ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Mărăşeşti [VN]
ÎNSCRIS: 30.04.09
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 1 zile
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Mănăstirea Șinca Veche, sau, numai prostul râde de ceea ce nu înțelege. Așa, și?!

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Motto : Sunt ateu, Dumnezeu mi-e martor! Robert Maric

Prolog : Voi scrie un review despre un obiectiv religios. Da, știu, nu e primul despre această temă la mine. Mult timp am fost catalogat de cei care-au avut curaj să-și piardă timpul din viață citindu-mi inepțiile drept un de ăla, cu ochii-n ceruri, nu, nu astronom, ori viața, în dialectica ei a demonstrat că nu sunt așa. Da, îmi place să scriu despre mănăstiri și biserici atunci când acestea sunt suficient de vechi încât să însemne ceva pentru istoria acestui popor, dar, vă jur, nu sunt habotnic! Uite, mă jur, să mă vedeți câștigător la LOTO!

Și-atunci, de ce acest review despre Mănăstirea Șinca Veche?! Păi, e simplu, pentru că merită. Cei care cred că au o relație cu Entitatea trebuie să vină aici, Mănăstirea are nenumărate legende despre nuș' ce energii pozitivie. Cei care nu-s cu Doamne-Doamne, trebuie să viziteze doar pentru a vedea un loc frumos din natură și de intervenție a omului, intervenție care nu strică frumosul naturii, ba, din contră, îl ridică.

Așa că locul merită vizitat cu toată încrederea, iar legendele preluate așa cum vin, nu mereu adevărul ajută la creerea farmecului unui loc.

Un fel de Blaga, în

” Eu nu strivesc corola de minuni a lumii,

și nu ucid, cu mintea, tainele ce le-ntâlnesc în calea mea,

în ochi, pe buze sau morminte

Lumina altora sugrumă vraja ascunsului în adâncimi de întuneric”

Așa și cu Mănăstirea Șinca Veche, ea poartă niște legende de care e bine să nu râdem ci, doar să luăm act de existența lor. Pentru că nu e bine să râzi de ceea ce nu-nțelegi!

Cum se ajunge

În cazul meu, Mărășești- Brașov-Șinca Veche, drum pe auto, durată de circa 3 ore și jumate, mers liniștit. Practic, după ce treci de Brașov continui drumul spre Sibiu, Undeva, în Perșani, veți vedea un indicator care vă îndeamnă să faceți la stânga, urmați-l, nu vă minte!

Eu am fost acolo în vara anului 2019 la cererea expresă a nevestei, care mi-a explicat că e tare frumos și merită să văd și eu.

Drumul e frumos, șoseaua este bună-bună, este și” peisage” , traseul e numai bun pentru o duminică pe care nu vrei s-o petreci acasă ci, să umbli, năuc, pe șoselele patriei.

Că, fiindcă de ce

Nu, nu vă speriați, nu o să copii de pe net ce este cu această mănăstire ca să par nuș' ce erudit.

Cert este că mănăstirea are multe mistere: nu se știe exact când a fost construită, se presupune că acum multe mii de ani în urmă, iar ăia de se pricep la istorie și arhitectură spun că este identică cu un templu de pe Insula Șerpilor, de unde și ideea că ar fi fost construite, ambele, de aceeași civilizație.

Cert este că atestările documentare arată că, după 1700, se știa despre ea, mai ales ca loc de refugiu pentru cei care n-au vrut să renunțe la religia lor, ortodoxă, sub prigoana Reginei Maria Tereza. Aia cu calu' ...

Ce găsiți aici, la o adică

Cum vă spuneam, Mănăstirea este vizitată de foarte mulți turiști sau pelerini, fiecare mânat de interesul lui.

Locul unde este amplasată este foarte frumos, de o simplitate care te copleșește.

Cei care vin cu mașina vor găsi o mare parcare, betonată. Bine, parcarea din fața mănăstirii va fi găsită și de cei ce vin pe jos sau cu bicicleta, asta e cert! Ceva mai sus de parcare este un fel de terasă unde sunt câteva mese și scaune, cei care au venit cu mâncarea-n desagă pot adăsta aici.

