ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.06.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 11.06.11
    STATUS: JUNIOR
    LUNA
    JUN-2011
    cuplu fara copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Valea Iazurilor - La Belciugatele

    TIPĂREȘTE

    NOTĂ WEBMASTER: textul a fost iniţial trimis de autoare ca ECOU al unui articol care a fost ulterior retras de pe sait (motivul: reclamă, încălcarea Regulamentului) și ulterior mutat de noi, împreună cu șirul ecourilor care i-au urmat, aici, ca "pseudo-review"

    am fost week-end-ul trecut la Valea Iazurilor. Dezamagire pe toata linia.

    In primul rand locatia... intr-un camp in the middle of nowhere, fara pic de umbra.

    Piscina, de un verde tulbure cum nu am vazut nici in cele mai infecte stranduri de pe vremea lui Ceausescu. Cand am plecat, cautau unii la receptie, pe google solutii de dezinfectat piscina :))) Sezlonguri rupte.

    Micul dejun inclus consta intr-o omleta cu paine. Muste si geamuri nespalate in restaurant. Preturi mari pentru mancare de cantina. In prima seara am mancat la restaurant, apoi n-am mai riscat; am cumparat mezeluri de la un chiosc.

    In sala de fitness, merg doar ap. mecanice nu si cele electronice...

    De jacuzzi, care era si el inclus in oferta, nici n-am mai intrebat ca receptionera isi dadea ochii peste cap si cand nu aveam marunt pentru plata intrarii la piscina.

    Ideea e ca locul are potential dar e lasat in paragina iar personalul e sub orice critica.

    Parti bune: in camera am avut frigider si aer conditionat.

    Nu cred ca cineva s-a simtit bine acolo cu adevarat. Nu suntem pretentiosi, dar au fost prea multe mizerii ca sa le treci cu vederea.


    [fb]
    ---
    Trimis de ramonaluciu* in 26.06.11 13:25:04
    Validat / Publicat: 26.06.11 14:00:00
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.

    VIZUALIZĂRI: 837 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    25 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ramonaluciu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

    ECOURI la acest articol

    25 ecouri scrise, până acum

    Valea Iazurilor
    [27.06.11 14:22:04]
    »

    replica @ ramonaluciu

    Imi permit sa va demontez fiecare rautacism:

    1) Weekend-ul trecut a plouat, cine are piscina stie ca ploile fac apa sa se inverzeasca.

    Cititi cateva date tehnice mai jos prin care vi se arata procedul si durata de curatire a unei piscine dupa ploaie.

    " Dupa reglarea nivelului pH la 7,2, se aplica tratamentul “clor-soc”. Sistemul de recirculare este idicat sa se opreasca dupa 2 – 3 ore. A doua zi dimineata se vor aspira algele moarte de pe fundul piscinei. Algele se spala din filtru la doua trei ore. La nevoie se va utiliza si solutia de floculare. "

    E normal sa cauti solutii pe Google, mai ales in weekend cand nu lucreaza nimeni, asta denota interes nu nepasare.

    2) Cat despre micul dejun, daca ati avut oferta de la Kuponiada, inseamna ca ati avut la alegere din cele doua: a) MUSCHI FILE, TELEMEA, CASTRAVETI, ROSII, MASLINE, UNT, GEM, MIERE, CAFEA/CEAI/APA PLATA

    SAU

    b) OMLETA TARANEASCA CU SALATA DE ROSII CU BRANZA, CAFEA SAU APA PLATA

    3) Mustele - din pacate find zona piscicola si cald afara, desi avem aparate antimuste si antitantari, desi facem dezinsectie - dezinfectie lunar, tot se mai strang.

    4) Daca dvs. numiti preturile din cadrul locatiei Valea Iazurilor mari, va invit sa faceti o comparatie intre ele si alte restaurante din Bucuresti si cele langa noi (concurenta elisadinei.ro)

    5) Va invit la locatie sa testam aparatele din sala de fitness atat cele mecanice cat si cele electronice, daca sustineti asa hotarata nefunctionalitatea lor.

    Din punctul meu de vedere aveti tot dreptul sa fiti pretentiosi atata timp cat sunteti realisti si corecti in comentarii.

    Va multimim pentru feedback.

    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [29.06.11 11:14:23]
    »

    aveti nerusinarea sa mai si postati dupa ce conditiile pe care ni le-ati oferit au fost jalnice! Asta e chiar lipsa de bun simt! Si mai scrieti si minciuni!

