ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.01.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 06.08.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3+

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 135 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 15 MIN

Resort care ofera ce promite

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Fiind primul sejur in regim All Inclusive si prima vacanta cu copilul din dotare am cercetat indelung cu scopul de a alege un resort care sa ne ofere un minim de garantie, vis-a-vis de siguranta alimentara si riscuri de sanatate pentru cea mica, precum si un mediu confortabil cu mult verde in care sa ne putem relaxa suficient pentru a reincarca bateriile dupa 1 an de munca.

In prima instanta am fost foarte aproape sa rezervam la Rixos Tekirova, dar in urma unor informatii primite de la prieteni din Rep Moldova care au fost cazati acolo am decis sa renuntam.

La recomandarea agentiei am facut un efort pe buget si am luat in considerare Calista. Am analizat diferitele surse online, ne-am decis si am platit avansul pentru sejur la final de Aprilie.

Intervalele pentru charter au fost foarte ok atat la plecare cat si la retur. Am decolat pe 08 Sep din Bucuresti la 08:25 si la retur pe 17 Sep din Antalya la 17:15 (programat). Am fost un pic norocosi cu orarul de zbor avand destul de multa flexibilitate atat la sosire cat si la plecare. Ne-am simitit cum trebuie in vacanta, fara sa ne grabim sau sa trebuiasca sa facem nu stiu ce efort cu copilul.

Am decolat la timp de pe Otopeni si am ajuns conform orarului in Antalya. Ne-au preluat cei de la Tur operator [...]. Mi s-au parut bine organizati, i-am gasit imediat la iesirea din Aeroport. Aveau lista cu turisti, vorbitori de romana. In functie de destinatie ne-au indrumat catre autocare sau catre microbuze. Noi am avut microbuz, curat, sofer disciplinat si un reprezentat [...] foarte placut. O stare de normalitate pentru turist pe care am apreciat-o.

Drumul pana la hotel a fost pana intr-o ora, timp in care reprezentanta [...] ne-a povestit in linii mari care-i treaba cu Antalya si ne-a subliniat ce este important sa stim (partea de asigurari medicale si cum sa actionam in caz de necesiate) precum si ce ofera ei in plus ca servicii locale. Am primit fiecare cate un pliant cu oferta lor si cu datele de contact al reprezentantului local din resort. Pe al nostru il chema Emran – turc trecut prin Romania, pe la noi prin Constanta, bun vorbitor de Romana. Una peste alta nivelul de servicii si profesionalism al celor de la [...] foarte ok: mod de abordare, discurs, punctualitate, informatii esentiale, fermi cu turistii indisciplinati, fara over selling – am ramas placut impresionat.

Am ajuns la hotel relaxati, cu chef de vacanta si cu un bagaj de temeri, vis-a-vis de acest concept All Inclusive, care aveau sa fie testate pe parcursul sederii. Ne-au dat bagajele jos din microbus si le-au pus la rand. Ne-au invitat sa luam loc in lobby, sa le dam pasapoartele si sa ne comandam ce dorim.

Lobby-ul a fost proiectat si amenajat cu scopul de a impresiona. Si o face cu brio, este un spatiu foarte mare, bine gandit cu mobilier de clasa si confortabil. Clima controlata, muzica ambientala, o cromatica deosebita – un ambient impunator, atractiv si relaxant in acelasi timp. Tranzitia intre spatiu exterior din care vii (aeroport, forfota, drum, bagaje, orar de respectat, etc) si ambientul lobby-ului este cumva brusca dar in acelasi timp te asigura ca gata, esti in vacanta.

Si de aici incepe prima noastra vacanta la All Inclusive.

Inca din Autocar reprezentantul [...] ne-a dat o scurta statistica din care reiese ca populatia vorbitoare de limba Rusa este majoritara undeva la 80% iar noi incepem sa contam cu un 5%. Ca atare nu ne-am mirat cand am fost abordati de o domnisoara in Rusa. Avantajul nostru este ca sotia este nativa de Rusa iar eu inteleg si ma descurc la nivel basic. Si este un avantaj daca va descurcati cu Rusa, asta nu insemna ca nu va descurcati si cu Engleza.

