ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 30.12.18
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 3 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 6 MIN

(Grifid) Encanto - claro que si!

TIPĂREȘTE

Unde sa petrecem scurta vacanța de Rusalii, dacă nu la Nisipurile de aur?!

De ce? Pentru ca parcurgem distanta de la casa noastră pana la Nisipuri, în maxim 2 ore, pentru ca este o stațiune frumoasa, curata și în ciuda a ceea ce spun unii, liniștită.

Am oscilat între Grifid Vistamar și Grifid Encanto, după ce am analizat mai bine situația, câștigător a ieșit... Encanto.

Pentru cine nu știe, Hotelul Grifid Encanto este situat direct pe plaja, in partea de nord a statiunii Nisipurile de Aur, chiar pe promenada.

Hotelul are o frumoasa priveliste asupra marii si este amplasat intr-o zona linisita, cam la un kilometru de zona centrala a statiunii Nisipurile de Aur.

Am trecut de mai multe ori în plin sezon pe lângă Vistamar și trebuie sa recunosc ca este destul de aglomerat, nu ca Encanto nu ar fi dar, am luat în calcul mai multe aspecte și anume: faptul ca plaja din fața hotelului Vistamar se imparte intre turiștii de la Vistamar și cei de la Bolero, și oricum este o porțiune de plaja destul de îngustă asa ca a câștigat Encanto, pentru spațiul mai mare de pe plaja.

Un alt aspect de care am ținut cont, a fost acela ca îmi doream acces la infinity pool, iar camerele Concept de la Vistamar aveau un preț destul de ridicat in luna iunie, comparativ cu Encanto deci și aici a câștigat Encanto. Prin urmare, am solicitat camera dubla cu vedere la mare.

Ne place sa experimentam, am ales sa plecam cu un microbuz care face curse regulate din Constanța, am ajuns destul de repede la Nisipurile de aur, si în jurul orei 13.30 la hotel.

La recepție, buluceala tipic românească, stăteau toți din grup gramada, vorbeau unii peste alții, între ei, cu recepționerii, un fel de Balaceanca live????

Toată lumea întreba dacă pot sa manance prânzul iar tipa de la recepție spunea tuturor, pe rand, ca sejurul lor începe cu snack, care poate fi luat la Snack barul de pe plaja.

N-am sa înțeleg niciodată, de ce, oamenii nu se informează atunci când plătesc pentru un sejur. Sunt N variante pe net, de site-uri de pe care poți citi ceea ce oferă locul în care urmează sa mergi. Informații importante cum ar fi: ce tip de camera primești pentru prețul plătit (cu balcon, fără balcon, cu vedere la mare, la parc, etc), de la ce ora poți sa faci check in, pana la ce ora poți sa stai... șamd

Este evident ca diferența de preț face diferența de servicii, o camera cu acces la piscina de la etajul 12 nu poate sa coste cât o camera cu vedere la parc, fără balcon.

Ridicam pretenții pentru niște lucruri pentru care alegem sa nu plătim, pentru ca mai apoi sa aruncam cu noroi pe aici, ca si cum ni se cuvin acele lucruri. Confortul se plătește, mulți uita asta. În fine????

In alta ordine de idei, hotelul arata bine cum il stiam, curatenie, aparate cu dezinfectanti pentru maini peste tot în hotel (recepție, zona lifturi, la intrare in restaurant...)

Am primit o camera la etajul 7, cu super view catre mare, un etaj care nu era chiar ocupat, pentru ca in afara de niste usi trantite și ceva urlete ale romanilor, bineînțeles, alta gălăgie nu a fost.


despre SERVICII

Începând cu tipa de la recepție, care ne-a dat camera si ne-a explicat în câteva cuvinte ce si cum, si pana la femeia care facea curatenie în camera, numai cuvinte de lauda. Eu nu știu de unde aveau atata energie, ca n-am văzut niciunul posomorât, sa se uite ciudat sau mai știu eu ce. Chiar ma uitam, isi dadeau toata silința sa se înțeleagă chiar și cu cei care nu înțelegeau nimic în engleza. Ii întreba (barmanul) "pe-ai noștri ": wine? Aaa, românește? Vin?

