ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.03.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 01.07.14
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAR-2019
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel de 2 stele si personal de 0 stele

TIPĂREȘTE

Am fost cazata 2 nopti in acest hotel. L-am insotit pe sotul meu la un curs hotelul fiind ales de firma care a organizat cursul. Nu sunt o persoana pretentioasa si nici nu merg la hoteluri de lux dar am fost cazata in multe hoteluri din tara si strainatate.

Este adevarat ca hotelul nu are lift acesta fiind un minus dar marea problema sta in angajatii hotelului. Ne-a intampinat o doamna la receptie care sincer vorbind nu are ce cauta in niciun hotel din Romania pe niciun post. Desi hotelul era gol noi cursantii fiind singurii clienti in acel moment, ne-a repetat ca e 1 martie si uite ce probleme are ea ca trebuie sa cazeze niste "pretentiosi". De parca nu asta era jobul ei! Pentru ca am probleme de sanatate am rugat-o sa ne dea o camera la etajul 1. Cu o scarba ne-a aruncat o cheie de la camera cred 111.

Camera era o "splendoare". De cum am intrat ne-a izbit un miros de canalizare si o "priveliste de vis". Erau 2 geamuri mici care dadeau intr-un zid camera fiind ca o catacomba.

Am revenit la doamna cea "amabila" si am rugat-o sa caute o alta camera in imensitatea goala a hotelului. Dupa mai multe contre a reusit sa-mi arunce o alta cheie de la 106.

Camera respectiva arata bine, nu am de ce sa fiu carcotasa, era relativ curata, mai putin cuverturile de pe pat pline de praf si par. Deci sunt si camere bune dar si camere horror.

In rest nu au posibilitati de distractie, bar, nici bar in camera.

Este de evitat acest hotel daca nu vreti totusi sa aveti parte de angajati acrii si fara respect fata de client.

Doamna receptionera nu a catadicsit sa salute pe nimeni cat a fost de serviciu. Parca facea o favoare clientilor ca i-a cazat.

Hotelul este al fostului primar din Busteni actualmente Senator. Poate ar fi bine daca s-ar implica mai mult in trainingul angajatilor daca tot se face atata campanie de promovare a turismului romanesc.


[fb]
---
Trimis de iulianca in 03.03.19 18:49:54
Validat / Publicat: 03.03.19 22:43:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUȘTENI.

VIZUALIZĂRI: 2104 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iulianca); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
iulianca
Alte impresii din această RUBRICĂAlexandros Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045357942581177 sec
    ecranul dvs: 1 x 1