ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.04.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 14.08.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2018
DURATA: 4 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Realitatea infirma parerile negative

TIPĂREȘTE

Am optat pentru oferta de Paste, 4 nopti cu mic dejun, in camera dubla. Rezervarea a fost facuta telefonic, direct la recetia hotelului, urmata de un e-mail in care am rugat sa fie camera cu paturi separate si la un etaj inferior, avand in vedere ca hotelul nu are lift. (Cererea a fost indeplinita.)

Pentru prima data, intai am facut rezervarea si apoi am citit parerile turistilor (si bine am facut!). Iata impresiile mele si ale colegei cu care am impartit camera dar care nu are cont aici:

- absenta liftului nu este un inconvenient pentru ca personalul hotelului ajuta la transportul bagajului la sosire/la plecare, din proprie initiativa, fara solicitarea clientilor;

- camerele bine incalzite si curate (zilnic aspirat/curatatat baie) cu o buna izolare fonica;

- de intampinare, in camera: pasca, oua rosii si o sticla cu vin, frumos ambalate;

- micul dejun variat, cu produse specifice acestuia dar si cu traditionale de Paste (drob, oua rosii, cozonac) si mereu erau completate platourile golite;

- intampinare in noaptea de Inviere, dupa sosirea de la slujba religioasa, cu oua rosii, drob, cozonac, vin, gustari;

- pranzul din prima zi de Paste cu mancare specifica sarbatorii;

- atmosfera palcuta in restaurant, cu muzica discreta;

- personal amabil, receptiv la cerintele turistilor, in tot hotelul;

- mancare gustoasa, "ca la mama acasa";

- camera de bagaje, pentru cei care pleaca mai tarziu din oras;

- curtea bine intretinuta, curata, cu gazon impecabil, cu parcare adecvata capacitatii de cazare a hotelului;

Nu am inteles de ce atatea pareri negative, avand in vedere ca raportul pret- calitate e foarte bun pentru un hotel de 3 *. (sa fie concurenta!?!)

Mentionez ca sunt un turist avizat, stiu care imi sunt drepturile si nu fac rabat la calitate/confort.

In incheiere, subliniez faptul ca nu ni s-au cerut bani inainte, la rezervare (pentru prima noapte de cazare sau pentru tot sejurul) asa cum procedeaza multi din turism. Am platit la receptie, la sosire. Au respectat zicala "castigi, pierzi, negustor te numesti", fara a face comert cu banii clientului, la plata anticipata.


[fb]
---
Trimis de ela52 in 19.04.18 08:53:16
Validat / Publicat: 19.04.18 09:23:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUȘTENI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2891 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ela52); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9600 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.04.18 09:23:24]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 88&ridAnt=85471

webmaster
[19.04.18 09:45:50]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

ela52AUTOR REVIEW
[19.04.18 10:39:31]
»

@webmasterX: Fotografii în hotel nu am făcut. Cred ca are colega mea din curte câteva, voi cere și voi posta mai târziu, dacă se poate.

Cele de site-ul hotelului reflecta realitatea.

Am fotografii din oraș, de pe traseul telecabinei, de la M. Caraiman și de la M. Pestera Ialomitei.

RoxanaGRS
[19.04.18 11:06:41]
»

Nu am inteles de ce atatea pareri negative

E posibil ca patronii, administratorii, să fi luat în seamă aspectele negative semnalate și chiar să fi lucrat la îmbunătățirea acestora. Ar fi lăudabil și așa ar trebui să facă orice proprietar de hotel/pensiune cu scaun la cap. Sau s-au schimbat, adică o fi alt patron/administrator.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ela52, RoxanaGRS
Alte impresii din această RUBRICĂAlexandros Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037693977355957 sec
    ecranul dvs: 1 x 1