Mi s-a părut fascinant ca deși ii vedeam zilnic acolo, nu dadeau semne de oboseala. Jos pălăria!


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera mare, curata, cu balcon mare in care aveam 2 scaune, o măsuță si o scrumiera.

Am avut minibar, pe care îl aprovizionau zilnic.

Într-o zi a pus o singura bere în loc de doua, dar hey, ce sa vezi, nu a murit nimeni ???? o fi uitat femeia, oboseala sau mai știu eu ce, nu este un capat de lume!! (am scris asta pt ca am citit tot aici pe undeva, cineva spunea ceva legat de un episod similar, ca s-a simtit furat ????)

Aer condiționat cred ca era, dar sincer nu l-am cautat și nici nu l-am folosit pentru ca nu a fost nevoie. Am prins zile cu ploaie, soare, ploaie, soare și nu s-a făcut atât de cald in camera încât sa ne fie necesar.

Paturile sunt confortabile și după cat am umblat pe afara, am dormit buștean ????

Baia destul de mare, curata și dotata cu cele necesare.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Masa se poate lua in restaurantul de la etajul 2, in interior sau pe terasa cu vedere la faleza/plaja. Terasa era separata cumva, zona fumători și zona nefumători.

La intrare in restaurant, trebuia sa porti masca si sa folosești mănuși de unica folosință.

Despre mâncare: multă, variata, gustoasă.

Supe la fiecare masa, carne multa... de pui, curcan, vita, miel, pește (rechin), am avut și fructe de mare.

Dulciuri multe, unele chiar bune, torturi, prăjituri, baclavale. Fructe proaspete erau tot timpul, fie întregi, fie tăiate.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja era curata, se vedea ca se ocupa de ea. Șezlonguri erau destul de multe, la fel și umbrele. Mi-a placut ca la iesirea de pe plaja sunt dusuri si poti sa dai jos nisipul de pe picioare. Stiu ca la fel este și pe plaja de la Vistamar.

Am văzut mese de ping-pong, pe plaja, cumva aproape de faleza, pentru cei care vor sa joace. Mi-a placut ca atunci cand se oprea ploaia, imediat apăreau 2-3 persoane care maturau faleza, acolo unde se acumula mai multa apa.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Deși aglomerat hotelul, n-am stat niciodată la vreo coada, la niciunul dintre baruri.

Hotelul are o piscina interioara, cu apa incalzita, are Spa, sauna (acces gratuit), Infinity pool (micuta ce-i drept, dar exista).

Apa din Infinity este rece. În zona Infinity pool sunt dușuri cu apa calda, grup sanitar cu wc-uri și pool bar.

Ceva discoteca, muzica live și alte activități care efectiv te trimit cât mai departe din cauza copiilor care urlă cat ii țin plămânii, se țin în zona barului de la recepție, într-un vacarm de nedescris ???? Exista și o terasa exterioara, în zona barului de la recepție, unde cu putin noroc poti sa bei ceva în liniște... Sunt multe chestii pe care nu are rost sa le amintesc aici, peste care am trecut căci nu e corect sa judec hotelul pentru lipsa celor 7 ani de acasa, a multora. Important este sa vezi partea frumoasa a lucrurilor. ????

Per total, o mini vacanta reușită! M-am bucurat de mare, de vremea frumoasa si chiar și de ploaie. A meritat pretul plătit, un pret corect raportat la calitate/servicii.


[fb]
---
Trimis de Florris in 02.07.21 22:16:02
Validat / Publicat: 02.07.21 23:21:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Melia Grand Hermitage, HVD Reina del Mar și altele.

VIZUALIZĂRI: 4519 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Florris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Camera 737
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21800 PMA (din 22 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.07.21 23:52:32]
    »

    @Flr flr:

    Am oscilat între Grifid Vistamar și Grifid Encanto, după ce am analizat mai bine situația, câștigător a ieșit... Encanto.

    Felicitări pentru articol, pentru alegere şi pentru preţul foarte bun!