    Noi am plecat mai devreme week-end-ul trecut tocmai pentru ca plouase, dar cu 2 saptamani inainte a fost f. f. cald, fara urma de ploaie. Cum explicati atunci ca la venire si a doua zi, piscina era verde si tulbure cum nu am mai vazut niciodata? Piscina a fost murdara si inainte de ploaie, cine a fost acolo inainte de ploaie stie ca folositi vremea doar ca scuza jalnica!

    Solutii de curatare a pisinei cautati inainte sa vina oaspetii, nu cand pleaca! Asta nu inseamna interes, ci disperare ca nu ati controlat situatia la timp!

    Minititi cu nerusinare cand spuneti ca aveam de ales intre doua tipuri de mic dejun! Ni s-a spus doua zile la rand ca oferta include omleta si atat! Am cerut si ceai, nu aveati... ca nu venise baiatul cu ceaiul )) !!!

    Muste multe pe un geam murdar! Minciuni cu preocuparile de dezinfectie, era clar o nepasare crasa!

    Preturile sunt mari pentru mancarea de cantina pe care o aveti! Am platit duminica 240 Ron pe o masa la un restaurant f. bun din Bucuresti si a fost ok, pentru mancarea era arta si servirea impecabila. Deci vorbim de raport pret- calitate!

    Nu ma invitati la locatie pentru testarea ap. fitness. Trebuia sa le testati voi, inainte de a primi clienti. Merg la sala regulat, stiu sa le pun in functiune. Eu acolo nu ma intorc nici platita!

    Raspunsul dvs. este doar un exemplu ca turism in Romania inseamna sa ne mintim clientii si inainte si de ce nu, chiar si dupa ce i-am tratat execrabil. In loc de scuze mintiti mai abitir? Daca v-ati cere scuze ar insemna macar ca ati constietizat situatia si ca mai sunt sanse sa o indreptati. Asa, aratati ca aveti obrazul gros si asteptati alti clienti doar pentru noi tzepe! Rusine!

    Valea Iazurilor
    [29.06.11 15:55:42]
    »

    replica @ ramonaluciu

    Stimabila doamna R* L* (sau R* M* cum apareti in caietul de rezervari, sper sa nu va confund, ... mai mult sunt sigur nu va confund, rezervarea dvs. apare de Vineri 24 Iunie - Duminica 26 Iunie, alta oferta cu mic dejun inclus nu apare si nu avem).

    In primul rand eu am bun simt, v-am raspuns elegant, spre deosebire de dvs. care observ ca va place sa jigniti si pe deasupra sunteti si usor colerica.

    La piscina in weekend-ul dinainte de dvs. 18-19 Iunie au fost in jurul a 500 de persoane, (se pot proba cu total incasari piscina in acele zile) nu aveai loc sa arunci un ac, probabil daca era apa verde acele persoane postau ca dvs.comentarii negative sau nu acceptau sa intre la piscina.

    Luni si Marti 20-21 Iunie a si plouat in zona noastra cel putin, se pot verifica prognozele meteo (daca doriti dovezi). Dar nu e acesta singurul factor care poate deregla o piscina si nu e o scuza, asa se intampla cand fac baie foarte multe persoane simultan, plus ploile, pot duce la o dereglare care cu greu poate fi readus ph-ul la normal. In sezonul cald investim in jurul a 8000 Euro in solutii (se controleaza piscina zilnic si daca este cazul se introduc). Credeti-ma ca 2 astfel de weekend-uri ploiase iti strica toate calculele. Interesul nostru e ca apa sa ramana clara si pura permanent, nu sa scoatem din buzunar cate 2000-3000 lei pt. astfel de situatii. Sa reumplii o piscina iti ia cel putin 2 saptamani si este ultima varianta in cazul in care nu o mai poti readuce la normalitate. Dvs. nu stiti toate aceste lucruri si va e usor sa criticati.

    Legat de mic dejun, daca nu vi s-a dat ceva corespunzator trebuia sa mergeti direct la management, desi nu cred, ele sunt predefinite, iar in cazul ofertele cu vouchere sunt cele mentionate de mine anterior si trimise catre restaurant din ziua in care faceti Check In.

    Legat de muste ma repet: Mustele - din pacate find zona piscicola si cald afara, desi avem aparate antimuste si antitantari, desi facem dezinsectie - dezinfectie lunar, tot se mai strang. Banuiesc ca si dvs. aveti in casa tantari oricat RAID ati folosi, sau poate nu aveti, nu o-ti sta langa lac, balta, etc.

