ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.10.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Mediaş [SB]
ÎNSCRIS: 07.03.16
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
OCT-2020
DURATA: 6 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Un loc din care nu ai mai pleca

TIPĂREȘTE

Nu am ales să venim la Hotel Dorna. De fapt, nu aveam de ales…

Să mă explic.

Ne intrase în cap, de ceva vreme, să dăm o raită până la Vatra Dornei. Trecusem de două ori prin stațiune anterior și doar în viteza – perfect legală! - a autoturismului.

Dar acea raită nu trebuia să fie un du-te vino imediat ci cu o ședere de câteva zile. Pentru mine să rămân cantonat în aceeași localitate șase nopți într-un concediu e ceva de neconceput. Dar în vacanțe nu merg singur. Iar dreptul de veto al atât de încercatei mele partenere de sejururi a fost unul ferm. Dar rostit pe un ton domol, ardelenesc, specific ei :” mergem într-un concediu să ne și odihnim” . Așa facem de data asta...

Se pune băiatul și caută ceva care să combine șederea și cu ceva mișcare, cunoscută fiind zona ca foarte propice drumețiilor. Dar mai e nevoie de o piscină, o sală de fitness sau o saună pentru a contrabalansa sedentarismul temporar. Ba chiar și posibilitatea închirierii unei biciclete.

Și uite așa ajung la Hotel Dorna. Wow!! Toate le are! Ba, în plus, avem posibilitatea accesării programului” O săptămână de refacere” , având concediu după 4 octombrie, data debutului acestuia. Prețul de 950 lei/persoană include cazare 6 nopți în cameră dublă de 3 stele, mic dejun, 2 proceduri de tratament pe durata a 5 zile (doar în cele lucrătoare), acces la vreo 4 tipuri de saună, sală de fitness și piscină interioară și o fișă cont de 100 lei ce poate fi folosită pentru a servi masa la restaurantul hotelului.

Dacă dorești cazare la 4 stele se achită o taxă suplimentară de 25 lei/noapte.

Deși Hotelul Bradul era înscris și el în programul național mai sus-pomenit iar prețul sejurului mai mic, recenziile celor care s-au cazat acolo ne-au determinat să refuzăm din start această variantă.

Deci nu aveam de ales, așa cum afirmasem anterior.

Vorbind de recenzii, la un moment dat – parcurgându-le pe cele ale turiștilor cazați la Hotel Dorna – am avut impresia că sunt scrise de acei postaci folosiți pentru promovarea sau denigrarea unui articol. Din primele 5, niciuna nu cobora sub nota 10.

Însă am coborât-o eu în dimineața următoare cînd am luat telefonic legătura cu recepția și am aflat că, din cauza pandemiei innebunitoare, spațiile publice interioare nu pot fi folosite.

Nu am fost supărat să aflu asta. Am fost de-a dreptul revoltat. Nu poți promova o ofertă pe care tu, furnizor de servicii, ești conștient că nu ai posibilitatea să o oferi clienților. Dacă ar fi lipsit din broșură saunele, piscina și sala de fitness tot acolo am fi mers, vă spun sincer. De altfel, am și mers după discuția telefonică în care mi-am exprimat punctul de vedere. Și nu am regretat.

Însă modul în care înțeleg unii să își promoveze mincinos trebuie taxat de autorități. Încă stau în două dacă să le sesizez.

Argumentarea că ofertele acestea au fost întocmite în luna februarie a. c. dar apoi au intervenit restricțiile nu au nicio relevanță. Ele sunt mincinoase. E foarte ușor să ștergi, pur și simplu, 4 rânduri dintr-un articol promoțional. Doar să vrei să fii onest...

Cu aceste sentimente de o oarecare revoltă am făcut rezervarea. Cu ele atenuate oarecum – doar mergem în concediu – pornim la drum, însoțiți de convingerea interioară că ne vom simți bine și ne vom bucura de vacanță.

Am încercat să las supărarea la Mediaș. Unele scântei s-au mai făcut simțite pe parcursul șederii în stațiune. Erau stârnite, culmea, de impecabilele servicii asigurate de cei care își desfășoară activitatea aici. Au fost atât de drăguți toți cei care se foiau în jurul nostru, iar serviciile de o calitate ireproșabilă încât mă cert pe mine însumi că nu le pot acorda nota maximă.

Și nu pot. Pentru minciuna despre care am făcut vorbire și pentru că aceasta continuă în promovarea programelor de Crăciun și Revelion deși e clar că nu se vor deschide spațiile interioare din moment ce ritmul infecțiilor crește pe zi ce trece.

Mă domolesc și las aceste aspecte la o parte pentru că vor fi unii ce nu au trebuință de respectivele servicii și doresc, poate, să afle ce găsesc la acest hotel.

Ei bine, găsesc prieteni. Eu așa i-aș cataloga pe angajații care se străduiesc să îți ofere tot confortul de care ai nevoie.