    O dilemă asemănătoare am avut şi eu anul trecut când am ales între Bolero şi Vistamar. Am ales Vistamar, dar... nu a fost să fie decât abia anul acesta.

    Un alt aspect de care am ținut cont, a fost acela ca îmi doream acces la infinity pool, iar camerele Concept de la Vistamar aveau un preț destul de ridicat in luna iunie, comparativ cu Encanto deci și aici a câștigat Encanto.

    Camerele Concept de la Vistamar m-au tentat şi pe mine, dar nu pentru accesul gratuit la infinity pool, ci pentru faptul că sunt destinate exclusiv adulţilor (16+) şi mi-aş fi dorit să am parte de linişte. În final am luat doar sea view şi a fost bine, am avut balansoar pe balcon şi o superbă vedere la mare de la etajul 6.

    Am trecut şi pe lângă Encanto în plimbările mele printr-o staţiune pustie la data vizitei mele şi mi-a plăcut, chiar dacă nu cred că voi reveni prea curând la Nisipuri şi cu certitudine nu în plin sezon.

    Ridicam pretenții pentru niște lucruri pentru care alegem sa nu plătim, pentru ca mai apoi sa aruncam cu noroi pe aici, ca si cum ni se cuvin acele lucruri. Confortul se plătește, mulți uita asta.

    Această atitudine mă enervează de-a dreptul şi nu mă pot abţine să nu ripostez de fiecare dată.

    Într-o zi a pus o singura bere în loc de doua, dar hey, ce sa vezi, nu a murit nimeni o fi uitat femeia, oboseala sau mai știu eu ce, nu este un capat de lume!! (am scris asta pt ca am citit tot aici pe undeva, cineva spunea ceva legat de un episod similar, ca s-a simtit furat

    Am citit şi eu "reclamaţia" respectivă şi m-am minunat...

    La intrare in restaurant, trebuia sa porti masca si sa folosești mănuși de unica folosință.

    Îmi place teribil acest sistem, disconfortul creat de pandemie fiind minim pentru turistul care îşi poate alege mâncarea la fel ca în vremurile bune, nevirusate. Din păcate, puţine hoteluri l-au adoptat, cel mai frecvent fiind preferată servirea asistată.

    FlorrisPHONEAUTOR REVIEW
    [03.07.21 00:09:11]
    »

    @nicole33: bună ???? stiu de vizita ta la Vistamar, am citit pe aici. Stiu si camera de care zici, cu vedere la mare si cu acel balansoar, am admirat privelistea de jos. Hotelul arata bine, e renovat dar cred ca în plin sezon este de evitat, din cauza ca este extrem de aglomerat si din alte motive pe care le-am enumerat si eu, cum ar fi plaja ingusta, comuna cu cei de la Bolero, pozitia lui in centrul statiunii unde circula multa lume, galagie şamd...

    Apropo, bine ca nu ai ales Bolero, am avut o experienta nu tocmai drăguță, am cam făcut foamea acolo, de Rusalii in 2019 ????

    Legat de sezonul asta, stațiunea nu mi s-a părut aglomerata ca altădată, nu mai sunt straini ca in alte veri, majoritatea turiștilor sunt români.

    Mulțumesc pentru vizita, numai bine ca sa te poti bucura de multe vacanțe care sa ne inspire si pe noi, de ce nu ????

    nrs †
    [03.07.21 08:03:51]
    »

    Într-o zi a pus o singura bere în loc de doua, dar hey, ce sa vezi, nu a murit nimeni o fi uitat femeia, oboseala sau mai știu eu ce, nu este un capat de lume!! (am scris asta pt ca am citit tot aici pe undeva, cineva spunea ceva legat de un episod similar, ca s-a simtit furat

    de unde stiti voi ca nu a fost chiar furat prin aceasta actiune? tot pe aici am citit un "ghid" cum sa translatezi continutul minibarul zilnic direct in portbagaj

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [03.07.21 08:17:28]
    »

    @nrs:

    de unde stiti voi ca nu a fost chiar furat prin aceasta actiune? tot pe aici am citit un "ghid" cum sa translatezi continutul minibarul zilnic direct in portbagaj

    Ai şi tu dreptate. Prin omisiunea ei camerista i-o fi stricat omului socotelile

    Nu ne putem plânge că nu găsim pe AFA "sfaturi" de tot felul.

