ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.01.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 23.01.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2021
DURATA: 7 zile
Familie
PREȚ 1292
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
95.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

'Opționale' cu plecare din regiunea Hurghada

încărcat de pe telefon!

7 Nopți, Prea Puțin

TIPĂREȘTE

Prima dată în Egipt! Familie cu un copil de 7 ani făcând parte dintr-un grup de 8 persoane! Am plecat pe 17.01.2021 dimineață, cu o cursă Tarom spre Hurgada! Totul a fost ok pe drum deși la plecare erau -13°C. La ora 10.30 am aterizat la Hurghada unde erau 17-18°C!

In aproximativ 1h și 30min de la aterizare am ajuns la Albatros White Beach Resort unde ptr un mic bacșiș am fost imediat cazați! Hotelul este minunat, peste așteptările noastre!

Încă din autocarul care ne făcea transferul către hotel, reprezentantul agenției din România, doamna I. M., ne-a sfătuit să facem excursii doar cu MTS Globe, invocând profesionalismul angajaților siguranță clienților și avantajul unui ghid vorbitor de limbă română! Noi citiserăm înaintea plecarii despre aceste practici ale reprezentanților agențiilor din România dar, majoritatea a hotărât in grup! Mare greșeală!

Incepând de a doua zi am planificat 3 excursii cu această agenție, pentru care ni s-au luat banii cash pe loc!

Prima excursie a fost El Gouna + Sand City, tur privat! Aici totul a fost ok ghidul a fost priceput, atent!

A doua excursie Pradise Island cu un vas modern, masă de prânz si băuturi non alcoolice incluse, „personal calificat si profesionist” !

NU a fost așa, vasul era unul vechi, cei 4 oameni din echipaj făceau de toate, marinari, bucătari, fotografi, instructori de snorkeling, doar căpitanul a fost căpitan! Mâncarea a fost ok dar, nu cum ni se spusese, băuturile incluse au fost 2 peturi de Cola si 2 de Sprite la 2L puse într-o ladă frigorifică si ceva apa! Cele două pauze ptr snorkeling au fost chiar excelente (să nu ratați așa ceva), marea roșie este splendidă! A urmat surpriza, am ajuns la insula Giftun dar, nu pe Paradise Beach așa cum plătisem ci pe Orange Beach, care este un loc placut dar, prețurile ptr cele două excursii sunt diferite! La întoarcerea pe continent unui alt vas cu clienți ai aceleiasi agenții i s-a stricat motorul si a trebuit sa-l remorcam, cea ce a dus la o întârziere de o oră! Când am solicitat explicații legate de confuzia cu cele două plaje ale insulei Giftun, doamna M. I., reprezentantul MTS, si persoana care ne-a vândut excursiile, ne-a spus că " au schimbat ăștia numele dar, e tot insula aia"!

A treia excursie, ultima cu MTS, a fost la Luxor! Cea mai dezamăgitoare! Plecare cu autocarul la 05.00am, am ajuns la Luxor la 10.00, ghidul oficial al grupului de aproximativ 25 persoane a fost Ramadam dar, din grup facând parte si câteva persoane vorbitoare de limba germană, el s-a ocupat de acestea iar de noi vorbitorii de limbă română, s-a ocupat doamna M. I, care numai ghid nu este... ! Scurte prezentări la templul Karnak si apoi liber la plimbat in voie!

Pentru plimbarea pe Nil cu barca ni s-a spus la hotel ca va trebui să platim in jur de 10 € dar, la Luxor a costat 15€, masa de prânz a fost servită într-un restaurant mizer, in apropierea Nilului, nu pe malul Nilului cum ni se spusese! Înainte intrării în obiective, Ramadam, ghidul, ne amintea că copilul nostru de 7 ani este mai bine să spună că are 5 in cazul in care o să fie intrebat!

Drumul de întoarcere a fost lung si obositor, am ajuns pe la 22.30 la hotel! Regretăm că am ales să mergem la Luxor cu ei! In ziua urmatoare am găsit la recepția hotelului o ofertă de excursii a agenției MTS Globe, scrisă în limba germană, pe care prețurile erau cu 20-25€ mai mici ptr fiecare excursie decât cea pe care o aveam noi in română! Ne-am simțit înșelați!

Super alegere!