Că e domnișoara de la recepție ori asistenta medicală, șefa de sală din restaurant sau femeia ce se îngrijește să ai o cameră curată, toată lumea e cu zâmbetul pe buze, degajă o familiaritate greu întâlnită în alte locuri și nu se sfiește să pronunțe un cuvânt uitat de mulți,” mulțumesc!” .

Deși plecasem puțin ofticat, tuturor celor care ați contribuit la petrecerea unei șederi excelente la Hotel Dorna nu îmi rămâne decât să vă mulțumesc!

Recepționerei care la 0.20 noaptea ne-a oferit o altă cameră întrucât cea primită avea unele deficiențe din cauza zgomotului produs de instalația de încălzire, asistentei medicale care a preluat atribuțiile medicului balneolog și chelnerițelor care, indiferent ce pretenții aveam la micul dejun, ne serveau mereu cu zâmbetul pe buze, evident afișat în ciuda măștilor ce îl ascundeau.

Cu un plus special pentru Loredana, sefa de sală din restaurant, pentru care sunt convins că nu există o meserie care să i se potrivească mai bine. Mereu amabilă, cu o recomandare sau o glumă strecurată subtil și cu o bună dispoziție molipsitoare face ca turistul să se simtă efectiv primit cu brațele deschise.

Hotelul se prezintă foarte curat și bine dotat în ceea ce privește măsurile impuse de autorități în privința limitării extinderii coșmarului turistic 2020, Covid-ul 19 (dispensere, marcaje, soluții dezinfectante, micul servit aranjat în farfurii doar de personalul hotelului).

Camera nu foarte mare dar curată și cu mobilier din lemn masiv, de la dulap și până la rama oglinzii, un detaliu extrem de plăcut și surprinzător în zilele noastre.

Un pat mare cu o saltea comodă, loc de depozitare suficient, un televizor LED și un frigider mic, o măsuță cu doi tabureți plus două noptiere constituiau inventarul încăperii.

Baia mare, luminoasă și extrem de curată, cu dotări la standarde de confort superioare, cu șase prosoape și halate de baie, plus articole sanitare elementare necesare în cazul în care graba te-a făcut să le uiți acasă.

Nu lipsește aparatul de aer condiționat suspendat discret pe un perete și nici fierbătorul de apă înconjurat de pliculețele de ceai.

Conexiunea cu lumea exterioară prin internet este rapidă iar liftul ce te ridică și coboară la diverse paliere este silențios. Cei care vin cu mașina ai posibilitatea de a o parca pe trotuar lângă hotel sau în incinta amenajată imediat peste drum de terasă (gratuit în ambele variante).

Despre mic dejun voi face mențiuni în articolul referitor la restaurant.

Un hotel elegant, amenajat cu bun gust, care te face să te simți primit cu căldură, una dintre cele mai bune alegeri din această parte de meleag bucovinean.

V-o recomand cu mare drag și sunt încrezător că nu veți regreta alegerea.

Nici eu nu am regretat-o deși mi-am expus mai sus acele nemulțumiri.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Marius 72 in 27.10.20 14:26:53
Validat / Publicat: 27.10.20 17:11:26

VIZUALIZĂRI: 2245 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marius 72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 Intrarea în hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    ANILUscris / TELEFON [27.10.20 19:23:33] »

    Doar balconul lipsește din ce văd din poze și de care nici tu nu pomenești nimic... Pentru noi este important și un mic balcon acolo... de, necesar pentru viciile noastre... sau siesta de dimineață!!!

    Dar voi ați fost pentru odihnă și relaxare și important este că v-ați simțit bine.

    Mi-a plăcut cum ai descris toată tevatura cu rezervarea, dar și hotelul.

    Felicitări pentru că ți-ai ascultat partenera de vacanță!!!

    Toate cele bune! ​​​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Marius 72scris / TELEFON [27.10.20 21:05:57] »

    @ANILU:  Nu am avut balcon, din păcate...

    Dar asta e! Ne-am bucurat de natură în fiecare zi, iar unele dintre momente le voi descrie în zilele următoare.

    Am ascultat, da!! Și am avut o vacanță minunată!   Nu cred că putea exista una ​​mai frumoasă. Decât dacă funcționa zona de relaxare a hotelului, caz în care aveam perfecțiunea.

    Toate cele bune și pentru voi!! ​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    CATAAS [29.10.20 08:54:02] »

    Din ce citesc despre acest hotel nu pot spune decât„uau” . Despre hotel Bradul, unde am fost cazați spun doar„vai” ! O alegere bună acest hotel, iar de păreri voi ține și eu cont pentru o noapte-două de cazare aici, mai indată când apare zăpada.

    crismisscris / TELEFON [24.03.23 20:22:39] »

    @Marius 72: Nici o pierdere referitor la zona spa, nu trebuie să regreți. Piscina e o glumă, "un lighean", vorba unui prieten. Saunele sunt ok dacă ești fan saune. Am văzut zone spa mult mai ofertante.

    În rest, da, hotelul e de nota 10+ la toate capitolele!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ANILU, CATAAS, crismis, Marius 72
    Alte impresii din această RUBRICĂDorna Hotel (ex Alpin) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059412002563477 sec
    ecranul dvs: 1 x 1