    Că tot a venit vorba de minibar, chiar dacă nu am pus mare preţ pe conţinutul acestuia, l-am considerat mereu ca fiind un rău necesar.

    Dar ce surpriză neplăcută am putut avea la un hotel de cinci stele de lanţ internaţional, deloc ieftin de altfel, când am găsit minibarul GOL . Întrebând în stânga şi în dreapta, am aflat că umplerea acestuia ar fi contra cost, dar că pot cere gratis câte o sticlă de apă de la bar pe care să o duc în cameră şi să o pun la rece. Şi nu, nu aveam un portbagaj de umplut cu produsele din minibar , oricum eram cu avionul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    FlorrisPHONEAUTOR REVIEW
    [03.07.21 08:24:08]
    »

    @nrs: buna dimineața ???? daca ai avut bani sa plătești sejurul, cu siguranță ca mai ai 2 ron, sa iti cumperi o doza de bere, ma gândesc ????

    Legat de mutatul in portbagaj, acum doi ani eram la Reina del Mar in Obzor, intr-una din terasele de la Miramar, de fapt, și am surprins o faza de genul, cu doua doamne (ghici de unde?!), care au intrat de pe plaja, cu câte o sacosa fiecare si efectiv, luau fructe, prăjituri si ce mai era pe acolo, si puneau în sacoșă, fără nici o jenă ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [03.07.21 08:33:56]
    »

    @Flr flr:

    Hotelul arata bine, e renovat dar cred ca în plin sezon este de evitat, din cauza ca este extrem de aglomerat si din alte motive pe care le-am enumerat si eu, cum ar fi plaja ingusta, comuna cu cei de la Bolero, pozitia lui in centrul statiunii unde circula multa lume, galagie şamd...

    Nu ştiu cum era înainte, dar hotelul mi s-a părut super după renovare. Mi-au plăcut atât camerele, cât şi piscina refăcută sau terasa restaurantului principal. Chiar nu am avut nimic de reproşat.

    Plaja proprie este într-adevăr îngustă şi cu un număr de şezlonguri clar insuficient în plin sezon. Am impresia că Bolero nu a fost deschis în perioada vizitei mele şi nici Metropol.

    Apropo, bine ca nu ai ales Bolero, am avut o experienta nu tocmai drăguță, am cam făcut foamea acolo, de Rusalii in 2019

    Neplăcut şi totodată surprinzător pentru pretenţiile unui hotel Grifid.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [03.07.21 08:56:54]
    »

    @Flr flr:

    Legat de sezonul asta, stațiunea nu mi s-a părut aglomerata ca altădată, nu mai sunt straini ca in alte veri, majoritatea turiștilor sunt români.

    Probabil aşa va fi tot sezonul. De Paşti, românii au fost, ca de obicei, majoritari. Imediat după sărbători, românii au plecat acasă şi au venit mulţi bulgari, dar gradul de ocupare a fost tot redus.

    Îţi imaginezi că eu am prins staţiunea absolut pustie când am fost de Paşti? Îmi doream linişte pentru că urăsc balamucul şi aglomeraţia, dar parcă nici chiar aşa. Extrem de puţine hoteluri erau deschise, fapt previzibil, deoarece românii cu copii şi-au anulat în ultimul moment sejururile din cauza restricţiilor impuse la intrarea în Bulgaria, dar mai ales la întoarcerea în România, iar aceştia erau principalii clienţi în această perioadă. Era stupid să stai 14 zile în izolare/carantină după patru zile petrecute la bulgari .

    Partea proastă a fost că şi puţine magazine şi terase au fost deschise în perioada respectivă. Când am văzut cât de pustiu este totul, am decis să plătesc pentru early check in, deşi nu intenţionam, din principiu, să le dau încă alţi bani, dar nu am vrut să alerg toată staţiunea pentru o cafea pentru mine şi o bere pentru soţ.