Primul pas cazarea. Noi am platit un standard room garden view, dar domnisoara ne-a dus intr-un Duplex Family Room in Corpul 2 la ultimul etaj. Corpul 2 este o cladire cu priveliste la parcare si la terenurile de golf, revin mai jos cu o descriere a corpurilor de cazare. Nu avem greturi legate de sea view/ garden view, pentru noi era important sa avem liniste si confort, ceea ce am avut. Am intrebat tot ce era de intrebat, avem un pic temele facute de acasa: cum functioneaza clima, cum functioneaza sistemul de What’s Up, care este programul in diferite locatii, ce facem in caz de, etc.

Camera

Dupa lobby a fost a doua interactiune cu hotelul. Daca lobbyul creaza efectul wow si iti da sentimentul de gata sunt in vacanta, camera la prima impresie ne-a dat sentimentul de confort si intimitate. Fiind un duplex pe doua nivele aveam 2 bai, una sus si una jos, care din punctul meu de vedere sunt elementele de referinta ale spatiului de cazare: luxoase, spatioase, ingrijite, bine gandite cu atentie la detalii si dotate cu elemente de calitate. In baia mare am avut si cada si spatiu de dus foarte generoase. In baia mica de jos doar spatiu de dus, fara cada. Faptul ca am avut 2 bai a fost super, ne-a dat un plus de flexibilitate si confort. Asa cum au mentionat si alti turisti produsele de ingrijire din baie de buna calitate.

Controlul ambientului este centralizat si smart. Sistemul de control tactil este intuitiv si bine gandit, mie unul mi-a placut mult. Dormitorul este confortabil cu asternuturi de calitate. Canapeaua de jos din living este un pic rudimentara, nu as recomanda pentru somnul a doi adulti. Televizoare LED smart, minibar full, un balcon ok. Daca as fi carcotas as spune ca scara elicoidala vibreaza si face zgomot la urcare coborare, dar nu este cazul mai ales ca scara si usile de acces pe scara au fost elementul de atractie pentru copil in camera. Lumina poate fi blocata atat jos prin perdele/draperii cat si la nivelul superior pentru o atmosfera de somn profund – pentru noi cu somn la pranz a contat si a reprezentat un alt plus de confort.

Interactiunea cu doamna de la curatenie se face prin intermediul sistemului centralizat. Astfel in functie de programul fiecaruia se poate crea o rutina pentru curatenie. Nu avem ce reprosa din punctul asta de vedere. Fierul de calcat si masa de calcat din dressing au fost utile pentru netezirea camasilor si a rochitelor. Umerase suficiente in dressing. Spatii de depozitare suficiente in mobilier.

Pe parcursul sederii am avut doua cerinte legate de camera: una pentru programele de la TV care nu au mai functionat la un moment dat si una pentru gel de dus. Ambele solicitari prin What’s Up in Engleza rezolvate rapid si punctual.

Pentru planul general al camerei si alte detalii va recomand sa intrati pe site-ul hotelului, sunt destul de bine prezentate. In concluzie camera pentru noi a fost excelenta.

Descriere generala a resortului

Am atasat o poza cu layout-ul general al resortului si va puteti orienta. Sunt 7 copruri pentru cazare in regim Standard Concept si 3 tipuri de vile. Noi am fost cazati in corpul 2. Daca va place sa iesiti diret la terasa sub umbra arborilor si sa va beti cafeluta la fir de iarba va recomand corpurile 4,5, 6 si 7 zonele orientate spre extremitatile perimetrale.

Restaurantele sunt dispuse in diferite zone si sunt mai mult decat suficiente. Bellum este main restaurant aflat la parter in Cladirea Principala. Cu plata sunt Sakura, Timo, La Carne, More, Elegance.

Baruri suficiente. Pentru amatorii de cafea singura optiune este barul din lobby Black Bar, restul barurilor servesc cafea de duzina. Seara o atmosfera excelenta este pe barul pontonului Brezza: lumini, muzica, briza, sunteul valurilor si o panorama excelenta a resortului – arata intr-n mare fel resortul luminat, foarte bine proiectat pentru efect vizual cromatic.

