ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.11.15
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUL-2022
DURATA: 2 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 37 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

O dezamăgire totală - Hotel BUDAPEST- Ungaria

TIPĂREȘTE

Ne-am întors de curând dintr-un lung, frumos dar și obositor circuit în Țările Nordice, făcut cu autocarul alături de alți 29 turiști români. A durat 16 zile și a avut următorul traseu, la dus: România, Ungaria, Slovacia, Polonia, Suedia, Norvegia – și - Norvegia, Suedia, Danemarca, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România – la întors. Pentru că numărul necesar de 35 de turiști în autocar nu a fost atins, a trebuit să fim taxați cu 50 euro fiecare dintre noi.

În acest traseu am avut cazări la mai multe hoteluri, despre care vreau să scriu aici. Poate că unii dintre voi veți fi interesați pentru vacanțele viitoare.

Hotel Budapest La acest hotel din Ungaria am avut prima și ultima cazare a circuitului nostru.

Adresa exactă este: 1026-Budapesta, Szilágyui Erzsébet- fasor 47-Ungaria

Pentru automobiliști: Latitudine: 47° 31' – N

Longitudine: 10° 01' - E

De departe arată ca un turn, impunător prin înălțimea și forma lui circulară. Are 16 etaje și un număr de peste 200 camere.

Punctul forte al hotelului este că oferă o panoramă frumoasă asupra orașului, mai ales de la nivelele superioare, fiind înălțat deasupra orașului, într-o zonă rezidențială verde, de la poalele Dealurilor Buda, aproape de cartierul Castelului Regal. De la el se ajunge ușor, aprox. 10 minute de mers pe jos, la stația de metrou Szell Kalman teri, iar de aici spre cele mai atractive puncte de vizitat din capitală. Are o parcare proprie, cu plată. Oferă servicii de restaurant, înfrumusețare și SPA.

A trebuit să completăm un formular înainte de-a primi cheia camerei, de tip cartelă. A fost singurul hotel de pe traseu care ne-a cerut acest lucru. Am completat într-un fel de lobby, cu lumină chioară.

Hotelul nu are decât două lifturi pentru un număr de turiști estimat la 400 persoane - în cazul în care este ocupat la 80 % din capacitate - iar când vin, în același timp, trei sau patru autocare se așteaptă mult la lifturi, acestea nefiind foarte încăpătoare. Holurile au culoare circulare și, la fiecare etaj, există uși pentru evacuare de urgență. Restaurantul se află la etajul unu, unde se poate ajunge atât pe scară, cât și pe o rampă înclinată. În pachetul excursiei am avut inclus numai micul dejun, la toate hotelurile pe unde am fost cazați.

Noi am ajuns târziu, pe la ora 20,15 - ora Ungariei. Am primit cartela nr. 1311 și, după ce am așteptat ceva vreme liftul, am reușit să urcăm la nivelul 13 și să intrăm în cameră.

Camera (de la prima noapte de cazare) Încă de la intrare se vede că este un hotel construit în perioada comunistă, cu mobilier vechi și cu strădania administrației de-a-i da camerei o față nouă. Astfel că au montat la baie obiecte sanitare mai noi, au schimbat saltelele paturilor cu altele ceva mai bune, au montat un TV modern pe perete și au instalat un aparat de răcire a spațiului, de tip ventilo-convector, montat pe podea, sub fereastră. Ăsta asigură vara funcția de răcire și iarna pe cea de încălzire. În spatele lui, țevile de racord la aparat erau mascate de un panou din lemn, care n-a mai putut fi pus așa cum trebuie la loc, după ce s-a umblat la racorduri, astfel că arăta jalnic, după cum se va vedea din pozele atașate.

Mobilierul este uzat și, pe alocuri, scorojit, iar masa rotundă ce se sprijină pe un picior din lemn, nu avea stabilitate, a trebuit să improvizez o pană dintr-un șervețel împăturit de mai multe ori și s-o pun sub o talpă a piciorului ei, ca să nu se mai clatine. Dulapul cu două uși era în cameră, lângă televizor, iar minifrigiderul care a funcționat satisfăcător, montat sub blatul mesei de tip birou. În dulap am văzut că era un cadru metalic ce semăna cu un scaun pliant sau era ceva pentru ajutor la mers, n-am avut curiozitatea să mă uit. Sub el era ceva ce semăna cu un seif, dar nici pentru acesta n-am avut interes să văd ce este. Prize pentru încărcat telefoane și tablete erau suficiente. Despre internet nu știu ce să spun, dar bănuiesc că funcționa, măcar în zona recepției.