    Mulţumesc pentru urări!

    Vacanţe aşa cum îţi doreşti!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [03.07.21 09:02:46]
    »

    @Flr flr:

    Legat de mutatul in portbagaj, acum doi ani eram la Reina del Mar in Obzor, intr-una din terasele de la Miramar, de fapt, și am surprins o faza de genul, cu doua doamne (ghici de unde?!), care au intrat de pe plaja, cu câte o sacosa fiecare si efectiv, luau fructe, prăjituri si ce mai era pe acolo, si puneau în sacoșă, fără nici o jenă

    Dacă băuturile din minibar sunt până la urmă ale tale şi faci ce vrei cu ele, le bei acolo sau acasă, plimbate câteva sute de kilometri cu maşina şi te înjură doar bell boy-ul nevoit să-ţi care bagajele prea grele, gesturi precum cel amintit mai sus nu ne fac deloc cinste.

    Să fi crezut bulgarii că foametea a năpădit România?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    FlorrisPHONEAUTOR REVIEW
    [03.07.21 10:42:57]
    »

    @nicole33: cred ca sunt obișnuiți cu astfel de episoade, sunt convinsa ca au văzut destule. Rasfoind pe google, diverse recenzii de la hotelurile pe care le mai urmăresc, am citit adesea comentarii ale bulgarilor care nu agreează comportamentul multora, comentarii de genul, citez " români care au platit un sejur de 2 nopți si se comporta de parca au cumparat hotelul" si cred ca au dreptate, unii dintre ei. Asta-i viața ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    k-lator
    [04.07.21 00:31:55]
    »

    @Flr flr: Super, mi-a plăcut articolul tău, deci e de retinut acest hotel! În plus, apreciez foarte mult atitudinea ta pozitivă și mood-ul de vacanță, căci nu trebuie să-ți otrăvești buna dispoziție, ci să te bucuri de tot ceea ce este bun într-un concediu.

    Dar sigur, sunt unii care fac foarte mare caz din lucruri absolut minore sau vânează tot felul de nereguli, de parcă sunt de la OPC, nu turiști duși la relaxare! Să fie la ei!

    Bravo! Ai avut o vacanță reușită, după cum ai spus, ne-ai prezentat și nouă hotelul, ăsta mi se pare de fapt cel mai important lucru pentru oricine citește pe aici, așa că eu te felicit!

    Toate bune și călătorii frumoase!

    FlorrisPHONEAUTOR REVIEW
    [04.07.21 06:07:00]
    »

    @k-lator: multumesc mult! In general, vacanțele le organizez singura. Eu caut hotelul, transportul, etc. Daca aleg prost, n-am motiv să-mi vărs supararea pe nimeni altcineva ????

    Stiu intotdeauna cand plec de acasă, unde este hotelul (in centrul statiunii, pe plaja, departe de plaja), daca are parcare (gratuita sau nu), daca are piscina, dacă am minibar, care este ora de la care pot sa beneficiez de serviciile pentru care am plătit si lista poate continua... cred ca toti ar trebui sa faca asta, căci atunci n-ar mai reclama diverse.

    Avem variante multe de unde ne putem documenta, astfel incat sa nu ne trezim cu vacante distruse pentru ca nu ne-am informat inainte si am lăsat pe altii sa decida pe banii nostri, pentru ca mai apoi, sa lăsăm review-uri proaste peste tot.

    Nimic nu e perfect pe lumea asta si cred ca 90% din problema, este de fapt modul în care reacționam la aceasta.

    Nu plec în vacanță sa acumulez frustrare sau sa vad cine și unde greșește, ma duc sa ma relaxez si ma focusez pe asta ????

    Mulțumesc pentru ecou, iti doresc o vară plina de experiențe frumoase!

    patrice
    [09.07.21 19:51:09]
    »

    Felicitari pentru alegerea hotelului!

    Am fost si eu anul trecut in august la acest hotel si a fost super. Chiar daca am mers cu inima stransa, fiind o optiune pe ultima suta de metri (trebuia sa mergem altundeva), am facut alegerea corecta.

