ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.11.15
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUL-2022
DURATA: 1 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR inclus în prețul excursiei
cu transport AUTOCAR
CAM: DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
93.33%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 112 PLN
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Ibis Warshawa Ostrobramska Hotel2

[fb]
NOU TIMP CITIRE: 8 MIN

Un hotel bun și ieftin - IBIS, în Varșovia

TIPĂREȘTE URM de aici

După cum spuneam și-n articolul precedent, ne-am întors de curând dintr-un lung, frumos dar și obositor circuit – făcut cu autocarul - în Țările Nordice, și-am promis să scriu despre cazările pe care le-am avut de-a lungul a 15 zile de călătorie, gândindu-mă că cineva poate fi interesat de aceste cazări.

Cum era de așteptat, nici o cazare nu a semănat cu alta, poate puțin în Norvegia să se fi asemănat între ele, dar despre asta voi scrie mai târziu. Cert este că, exceptând-o pe cea din Ungaria, la „Budapest” , toate mi s-au părut, de la bunicele spre bune și foarte bune. Așa s-a întâmplat și cu cazarea în Polonia, la un hotel de 2*, care face parte din brandul hotelier deținut de grupul Accor și care se numește

IBIS Warszawa Ostrobramska. Este situat în partea de est a Varșoviei, la 9 km de centru ei și la 15 km de principalul aeroport, Chopin. Are un număr de șapte etaje și, în fața lui, în stânga și în dreapta intrării sunt două mici terase, unde pot fuma și servi cafeaua – sau o băutură, cei interesați. Adresa lui mai exactă este:

Ostrobramska 36,04-118 Warszawa, Polonia, iar coordonatele pentru automobiliști sunt:

Latitudine: 52°, 14" - N

Longitudine: 21°, 7,1" – E

În peregrinările noastre prin lume, am mai fost cazați la hoteluri „Ibis” , dar n-am reușit să aflu, până acum, care este semnificația culorilor siglei lor, o „perniță” de culori diferite: roșu, albastru și verde. Chiar dacă am făcut câteva „săpături” pe net, mare lucru nu am aflat, decât că diferă ofertele, pentru turiști sau oameni de afaceri, care au pretenții mai măricele, stelele și culorile definind și gradul de confort pe care-l oferă respectivul hotel.

Hotelul acesta are montată undeva sus, pe un perete exterior și vizibilă de la distanță, sigla lui, o perniță de culoarea roșie, care-l clasează la 2*. După părerea mea este un hotel bun, atâta timp cât oferă – la un preț rezonabil - un pat confortabil, cu lenjerie impecabilă și de calitate, o baie dotată cu obiecte sanitare moderne, bine întreținute, și cu un mobilier modern și elegant. Mi-ar fi plăcut să găsesc și un minifrigider în cameră și, de asemenea, o cană electrică pentru apă fierbinte, dar…. n-a fost să fie! :(

După cum am mai spus în review-ul precedent, în circuitul nostru spre țările nordice nu am avut inclus decât micul dejun, la toate hotelurile pe unde ne-am cazat și cum, de obicei, ajungeam târziu la cazări, încercam să încropesc o mini-cină cu ce aveam în „cool-bag” -ul adus de-acasă. Mă descurcam, totuși, să fac un ceai cald cu un termoplonjor și cu paharele din plastic bun, rezistent la temperatură, aduse de acasă, dar – recunosc că mi-ar fi fost mai comod cu o cană electrică. Acum, hai să spun câte ceva despre această cazare:

Recepția și lobby-ul nu ocupă mult spațiu la parter, dar este suficient pentru nevoile hotelului. Nu-mi mai amintesc câte lifturi are hotelul, dar știu că nu am așteptat mult timp în fața lor. E adevărat că eram și mai puțini turiști în același timp sosiți în hotel. Mi-a plăcut că suntem și noi, turiștii, dar și ei, recepționerii, protejați cu ecrane transparente, mai ales acum, după pandemie. Pentru cei interesați, să știți că este la parter și o masă de biliard.

Repartizarea în camere era deja făcută când a ajuns autocarul nostru aici și n-a trebuit să completăm niciun formular – așa cum a fost nevoie la „Budapest” , în Ungaria – vezi impresii. Noi am primit camera cu nr. 307, la etajul trei.

Camera. Mi-a plăcut de cum am intrat, știam că „Ibis” oferă un pat bun, odihnitor, cu saltele și lenjerie curată și de calitate. Ne-am convins și aici de acest lucru, după un duș bun și după ce ne-am trezit odihniți a doua zi.