Lenjeria de pe pat era curată, salteaua bună, dar eu preferam să fie mai tare, pilota a fost O. K., dar perna era foarte moale, ceea ce nu mi-a plăcut. Chiar și așa. m-am odihnit bine, după oboseala drumului lung de-o zi, făcut cu autocarul.

Restaurantul se află la nivelul unu. Pentru a ajunge la el se poate și de la parter, pe o scară sau pe o rampă. Voi da din start o bilă mare și neagră acestui loc de luat micul dejun, deoarece: de când tot mergem prin excursii, în interiorul sau în afara țării, este singurul restaurant pentru care am de comentat numai lucruri negative. Am simțit că metehnele rigidității „disciplinei” comuniste nu s-au vindecat aici. De ce spun asta?! :-??

În primul rând pentru că a trebuit să așteptăm la intrare să se facă ora 7,00 fix ca să putem intra, chiar dacă mulți dintre turiști am coborât mai devreme cu vreo 20 de minute din camere. Timpul de masă acordat a fost de maxim 1 oră. După ce-am intrat s-a făcut îmbulzeală atât la aparatele pentru cafea sau sucuri, cât – mai ales - la bufetul suedez. Acesta era „o caricatură de bufet” , așezat pe peretele din stânga intrării, pe o masă cu câteva tăvi – vreo șase – cu mezeluri, brânzeturi, omletă și nu mai știu ce, pentru că nu am reușit să fac poze, din cauza îmbulzelii, și nici să pun ceva în farfurie. După ce tăvile se goleau, dura ceva vreme până aduceau altele.

Apoi, n-am reușit decât să iau cafea, stând „la coadă” , bineînțeles, dar timpul trecea și nu mai rămânea și pentru „coada” de la mâncare. Mihai aștepta și el, la altă „coadă” , încercând să-și facă un ceai și să ia sucuri, astfel că nici unul din noi nu reușise, timp de 45 de minute, să ia ceva de mâncare. Am renunțat, însă nu înainte de-a-mi pune într-un bol mic câțiva fulgi de porumb peste care am turnat puțin lapte, deoarece la cereale și la cănile cu lapte nu era mare înghesuială. Noi nu putem bea cafea pe stomacul gol, așa că am turnat-o în termosuri, nemaifiind timp s-o bem acolo.

Mie mi s-a părut umilitoare toată această așteptare la „coadă” >:(datorată unei proaste organizări! ☹. Ar fi putut deschide mai devreme, să nu ne lase să așteptăm în fața ușii pentru ca, apoi, să ne îmbulzim toți turiștii din patru autocare să „apucăm” ceva de mâncare! (autocarele aveau plecarea la aceeași oră). Ne-am resemnat, dar am rămas cu o impresie proastă, iar când ni s-a spus că tot la acest hotel vom fi cazați la întoarcerea spre casă, m-am necăjit puțin ☹ dar, ăsta-i riscul pe care ni l-am asumat din start, atunci când am ales să plecăm la un drum așa de lung.

Camera 2 (de la întoarcerea spre casă) După același ritual de completare a formularelor de cazare, am primit camera nr. 311, la etajul 3. La fel ca prima dată am așteptat la lift, obosiți după o zi de stat numai în autocar. Încă de la intrarea în cameră ne-a surprins în mod neplăcut spațiul foarte îngust rămas pentru mișcare în interior. Și-așa camerele nu sunt mari la acest hotel, dar să mai adaugi un al treilea pat într-o cameră mică, deja disconfortul se mărește. Între două paturi nu se putea trece decât dacă pășeai în lateral. Imediat am ridicat patul pliant „intrus” și l-am așezat pe cant, sprijinit de dulap, așternuturile punându-le pe o policioară de lângă fereastră. Lenjeria și aici a fost curată, însă prosoapele la baie erau mult uzate, cu mici găuri. Nici aici nu erau consumabile, doar un dozator de săpun lichid pentru lavoar și cadă. Ventilatorul era zgomotos atâta timp cât stăteai în baie. Nu-mi amintesc să fi fost vreun uscător de păr, poate că a fost, dar cred că l-aș fi pozat dacă era.

Despre micul dejun ce să spun?! M-a surprins că restaurantul nu mai avea aranjat bufetul suedez lângă perete. Era pe mijloc, și ofertele de mâncare erau ceva mai multe, așezate spre marginile unei mese dreptunghiulare, pusă mai spre spatele restaurantului. Chiar dacă au încercat cumva să remedieze îmbulzeala de prima dată, tot n-au realizat mare lucru, se stătea și acum la „coadă” în jurul mesei, iar la aparatele de cafea și sucuri, aceeași înghesuială.