    Pentru 80 euro in plus, am avut camera Concept, etaj 6, vedere la mare. Intradevar este ceva ce n-am mai intalnit. Sa stai dimineata in balcon sa vezi rasaritul langa o ceasca de cafea.

    Din cate ati scris, ati stat la et. 7, deci clar ati avut Concept, dar n-ati scris nimic de micul dejun de la sky-barul de la ultimul etaj - o data pe sejur, dar foarte bun. Plus seara in weekend la bar consumatia era inclusa in pret.

    La piscina infinity, cand am fost noi era acces gratuit, dar era langa, un loc special pentru Concept cu jacuzzi si bar propriu. Intrarea se facea cu cartela. Pe plaja erau umbrele speciale pt Concept, si gaseam loc intotdeauna. Aveam in camera aparat Nespresso cu capsule Lavazza, iar prosoapele de plaja le aducea camerista seara in camera si primeam si bomboane

    Din intamplare, am ajuns si la hotelul vecin Griffid Marea parca, unde am avut acces cu cartela de la camera, asta nu ne-a spus nimeni, am vazut ca intrarea dinspre promenada semana foarte bine cu accesul la zona de piscina Concept, asa ca am zis ca hai sa incercam . Am petrecut o seara cu muzica live acolo. Bineinteles ca am avut acces si la bar.

    Am fost in multe hoteluri mai apreciate ca acesta, dar la banii pe care i-am dat, am primit mult mai mult decat ma asteptam. Iar serviciile au fost excelente.

    Niciodata Bulgaria nu a fost pe lista mea, dar in pandemie a fost un hotel la care m-as intoarce oricand, din pacate distanta nu ma avanajeaza...

    Scuze ca "m-am lungit", dar nu m-am putut abtine cand mi-am amintit ce bine a fost acolo

    Inca o data felicitari!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [09.07.21 19:56:33]
    »

    @patrice: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    FlorrisPHONEAUTOR REVIEW
    [09.07.21 22:34:21]
    »

    @patrice: bună! Nu merg niciodată cu inima strânsă, nicăieri. Înainte sa plătesc, știu foarte bine pe ce dau banii, fac studiu temeinic????

    La Encanto, n-am avut camera Concept, am avut camera normala, cu vedere la mare si acces la infinity pool și plaja. A fost ceea ce mi-am dorit, și ceea ce am plătit.

    Deși locuiesc foarte aproape de mare, merg extrem de rar la mare la noi în timpul verii.

    De fiecare data când merg la mare în Bulgaria (3-4 ori/ vara), plătesc camera cu vedere la mare, pentru ca si mie îmi place sa vad răsăritul, de sus, și sa aud valurile.

    Ma bucur ca ati petrecut o vacanța frumoasa la Encanto!

    Mulțumesc pentru ecou, sa aveți o vara frumoasa în continuare!!

    FlorrisPHONEAUTOR REVIEW
    [01.08.21 13:38:46]
    »

    Salutare!

    Sunt pentru a doua oara aici vara aceasta, și as vrea sa fac un mic update, fiindcă sunt cu siguranță persoane care ar considera utile informațiile următoare :

    Pentru cei interesați, se poate plăti early check-in iar prețul este de 20 BGN/ camera. La fel, se poate plăti și late check-out, si de data aceasta, prețul este de 20 BGN / persoana.

    In urma cu 2 săptămâni, am fost tot in weekend, la Grifid Metropol și acolo am plătit aceleași preturi pentru aceste beneficii.

    Noi am platit late check-out, doar pentru servicii, adică, după masa de prânz am rămas la piscina, pana la ora 18.

    Camera am predat-o la ora 10.30, sa se bucure și alți turisti de early check-in, asa cum am făcut și noi ????

    Apa marii este curata, dar intrarea în apa este abrupta, nu este recomandat pentru cei care au copilași mici.

    Numai bine, tuturor!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Florris, k-lator, patrice
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Encanto Beach Hotel (ex Sentido Golden Star):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069087982177734 sec
    ecranul dvs: 1 x 1