Am hotărât să luăm legătura cu Medo, care are o agenție de turism locală, în Hurgada, Bon Voyage! Medo este un om extraordinar si prețurilor agenției lui, sunt pe jumătatea celor de la MTS! Medo a răspuns imediat, ne-a trimis pe whatsapp oferta agenției, in limba română și a venit personal la hotel in scurt timp! Am mers împreună la sediul agenției unde am stabilit prețul si detaliile următoarei noastre excursii... Cairo! Am ales un tur privat, cu un mini bus de 20 locuri ptr 8 persoane! Oră de plecare 03.00am! Am cerut un ghid profesionist si am primit unul, Hani, un tip grozav născut si crescut în Cairo, vorbitor de arabă, engleză, poloneză cu atestat de ghid!

Totul a fost bine stabilit si s-a respectat un program, în permanență am fost însoțiți de Iasir, omul de la pază, care și-a făcut treaba pe deplin! Am mâncat la un restaurant foarte curat si cu mâncare excelentă, unde spre surprinderea noastră am găsit și fresh de mango deși nu mai este sezonul acestui fruct! Ne-am simțit în permanență protejați chiar dacă era foarte aglomerat!

Apropos, plimbarea cu barca pe Nil, stabilită la 10€ in Hurghada a costat tot 10€ la Cairo.

La piramide ne-am întâlnit cu câțiva români pe care i-am cunoscut in excursia pe mare! Erau singuri in toată mulțimea aia, fără ghid, fără securitate! Veniseră in excursie tot cu MTS... erau foarte dezamăgiți!

Ne-am intors la hotel pe la 23.15, a fost o zi minunată și asta se datorează în mare măsură lui Medo! Regret că nu am luat legătura cu el de la inceputul sejurului si că nu mai avut timp ptr alte excursii cu agenția lui! Ultimele două zile au fost mai calde și am stat la plaja resortului!

Zborul de întoarcere a fost la 20.40 dar, efectiv avionul a decolat la 21.10! La 00.10 am aterizat la Otopeni, unde a trebuit să așteptăm debarcarea cam 40 min... așa e la Tarom!

Ne dorim să mergem iar in Hurhada, probabil la același hotel dar, clar excursiile le vom face cu Bon Voyage!


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Nu stiu daca e din cauza pandemie/ lipsei de clienti dar, proprietarii magazinelor din jurul hotelului si taximetriștii sunt toate insistenti, aproape agsanti! De cand iesi din hotel, aproape esti luat pe sus de aceștia!

La fel e si la principalele obiective din Egipt.


---
Trimis de Costin TMO in 26.01.21 21:14:16
Validat / Publicat: 27.01.21 08:44:08
VIZUALIZĂRI: 1556INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Costin TMO); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 13 voturi)
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest articol

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [27.01.21 08:42:24] »

    @Costin TMO: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    -

     am ajuns la Albatros White Beach Resort unde ptr un mic bacșiș am fost imediat cazați! Hotelul este minunat, peste așteptările noastre!

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestui hotel.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    iulianic [27.01.21 09:50:34] »

    Nu stiu daca e din cauza pandemie/ lipsei de clienti dar, proprietarii magazinelor din jurul hotelului si taximetriștii sunt toate insistenti, aproape agsanti! De cand iesi din hotel, aproape esti luat pe sus de aceștia!

    La fel e si la principalele obiective din Egipt.

    Așa este întotdeauna în Egipt, nu doar acum, în perioada de pendemie. Eu am fost în Egipt acum câțiva ani și recunosc tot ceea ce ai scris în acest articol. Fiind într-un grup organizat (plecat din România și nu format acolo, pe baza înscrierilor la un program turistic opțional), noi am fost avertizați de ghidul cu care am plecat din București asupra acestor aspecte.

    La piramide, cei cu cămilele, care te invită (la un anumit preț) să urci pe cămilă pentru a face o plimbare, eventual o poză, la coborâre îți cer un alt preț. Mai mare. Despre vânzătorii ambulați… ce să mai zic?

    Curățenia, într-adevăr, cam lasă de dorit prin locurile publice. M-am ferit să mănânc ceva în alte locuri decât restaurantele hotelurilor unde am fost cazați.

    Altfel, Egiptul - cu Marea Roșie, cu obiectivele sale antice, cu așezămintele religioase ortodoxe pe care le-am vizitat, cu grija pe care o au oficialitățile pentru turist (în traseele noastre mai lungi, prin deșert, au fost zone în care am fost escortați, mergând în convoi de autocare și autoturisme) - mi-a lăsat amintiri frumoase, de neuitat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Costin TMO, iulianic
    Alte impresii din această RUBRICĂ:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0604619979858 sec
    ecranul dvs: 1 x 1