Mobilierul, este de culoare deschisă și nou, modern și bine întreținut. Am avut, de-o parte și de alta a patului dublu, fiecare veioza lui, fără de care eu nu pot să adorm, pentru că cititul, sau dezlegarea unuia (sau două) careuri „Rebus” , au pentru mine efect de somnifer. :)

Dulapul este unul simplu, fără uși, doar cu o poliță mai mare în partea de sus și cu altele patru mai mici, montate pe o parte laterală a lui. Sub polița de sus am găsit câteva umerașe. Pentru noi a fost suficient. Lângă pat, spre geam este un fel de canapea, care, după părerea mea, poate fi folosită și ca loc de pus bagajul. Pe tăblia ei, spre pat este o policioară care ține loc de noptieră. Din cameră nu lipsește un TV modern cu diagonală mare, și o masă tip „birou” , cu un scaun, amplasate la fereastră. Din păcate, așa cum am scris mai sus, nu are și un minifrigider. Parchetul este bine lustruit și întreținut, iar la fereastră sunt draperii care nu lasă lumina zilei să „inunde” încăperea dimineața, când este somnul mai dulce. Camera are și climatizare, aerul fiind suflat în încăpere prin niște fante montate în plafonul coridorului. Pentru încărcarea telefoanelor sau a tabletelor sunt suficiente prize. Am găsit și două sticle mici de apă, din partea casei, pe o poliță mică alipită dulapului de haine.

Baia. Mi-a plăcut culoarea vernil închis a lavoarului, dar și cabina de duș. Prosoapele erau foarte curate și de bună calitate. Pe peretele din partea dreapta intrării este montat un radiator mic. Consumabile nu am găsit decât strictul necesar pentru noi: era un dozator cu săpun lichid, la lavoar și un altul cu gel, în cabina de duș. Lângă oglindă, pe perete, era și un uscător de păr. Mi-a mai plăcut că am găsit și un prosop pentru pășit în afară din cabina de duș, care era etanșă și nu lăsa apa să se împrăștie în jurul ei. Apa caldă a fost non stop și, după o cină frugală și un duș bun, am dormit ca niște bebeluși! :))

Despre WiFi: știu că hotelul are, dar nu știu dacă este contra cost sau nu, noi ajungând târziu nu l-am încercat. Pe un site al hotelului am citit că este cu plată, pe un altul că este gratuit. :-??

Despre parcare scrie, tot pe sait, că este contra cost și că: oaspeții hotelului pot beneficia de o reducere la un service auto local.

Restaurantul se află la parter, în stânga intrării în hotel. Micul dejun este, și el, unul cu oferte proaspete și bune, atât la mâncărurile calde sau reci, cât și la cafea sau sucuri. Mi-a plăcut că nu a mai fost nevoie să așteptăm o oră fixă de intrare în restaurant, că bufetul suedez, chiar dacă nu abundă în oferte, avea suficiente feluri de mâncare pentru toate așteptările. Cred că și cei mai pretențioși turiști au fost mulțumiți! Asta se va vedea și din pozele atașate, chiar dacă nu am fotografiat tot ce-am găsit la micul dejun. (îmi cer scuze pentru calitatea unora dintre poze!)

Pentru că am fost, aproape toți, gata înainte de ora opt, când aveam startul plecării din hotel, am mai avut un răgaz de vreo 5 sau 10 minute să-i așteptăm și pe ultimii colegi, în fața recepției.

Ca o concluzie spun: nouă, care nu suntem prea pretențioși, ne-a plăcut la „IBIS” cu „pernuță roșie” , pentru că a oferit condiții mai mult decât decente și, credem noi, merită o clasificare peste două stele, cât are acum. Nici nu suferă comparație cu cel din Ungaria, despre care am pomenit mai sus, și care este încadrat la trei stele, dar condițiile sunt de, cel mult, o stea.

Îl recomand, deci, fără rezerve! :)


despre SERVICII

Personalul este bine instruit, din punct de vedere profesional, amabil, atent la nevoile turiștilor.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Foarte mulțumiți de curățenia încăperii, de calitatea lenjeriei și a patului. Mi-ar fi plăcut să găsesc un minifrigider și o cană electrică, să-mi fac un ceai. În rest, a fost foarte bine și ne-am odihnit ca la noi acasă.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

La micul dejun am găsit, la bufetul suedez, tot ce ne-a trebuit să mâncăm înainte de-a pleca la drum: mezeluri, brânzeturi, omletă, legume, fructe și desert. Cafeaua și sucurile au fost de bună calitate.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de doinafil in 17.08.22 22:06:11
Validat / Publicat: 18.08.22 00:27:51
VIZUALIZĂRI: 280INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în POLONIA
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Italia, Franța, Turcia, Spania
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doinafil); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P21 21. Desert la micul dejun.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 27200 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 112.00 PLN pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    mishu [22.08.22 20:56:00] »

    @doinafil: Cred ca dupa experienta Budapesta v-a fost putin teama de urmatoarea cazare, uite insa ca de data aceasta a fost altfel.

    Felicitari, votat cu mare drag.

    doinafilscris / TELEFON [23.08.22 13:34:45] »

    @mishu: A fost diferit, mă asteptam sa fie așa ptr că am mai fost cazati la IBIS cu permită rosie, cand am fost la Jerusalim. Nu suferă comparatie cu Budapest, de trei stele. Chiar dacă IBIS are doar 2 stele, condițiile sunt muuuult mai bune! Multumesc frumos ptr ecou și vot, draga mea!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2022 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0615558624268 sec
    ecranul dvs: 1 x 1