    Legat de restaurant, nu vreau sa fiu rautacios dar probabil dvs. sunteti obisnuita sa mancati la cantine, de aceea si folositi des acest termen. Dati exemple concrete: restaurantul vostru are pretul atat, gramaj atat, aspect asa, restaurantul unde ati mancat duminica se numeste... X, are preturile atat, aspect asa... aveti meniul nostru pe site, pozele la preparate pe site (exact la fel ies din bucatarie - bucatarul sef are nenumarate diplome, e maistru in arta culinara, a si castigat un concurs la Euforia TV), daca il jigniti... macar faceti-o cu dovezi pana la capat nu numai prin scris.

    Va invit la locatie ca sa-mi demonstrati practic cele scrise de dvs. nu doar "aia nu e bine", aia nu e cum trebuie, ... e plina tara de criticism si negativism, de oameni anonimi care vor sa faca numai rau, fie din invidie fie din alte motive, ... pe deasupra mai contribuiti si dvs. la distrugerea ei.

    Eu sunt dispus sa recunosc greselile din cadrul locatiei daca dvs. dovediti faptic nu scris ca, macar un lucru din cele mentionate sau facut voit.

    Se poate intampla sa fie greseli legate de servire, de orice altceva, suntem oameni nu roboti, mai si gresim.

    Problema ca e oameni ca dvs. in loc sa incurajeze turismul romanesc il denigreaza si probabil influenteaza alti oameni in decizii.

    E o vorba stiuta, care v-o transmit si dvs. , din 100% procent clienti, 99% nu vor comenta niciodata pe website-uri cat de frumos a fost intr-un loc, doar verbal, ... aia 1% vor incerca sa-ti faca rau prin orice mijloace.

    Cu aceasta fraza vreau sa inchei polemica cu dvs. si sa va multumesc pentru toate punctele atinse.

    Multumim pentru feedback.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [29.06.11 16:01:01]
    »

    @ValeaIazurilor: Numele clientului a fost editat, nu este in regula sa fie facut public (cel putin nu fara acceptul lui explicit). Rog aveti in vedere aceasta cerinta, pe viitor.

    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [29.06.11 19:12:39]
    »

    Ma confundati, am venit de joi nu de vineri si aveam micul dejun inclus. Asta ca sa vedeti ca chiar nu aveti habar despre ce vorbiti. Nu aveti idee cine are micul dejun inclus; la fel ca si chelnerul care nu auzise de Kuponiada. Ramona Luciu e un pseudonim. Numele meu nu e R**** M****, poate asta e vreo alta nemultumita.

    Da la piscina a fost foarte mare aglomeratia ca avea o firma un teambuilding. DAR! Toata lumea era pe LANGA piscina! In piscina respectiva erau maximum 3 persoane. Mai erau vreo 3 femei in piscina copiilor, comentand ca apa din piscina mare a atat de murdara ca nici nu se pune problema sa intre. Nu stiu cum se intretin piscinele (probabil foarte greu) dar va repet apa era mizerabila sub orice standard, chiar si inainte de ploaie.

    Referitor la micul dejun, eu trebuia sa fac reclamatie? Adica va bazati ca turistii sa va reclame, pentru ca altfel inseamna ca "merge si asa"? Vedeti? E vorba de mentalitatea dvs. legata de turism; mentalitate pe care nu v-o mai schimba nimeni. POate ati trimis mancarea pentru micul dejun, dar v-ati asigurat ca ajunge acolo unde trebuie? Asta e tot de datoria dvs.

    Da, am mancat la cantine multe cand eram studenta si a fost foarte ok, pt. ca erau preturile mici. Dadeam banii pe carti si mi-a folosit, pentru ca scriu corect, fara "rautacisme" (ce cuvant ati mai inventat ) Dar pentru mancarea de la "restaurantul" dvs. nu vreau sa platesc mai mult decat la cantina. Daca ati castigat un premiu la Euforia, este sigur, pentru ca ati platit o astfel de reclama. Eu nu sunt pretentioasa, dar am calatorit mult; stiu exact cat trebuie sa coste fiecare farfurie de mancare. Mananc si un sandwich la un colt de strada si v-am zis, platesc si 240 Ron pentru o masa, cum am platit duminica trecuta in Bucuresti. Daca aruncati vegeta peste un pui, nu-i spuneti tigaie picanta, ca nu e. Si mai mult de 10 Ron nu merita, oricum i-ati spune.