Este bine să știți că ansamblul conține clădirea mănăstirii noi, și, cea mai căutată, biserica rupestră. Asta, din urmă, se mai cheamă și” Templul Ursitelor” și este săpată, adânc, sub pământ. Sunt câteva încăperi, cea mai interesantă fiind cea a Altarului, care are tavanul săpat, astfel încât este luminat de lumina naturală. Legenda spune că, odată ajuns acolo, îți dispare orice urmă de oboseală și simți nuș' ce flux de energie. Sau, că te va cuprinde somnul. Acuma, nah, nu poci să mințesc, io n-am simțit ni' ca! Cât despre somn, ha, nu prea dorm io în obiective de astea unde tocmai somnul veșnic este lăudat, că mi-e frică să nu se ia. Somnul, spui. Mă rog, poa' că nu-s chemat spre astea sfinte! Dar, locul este interesant de văzut, asta nu poci ca să spun că nu-i așa! Și, da, cu sinceritate mărturisesc, am manifestat maximum de respect pentru locul respectiv! Că, deh, nu te joci cu energia sau, mai ales, cu ăla de-o dirijează!

De la” Templul Ursitelor” la Mănăstire se ajunge ușor pe niște alei care sunt de-acolo, din inima naturii locului, frumos împrejmuite cu garduri de nuiele, nimic nu e construit cu fală ci doar cu utilitate și modestie. În plus, te vei bucura de liniște, este o liniște de început de lume de cred că ți se-aud și gândurile.

Mănăstirea, propriu-zisă are două corpuri de clădire, construite cu respectarea tradiției locale, nimic nu este extravagant sau luxos, ba, din contră, este foarte bine încorporat în natură. Fiindcă suntem oameni e bine de știut că cei emotivi, afectați de măreția locului, pot folosi anumite încăperi, absolut intime, aflate acoloșa. Și, da, e curat!

Un alt punct de atracție este izvorul din curtea mănăstirii, care se găsește mai aproape de Biserica rupestră decât de Mănăstire. Și despre acest izvor sunt tot felul de legende și povești referitoare la puterea vindecătoare. Acuma, nah, ce știu eu ce panaceu o fi apa aia?! Cert este că am luat și noi vreo două sticle cu apă, în caz de ce știu eu ce s-o-ntâmpla. Am băut, cu sârg din apa aia, dar, ghinion, tot nu mi-au trecut durerile!

Aaa, încă ceva, ca să vizitezi toate astea nu tre' să bagi mâna-n buzunar, accesul este gratuit. Cei care sunt doritori vor găsi obiecte de cult la vânzare la magazinul de la Mănăstire : cruciulițe, icoane, iconițe, și alte odoare. Nu mă-ntrebați cât costă, io n-am fost doritor.

Bun, acuma serios vorbind, vizita la Mănăstirea Șinca Veche trebuie trecută, musai, la chestii câștigate. Nu-mi permit nicio glumă deplasată despre contextul religios, dacă nu ești habotnic poți vizita obiectivul doar așa, ca să ștergi o pată albă de pe hartă. Cei care au interese religioase, cu atât mai mult! Eu am apreciat frumusețea locului, curățenia și liniștea. Cele vreo două ore petrecute acolo chiar mi-au plăcut.

Și, nu, nu -mi permit să ironizez chestia cu fluxurile energetice. Se știe, ca să se producă o minune trebuie să crezi în ea!

Altfel, iacă, terminai de povestit, așa că vă salut : haidi, pa!

 

Nenea web, te rog : https://www.youtube.com/watch?v=6xUnSVTh8fI


[fb]
---
Trimis de Yersinia Pestis in 09.08.20 20:58:48
Validat / Publicat: 09.08.20 21:24:36
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în ȘINCA [BV]

VIZUALIZĂRI: 1621 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Yersinia Pestis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 Mănmăstirea Nouă-interior
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 28100 PMA (din 30 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

21 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[09.08.20 21:23:29]
»

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

Michi
[09.08.20 23:25:04]
»

@Yersinia pestis:Este o plăcere să citesc reviewurile tale despre lucruri serioase scrise... (  umoristic, spumos, şucar, la pleaznă, râsu- plânsu?) ceva-ceva se potriveşte. Scuze dacă  înainte de a da votul nu am făcut o elevată, pertinentă şi exhaustivă analiză pe text (io-te, na!)  

