ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.01.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 135 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 9 MIN

Calista Luxury Resort 5* - unul din hotelurile de top ale Antalyei

TIPĂREȘTE

Se spune ca denumitea hotelului, Calista, provine din mitologia greaca, fiind numele unei tinere de o frumusete rara, invidiata chiar si de Zeite. Deoarece detinea atat frumusetea exterioara cat si frumusete interioara a devenit nemuritoare.

Se spune ca, in prezent, Calista reprezinta frumusetea prefecta din toate punctele de vedere.

Considerat unul dintre cele mai frumoase resorturi din lume, hotelul exceleaza prin calitatea serviciilor si a atentiei pentru client.

Am citit ca ar fi singurul hotel din Antalya care are un laborator propriu de analiza a alimentelor.

Hotelul are o arhitectura deosebita fiind format din mai multe cladiri rotunde, una mare principala si altele mai micute. Exista si vile private cu piscina privata, restaurant privat, ponton privat. Probabil ca la o astfel de vila a stat si fostul presedinte al Americii – Barak Obama – la receptie fiind si o poza a acestuia.

Sa revenim la experienta noastra.

Zbor la timp cu Blue Air – cu o mica gustare constand intr-un senvis si bauturi la alegere – transfer rapid, hotelul nostru fiind al 2- lea pe itinerariu, in jur de ora 15 am ajuns.

Intampinare cu sampanie apoi am fost condusi pe o canapea in looby pentru formalitati – dat pasapoarte si voucher si completare formular cazare inclusiv cu numerele noastre de telefon.

Ulterior, toate informatiile necesare ne-au fost transmise pe WhatsApp: harta hotelului, detalii despre restaurante, baruri, programul de divertisment atat pentru copii cat si pentru adulti si multe altele. Prin acest sistem exista o conectare permanenta intre turist si personalul hotelului. Toate solicitarile/ nemultumirile pot fi comunicate si in cel mai scurt timp acestea sunt indeplinite. De exemplu, am transmis ca lipseste mingea de basket de la locul de joaca pentru copii si imediat cineva a venit si a adus o mingie. Altadata le-am transmis ca in baie nu mai avem gel de dus si imediat a venit o doamna cu un brat de geluri de dus intrebandu-ne daca mai avem si alte nemultumiri legate de serviciul de curatenie.

Revenind, o domnisoara ne-a adus cartele pentru camera, cartelele pentru prosoape, ne-a prezentat pe scurt facilitatile hotelului si ne-a condus la camera.

Cazarea

Initial am fost condusi la o camera in cladirea principala dar privelistea se afla spre parcare si nu am fost multumiti. Am spus ca noi am ales o camera garden view si nu parking view – am venit totusi la mare nu vrem sa stam in poluare si zgomot de motor. Cand am platit nu stiam cum este cu camerele. Normal era ca acele camere sa nu fie la acelasi pret cu altele aflate spre gradina, piscina. Imediat am primit o alta camera cu vedere spre piscina, fara a cotiza in vreun fel. Fiind obisnuiti cu camera de la Imperial de anul trecut, aceasta ni s-a parut cam mica le-am transmis acest lucru. Am fost condusi catre o alta camera mai mare si cu iesire direct pe o frumoasa terasa cu iarba. Am ales-o pe cea din urma.

Din informatiile de pe tableta am aflat ca putem comanda perne ortopedice sau din puf de gasca insa nu ne-a interesat acest aspect. Cosmeticele la baie sunt Thierry Mugler si miros divin. Exista si o cutie cu pasta de dinti, periute, spuma de ras, lama de ras, pieptene, absorbante, dischete demachiante, pila de unghii, etc.

Minibar cu sucuri, apa, bere, chispuri, napolitana, alune, ciocolata Twix.

De asemenea, pe masa se afla o sticla de vin rosu care nu stiu daca se inlocuieste pentru ca noi nu am consumat-o.

Exista si posibilitatea sa iti faci ceai sau ness in camera, dar noi nu am folosit aceasta facilitate.

In dulap se afla halate de baie, papuci (si pentru copii), sacosa de plaja cu logo-ul Calista – toata lumea din resort avea o astfel de sacosa.

De asemenea, in dressing am gasit si masa si fier de calcat – pentru mine a fost util pentru ca am netezit cateva rochite.

Lumina si aerul sunt computerizate.

Ne-a placut ca poti alege un interval orar cand sa se faca curatenia in camera astfel incat sa nu fim deranjati – de ex. dupa-amiaza cand copilul dormea 2 ore.

Mancarea – imposibil ca si cei mai pretentiosi sa nu gaseasca ceva de mancat.