    Nu sunt singura nemultumita, in perioada aceea la hotel, piscina si restaurant erau f. multi nemultumiti, pe alte site-uri au aparut multe alte comentarii. E ok sa va luati ramas bun de aici, pentru ca sunt sigura va veti fi ocupat pe alte site-uri. Nu spuneti ca a fost ok, pentru ca nu s-au plans si altii; pentru ca s-au plans cu totii si erau toti nemultumiti! Sunt sigura ca nu se mai intorc, la fel ca mine! Retin ca nu v-ati cerut scuze!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [03.07.11 10:40:34]
    »

    @ramonaluciu, eu personal consider că ar fi mult mai util să scrii un articol de sine stătător, nu doar ecouri la un altul trecut la categoria "Restaurante... " - atunci chiar ar avea reprezentanţii acestei unităţi de ce se plânge pentru 'antireclamă'.

    Valea Iazurilor
    [03.07.11 11:58:29]
    »

    @ramonaluciu

    Din ce observ chiar va face placere sa persistati cu aceeasi placa, comentarii peste comentarii, fara probe si mai presus de orice va folositi de "altii" in sustinerea dvs... personal nu stiu care altii, din punctul meu de vedere atata timp cat un om foloseste nume fictive, este genul "nomina odiosa", atat timp cat nu dovedesti cine esti, cand ai fost si ce s-a intamplat faptic, poti foarte bine sa fii din tabara concurentei.

    Sunt sigur ca nu va confund, nu de alta dar sunteti singura Raluca care a fost in acea perioada. Observ iara o afirmatie de a dvs. fara a probe " poate asta e vreo alta nemultumita. " Asta denota ca sunteti o persoana fara credibilitate, nesigura si rautacioasa care se leaga de orice pentru a-si dovedi frustrarile.

    Pana la urma daca va deranja asa de mult neclaritatea piscinei nu faceati baie si punct. Reveneati sa faceti baie in alta perioada cand apa era pe placul dvs.

    Referitor la micul dejun, eu ca Marketing Manager cand fac listele cu ce promotii beneficiaza "vanatorii de reduceri" - clientii cu vouchere, le fac si cu micul dejun predefinit. Aceasta lista merge catre personal, iar acestia servesc ce scrie pe lista. Sunt sigur ca ati fost intrebata ce doriti la micul dejun, probabil asta a fost si optiunea dvs. , dar va place sa dramatizati ca "n-a venit la timp ceaiul". Daca va uitati mai bine, dvs. ati avut chiar a doua versiune de mic dejun, plus optiuni intre apa, cafea sau ceai. Daca nu v-ati fi saturat din micul dejun inclus in voucher, trebuia sa fi comandat in plus, nu va costa decat 5-10 lei/persoana. Ma gandesc ca poate este o suma prea mare si trebuie sa revizuim preturile, sa fim la "standardele" din studentia dvs.

    In Mesopotamia (Babilon) existau doua popoare, sumerienii si akkadieni care aveau 2 sisteme de comunicare - limbaje, limba akkadiană semitică era pentru uz oficial și limba sumeriană era pastrata pentru uz religios. Ulterior, conform bibliei Babilonul s-a destramat si s-au format popoarele de astazi... cum? ... fiecare persoana din acea vreme din dorinta de a aveam propriul "trib" si-a format propriul cod-limbaj, ... concluzia... nu eu am modificat gramatica limbii romane, zi de zi se importa cuvinte din alte limbi (in special engleza), zi de zi dex-ul se imbogateste, asa ca imi permit sa fiu atipic si sa nu ma etichetez ca "bucher".

    Concursurile de gatit nu pot fi regizate decat in mintea dvs. plina de pseudonime. Bucatarul Sef este prezent de 2 ani in cadrul locatiei noastre. Diploma o are dinainte de a lucra in cadrul locatiei.

    Ma repet:

    E o vorba stiuta, care v-o transmit si dvs. , din 100% procent clienti, 99% nu vor comenta niciodata pe website-uri cat de frumos a fost intr-un loc, doar verbal, ... aia 1% vor incerca sa-ti faca rau prin orice mijloace.

    Daca doriti sa verificati rata procentuala a multumitilor, va invit sa veniti sa vedeti testimonialele scrise in caietul de pareri sau mai accesibil pe canalul nostru de facebook.

    Nu am de ce sa-mi cer scuze, mai presus de orice nu unui pseudonim - persoana fictiva. Cand va veti prezenta imi voi cere scuze in numele locatiei daca va fi cazul pentru cele afirmate si probate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 16:43:00]
    »

    nu sunt Raluca omule, chiar nu intelegi? Si ce ai cu pseudonimele cand tu nici nu te-ai prezentat? Sau te cheama Valea Iazurilor?

    Ok piscina era murdara, de pescuit nu pescuiesc, ce altceva aveam de facut in desertul ala?