Pentru copii mici si bebelusi exista Calimero Kids Club unde se pot face diverse activitati si au si mancare pt bebei. Noi aveam 3 ani si jumatate si am stat 30 de minute maxim cumulat. Dezavantaj faptul ca fetele de acolo vorbesc Rusa si Turca (fete din Ucraina, Turcia, Azerbaidjian, Uzbakistan). Asa ca majoritatea copiilor lasati acolo sub supraveghere erau fie rusi, fie turci.

Ca si impact fetita mea a avut un mic soc la inceput pentru ca nu se prea intelegea cu nimeni. Fiind foarte comunicativa si sociabila tot intreba si nu i se raspundea direct pentru ca nu stiau romana, ii mai traduceam noi dar ea simtea nevoia sa comunice direct. Si ajunsese sa fie radar de limba Romana, cum auzea mergea si intreba daca vorbesc Romana. Asadar daca obisnuiti sa lasati copii mici la Kids Club nu prea merge.

Pentru copii peste 5 ani Kids Play Ground in exterior, plaja, trenuletul cu program stabilit si Disco de sear pt toti. Pentru copii mai mari si pre-adolescenta Water Slides care nu prea functionau, ce-i drept pe noi nu a reprezentat un punct de inetres, precum si terenuri de sport plus piscine si Bonus Game Center cu biliard, snooker, bowling si gaming contracost.

Pentru amatori de sport - 4 terenuri de tenis cu zgura, 1 teren polisportiv pe coretan (tenis si baschet), 1 teren de fotbal pe gazon, sala de fitness indoor si spatiu fitness outdoor langa plaja precum si sporturi acvatice. Au instructori de tenis, fotbal, sporturi de contact si sporturi de apa. Perimetral resortul are o pista de 2000 si ceva de metri care este folosita in principal pentru scopuri logistice si secundar au amenajat-o ca pista de alergare foarte ok.

Piscine – main pool (cea mai populata) piscina inclazita indoor, piscina semiolimpica. Piscina incalzita indoor a functionat pe toata perioada si erau turisti care mergeau. Chiar daca peste zi se adunau mizerii in piscina, dimineata pareau super curate. Sotia chiar se pricepe la capitolul asta si a considerat ca dozajul de clor este un pic cam mare fata de ce declarau pe pancarte. Are in dotare un clorometru in nas si ochi. Este discutabil si subiectiv: pentru adulti este ok si suportabil pentru copii mici mai putin. Pentru kinderi este o zona cu apa mica unde de regula se umplea zona si se balaceau intr-o veselie. Noi nu am folosit deloc piscinele odata ca nu am simtit nevoia, apa marii si conditiile plajei find forte ok, si pe de alta parte din ratiuni de sanatate... sa spunem.

Plaja – bine organizata cu sezlonguri de calitate, sistem de umbrire performant, prosoape in regula date pe cartela, dusuri si spalatoare de picioare. Bar, spatiu de joaca, bar de fructe, gelaterie si toalete in proximitate. Nisp fin, intrarea in apa lina foarte ok pentru copii. Apa marii este tulbure dar curata cu o salinitate media, as spune eu, astfel incat atat copilul cat si noi ne-am adaptat rapid la apa intrata ochi. Au un turn de supraveghere si un individ pe post de salvamar care patruleaza pe ponton – asadar un minim de siguranta.

De-ale gurii

Spuneam mai sus de bagajul de temeri cu privire la conceptul All Inclusive. Una dintre temeri era sentimentul de cap de vita furajata in regim cantina muncitoreasca. Presetat cu temerea asta am avut a treia interactiune din ziua sosirii cu main restaurant din resort. Avand zborul matinal iar procedura de cazare fiind rapida s-a nimerit ca la masa sa picam exact la prinz in perioada de varf. Si temerea mea se confirma: oameni cu farfurii in mana, fiecare in legea lui, zgomot de tacamuri, mai scapa cate o farfurie si poc, mai plange cate un plod, mai pune unul ciorba pe langa, zumzet general, copilul meu se apuca si el sa intre in atmosfera si sa faca fite - la prima impresie haos general. Dar ne-am regrupat si am luat-o sistematic ajutati si de reviewurile altor turisti, astfel incat sa ne facem masa mai placuta.

