plata, acoperita, supraterana, unde am parcat si noi si am iesit sa vedem peisajul, insa ceata nu ne-a lasat sa descoperim mai nimic din ghetarul Pasterze sau varful Grossglockner. In amintirea ascensiunii pe care au facut-o imparatul Franz Josef si imparateasa Sisi, pana la ghetar, pe locul unde ei au poposit s-a construit un centru turistic, ce poarta numele imparatului.
[0 PMA, fără bonus]
P58 [AUG-2023] Aici exista o parcare mare cu plata, acoperita, supraterana, unde am parcat si noi si am iesit sa vedem peisajul, insa ceata nu ne-a lasat sa descoperim mai nimic din ghetarul Pasterze sau varful Grossglockner. In amintirea ascensiunii pe care au facut-o imparatul Franz Josef si imparateasa Sisi, pana la ghetar, pe locul unde ei au poposit s-a construit un centru turistic, ce poarta numele imparatului.
[0 PMA, fără bonus]
P59 [AUG-2023] Aici exista o parcare mare cu plata, acoperita, supraterana, unde am parcat si noi si am iesit sa vedem peisajul, insa ceata nu ne-a lasat sa descoperim mai nimic din ghetarul Pasterze sau varful Grossglockner. In amintirea ascensiunii pe care au facut-o imparatul Franz Josef si imparateasa Sisi, pana la ghetar, pe locul unde ei au poposit s-a construit un centru turistic, ce poarta numele imparatului.
[0 PMA, fără bonus]
P60 [AUG-2023] Aici exista o parcare mare cu plata, acoperita, supraterana, unde am parcat si noi si am iesit sa vedem peisajul, insa ceata nu ne-a lasat sa descoperim mai nimic din ghetarul Pasterze sau varful Grossglockner. In amintirea ascensiunii pe care au facut-o imparatul Franz Josef si imparateasa Sisi, pana la ghetar, pe locul unde ei au poposit s-a construit un centru turistic, ce poarta numele imparatului.
[0 PMA, fără bonus]
AiFostAcolo? »» Încarcă fotoAfișate [1 - 60] din total 60 FOTOGRAFII Descoperă ghețarul Grossglockner / GROSSGLOCKNER [ghețar] — by geani anto