ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.03.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 28.03.24
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
MAR-2024
DURATA: 2 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 15
PREȚ SEJUR 3300
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN Family
REGIM MASĂ DP
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 93 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Horrible

TIPĂREȘTE

 Doresc sa sesizez faptul ca experienta la acest hotel a fost una groaznica.

Am achizitionat un weekend pentru sarbatorirea zilei de 08 martie sperand ca ii voi face o surpriza placuta sotiei mele si ne vom relaxa cateva zile alaturi de fiul nostru de 15 ani. pachetul de ziua internationala Femeii continea oferta de cazare si demipensiune cu cina festiva in serile de 08.03 si 09.03.2024 dar si un pranz tip Finger Food in ziua de 09.03.2024.

Din nefericire dupa cina din 09.03.2024 fiul nostru de 15 ani a fost infectat su salmonela si a fost diagnosticat cu Enterocolita bacteriana.

In dimineata de 10.03.2024 am solicitat receptiei hotelului sa cheme ambulanta care l-a preluat pe fiul meu iar ulterior, a doua zi cand am ajuns in Bucuresti am fost nevoiti sa il internam la Spitalul Matei Blas de Boli Infectioase pentru 5 zile pentru tratament intravenos cu antibiotic. Nu va mai povestesc de varsaturile biliare si scaunele diareice pe care le-a manifestat fiul nostru iar in raspuns de la acest hotel am primit o scrisoare cu 2 fraze in care ne-au comunicat ca le pare rau dar ei sunt un hotel de 5 stele si fac analize permanent la alimente si nu exista niciun fel de probleme si sa ne adresam asiguratorului.

Acest mesaj l-am incarcat in speranta ca voi atrage atentia tuturor celor care se vor caza la acest hotel unde vor achita sume considerabile, sa manifeste atentie la alimentele servite de acest hotel in regim de autoservire de cantina studenteasca.

De asemenea, toti clientii prezenti in aceasi perioada s-au plans ca nu exista suficienta mancare servita neavand posibilitatea sa aleaga din mai multe feluri de mancare, lipsind apa sau sucuri care nu mai existau spre sfarsitul programului de masa.

O experienta neplacuta care ne-a distrus sarbatoriei sotiei mele si a mamei fiului meu.

Piscinele hotelului sunt extrem de murdare prezentand depuneri si impuritati pe fundul bazinelor.

Departe de 5 stele.


[fb]
---
Trimis de ux133423 in 28.03.24 21:20:05
Validat / Publicat: 28.03.24 22:51:44

VIZUALIZĂRI: 289 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux133423); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 10 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 93.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.03.24 22:49:12]
    »

    @ux133423: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux133423 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [28.03.24 22:49:28]
    »

    Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.

    Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂLotus Therm Hotel [Băile Felix]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054337978363037 sec
    ecranul dvs: 1 x 1