Cum ne-am facut mesele mai placute. Primul criteriu si cel mai important este programul pentru fiecare masa a zilei. Cel mai bun moment sa te asezi la masa este perioda de inceput a fiecarui interval. Orientativ Micul Dejun cel tarziu 08:30, Pranzul cel tarziu ora 12:30, Cina 18:00 – 18:30.15 minute conteaza, fac diferenta intre un loc bun, vacarm si tihna.

Al doilea criteriu este zona in care alegi masa in functie de fiecare dintre mese – ideea este ca la MD si pranz nu este amenajat tot spatiul disponibil pe terase, la Cina se amenajeaza mese pe terasa si langa piscina. Dupa aproximativ 2 zile de obseratii si analiza am ajuns la urmatoarele concluzii:

- Pentru MD avand in vedere ca doar spatiul restaurantului era disponibil, fara terasa exterioara, am concluzionat ca spatiul dinspre corpul 6 (sau pe Est) era cel mai putin ocupat si mai galagios. Acum daca nimereai sa vina langa un copil mai energic sau chiar isteric sau oameni fara maniere, ces’t la vie – n-ai avut noroc pe lume si ai ales All Inclusive – ti-ai asumat.

- Pentru Pranz cand se amenajau cateva mese pe terasa era optiunea ideala daca prindeai una din mesele cu umbra de la iesirea principala din restaurant, altfel la soare destul de greu de suportat. Daca nu prinzi pe terasa ai aceeasi optiune de masa ca la MD.

- Pentru Cina pe terasa, de regula in al doilea rand de mese de pe terasa. Primele se ocupau cele de langa piscina si cele de langa cladire, intre ramanea liber. Ce-i drept fiind doar 3 era facil sa luam mese mici. Pentru grupuri sunt f putine optiuni la exterior. Mesele mari sunt la interior.

Avantajul si dezavantajul, in acelasi timp, pentru restaurant este spatiul, dimensionarea lui si materialele de constructie. Faptul ca este spatios automat creaza un pic de confort, dar inaltimea si distributia spatiului propaga si amplifica orice sunet si de aici disconfort. Odata iesit din restaurant, fiind in open space atmosfera se schimba si dispare zumzetul, de aceea masa pe terasa are alta substanta.

Al treilea criteriu a fost eficienta si rapiditatea cu care alegi mancarea. Dupa aprox 3 zile ne-am obisnuit cu mise-en-place mancarii si a devenit facil sa ne alegem rapid si eficient mancarea. Deja creasem rutina. La inceput te cam invarti de besmetic, te razgandesti, mai revii si pierzi o groaza de timp in care harmalaia creste. Cam atat cu setting-ul si criterii pentru main restaurant.

Trecand peste atmosfera de masa la comun mancarea a fost foarte buna in main restaurant: diversitate, gust si recurenta (am stat 10 zile) - din punctul asta de vedere un mare ok. Poti fi carcotas sa spui ca la MD stai la coada la omleta sau relativ rar puteai sta la coada la peste pe gratar pentru pranz sau cina. Dar ai optiuni si nu este cazul sa stai la coada. Cat este el de De Luxe tot oua de kkt au (scuze de expresie), si de ce te duci dupa oua cand ai branzeturi bune, nuci, miere, salate, brutarie bunicica, supe creme, etc. Vegetarian sau carnivor ai optiuni multiple. Carnea de oaie si de vita exceleaza. Pestele de acvacultura: pastrav, dorada si levrak. O singura seara din 9 am gasit barbun roz care din pacate era sec - over cooked (uite ca sunt si eu carcotas). Dulciuri mai mult decat suficiente, baclavalele bune (va spune un cunoscator), fantana de ciocolata si altele: stomac sa ai sa-ti pui in cap.

