Drept la replică
Nu suntem de acord cu ce a afirmat domnul in cauza: mocheta nu este deteriorata precum s a afirmat, chiuveta nu cade pe picioare (altfel s-ar fi sesizat conducerea sau mai rau ambulanta), mobilierul nu este deteriorat precum s-a spus ci doar mai vechi-uzat ceea ce este o diferenta de exprimare, iar acces la gratar nu se specifica nicaieri in toate site-urile cu care noi suntem parteneri.
Daca au fost si alte probleme: miros neplacut pe care nu putem sa-l contestam, poate de la instalatia sanitara, sau alte probleme minore, acestea puteau fi comunicate si anuntate conducerii, erau nr de telefon direct cu administratorul afisate in unitate, suntem persoane comunicative si care dorim sa rezolvam orice problema aparuta clientului nostru.
Ne pare rau inca o data pentru nemultumirile domnului in cauza, dar inainte sa scrie un review de acest gen se putea discuta, reclama conducerii si sigur se gaseau solutii de rezolvare- schimbarea camerei, returnarea banilor, etc.
Cu respect deosebit
Conducerea Vilelor Liliana - Mamaia Nord
Trimis de Serban76 in 19.09.14 03:11:04
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Serban76); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 44.29923000 N, 28.62219000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Buna ziua!
Problemele "minore" de care ati scris trebuiau cunoscute de conducere inainte de a fi oferite camerele spre cazare turistilor.
Banuiesc ca cineva este indrituit sa faca o inspectie periodica a acelor camere (daca e o firma care se respecta si daca de asemenea respecta clientii pe care vrea sau nu vrea sa-i mai aiba), trebuia sa existe o camerista care sa faca acolo curatenie si sa observe neregulile, respectiv sa le raporteze conducerii inainte sa fie prejudiciat cineva din cauza lor.
NU este normal sa vina turistul sa va sesizeze problemele din "ograda dvs"si apoi tot el sa fie de vina pt neregulile dvs, datorita faptului ca nu le-a sesizat pe toate.
Oare turistul aduce la cunostinta celorlati turisti neregulile doar de dragul de a scrie pe un forum daca nu au existat in realitate probleme >?? Chiar ma indoiesc!
Va rog sa cititi rewiul scris de alta turista care are aceeasi parere despre locatia dvs si a semnalat probleme inca din 2012, probleme neremediate pe parcursul a 2 ani....- asta daca nu au existat mai de demult - (indiralisa_26 - vezi impresii) A dovedit si cu unele poze!
Sau toti turistii sunt de vina ca nu au venit personal sa reclame problemele timp de 2 ani in timp ce firma dvs nu are nici-o vina??
Specific faptul ca sunt o utilizatoare a site-ului si nu am nici-o legatura cu cei 2 colegi de sait care au scris rewiurile!
@Serban76: în cadrul dreptului la replică, SUNT acceptate fotografii din partea proprietarilor.
NU SUNT acceptate însă fotografii preluate de pe alte saituri (nici aici). Una din fotografiile încărcate a fost, astfel, ştearsă
@danadana: Probleme minore sunt lucruri care pot apare instantaneu si fara sa fie grave, dumneavoastra nu ati inteles la ce ne-am referit.
Iar referitor la celelalt review o sa scriem in curand dreptul la replica.
Suntem constienti ca nimeni nu este perfect, deci suntem si noi susceptibili de anumite greseli.
Acum 2 ani cand s-a scris review ul in care nu am dat drept la replica nu eram eu manager, am preluat de anul trecut, si mi se pare normal sa comunic despre orice situatie.
Cu respect, Vilele Liliana
NB Serban76 este (sau a fost) reprezentant al unității
@danadana: Nu vreau sa insist prea mult pe acest subiect, si mi cer scuze pe aceasta cale, va respectam parerea, iar pe viitor o sa tinem mai din scurt si activitatea, ca sa nu mai apara astfel de sesizari, si bineinteles o sa apelam tot timpul la dreptul la replica, ceea ce nu am facut-o pana acum.
Ideea este ca lucrurile in general sunt subiective, fiecare are propria perceptie fata de criteriul valoare - pret - satisfactie.
Evident ca sunt si greseli, probleme, care de acum inainte garantam pentru toti viitorii turisti ca vor fi remediate.
Cu respect, Vilele Liliana
NB Serban76 este (sau a fost) reprezentant al unității
@Serban76: Apreciez calea diplomatica prin care ati formulat al doilea raspuns! Asa ar trebui sa procedeze un adevarat manager!
@danadana: Va multumim frumos! Sper ca pe viitor asemenea review-uri ca cele 2 mentionate in discutie, sa fie un reviriment, un impuls pentru locatia noastra sa imbunatateasca activitatea. Cu respect, Vilele Liliana
NB Serban76 este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2014 Drept la replică — scris în 20.09.14 de Serban76 din CONSTANTA
- Aug.2014 Refuzati vila din spate — scris în 26.08.14 de ionut anghel din CAMPINA - nu recomandă
- Aug.2012 Vila Liliana... la pomul laudat sa nu te duci cu sacul... — scris în 18.08.12 de indiralisa_26 din PITEşTI - nu recomandă
- Aug.2011 Concediu la Vilele Liliana — scris în 02.09.11 de ellahandmade din SINAIA - RECOMANDĂ