La pranz se putea manca la restaurantul principal sau la inca 2 restaurante: Turca (orar 12.30-16.30) si Garden (orar 12-17), acestea 2 fiind a la carte. La Garden, foarte cautat era un kebab de vitel la farfurie cu sos de usturoi.

Seara doar restaurantul principal era gratuit, celelalte a la carte se rezerva contracost 10 euro/persoana. Noi am fost doar intr-o seara la italian - mancare deosebita, servire deosebita.

La restaurantul principal mancarea este din belsug:

- afara se afla o zone de gratare /omlete/ clatite / paste / senvisuri calde – facute pe loc, uneori se faceau cozi dar nu imposibile;

- zona de salate sau sucuri naturale dimineata,

- zona de pregatit pe loc salata de legume sau de fructe, taiate pe loc;

- zona cu produse de panificatie,

- zona de supe – cate 2 tipuri de supe care se schimba dimineata/ pranz/ seara

- zona de aperitive – vreo 3 mese mari, dimineata erau tot soiuri de compoturi, gemuri, iaurturi, etc.

- zona de mancare calda – vreo 4 mese mari – aveau si mancare indiana;

- zona de pizza, placinte si covrigi facute pe loc,

- zona de mancare gatita pe loc: paste, mici, peste, cartofi prajiti, alte clatite, omlete, oua ochiuri

- zona de bacalvale,

- zona de fructe – proaspete si curatate numai bune de mancat: pepene galben si rosu, mere, pere, nectarine, piersici, portocala curatata si taiata, grapefruit curatat si taiat, struguri, banane, cirese, kiwi curatat si taiat;

- zona de prajituri – 2 mese mari plus zona cu inghetata la cupa.

- zona fantanii de ciocolata, rahat, biscuiti, sticsuri, etc.

- zona destinata copiilor si celor cu diabet: legume fierte, carne de pui si curcan fiert, blender si farfurii pentru copii frumos colorate iar dimineata cu orez cu lapte, gris cu lapte, etc. ;

- frigider cu borcanele milupa pentru bebelusi,

- frigider cu lapte la cutie UHT pentru copii (nu stiu de ce era tinut la rece) – lapte simplu, lapte cu banane, lapte cu capsuni.

Dupa-amiaza erau gustari: fursecuri barul de la piscina, la iesirea spre plaja in partea stanga cu program 16-18: hot dog, probumb fiert, clatite, coltunasi cu branza sau legume, kumpir – acel cartof mare cu diverse umpluturi.

Fructe se gaseau intre 11-18 la o casuta aflata langa barul de la iesirea pe plaja din partea dreapta: castronele cu ananas proaspat, pepene galben, pepene rosu, posibil si altele dar noi d-astea am consumat.

Gozlemele si ayran cu program 11-16 (carne, branza, cartofi picanti, spanac). Cafeneaua – in cladirea principala – orar 10-20 – cu prajituri si bomboane de ciocolata intre 11-19.

Gelateria cu program 10-18 desi inghetate, pe langa restaurantul principal si Turca mai gaseai si ambalate la barul de la plaja si barul de la piscina – marca Algida – Magnum.

Bauturile

Baruri sunt peste tot – in lobby, la piscina, la iesirea pe plaja, pe ponton. Prin resort se gasesc frigidere cu sucuri, ice tea si apa. Bauturile sunt un punct forte al hotelului iar cocktailurile sunt facute cu bauturi de import (de ex. Pina Colada este facuta cu Rom Bacardi). Eu am baut mai mult Aperol Spritz dar au multe variante de cocktailuri chiar si ce nu este in meniu.

Vitamin barul se gaseste in zona de Spa si este contra cost. Freshuri de portocale si grapefruit am vazut doar dimineata si la pranz la restaurantul principal.

La restaurante esti servit cu orice doresti din meniu.

Plaja – curata, permanent trece personal sa faca curat si sa stranga cosurile de gunoi. Intrarea in apa este mai lina decat in Lara. Sunt pietre la intrare, mai multe in partea dreapta a pontonului. Sezlongurile se pot muta oriunde dupa dorinta, noi le-am pus chiar pe malul marii. Stiu ca la alte hoteluri nu prea ai voie sa le muti.

Piscinele mari si curate. Nu sunt dezinfectate cu clor ci printr-o ionizare cu ioni de argint. Pentru bebelusi am vazut ca pun la dispozitie pampersi de apa. Sezlongurile sunt foarte comode, au saltele groase imbracate in huse de prosop. Prosoapele – probabil se schimba in fieacare an – pe cele de anul acesta scria 2018 – se pot lua pe baza de cartela de la chioscul de la piscina sau chioscul de la iesirea pe plaja. Pe langa piscina mare si serpuitoare pe sub poduri mai exista piscina pentru copii, piscina de relaxare, piscina olimpica, piscina cu tobogane si piscina incalzita care am inteles ca functioneaza si iarna. Apa din piscina este foarte calda, copiii se pot balaci in voie. Adancimea maxima 1.40 m. Si in interior este o piscina cu apa incalzita dar noi nu am fost sa o vedem.