    Aham deci pe aia care vin cu vouchere ii etichetezi ca vanatori de reduceri, nu e o sansa a ta sa iti faci reclama, sa ii convingi sa mai vina? Asta e un fel de "voi ati platit redus, noi ne-am facut ca va servim". Aviz celor care mai cred in promotiile voastre!

    Nu e vorba ca nu m-am saturat la micul dejun, stai linistit, am eu grija sa ma satur; doar ca o omleta si atat e doar bataie de joc! Si nu ca a intarziat ceaiul ci nu a venit de loc, ca baiatul de la aprovizionare nu a venit in ziua aia. Si nu te las sa spui ca am fost intrebati ce dorim ca nu a fost asa! Asa ca o sa revin aici pana intelegi cu toata ceata densa care te inconjoara ca chiar ni s-a servit o omleta rece, ca chiar comenta toata lumea pentru ca era nemultumita, ca locul e in paragina si personalul e sub orice critica.

    Ti-am dat exemple clare de ce am mancat, cum am fost serviti, ce ni s-a spus de personal si tu tooooot bati campii cum ca nu ti-am dat exemple. Ce vrei mai clar de atat?

    Da e adevarat ca imprumutam cuvinte si e normal ca intre limbi sa fie imprumuturi, dar "rautacism" e doar o stalcire grosolana a limbii si atat; nu are nici macar justificarea unei licente poetice ca nu scriai poezii.

    Lasa si concursurile platite, ca am lucrat in marketing, nu e nimeni naiv sa creada ca a venit Euforia pe cheltuiala ei sa va dea voua un premiu pentru ca ati invatat bine. Mancarea e mediocra, in niciun caz de restaurant; singurul fel in care putea lua un premiu e prin reclama platita.

    Lasa procentul de 99% ca in week-end-ul ala au fost 99% de nemultumiti. S-au umplut site-urile de voi si inca strigati sus si tare ca nu e asa! Hai, mai scrie ca ma cheama Raluca, ca piscina era curata, ca micul dejun a fost la alegere, ca restaurantul e dezinfectat, ca personalul e serviabil! Sunt minciuni gogonate si doar cineva care nu a fost acolo poate crede asta. Minti si atat! Doar ca nu te las sa-ti spui ultimul cuvantul, nu iti dau dreptul asta! Ca sa nu continui sa crezi ca "merge si asa"; nu merge si asa, pt. ca iti bati joc de clienti si ei te scriu pe site-uri, na! Daca mai scrii ceva iti raspund la fel, pana intelegi ca nu te las sa scapi asa!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 16:46:32]
    »

    A, si inca o chestie; cand faci tu singurel in birouasul tau listele cu micul dejun predefinit il trimiti la personal si aia servesc de pe lista? In prima zi chelnerul nu stia de pe ce lume este si nu auzise de kuponiada. A facut vreo 3 drumuri pana s-a hotarat sa ne aduca o omleta rece. Deci ce indrugi frate acolo ca stiu aia de listele tale? Aia n-au idee ce faci tu in varful mormanului de moloz!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 16:50:37]
    »

    da, Dragos, ai dreptate, il trec si la alta categorie

    webmaster0
    [03.07.11 16:59:50]
    »

    @all: aş fi foarte recunoscător dacă acest topic NU se va transforma într-un FLAME. În caz contrar, acesta va fi închis, iar persoanele implicate vor trebui să suporte eventuale sancţiuni prevăzute de regulamentul nostru.

    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 17:39:35]
    »

    nu incerc sa polemizez, doar ca am dreptul la o opinie fara un raspuns mincinos. Cred ca merit macar atat, dupa un week end dezastruos la Valea Iazurilor. Nu cred ca cer mult daca nu admit sa fiu mintita din nou, dupa ce am fost deja acolo si am descris in amanuntime conditiile mizerabile de la Valea Iazurilor. In loc de scuze primesc alte minciuni? Si stii ce-i culmea? Cand am plecat am zis "... eee turism romanesc" nu eram asa de suparata; dar cand am vazut cum sunt mintita din nou si dupa ce am vazut clar ca e o tzeapa de zile mari, nu-i las sa scape cu balivernele uzuale. Sa fie mai creativi in a inventa scuze si minciuni!

    Valea Iazurilor
    [03.07.11 19:12:35]
    »

    Bine D-soara/Doamna Pseudonim,

    Atitudinea ta de-a soarecele si pisica, de a muta intrebarea in gradina altuia nu functioneaza cel putin cu mine. Am tot dreptul sa apar interesele locatiei. Specifica cine ai fost, asta daca ai fost si nu esti doar o "nomina odiosa" si prezinta dovezi nu baliverne. La fel pot proceda si eu, merg la un restaurant in Bucuresti, mananc ceva, nu-mi place cum arata scobitorile si incep sa fac praf pe forumuri toate serviciile acelui restaurant.