Serviciile bune la main restaurant: ospatarii erau pe zone si se miscau. Unii mai buni altii mai putin. Ne-am inteles cu ei in Rusa – Engelza – Turca. Seara si in week-end se suplimenteaza numarul de ospatari. Seara apar profesionistii, chiar sunt ok cei care servesc la terasa, de meserie. Uniformele ospatarilor sunt curate, cu incaltarile unora am avut o problema. De la o masa la alta se schimba fetele de masa si mise-en-place pe mese. Nu am vazut vesela ciobita sau zoita. Scaunele pentru bebei se igienizeaza dupa fiecare folosire si se sigileaza cu folie in care includ un servetel umed – foarte ok. Bauturile le comanzi si se aduc la masa de ospatari. Rar fac fețe sau sunt aroganti. Am vazut un singur caz la un ospatar turc sacait bineinteles de un rus pilit. Am facut distinctia ospatar turc pentru ca au destul de mult personal azer si turkmen care sunt mult mai obedienti si serviabili. Chef-ul resortului si chef-ii adjuncti patruleaza si supervizeaza de zor. Am asistat si la un mic conflict aplanat ferm si profesionist de un sef de sala – un grup dorea amenajarea unei mese mari pe terasa la cina si au facut destul de mult scandal ca nu au aceasta posibilitate.

Pentru bautura nu suntem cea mai buna referinta. Ce ne-ar fi placut noua nu aveau, adica vin. Se servea un vin turcesc dar slabut calitativ. Am mai baut Miller, apa si ceai. Nu au sucuri naturale decat contracost in zona de Spa, asa ca mananci fructe.

Am mancat in 3 seri si la restaurantele a-la-carte. In prima zi ne-am uitat peste meniurile care se afla la receptie si am ales 3 restaurante pentru care am facut rezervari fara nicio problema. Am ales Timo (Italian), Sakura (oriental spun ei) si Lacarne (sud american spun ei). Timo a fost o rupere din rutina ok, am baut un Merlot acceptabil overpriced bineinteles si un filet mignon ok, cuptor de pizza. Sakura la fel pot spune ca este ok pentru abatere de la rutina: noodels, o forma relativ apropiata de sushi, teppanyaki acceptabil. Timo cu Sakura au spatiu comun la interior, amenajat cu stil, atmosfera faina – daca mergeti doar adulti sau in extrasezon spatiul este un plus. Lacarne nu merita deloc, un fel de all you can eat cu diferite feluri de carne (pui, rata, miel, vaca) nu foarte bine gatite – carnea din main restaurant exponential mai buna. Pentru More nu am optat din start, fructe de mare congelate putem manca oriunde. Am introdus mai sus ”spun ei” pentru ca mancarurile au tenta de bucatarie turceasca (fie din gust si ingrediente, fie din modul de gatire). Nu au niciun bucatar italian, oriental sau ameridian.

La Turca si Garden nu am mancat deloc. Daca stati la piscina probabil merita Turca.

Langa gelaterie este si un stand de Gozleme, deschide pe la 11 parca. Sunt acceptabile. Au de 3 feluri: cu carne tocata, spanac si branza iar ayran-ul este pasteurizat de comert. Nu sunt chiar autentice, noi am avut ocazia sa mancam in sate cand faceam vacante dezlegati fara copil, nu prea se compara. Dar sunt ok. Aici valul este la inceput, asa ca v-as recomanda dupa 12.

Mai au un snack bar pe plaja unde au cartof copt, porumb fiert. N-am beneficiat de el datorita programului.

Distractie

Distractia copilului a fost pentru noi prioritara asa ca trenuletul, locurile de joaca, plaja, disco de kinderi si spatiile cu gazon au fost centrul universului pentru noi. Datorita programului bine structurat nu am apucat sa vedem spectacolele de seara sau activitatiile outdoor de dupa-amiaza. Sotia a facut ceva water-gymnastic la gramada in apa marii si a dat un feedback bun tipei care le facea instructie a la Demi Moore. Spectacolele erau afisate la amfiteatru si aveau seri tematice si recitaluri la barurile de piscina precum si in lobby.