Qvadratvus
[09.08.20 23:43:34]
»

BTW, apropo de "nu se știe exact când a fost construită, se presupune că acum multe mii de ani în urmă", cei care chiar "cunosc problema" o datează deocamdată în secolul XVIII:

* ran.cimec.ro/sel.asp?cod- ... it-ran-41863.03

* patrimoniu.gov.ro/images/ ... 2015/LMI-BV.pdf

Iar cifrele avansate chiar de tipul care a "comis" la faţa locului cercetările de după 2000,  coboară cel mult până la sfârşitul secolului XIV - începutul secolului XV. (biblioteca-digitala.ro/re ... III-2005-04.pdf)

Dincolo de întorsăturile stilistice, ceva mai multă documentare nu strică. Zic şi eu...

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[10.08.20 08:38:48]
»

@Qvadratvus: ” Nu, nu vă speriați, nu o să copii de pe net ce este cu această mănăstire ca să par nuș' ce erudit.”

Păi, cum zisei, nu am dat” copy-paste” de pe net, mă îndoiesc că te-ar fi interesat mai mult subiectul!

Cine este amator de date pur științifice n-are decât să saie pe Wikipedia. Eu doar am povestit  despre ce se spunea acolo, referitor la data apariției Bisericii Rupestre.

Niciodată nu am avut pretenția unor review-uri științifice sau de documentare, descriind locurile unde am fost ca turist, altfel decât ceea ce am simțit eu, vizitând locul în sine, deci, uite că na, ai dat dar, sîc, că nu mă doare!

   

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[10.08.20 08:42:24]
»

@Michi:  Sărut mâna, ești tu amabilă cu mine, cum ai fost mereu. Deh, boieroaică, săr' mâna din nou!

Pe cuvânt de om matur că nu am vrut să iau în derâdere legendele locului, legat de fluxul energetic sau mai știu eu ce povești. După cum spuneam, asemenea legende tocmai cresc valoarea locului vizitat. Și, știi și tu cum se spune : dacă minunile s-ar produce așa, în fiecare zi, în fața oricui, n-ar mai fi minuni. Și, tuturor ne place ideea unei minuni! Nu de alta, cred că în sufletul fiecăruia, acolo, foarte ascuns, tot este dorul de Moș Crăciun. Și speranța că el există !

O săptămână frumoasă să ai!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[10.08.20 08:44:35]
»

@webmasterX:  Mulțumesc, am văzut! Este că se potrivește cu review-ul?

iulianic CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.08.20 10:00:33]
»

@Yersinia pestis:  

Mult timp am fost catalogat de cei care-au avut curaj să-și piardă timpul din viață citindu-mi inepțiile drept un de ăla, cu ochii-n ceruri…

​Și despre mine s-a crezut (sau încă se mai crede) că sunt o ființă superreligioasă dat fiind că merg pe la atâtea lăcașuri sfinte și scriu apoi despre ele. Nu știu câți au observat că nu orice biserică mă interesează. Trebuie să fie una monument, cu o istorie veche în spate.

Intenționam și noi un circuit al bisericilor fortificate din Transilvania, chiar puseserăm la punct un plan, dar, din cauza covidului a trebuit să amânăm. Poate… în vremuri viitoare, mai bune!

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[10.08.20 10:12:00]
»

@iulianic:  Mie nu că mi-ar fi rușine dacă aș fi atât de habotnic, doar că, din păcate, n-am nici cultura religioasă care să-mi permită o asemenea abordare, apoi, exact ca pe tine, aceste construcții mă interesează așa, ca dovadă a trecerii noastre, ca neam, prin timp. Că prea ni se spune că suntem aduși de vânt pe pământurile astea.

Este clar, Transilvania oferă foarte multe motive de vizite turistice, bisericile și mănăstirile sunt unele dintre ele. Vă urez să vă-mpliniți visul, dincolo de orice, excursia în sine este cel mai frumos lucru!

Mulțumesc pentru vizită, vot și vorbe, te mai aștept, sărut mâna!    

pitiPHONE
[10.08.20 12:52:10]
»

Verific personal. 24 august. Mă bazez pe ce ai spus.