    Desertul ala este o bucata de pamant din tara unde traiesti si pe langa acest lucru eu nu ti-am jignit locul unde stai [editat WM].

    Nu cred ca te-am jignit cand am spus vanator de reduceri -... daca te simti jignita e problema ta.

    Eu ca Marketing Manager nu fac reclama locatiei - ci publicitate... e o diferenta... ca tot zici ca ai facut Marketing ... reclama inseamna publicitatea contra-cost, acea parte a mesajelor publicitare pentru care o companie plateste productia, timpul de emisie sau spatiul publicitar. Spre deosebire de publicitate care inseamna comunicarea neplatita, articolele, reportajele sau chiar si discutia dintre doua persoane care amintesc numele unei companii, fara ca cel la care se refera sa fi platit sau sa fi dat ceva în schimb. Nota * Site-ul de reduceri vinde pachete in urma carora incaseaza un comision. Se numeste vanzare si publicitate . Se vede ca ai lucrat in marketing... mai mult prin trecere.

    In fine... cu micul dejun dupa ce ai zis ca a fost incomplet acuma zici ca a fost si rece? ! ... pff... mai ai putin si afirmi ca nu a venit deloc.

    8 milioane de euro numesti tu paragina? !... inseamna ca locul unde habitezi dumneata se incadreaza la caravane tip "Mailat".

    Sincer tie iti place sa faci gramatica pe forumuri, daca erai o femeie asa inteligenta, scolita si care sa te duca scufita erai pe o pozitie importanta intr-o companie sau aveai propria companie, statut care iti permitea sa iti iei un sejur pe masura pretentiilor tale, la 5* stele nu la 3*.

    Cat despre Euforia ... esti pe langa subiect... nu au venit ei la noi, bucatarul a participat si "s-a intamplat" sa si castige, asa nestiutor cum e el.

    Eu nu mint, , apar interesele locatiei de oameni rautaciosi, mincinosi ca tine. Eu nu am ce dovedi, tu trebuie sa dovedesti faptic cele spuse.

    Stai linistita ca am tot timpul din lume sa-ti dau replici, 5 minute dintr-o zi pentru a trata cum se cuvine o persoana usor colerica nu sunt multe.

    Eu fac listele in birou (nota * nu birouas = stalcire grosolana a limbii si atat) ... le trimit mai departe catre seful de sala, ca tu sa te poti lua de niste oameni care servesc zi de zi, zeci - sute de persoane si care sunt tratati ca ultima speta pentru anumite greseli de servire . Stii ca sunt ironic...

    Iti recomand sa [***], te consumi foarte mult si nu iti face bine , fi mai calma.

    Uite ca sa se simta bine EGO-ul tau tau fictiv, si sa incheiem polemica, imi cer scuze in numele locatiei pentru eventuale inconveniente si iti doresc tot binele din lume.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [03.07.11 19:38:24]
    »

    @Valea Iazurilor: daca-mi este permis, personal vad foarte putin profesionalism in raspunsurile dvs.

    Nu am vrut sa intervin pana acum, insa in ultimul dvs ecou a trebuit sa editez un pasaj cu jignire directa, nevoalata, la adresa unui client - un exemplu de atitudine cu totul neprofesionala, in opinia mea.

    Valea Iazurilor
    [03.07.11 19:55:00]
    »

    @Admin

    Comentariile mele vin ca un raspuns la jignirile nefondate ale d-soarei.

    Nu poti sa stai in genunchi si sa accepti astfel de comportament, atitudine si minciuni nefondate - dezvoltate.

    Inteleg, probleme legate de servire, exista, nu zice nimeni ca nu, asa e romanul, daca doriti servicii de 5* stele impecabile fara greseli, mergeti la 5* si platiti pe masura, nu la 3*.

    In Romania si in special in HORECA este o problema generala cu personalul, nu suntem singurii care poate avem astfel de probleme. In comert se practica tranzitul de personal ca asa e romanul si e foarte greu sa prinzi oameni de calitate cu constiinta.

    Tine de cei 7 ani de acasa si de urmatorii 11 ani de auto-cizelare ai fiecaruia. i nu constientizeaza un lucru, romanii in general, comportamentul fata de client in timpul servirii se reflecta in buzunarul lui la final.

    Degeaba le tin eu training-uri peste training-uri daca le intra pe o ureche si le iese pe alta.

