GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pe Riviera ateniană sunt multe oferte de cazare, de la hoteluri de 5* până la apartamente, dar și prețurile sunt pe măsură. Cu cât distanța de micșorează față de centrul orașului cu atât prețurile sunt mai mari.
Pe Bld. Poseidonos am exclus din start cazarea, din cauza zgomotului circulației și la toate hotelurile pe care le-am analizat, aceasta era partea negativă a cazării.
Și după lungi căutări și discuții ne-am hotărât și am rezervat o cameră cu balcon și pat matimonial din oferta acestui hotel, ce corespundea cerințelor noastre, să fie curat, să avem balcon și aproape de mijloacele de transport public.
Avea recenzii bune pe booking.com, mai mult de la străini și până cu două zile înainte de plecare puteam anula rezervarea dacă găseam altceva mai bun.
Până la data plecării am văzut că nu mi s-au tras bani de pe card, conform rezervării și așa cum am bănuit, când am ajuns la hotel ni s-au cerut banii cash...
Câteva detalii despre Hotel Zen:
Adresa: Atena, Alimos, Strada Kotzia nr. 8, Bld. Poseidonos 71.
Este cotat la 2*, are un număr de 17 camere, duble cu sau fără balcon și suite open space (adică aveau baia cu jacuzzi în cameră), la 55 euro/cameră/noapte, dispuse pe 2 etaje.
Dar, ce-am găsit noi la hotel Zen:
Am ajuns de la aeroport cu X96, stația fiind în capătul străzii Kotzia și după 60-70 metri am ajuns la recepție, în jurul orei 20,00. Dealtfel reclama hotelului se vede din bulevard.
La recepție ne-a întâmpinat o doamnă foarte volubilă, cu care ne-am înțeles destul de bine. Dar așa cum am bănuit ne-a băgat sub nas hârtia cu rezervarea noastră arătându-ne cât avem de plată și că vrea banii cash. Sorin a insistat să achităm cu cardul și vrem și factură!!!
Până la urmă am achitat cu cardul și a doua zi vom primi și factura, când la recepție v-a fi o doamnă din Chișinău, că ea este șefa și ne vom înțelege în românește!!!
Așa a fost, în fiecare dimineață discutam cu doamna din Chișinău, ne-a dat diverse informații, ne-a întocmit și facturile... una cu valoarea cazării și una cu taxa de oraș... a fost tare drăguță.
După formalitățile de cazare am primit cheia de la camera 301, la etajul 2 și ne-a deschis ușa la lift!!! Da, chiar dacă are doar 2 etaje hotelul dispune de un lift... foarte încăpător.
Dar, surpriză... camera repartizată nu avea balcon!!!... așa cum făcusem rezervarea. Era ok dar nu îndeplinea cerința noastră. Am revenit la recepție și doamna mi-a explicat că doar o noapte vom sta acolo după care vom fi mutați... A fost cam nașpa situația... eram obosiți și înfometați... am acceptat situația cu condiția să se rezolve a doua zi.
Ne-a dat 2 sticle cu apă, ne-a explicat unde putem mânca în apropierea hotelului și ne-a promis că se rezolvă situația a doua zi.
A doua zi, așa s-a întâmplat, doamna din Chișinău și-a cerut scuze pentru situația creată, am lăsat bagajele la recepție și seara când am revenit la hotel am primit cheia de la camera 306, ce ne-a găzduit până la finele vacanței.
Camera
În prima cameră 301, unde am stat o noapte nu am făcut nici o poză, eram prea obosită și contrariată de situație. Față de ceea de doua cameră, singurul atuu pe care îl avea era fereastra de la baie... în rest nu m-a mai interesat.
Camera 306 – prima impresie... colorată. De cum intrai te vedeai în oglinda de pe peretele opus. Pe peretele de la capătul patului este un tapet cu imagine urbană nocturnă... și restul colorat în alb și portocaliu. Pe jos este mochetă, un pic cam ponosită și la ușa către balcon doar o draperie groasă, foarte utilă. Ușa fiind din termopan și prin culisare se deschidea.
Mobilierul era o alambicare de piese... patul matrimonial tip baldachin... ramele fiind din fier forjat... iar cele pe verticală erau înfășurate cu un voal colorat!!!
Barele orizontale ne-au fost de mare folos... le-am folosit pe post de uscat rufe =)).
În schimb salteaua foarte confortabilă... tare... pe gustul nostru și lenjeria curată.
La capătul patului era o pătură... model tigru :p
Stânga-dreapta patului câte o noptieră... așa ca un cadru metalic, una portocalie și una maro, veioze pe fiecare și un telefon fix.
Un cuier tot din fier forjat, un dulap de lemn cu două uși, o masă și un scaun.
Pe scaun am găsit prosoapele împachetate fiecare în pungi, câte 2 de fiecare și 2 perechi de papuci de unică folosință.
În fiecare zi găseam ordine în cameră, coșul golit și lenjeria și prosoapele schimbate... Mie mi s-a părut exagerat partea asta cu schimbatul zilnic al lenjeriei și prosoapelor și chiar am discutat cu doamna de la recepție și mi-a spus că asta este politica hotelului!!!