Apropo de stil, decât ultra documentat prefer șugubăț. ​

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[10.08.20 15:10:03]
»

@piti:  Mulțumesc! Chiar te asigur că n-ai să regreți alegerea. Oricum ai da-o locul este interesant de văzut.

Întotdeauna am spus că nu voi scrie review-uri în care să copiez de pe wikipedia. Nu cred că te interesează atât de mult numele mic al dirigintelui de șantier care a condus șantierul de la Porțile de Fier. Și mai cred că dacă nu știi anul în care a fost zidită o clădire tot te poți bucura de prezența ei. Zis și eu, parafrazând.  

Qvadratvus
[10.08.20 17:18:14]
»

Nu am scris cu rea intenție ce am scris și ca atare precizez și motivul, poate așa va părea mai ușor de acceptat ce am scris. Problema nu e aceea de a a copia de undeva sau nu, ci de a nu contribui fără voie la propagarea unor informații care nu au un suport real.  Poate greșesc, dar o opinie scrisă aici pe AFA contribuie destul de mult la formarea altor opinii, datorită locului pe care siteul îl are în peisajul informațional legat de turism. Din acest punct de vedere, oricât ar suna de neplăcut, cred că pot spune că ceea ce am scris mai sus este o pledoarie pentru asumarea responsabilității care derivă din aspectul formativ.

​Și...nu aș fi inițiat această discuție dacă nu aș fi fost sigur că am ca ca interlocutor o cătană bătrână, competentă, atentă și unsă cu toate alifiile în materie de AFA Mă opresc aici.

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[10.08.20 22:18:07]
»

@Qvadratvus:  Omule bun, nu poate fi supărare pentru că ai  o opinie! Și, sincer, ți-o respect!

Dacă din răspunsul meu rezultă vreo formă de supărare, atuncea știi vorba, cin' se supără, îi tăiem nasul!

Nu că mă dau bine pe lângă tine, dar, acum vreo câțiva ani îți citeam review-urile pentru că erai tare aproape de felul meu de-a face turism. Țin minte un review de-al tău despre un traseu pe lângă Barajul de la Valea Uzului.

Suntem uniți în diversitate, fiecare are un mod anume de abordare a unor aspecte. Îți dai seama ce trist ar fi dacă toți am fi la fel?

Îți mulțumesc că m-ai băgat în seamă, te asigur de respectul meu și aș fi tare bucuros dacă ai mai avea răbdarea să-mi mai citești din ceea ce am scris! Și, da, critică-mă ori de câte ori poți, combate-mă, ador asta! ​​​​

Qvadratvus
[10.08.20 22:29:11]
»

Păi problema e că chiar cetesc și am cetit ce scrie Mr. Y. P., altfel nu aș fi reacționat . Destul de rar intru pe AFA, dar de cetit cetesc, făr' doar și poate.

Ce e drept e că am deventi și cam scârțar în  ultimii ani, de când tot scriu pe Wiki, acolo unde trebe docomentu' la control, sau altfel te trag alții de la dreapta Tatălui !

Tot drept e că ieri am deschis AFA puțin montat de ce văzusem alaltăieri la Șinca Veche: câțiva aflători de "energii" și în plus (suprema lez-majestate ...!), niște texte scrise pe pancartele explicative subtil aduse din condei pe ici pe colo, cum numai o cătană hârșâită în "prezentarea docomentelor la control" poate să ginească. Recunosc astfel spășit că nu rw-ul m-a făcut să caut articolul din Cumidava, ci subtilitățile care deturneză un pic prea mult pe gustul meu, mesajul explicațiilor de pe pancartele de la Șinca Veche.

În rest am citit în seara asta un rw marca Y.P. mai vechi și mi-a revenit buna dizpoziție.

P.S. Ca să nu zică cineva că nu am antecedente documentate...:

* vezi impresii

vezi impresii

Zoazore
[11.08.20 23:08:55]
»

@Yersinia pestis

Nu, nu vă speriați, nu o să copii de pe net ce este cu această mănăstire ca să par nuș' ce erudit.

Iote d-asta te cetesc io cu mare drag! Că zici doar ce simți tu când vezi ce vezi și găsești și ce-ai cătat și ce nu!

Mi te imaginam la Templul Rupestru ca vizitator! Doar nu toți cei ce trec pe-acolo sunt habotnici, dar acu dă cărțile pă față și jur-te că n-ai făcutără ceva moșmoane p-acolo să câștigi la Loz în Plic!