    In fine... pana acum singurele probleme sunt de natura atitudinii personalului, restul motivelor sunt mai mult capricii ale fiecarui om, unele sunt benefice ca ni se aduc la cunostiinta, altele sunt banale, altele sunt fictive.

    Daca tot v-ati apucat de editari comentarii: verificati si... " varful mormanului de moloz! " si altele, la d-soara ramona, alea se incadreaza la calomnie, ale mele sunt doar sfaturi, observatii vizavi de cometarii.

    webmaster0
    [03.07.11 21:02:12]
    »

    @Valea Iazurilor, am editat încă o 'felie' a ecoului la care se referă Admin, ceva mai sus. Şi v-am acordat şi o perioadă de vacanţă (gratuită, all inclusive!), pentru o mai profundă reflectare asupra atitudinii vis-a-vis de un interlocutor, oricine ar fi acesta şi oricum ar vorbi, atât timp cât acea persoană îşi menţine discursul în limite decente.

    PS definiţia "calomniei" nu include şi ceea ce menţionaţi Dv. puţin mai sus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    X1
    [03.07.11 21:59:35]
    »

    @webmaster

    Draga interlocutorule,

    Ai aici definitia CALOMNÍE, calomnii, s. f. Afirmație mincinoasă și tendențioasă făcută cu scopul de a discredita onoarea sau reputația cuiva; defăimare, clevetire. – Din fr. calomnie, lat. calumnia.

    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 22:32:34]
    »

    In sfarsit un raspuns sincer. Ce face hotelierul sau proprietarul unei pensiuni care ofera servicii de proasta calitate? La inceput minte cum ca "vi s-a parut, n-a fost asa, poate dvs. aveti pretentii... etc. ". Cand vede ca nu tine si clientul vine cu exemple concrete, pe barbati ii ameninta cu bataia, pe femei... le trimite la barbati ). Acum intelegeti de ce am scris sub un pseudonim? Pentru ca nu am incredere ca va pastrati comentariile in limita decentei, presupunere intemeiata, se vede. Si am angajati pe care nu-i vreau pe google citind cum sunt injurata de dvs. Cand in sfarsit admiteti ca serviciile nu erau satisfacatoare, scuza dvs. e ca nu aveti un local si pensiune de 5 stele? Pai daca nu era reducerea de la Kuponiada, costul total al pachetului de 2 nopti si 3 zile cu mic dejun inclus (omleta si paine) era de 900 RON. Deci preturile erau cam de 5 stele. Sau recunoasteti ca ati umflat preturile pentru ca reducerea sa nu fie de fapt, reducere? Ati mintit atunci sau acum?

    Ati spus ca nu sunt desteapta, ca daca as fi, as avea propria firma. Iar ati dat cu bata-n balta. Conduc o firma de limbi straine, asa ca nu-mi spuneti ca incercati sa va pregatiti personalul, dar ca ei "nu baga la cap". Nu ii motivati destul, nu aveti o atmosfera de lucru pozitiva, nu va implicati destul. Nu stiu care sunt problemele, dar cauza sunteti dvs. Personalul... vi-l alegeti tot dvs. Nu dati vina pe terti, ca sunteti manager acolo, for God's sake!

    Imi spui ca locuiesc intr-un loc urat si ca manac la cantina... atunci Valea Iazurilor trebuia sa mi se para frumoasa, nu?

    Despre limbaj: "birouas" e diminutiv, exista in limba romana si in DEX, spre deosebire de "rautacism" care nu exista in niciun dictionar. "Un morman de moloz" e o metafora a felului in care intelegeti sa va conduceti pensiunea: stati in varf si nu vedeti mizeria de dedesubt; de ce v-ati simtit jignit, nu inteleg, nu e limbaj licentios.

    Pentru cei care au avut rabdare sa citeasca un post atat de lung: Valea Iazurilor e o paragina, condusa prost, cu personal sub orice critica si cu un manager sau marketing manager care te injura daca cracnesti. M-am obosit sa scriu atat pentru vreo eventuala mama care ii promite copilului ei un week-end frumos la piscina, doar ca sa-i citeasca in ochi dezamagirea, o data ajunsi acolo. Si care-si aduna copilul de pe jos, pentru ca sezlongurile de la pscina sunt rupte. Asta mi s-a intamplat mie. Daca pe mama aia o pierdeti de client vara asta, a meritat! Ia ziceti "pai nu trebuia sa intrati in piscina, daca era murdara". Pai, pentru asta venisem, omule! Si mai am si satisfactia de a nu va lasa sa spuneti ultimul cuvant, pentru ca oooops... am auzit ca plecati in vacanta! Sejur placut!