Da, am înțeles, dar mie mi se pare a fi risipă... faza cu protecția mediului nu există... »:(
În cameră este un AC funcțional și silențios, un tv LCD fixat pe perete în dreptul patului, l-am probat numai pentru muzică grecească, un coș de gunoi cât și calorifer.
Camera nu este dotată cu frigider... știam asta din oferta hotelului... și ne-am asumat, iar acum pot spune că chiar ne-am descurcat și fără frigider.
Balconul- a fost locul unde am petrecut cel mai mult timp seara și dimineața. Aveam vedere spre fața hotelului de unde vedeam și marea iar în zilele de weekend am văzut și artificii de la petrecerile de la malul mării.
Dotat cu masă și două scaune și două scrumiere...
Dimineața ne beam cafeaua și făceam planul zilei iar seara stăteam la un pahar de bere și trăgeam concluziile zilei.
Baia – micuță, înghesuită, curată și igenizată, funcțională, dotată cu wc, duș cu spațiu delimitat cu perdea și pe podea cu prag, chiuvetă cu oglindă și etajeră, suport pentru prosoape, uscător de păr. Consumabile, hârtie igenică din belșug și dozator cu săpun lichid atât la chiuvetă cât și la duș și un prosop de picioare.
Chiuveta era pentru bebeluși... mică... mică... era cam greu să te speli pe față... =))
Hotelul nu are restaurant doar un bar unde se poate comanda atât din cameră telefonic sau la recepție. Lista cu produse și prețuri am găsit-o în cameră.
În stânga intrării, sub o copertină, este un spațiu micuț amenajat cu mese și scune unde poți sta la cafea sau la un pahar de ceva, comandate la recepție.
Wi-fi a funcționat destul de bine, parola am primit-o când am făcut formalitățile de cazare dar este scrisă și în cameră.
În apropierea hotelului, stânga-dreapta pe bulevard, sunt cafenele și un fast-food Gaidaros, noi i-am zis la Măgăruș... pe care l-am reperat și prin alte locuri din oraș.
Iar de la chioșcul din apropiere ne aprovizionam cu cele necesare pentru seară și dimineață.
În ziua plecării tot doamna de la Chișinău ne-a comandat un taxi pentru a ajunge la aeroport, transportatorii erau în grevă și de la hotel taxiul a fost singura variantă de transport.
Până la urmă a fost confortabilă cazarea noastră și amabilitatea personalului ne-a făcut plăcută șederea la acest hotel.
Recomand hotelul pentru o vacanță la Atena sau pentru tranzit, în condițiile prezentate.
Toate cele bune.
Trimis de ANILU in 03.10.19 14:25:45
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ANILU); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 37.90551800 N, 23.71927500 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bună recomandarea
Mutat în rubrica "Zen Hotel, ATENA" (nou-creată pe sait)
--
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)@webmasterX: Da, este bună poziționarea pe hartă.
Mulțumesc.
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@ANILU: Ei, tot v-a dat camera la schimb, eu m-am trezit la o cazare fără camera, îmi anulaseră rezervarea făcută cu 6 luni înainte
Desigur ca nu m-au anunțat, m-am trezit la receptie cu o hârtie printată prin care mă anunțau o minciună gogonată.
Ce colorată e camera! Și ce pitica e chiuveta
Balconul e piesa de baza, eu așa consider mereu.
@ANILU:
Aiurea faza cu balconul, dar bine că s-a rezolvat a doua zi.
”Mobilierul era o alambicare de piese... patul matrimonial tip baldachin... ramele fiind din fier forjat... iar cele pe verticală erau înfășurate cu un voal colorat!!!
Nu ai încercat să desfăşori voalul de pe barele verticale? poate îţi ieşeau nişte perdeluţe oranj
”Barele orizontale ne-au fost de mare folos... le-am folosit pe post de uscat rufe
Până să termin de citit, gândul mi-a fugit în altă parte Sorry!
@krisstinna: Sorin era foarte sceptic în privința rezervări, dacă... și dacă...
Îți dai seama ce se întâmpla dacă nu ne recunoștea rezervarea și nu aveam cameră... era 8 seara, eram obosiți, nemancati...
Dar, până la urmă a fost bine iar balconul era vital pentru noi, mai ales că am stat o săptămână, iar mobilierul din cele două camere nu ne oferea șansa de a sta comod la masă...
Toate cele bune.
@nicole33: Eiii... și noi am avut imaginație... Am zis să folosim voalul pe post de antițânțari... nu erau suficient de mari pentru protecția noastră... dar nici țânțari nu am avut...
Dar barele orizontale chiar n-au fost utile... pentru pus tricourile... după fiecare plimbare.
7 zile fără balcon... pentru noi ar fi fost un chin!!!
Accept și cameră fără balcon, dar așa de tranzit... de ultimă soluție!!!
Mersi de vizită și ecou.
Toate cele bune.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)