Și chestia cu fluxul de energi... nu musai trebuie să ai o relație apropiată cu Șeful Suprem, Bărbosul, deh, să-l simți! E o altă discuție, mult prea amplă și aci nu-i nici locul, nici momentul!

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[12.08.20 14:10:38]
»

@Zoazore:  Chiar stăteam să mă supăr : Ete, bre, Zoa a trecut pe-aici, a dat notă și n-a catadicsitără să schimbe o palavră-doo cu mine?! Păi, da di ci?

P-ormă văzui că (re) veniși la trăiri măi sîmțătoare față de persoana mea și mi-a revenitără roșața din fălci.

Acuma, deh, faza cu datele pur statistice, este evident că atuncea când mergi undeva vrei pentru ca să știi cât mai multe și mai aprofundat despre obiectivul în cauză. Doar că, după părerea mea, informațiile pe care le dai când scrii un review se referă mai mult la trări, nu neaparat la statistică. Asta nu-nseamnă că nu vor fi fiind pe sait și oameni mult mai conștiincioși ce așteaptă tocmai astfel de informații. Iacă, io recunosc, îs puturos și superficial, de cele mai multe ori. Adică, na, când e nevoie, cercetez aprofundat, de aia mai obțin unele date : numere de telefon de pe la chelnerițe sau alte persoane extrem de feminine, tot documentare se cheamă că e, nu?  

Mai degrabă m-aș ruga să fiu sănătos decât să câștig la LOTO. Mulțumesc lui Doamne-Doamne, n-am fost vreun bogătan dar nici târâie-brâu nu-s. Ba chiar cred că n-am educația necesară pentru a fi foarte bogat. M-aș face, dracu' , de râs, printre șmecheri, așa că, dacă e să-mi doresc ceva despre mine, vreau sănătate și un pic de noroc . Că e nevoie și de noroc, ăia de-au murit pe Titanic nu erau, cu toții, bolnavi!

Altminteri, sper că optimismul tău e la cote normale spre în sus. Oricum, asta-ți doresc!     Sărut mâna!

Zoazore
[12.08.20 14:38:33]
»

@Yersinia pestis:  Chiar stăteam să mă supăr : Ete, bre, Zoa a trecut pe-aici, a dat notă și n-a catadicsitără să schimbe o palavră-doo cu mine?! Păi, da di ci?

P-ormă văzui că (re) veniși la trări măi sîmțătoare față de persoana mea și mi-a revenitără roșața din fălci.

N-as fi putut eu trece pi la talica far' sa-ti dau binete! Adi​ca talica ma facusi sa ma hlizesc cu toatagura si eu sa nu te salut?  

Doar că, după părerea mea, informațiile pe care le dai când scrii un review se referă mai mult la trări, nu neaparat la statistică.

Asta e si parerea mea! Cine vrea Stiinta, gaseste destula pe la Gogu! ​

Of, ca n-am si eu loc si timp sa mai plec in excursii... Poate anul viitor... ​

krisstinnaPHONE
[12.08.20 15:00:26]
»

@Yersinia pestis:  Și eu am fost acolo, și eu am scris doar cuvinte normale, fără istorie și date abramburite, copiate, și eu recomand acest loc frumos, cocoțat, inedit pentru mine și al meu soț.

Fiecare scrie cum și ce simte, importantă este plimbarea in sine, apreciez cuvintele obișnuite și poveștile necopiate, saituri sunt destule pentru cei pasionați de istorie și xerox, eu citesc pe asemenea saituri înainte sa ajung la un obiectiv, sa nu merg acolo "in orb", sa văd o biserica și sa spun ca-i cârciumă sau sa văd o pădure și sa zic că am văzut o gârlă. Asta nu înseamnă că nu știu ce văd, asta nu înseamnă ca nu respect scrierile altora.

Deci, Yersi, am citit și mi-am amintit cât de mult mi-a plăcut acel loc frumos, curat, liniștit. Mi-am amintit și de vorbele soțului meu care crede in culoare energetice (l-a citit pe Radu Cinamar) dar nu crede in "vrajitoare"- așa numește el oamenii care încearcă sa capteze energii ca sa "vindece" oameni de boli. De-aia am pus și titlul "vizita la vrajitoare" la rw meu, am făcut aluzie la domnul soț.