    Pseudonim*
    [03.07.11 23:19:39]
    »

    @ramonaluciu

    Ma luat somnul pana am citit comentariul dvs.

    Va temeti sa va spuneti adevaratul nume si spune multe acest lucru despre dvs.

    Nu stiu ce exemple concrete mi-ati dat, pana in acest moment sunt numai vorbe goale, dar am rugamintea sa le si probati cele afirmate in acest comentariu inclusiv in celalalt, ... punct cu punct (click aici), in caz contrar in calitate de Manager al acestei locatii ma simt nevoit datorita afirmatiilor defaimatoare sa ma adresez autoritatilor competente ANCOM si MCSI in vederea aflarii identitatii dvs. , prin urmare, înaintea demarării procedurilor de angajare a răspunderii civile, sau după caz penală, îndreptate direct împotriva celor ale căror postări au încălcat drepturi care se constituie în calomnii sau în scopul discreditării activităţii locatiei noastre, am rugamintea ca Adminul - Webmasterul acestui website sa respecte REGULAMENTUL: prin punctul A - subpunct 5 si punctul B - subpunct 5 si sa aplicati masurile prevazute la punctul C - subpunct 1 si 2.

    P. S. Nu va faceti probleme ca nu veti avea ultimul cuvant

    Va promit ca ne intalnim in instanta

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 23:28:20]
    »

    Nu ma amenintati, nu tine. Nu vin in instanta pt. sandramaua ta... n-am chef! Nu mi-e frica de tine, mi-e doar jena de tine. Mi-e jena de jena ta adica! Si stai linistit, de impresii de calatorie, nu te apara nicio instanta. Poate sa cer in instanta banii inapoi! Si ceva despagubiri ca m-ai facut sa-mi pierd timpul pe acolo! Inca o data: Valea Iazurilor- urat, frate!

    "M-a" se scrie dezlegat, cu cratima! Mi-a fost greu sa citesc ce a urmat, dar am reusit! Yeey!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ramonaluciu*AUTOR REVIEW
    [03.07.11 23:35:32]
    »

    sau tu ma ameninti ca nu mi-a placut? Nu mi-a placut frate si ti-am zis si de ce, cu exemple clare. Si daca ma dai in judecata nu mi-a placut, si daca ma bati tot nu mi-a placut si daca ma arunci la inchisoare pe viata tot nu mi-a placut. Nu mi-a placut, ce vrei? Hai nu te supara, fii cuminte si culca-te! Eu asta fac.

    Pseudonim*
    [03.07.11 23:43:30]
    »

    @ramonaluciu

    Daca va spuneati parerea decent fara a defaima locatia in felul cum ati facut-o dvs. , va garantez eu ca imi ceream scuze si punct.

    80% din ce ati spus sunt minciuni grave care afecteaza imaginea locatiei Valea Iazurilor si ma simt indreptatit sa apar interesele ei.

    Sunt o persoana foarte relaxata , nu ma consum ca dvs, nu fac tam-tam, doar iau atitudine cand ceva nu e transpus corect.

    Drept urmare va doresc somn usor.

    P. S. Nu va amenint, ripostez conform legilor in vigoare .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster0
    [03.07.11 23:57:56]
    »

    Aşa cum am promis, degenerarea discuţiei în "flame" mă obligă să închid acest fir de discuţie.

    Am mărit de asemeni pedeapsa contului Valea Iazurilor pentru că domnia sa în primul rând ar trebui să priceapă că trebuie să respecte nişte reguli, mai ales dacă are pretenţia ca şi restul lumii să facă la fel.

    Admin
    [04.07.11 09:23:13]
    »

    @Pseudonim:

    raspunsul AmFostAcolo v-a fost trimis atat prin email (urmarea notificarii primite), cat si public, aici click aici

    Albertyrome
    [24.06.13 20:28:24]
    »

    aveti mare dreptate tocmai ce am revenit astazi de la Valea Iazurilor si nu as recomanda aceasta locatie nimanui care are un minim de bun gust. Locatie buna, piscina ok adanca si apa curata, dar ata in rest nimic. Sezlonguri de lemn tari nu ofera nimeni perne nu mai spun ca mare majoritate sunt cojite, umbrele 90%rupte vreo 4 care sunt chiar ok asta daca ai noroc sa le nimeresti libere, restaurante praf dar chiar praf, mancare proasta calitativ, ospatari se incurca in comenzi, nu mai spun ca au reusit sa imi aduca cartofi prajiti dupa ce am termnat de mancat. NU RECOMAND ACEST LOC LA NIMENI?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în împrejurimile Bucureştiului?:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.06353497505188 sec
    ecranul dvs: 1 x 1