ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.05.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 07.04.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2011
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un hotel peste aşteptări

TIPĂREȘTE

Paştele 2011 l-am petrecut împreună cu familia la Hotelul Iberostar Obzor Beach & Izgrev din Nisipurile de Aur. Am ales acest hotel, inspiraţi de impresiile citite atât pe site-ul „amfostacolo.ro”, cât şi pe alte site-uri străine, precum şi la recomandarea agenţiei prin care am făcut rezervarea.

Hotelul:

Este amplasat chiar pe plajă, la capătul dinspre Albena, fiind format din două corpuri, având ca punct comun restaurantul şi piscina interioară.

Cazarea:

Singura bilă neagră pe care o dăm acestui hotel este organizarea. Românii veniţi de Paşte au avut surpriza neplăcută să aştepte pentru a-şi primi cheile de la camere peste 3 ore, fiind nevoiţi să „înghită” proasta organizare a bulgarilor. La întrebările de ce nu suntem cazaţi, cei de la recepţie ridicau neputincioşi din umeri spunând că nu sunt pregătite camerele. Am aflat ulterior că germanii veniţi la tratament balneo le eliberau destul de târziu, iar cameristele nu aveau timp să facă curat.

Într-un final, am primit cheia de la cameră, am urcat la etajul doi şi am constatat în mod neplăcut că bazinul de la toaletă era stricat. Am cerut să se rezolve problema, iar după îndelungi discuţii bulgarii s-au revanşat faţă de noi oferindu-ne un superb apartament, cu vedere spre mare, format din două dormitoare, o sufragerie, două băi şi o terasă.

Menţionăm că familia noastră a avut iniţial o cameră dublă şi una single, cu vederea la pădure, pentru trei adulţi şi un copil de 10 ani.

Curăţenie:

La capitolul curaţenie avem numai cuvinte de laudă la adresa personalului de la acest hotel. În fiecare zi se făcea curăţenie, se schimbau prosoapele inclusiv consumabilele: şampon, hârtie igienică, gel de duş etc.

Şi personalul din hotel, de la recepţie până la restaurant şi baruri, era destul de amabil. Majoritatea înţelegeau limba engleză şi germană.

Mâncare:

Am beneficiat de sistemul all-inclusiv premium: mic dejun, prânz, cină, cină târzie, snackuri.

La capitolul masă, bucătarii şi-au dat toată silinţa. Au fost fripturi şi mâncăruri de porc, peşte, pui, iepure, miel, diferite salate asortate şi simple, practic vreo 12 feluri de fiecare dată, fructe de mare, brânzeturi, foietaje, croissante, clătite (pregătite în fiecare dimineaţă), dulceţuri, miere, fructe confiate.

Au stat foarte bine şi la capitolul deserturi şi fructe, oferind prăjituri, îngheţate şi torturi delicioase.

Băuturile sunt cele locale, marca Savoy, tăriile, iar vinurile, alb şi roşu, şi berea sunt foarte bune. În fiecare zi, mini-barul din cameră era alimentat gratis cu câte două sticle de suc la 0,5, o apă plată la 1,5 l şi o bere la 600 ml.

Distracţia:

În ceea ce priveşte divertismentul, gazdele s-au străduit să creeze buna dispoziţie. În fiecare seară erau spectacole atât pentru copii, cât şi pentru adulţi. În plus, echipele de animatori căutau pe parcursul zilei „clienţi”, copii pe care să-i distreze.

Există patru baruri, împrăştiate în tot complexul: două la fiecare recepţie (lobby bar), unul la subsol (piano bar) şi unul la ultimul etaj (sky bar), deschis până la 2 noaptea. La Piano Bar se plătesc băuturile, restul sunt all-inclusive.

În concluzie, minivacanţa de Paşte petrecută la acest hotel a meritat din plin şi îl recomandăm celor care vor să-şi petreacă un sejur în această unitate hotelieră.


[fb]
---
Trimis de timpliber in 01.05.11 20:21:54
Validat / Publicat: 01.05.11 21:11:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Nisipurile de Aur, Sunny Beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2952 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (timpliber); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Apartamentul din 2 camere, 2 bai si o sufragerie
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    roth
    [01.05.11 21:43:42]
    »

    un rw bine structurat si mai ales bine asezonat cu fotografii edificatoare.

    Ma bucur ca ai avut un sejur placut, si ca nu ai tinut secret acest lucru ci l-ai impartasit si cu noi.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    roth
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Encanto Beach Hotel (ex Sentido Golden Star):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054621934890747 sec
    ecranul dvs: 1 x 1