Eu mă distrez pe AFA, nu fac aici cursuri, am făcut destule scoli, sunt deja bătrână și nu mai vreau "lecții"

Așa că, tu scrie, așa voi face și eu, cine vrea istorie are suficiente articole bune pe AFA, are ce citi

Hai că mă apuc sa scriu despre Cetăți, jur ca da, dar nu o sa pun link-uri și nici date istorice, voi face doar ceea ce știu, cum știu, poate vor fi de folos scrierile mele unor turiști ca și mine

Te salut cu drag, îți doresc succes! Știi tu la ce, in septembrie

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[12.08.20 15:31:15]
»

@Zoazore:  Fată, știi cum se spune, speranța moare ultima! Și să fii convinsă că, atuncea când vei ieși, o să te bucuri de tot și toate. Că, așa cred eu, este bine să te bucuri de viață și să fii optimist! Sărut mâna!

Yersinia PestisAUTOR REVIEW
[12.08.20 15:37:51]
»

@krisstinna:  Sărut mâna!

Da, este evident că dacă plec undeva o să mă uit pe saituri și alte alea ca să văz la ce anume mă pot banghi odată ajuns acoloșa. Și cei care vor date mai multe au dreptate deși, ăsta este un sait de turism. Ori turismul fiecare îl percepe și îl face după cum vrea. Fiecăruia îi place ceva, acel ceva nu e obligatoriu pentru toți. Uite, în cazul meu, am fost la un restaurant din Veliko Târnovo despre care @crismis scrisese cu încântare. Ei bine, mie nu mi-a plăcut, neam! Asta ce-nseamnă, că nu știe @crismis turism? Că nu știe să scrie despre turism? Nu, adevărul este că nu e frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie! Da, ai mare dreptate, nu mă erijez în vreun ghid turistic, eu scriu doar despre ce am văzut și am înțeles eu după ce am fost acolo.

De aceea, sincer, cred că fiecare are dreptul la o opinie și că fiecare se documentează de unde găsește. Și că acel user, citind ce scrisesem eu, sperând că va afla ceea ce-l interesează și negăsind datele căutate a considerat total inutilă scrierea mea.

Bine, nici tu nu poți să  scrii mereu așa cum  ar vrea toți, despre un loc anume, dar, cine se poate supăra pe fata cu cel mai frumos zâmbet de pe AFA?!

krisstinnaPHONE
[12.08.20 16:56:49]
»

Yersi, m-ai făcut să zâmbesc

Acel coleg m-a criticat și pe mine dar nu m-am supărat, el e mai tehnic, scrie bine dar eu nu pot fi așa neam.

Suntem din alt aluat, mie îmi plac literele și floricelele, unora le place istoria și matematica. Un alt coleg, in urmă cu niște zile, mi-a scris: “ai talent la scris dar nu am înțeles nimic, n-am putut citi tot” , nici nu mai știu despre ce articol e vorba

Fiecare cu plăcerile lui, aici scriem cum vrem și  cum ne place, fiecare cu “uțupeala” lui

Mie îmi place să râd, să mă distrez, e drept că soțul meu e mai serios, el nu râde niciodată, dar pe mine mă amuză teribil comentariile lui despre “vrajitoare” sau alte chestii pe care le spune mereu.

Eu m-am distrat la “vrajitoare” , am avut noroc și-am văzut acolo câțiva oameni care se “energizau” .

Mă relaxez mereu, indiferent de obiectiv, nu mă stresez cu cifre, viața mea de zi cu zi conține numai cifre și eu caut să scap de ele in timpul meu liber.

MioritikPHONE
[14.10.21 03:25:24]
»

O curiozitate reflexă: de ce, un om care șade cu psihologul în casă, ar zice de rău despre sine însuși? Chiar și la modul amuzant, tot critici sunt... (mai precis autocritica) de ce ar face cineva asta?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
iulianic, Michi, Mioritik, piti, Qvadratvus, Yersinia Pestis, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂMănăstirea & Templul rupestru de la Şinca Veche:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.081503868103027 sec
    ecranul dvs: 1 x 1