Main event Kids Disco la amfiteatru dupa cina. Maestru de ceremonii Attila asistat foarte bine de Katja si Sveta. Chiar daca programul era repetitiv copii nu s-au plictisit absolut deloc. Tipul este super si nu am vazut un copil la care sa nu aiba lipici. Stie cateva cuvinte din fiecare limba. Preponderent Rusa si Engleza. Ca atare si cantecelel sunt Engleza si Rusa. Tipul este un mare plus pentru resort. Ce mi-a placut la el, ca pe langa copii are experienta si autoritatea necesara sa calmeze sau sa puna la punct si parintii prea exuberanti sau aburiti de Bahus (mai apar si din astia).

 

In incheiere plusuri si minusuri:

Ce ne-a placut:

- Turoperatorul foarte bine organizat, punctual si profesionist.

- Baile din camera, controlul smart si confortul camerei

- Sitemul de Client Relation & Info prin What’s Up

- Mancarea si Ospatarii de pe terasa la Cina

- Lobby-ul extravagant si atmosfera de chill (in fiecare seara se schimba tema cromatica)

- Terenul cu gazon unde copilul a alergat in voie si ne-am jucat in fiecare dupa-amiza la exterior in picioarele goale

- Temperatura apei marii si conditiile de pe plaja: sezlong, umbra, nisip, bar de fructe, spatiu de joaca cu gazon

- Attila si a lui Kid Disco

- Gradina amenajata in partea estica a hotelului (diversi pomi si plante aromatice, indeosebi rozmarin)

- Imaginea resortului de pe ponton odata cu lasarea intunericului si in general atmosfera de seara

- Pista de alergat

- Pisicile bine ingrijite si blande cu care fata noastra s-a jucat

 

Ce nu ne-a placut:

- Marlania (ca nu am gasit alt cuvant acum) unor turisti care puneau prosoape pe sezlonguri, atat la plaja cat si la piscina, si veneau cand aveau ei chef sau deloc. In extensie zici ca tolerezi si accepti dar erau indivizi care aveau nevoie de 2-3 sezlonguri si ocupau 4-5. De ce oare... ma depaseste.

- Comportamente specific turistului troglodit si grobian: ”ba esti la All inclusive, am platit... ia si d’aia si d’aia... baga ma” – nu ne-a afectat comportamentul direct cat nivelul de zgomot din exprimare. Sau te-ai pilit un pic sau chiar mai mult si simti nevoia sa dansezi langa copilul tau pe scena, nu de alta dar balanganeala acum este o stare naturala si dansul il simti in toata fiinta, ce conteaza ca mai sunt si alti copii pe care ii lovesti sau pe care poti sa-i dai jos de pe scena. Sau ai descoperit ceva nou si simti nevoia sa comunici prin viu grai la distanta cuiva din grupul tau, si ce sa vezi nu ai telefon sau statie sau alt mijloc de comunicare la distanta... si apeleaza la portavoce naturala ”ba ia vino sa vezi, hai sa iei si tu”. Ei si ce daca ai scapat o farfurie plina cu mancare, ai platit, este inclus, te uiti cu dispret si mergi mai departe, sa sara sclavii sa curete chiar daca tu nu ai anuntat, ba mai ai putin si te iei de iei de ei ca ti-au dat peste mana si e vina lor ca ai scapat farfuria.

- Zborul de retur: cei de la Tarom au intarziat, aeroportul destul de murdar, prost climatizat, foarte multi bebei mici la retur in avion (unii vomau, altii aveau nevoie de schimbat scutec, unii au facut febra si parintii intrebau de nurofen prin avion), copii fara loc. Nu inteleg de ce isi asuma astfel de riscuri, pana la 3 ani cel putin cand pot spune ce si cum ii deranjeaza eu nu l-as lua in avion sau intr-o tara ca Turcia pentru regim All Inclusive cu riscuri specifice (toxi-infectii alimentare, boli contagioase din mediile umede, insolatii, etc).