Noi ne-am făcut de cu seară pentru drum niște tartine, în cameră, știind ce am pățit prima dată. Așa că n-am mai stat la „coadă” decât pentru o cafea slabă și pentru un pahar cu apă colorată, fără nici un pic de îndulcire sau de aromă, cel mai prost suc pe care l-am băut vreodată. Mai bine puneau apă simplă, era mai bună și mai sănătoasă!

Cred că nu mai este cazul să scriu că nu-l recomand, fiind locul care mi-a displăcut cel mai mult, de când merg în călătorii!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de doinafil in 10.08.22 12:09:23
Validat / Publicat: 10.08.22 12:48:01
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în UNGARIA

VIZUALIZĂRI: 704 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doinafil); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P11 11. Paturile, fiecare cu noptiere și veioze.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
[1300 PMA] [600 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 41600 PMA (din 31 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 37.40 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterscris / TELEFON [10.08.22 14:28:15] »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    mishu [10.08.22 14:53:52] »

    @doinafil: De obicei cam asa se intampla in astfel de circuite, ca pretul sa apara cat mai atractiv, se aleg hoteluri care sa nu implice costuri prea mari, unele sunt ok, altele sunt ca acesta. Sper ca urmatoarele sa fie mai reusite si astept sa vad continuarea calatoriei.

    Oricum, la intoarcere vad ca au mai schimbat cate ceva, semn ca au avut reclamatii, insa mai au mult de imbunatatit.

    Felicitari, votat cu mare drag.

    doinafil [10.08.22 21:26:59] »

    @mishu:

    Ai dreptate, așa se întâmplă de obicei, dar nr. de stele acordat este de 3 și se presupune că ar trebui să fie ceva mai decent. Un coleg care a scris în 2012 un review despre el spunea că la vremea aia era cotat la 4*, iar o altă colegă care a scris în 2016, scria că este de 3*. M-am uitat pe saitul lor și am văzut că azi, în 2022 are 3*.

    Se pare că de atunci nu s-a schimbat mare lucru, nici un coleg n-a acordat note bune hotelului, iar cu micul dejun se întâmpla și atunci același lucru ca acum: mare înghesuială și oferte puține. Ba, mai mult, am citit o recenzie pe Google care spunea că la ora 10 când se închidea servirea micului dejun, la ora 10,01 au scos din priză aparatele de cafea, chiar dacă erau, încă, oameni la mese, care nu-și luaseră cafea mai înainte.

    Notele acordate de cei ce au fost cazați aici variază între 6 și 7, pe alocuri ceva mai mult, dar, rămân la părerea că este un loc care dezamăgește în continuu, de ani de zile și care nu schimbă nici mobilierul, nici nu face curățenie, și unde nici personalul nu-și schimbă metehnele. Păcat, pentru că de afară hotelul arată bine!

    Îți mulțumesc pentru vizită și ecou! Urmează să scriu și despre alte cazări, în Norvegia, de exemplu, unde ne-am simțit excelent!

    nicole33 [14.08.22 11:17:23] »

    @doinafil:

    În primul rând vreau să vă felicit pentru circuitul care, cu siguranţă, s-a dovedit o reuşită!

    Ştiu că aţi avut ceva emoţii înaintea plecării din cauza contextului geopolitic actual, chiar dacă nu interferaţi direct cu zonele "fierbinţi".

    Cred că nu mai este cazul să scriu că nu-l recomand, fiind locul care mi-a displăcut cel mai mult, de când merg în călătorii!

    Îmi pare rău că prima şi ultima cazare s-au dovedit atât de dezamăgitoare. Nu a fost vina ta, agenţiile alegând asemenea cazări pentru reducerea costurilor, iar acest hotel îmi pare preferat pentru grupuri poate şi pentru că dispune de o parcare generoasă, potrivită pentru autocare.

    Punctul forte al hotelului este că oferă o panoramă frumoasă asupra orașului, mai ales de la nivelele superioare, fiind înălțat deasupra orașului, într-o zonă rezidențială verde, de la poalele Dealurilor Buda, aproape de cartierul Castelului Regal.

    Poziţionarea hotelului, nici ultracentrală, dar nici izolată, mi se pare ok, iar priveliştea oferită de la etajele superioare face toţi banii, probabil printre puţinele plusuri ale acestui hotel.

    Nici mobilierul învechit, nici slaba întreţinere a dotărilor oricum foarte vechi nu-mi par prea grave, cât timp foloseşti camera doar pentru câteva ore de odihnă înainte de a pleca la drum mai departe.

    Timpul de masă acordat a fost de maxim 1 oră. După ce-am intrat s-a făcut îmbulzeală atât la aparatele pentru cafea sau sucuri, cât – mai ales - la bufetul suedez. Acesta era „o caricatură de bufet” , așezat pe peretele din stânga intrării, pe o masă cu câteva tăvi – vreo șase – cu mezeluri, brânzeturi, omletă și nu mai știu ce, pentru că nu am reușit să fac poze, din cauza îmbulzelii, și nici să pun ceva în farfurie. După ce tăvile se goleau, dura ceva vreme până aduceau altele.