Nu putem oferi informatii despre tobogane intrucat nu ne-au interesat.

Miniclub – aici poti lasa copilul de dimineata si pana seara la orele 24. Noi il duceam o putin dimineata si putin seara cand mergeam la spectacole. Au diverse activitati frumoase pentru ei: pictat, jocuri cu recompense si medalii, cinema, plimbare cu trenuletul prin resort, seara clown ce le facea diverse din baloane, spectacole la amfiteatru. Copiii lasati toata ziua aici luau mesele tot in cadrul miniclubului. Fetele de aici foarte dragute dar vorbitoare mai mult de rusa. Noi ne-am inteles in engleza cu ele dar cu copiii vorbeau doar in rusa. De asemenea, pe langa locurile de joaca de la miniclub mai exista 2 locuri de joaca pentru copii – unul pe plaja si unul langa piscina de copii - cu leagane, tobogane, ping pong si basket.

Spectacole – in fiecare seara spectacolele sunt diferite si in diferite locuri – ba la amfiteatru, ba pe terenul de fotbal – unde au amenajat o scena si a fost un concert intr-o seara, ba la terasa garden – unde intr-o seara a fost un show cu tema Alcatraz, ba in jurul piscinei olimpice – petrecere disco cu ninsoare artificiala, sau pe scena de langa amfiteatru. Spectacole bunicele unele mai interesante, altele mai plictisitoare. Dupa ora 23 petrecerea se muta pe plaja, noi nu am fost niciodata.

Diverse activitati pentru turisti sunt cu orar si prezentate pe site-ul transmis le whatsapp – concursuri, tir, curs de engleza, curs de inot, calarie si multe, multe altele.

Spa-ul si sala fitness se afla in cladirea 2 – noi nu le-am frecventat.

Pisicile – nici aici nu veti scapa de ele, sunt prin tot resortul dar nu asa de multe cum erau in Lara. Au casa lor si mancarica speciala dar cersesc si pe terase. Noua ne plac si ne-am jucat cu ele, mai ales cu puiutii, insa pentru unele persoane sunt deranjante.

Turistii – multi rusi dar si multi romani, ca aproape la un moment dat aveam impresia ca romanii erau mai multi decat rusii, am mai auzit putina spaniola si engleza.

In ultima zi am predat camera la ora 12, am lasat bagajele intr-o camera supravegheata si ne-am bucurat de toate faciliatile pana la plecare – ora 17.

Ce s-ar putea imbunatati – unele aspecte le-am comunicat si lor in formularul completat online in ultima zi de vacanta, si ne-am mirat ca am primit raspuns in romana ca vor tine cont de toate sugestiile:

- Prea putine tipuri de peste si, in special, lipsa fileului la restaurantul principal.

- Lipsa unei persoane vorbitoare de limba romana la miniclub sau au activitatilor in limba romana – desene animate, muzica – dar au zis ca de la anul vor angaja pe cineva sa vorbeasca si in limba romana.

- Camerele cu mobilier oarecum invechit, pe alocuri, ros – acest aspect nu l-am comunicat.

- Unii angajati destul de aiuriti, uitau cine ce a comandat si se tot invarteau printre sezlonguri pana reuseau sa duca bautura cui a cerut-o.

Nu am intampinat probleme cu limba engleza, toti angajatii cu care am intrat in contact cunoscand-o. La serviciu de relatii clienti este o domnisoara din Rep. Moldova cu care se poate vorbi in limba romana si am mai intalnit un chelner la restaurantul italian tot din Rep. Moldova cu care am comunicat in romana.

Ca o concluzie – resort deosebit, cu servicii excelente, am reveni cu drag dar dorim sa mai incercam si alte hoteluri din Belek si nu numai.

Sper ca aceste informatii sa fie utile celor care vor sa-si petreaca vacanta la acest hotel.

Vacante frumoase tuturor!


[fb]
---
Trimis de cryss27 in 09.07.18 12:41:21
Validat / Publicat: 09.07.18 13:28:49
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Cornelia DeLuxe, Delphin Palace, Delphin Imperial
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4566 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cryss27); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Barul de la piscina cu o parte din bauturi
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 27200 PMA (din 30 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 135.38 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [09.07.18 15:44:22]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCalista Luxury Resort [Kadriye]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060293912887573 sec
    ecranul dvs: 1 x 1