 

Una peste alta ne-am odihnit, am mancat calitativ, am facut baie in mare suficient de mult, am facut si ceva sport a. i sa nu facem extra colacei, am avut parte de confort si calitate iar minusurile au venit din zone ce nu pot fi controlate de resort. Ne-a placut, atat noua adultilor cat si fetitei (ceea ce este cel mai important). Daca merita sau nu pretul, tine de fiecare in parte. Chiar si in aceste conditii oferite de Calista, la banii platiti prefer alt tip de turism. Dar atat timp cat este mic copilul vom merge la All Inclusive.

Vacante reusite!


[fb]
---
Trimis de amfibian in 04.01.19 15:26:04
Validat / Publicat: 04.01.19 16:20:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Fethiye - Oludeniz
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5556 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (amfibian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 Pisica in vacanta
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20900 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 135.38 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.01.19 16:25:00]
    »

    @amfibian: Foarte bun review-ul!

    -

    În cu totul altă ordine de idei: referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    amfibianAUTOR REVIEW
    [04.01.19 21:24:33]
    »

    @webmasterX: n-a fost cu intentie sau directie, fiind tur operator m-am gandit ca este ok. Am retinut pt alte dati.

    Apropo daca se mai asociaza melodii review-urilor te rog ajuta-ma cu Super8 and Tab feat Alyna - Perfect Day.

    Merci frumos

    webmasterX
    [04.01.19 21:27:13]
    »

    @amfibian: Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

    softyty
    [20.01.19 17:36:00]
    »

    @amfibian: Salut, un review mai mult decat acoperitor. Totusi am cateva intrebari:

    - adincimea apei marii era ok ptr un copil de 3+? nu ma refer daca e ca la Mamaia, ci daca se poata intra 3-4 metri fara probleme. mai departe de 3-4 m cel mai probabil ca e mai adanca.

    - minusuri la mancare ptr copii? adica, avem ce sa-i dam? preferam nu din cele strict pentru copii

    - si ultima: ti-ai mai petrece un concediu la Calista? daca esti ca noi pe principiul nu revin, incearca sa faci abstractie

    Multumesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    amfibianAUTOR REVIEW
    [20.01.19 22:02:46]
    »

    @softyty: Salut

    Din punctul meu de vedere nu poti lasa copilul singur sa intre in apa. Pentru adulti 3-4 metri este ok. Poti intra cu el in brate. Altfel in aprox 1-2 metri apa este pana la brau. In 4-6 metri are deja 1.60 - 1.80 metri in functie de valuri. Copilul nostru avea tot 3+ si a stat mult in colac langa ea. Fara colac doar la buza apei.

    Al meu copil este pretentios la mancare. Ca si mine de altfel. Ai ce sa-i dai din mancarea pt adulti. De altfel noi nu i-am dat deloc din mancarea pt kinderi. Era fara gust si aspect - ne-a dat un mare reject. Fara grija cu mancarea - diversificat si gustos.

    Chiar ne-am fi intors si in 2019 la Calista dar facem o surpriza bunicilor, platim si pt ei, si coroborat cu ceva conditionari ar fi un efort cam mare pt noi Calista. Asa ca anul asta mergem la Ela Quality. Altfel din tot ce am studiat Calista si Gloria raman optiunile noastre.

    Vacanta frumoasa

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    softyty
    [24.01.19 11:44:23]
    »

    @amfibian: multumesc ptr raspunsuri. ne-am uitat si noi la Ela, dar parca se inclina balanta in favoarea Calista.

    O vacanta minunata va doresc.

    ALI-Lilas
    [01.03.24 20:45:43]
    »

    @amfibian: Bună, interesant review-ul, nu a fost plictisitor, cu zeci de detalii irelevante, plictisitoare chiar.

    Ne poți spune cum a fost vremea, cum a fost apa, sunt posibilități de vizitat în zonă, shopping?

    Mersi anticipat!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ALI-Lilas, amfibian, softyty
    Alte impresii din această RUBRICĂCalista Luxury Resort [Kadriye]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060506105422974 sec
    ecranul dvs: 1 x 1