    Apoi, n-am reușit decât să iau cafea, stând „la coadă” , bineînțeles, dar timpul trecea și nu mai rămânea și pentru „coada” de la mâncare

    Nu acelaşi lucru l-aş putea spune despre proasta organizare a restaurantului, toată acea balamuceală de la micul dejun îmi pare de vise urâte .

    Citind cele de mai sus şi privind fotografiile, mi-am amintit o experienţă foarte asemănătoare trăită în urmă cu trei ani la porţile deşertului, nu într-o capitală europeană , la un hotel de patru stele din Douz la care am fost cazaţi în timpul excursiei de două zile în Sahara, unde, tot aşa, s-a creat o aglomeraţie de nedescris în restaurantul deschis special pentru noi pe la 3.30 dimineaţa. Eu oricum nu puteam mânca la acea oră mult prea matinală, astfel că m-am orientat direct spre cafea, o necesitate , dar şi alţii au gândit şi procedat la fel.

    Înţeleg că restul cazărilor avute în acest circuit au fost mai bune decât cea din Budapesta, aşa că eu aştept continuările, totodată curioasă cum veţi împărţi între voi descrierea pe AFA a acestei vacanţe

    doinafil [14.08.22 13:28:30] »

    @nicole33 :

    În primul rând vreau să vă felicit pentru circuitul care, cu siguranţă, s-a dovedit o reuşită! ă

    Așa este, circuitul a fost reușit, chiar dacă pentru mine ȘI obositor, dar a compensat cu frumusețea locurilor văzute, mai ale cu fiordurile norvegiene, renumite pentru spectaculozitatea lor. Am avut noroc și de vreme foarte bună, fără ploi pe tot traseul, și asta nu ne-a împiedicat să savurăm, din plin, totul.

    ... agenţiile alegând asemenea cazări pentru reducerea costurilor, iar acest hotel îmi pare preferat pentru grupuri poate şi pentru că dispune de o parcare generoasă, potrivită pentru autocare.

    Are, într-adevăr o parcare mare. Erau patru autocare care plecau la aceeași oră, dar mai erau unul, sau două, cu plecarea la o oră mai târzie. Agențiile preferă cazări aici, de ani de zile, cu bani puțini, la trei stele, dar eu nu i-aș da nici măcar două! (hai, cu indulgență, una. Prin” 95 se pare că avea chiar patru stele, și se mânca mai bine, așa am citit și auzit. De-atunci au mai pierdut o stea și condițiile se degradează treptat, dar nu le pasă, organizarea nu intră în sfera lor de atenție!)

    ... toată acea balamuceală de la micul dejun îmi pare de vise urâte

    De vise urâte și de umilință! Eu așa am perceput așteptarea de dinaintea deschiderii ușii la oră fixă și cea de la coada nesfârșită, pentru un bol cu te miri ce și pentru o cafea chioară sau un pahar cu apă colorată! Poate că sunt eu prea pretențioasă?!

    ... o experienţă foarte asemănătoare trăită în urmă cu trei ani la porţile deşertului, nu într-o capitală europeană, la un hotel de patru stele din Douz la care am fost cazaţi în timpul excursiei de două zile în Sahara, unde, tot aşa, s-a creat o aglomeraţie de nedescris în restaurantul deschis special pentru noi pe la 3.30 dimineaţa. Eu oricum nu puteam mânca la acea oră mult prea matinală, astfel că m-am orientat direct spre cafea, o necesitate, dar şi alţii au gândit şi procedat la fel.

    Deci se întâmplă și la „case de patru stele” , chiar dacă neeuropene. Într-adevăr, la ora aia nici eu nu pot mânca, chiar dacă mă bați! Poate că tu ai reușit, totuși, să iei o cafea mai bună, și-o fi meritat așteptarea!

    Înţeleg că restul cazărilor avute în acest circuit au fost mai bune decât cea din Budapesta, aşa că eu aştept continuările, totodată curioasă cum veţi împărţi între voi descrierea pe AFA a acestei vacanţe

    Am „pe țeavă” un review cu cazarea la Varșovia, dar voi scrie și despre cele din Suedia, Norvegia, Germania. Despre organizarea scrierilor pe AFA a circuitului nostru, sarcina mai grea îi revine lui Mihai, eu alegând, bineînțeles, ce-i mai ușor

    Îți mulțumesc pentru ecou și vot!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂBudapest Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.070914030075073 sec
    ecranul dvs: 1 x 1