GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Mare atentie la bonul de casa - ce pui in tava si ce platesti la casa de marcat - Autoservirea Celivery Noe, comuna Miroslava
Buna ziua,
Nu am gasit alta rubrica in care sa incadrez acest articol de asta l-am incadrat aici. Poate rubrica potrivita ar fi "CE MANANCI SI CAT PLATESTI", rog webmaster-ul sa-i modifice incadrarea in rubrica considerata de el cea mai buna pentru acest articol si-i multumesc anticipat.
Fiind in trecere prin Iasi (aproximativ jumatate de zi), dupa ce am atins scopul calatoriei noastre plecam spre o noua destinatie, Voronet. Ne hotaram sa oprim la Metro Iasi, comuna Miroslava pentru a servi masa la linia de autoservire amplasata la intrare clieni, imediat in partea dreapta.
Toate bune si frumoase, mancarea arata foarte bine, mirosul imbietor si foamea te fac sa nu te mai uiti si la preturile afisate pe linia de autoservire deasupra bucatelor frumos prezentate in vitrina. Cu toate acestea, curiozitatea te face sa arunci o privire si la preturile afisate.
La mesele curate, cateva persoane serveau masa in liniste.
Dincolo de vitrina cu bunatati, o "scumpa" domnisoare ne serveste pe fiecare dupa bunul plac.
Fiind trei persoane, fiecare a asezat in tava lui ce a vrut sa serveasca astfel a rezultat;
In tavi/pret afisat
Prima persoana:
Ciorba legume 1 x 6 lei
Cartofi taranesti 1 x 5 lei
Paine 1 x 1 leu
Salata varza 1 x 3 lei
A doua persoana:
Cartofi taranesti 1 x 5 lei
Carnaciori 1 x 7 lei
Paine 1 x 1 leu
A treia persoana
Cartofi prajiti 1 x 5 lei
Carnaciori 1 x 7 lei
Salata varza 1 x 3 lei
Paine 1 x 1 leu
Totalul facut dupa preturile afisate fiind de 44 lei.
Domnisoara ne comunica suma de plata de 57 lei si imediat scot portofelul pentru a achita. Am inmanat domnitei banii si am solicitat bonul de casa. Abia atunci am observat ca bonul de casa, de fapt toate bonurile de casa ramaneau in casa de marcat, acestea fiind probabil blocate pentru a nu iesi la vedere.
La cererea mea de a primi bonul, domnisoara "scumpa" s-a fasticit si se chinuia sa scoata bonul dar fara succes. A spus ca trebuie sa bata din nou bonul de casa si a si trecut la treaba.
La recapitularea meniului si introducerea acestuia in casa de marcat "mare surpriza", un alt total afisat pe afisajul casei de marcat si anume 48 lei. Domnisoare ne transmite scuzele ei cu privire la greseala facuta si incaseaza din banii inmanati de mine suma de 48 lei. Inteleg greseala si insist sa primesc bonul de casa.
Domnisoara "scumpa" cand a vazut ca insist sa primesc bonul fiscal a parasit zona casei de marcat si in locul ei a venit o alta doamna care fara sa stie ca cea dinaintea ei nu salvase ca si incasat cel de al doilea bon in casa de marcat, a "muncit" un pic si a scos din casa de marcat bonul de casa care arata ca in poza atasata (a fost taiat cu foarfecul si indepartat de celelalte bonuri de marcat iar la celalalt capat rupt cu mana) avand inregistrat pe el, alimente in plus si alte preturi fata de ce am avut noi in tavi si fata de preturile afisat:
2 ciorbe de legume in loc de una (un plus de 6 lei)
6 paini in loc de 3 (un plus de 3 lei)
Carnaciorii la pret de 9 lei fata de 7 cat era afisat la vitrina (un plus de 2 lei la portie, 2 portii x 2 lei = un plus de 4 lei)
Deci o incasare necuvenita de 13 lei.
Cum achitasem cei 48 lei am solicitat domnisoarei restituirea celor 4 lei pe care i-am primit fara probleme.
Tin sa mentionez ca din momentul in care am solicitat bonul de casa, un personaj imbracat elegant a si aparut la fata locului fara sa intervina.
Am intrebat politicos daca dumnealui este seful, am primit raspuns afirmativ si doar atat.
Dialogul a fost pasnic si civilizat, primind si scuzele de rigoare pe motiv ca domnisoara "scumpa" era nou angajata si ca a gresit.
Stau si ma intreb cum de a reusit sa greseasca in avantajul patronului si de ce nu a gresit in avantajul meu.
Inteleg sa fi gresit la pretul carnatilor si sa tasteze 9 lei fata de 7 lei cat era pretul real dar sa dubleze numarul de ciorbe, sa dubleze numarul chiflelor, painea in discutie, cea luata de noi erau trei chifle, astea chiar ca nu le inteleg.
Concluzie:
Casa de marcat era manipulata in asa fel incat sa nu scoata bonul fiscal la vedere pentru a fi inmanat clientilor, scuza comunicata clientilor fiind motivata de o defectiune a casei, clientii fiind convinsi sa achite ce afiseaza display-ul casei de marcat.
Cu siguranta ca nu am fost prima persoana care urma sa ajunga victima acestui mod de inselatorie si cred ca toate acestea se petrc cu buna stiinta a patronului.
Fiti foarte atenti la ce cumparati si la ce platiti sau evitati linia de autoservire "impinge tava" incinta Metro Iasi, intrare clienti zona Non Food, Comuna Miroslava, linie detinuta de catre Celivery Noe SRL.
Ce e pacat in tot acest "joc", e pacat de mancarea proaspata si buna la preturi acceptabile.
Pentru conformitate atasez imagine cu bonul de casa iar comerciantul poate sa prezinte imaginile receptionate si inregistrate de camerele de luat vederi amplasate in acest spatiu de alimentatie publica.
Poate cineva se sesizeaza si va lua masuri, chiar si METRO ar putea interveni.
Daniel G&Family
Trimis de DanielG&Family in 12.08.16 10:04:52
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în IAȘI.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanielG&Family); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest articol
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Restaurante, terase ieșene, IAȘI" (deja existentă pe sait)
Un vot acordat unui articol pentru ceea ce reprezinta el, poate ca totusi ar trebui sa timiti aceasta sesizare si lor, poate ca nu citesc acest site sau poate ca nu-i intereseaza.
Poate chiar o sesizare inregistrata sa fie bagata in seama.
Stiu ca de multe ori nu suntem atenti insa de obicei si eu cam imi fac socotelile si stiu cam la ce sa ma astept. Cand sunt la cumparaturi de obicei familia e cu pusul in sacose iar eu cu ochii pe casa de marcat.
Felicitari insa pentru tenacitate, votat cu placere.
@mishu - Multumesc pentru apricierea acestui articol.
Am incercat sa rezolv problema mea in conditii de dialog pasnic si cu bun simt. Am reusit sa fac acest lucru la fata locului, in sens contrar nu plecam de acolo pana nu veneau cei de la protectia consumatorului si ANAF.
Acum sper ca acest articol sa-i ajute pe cei care vor trece pragul acestui spatiu de alimentatie publica, in care mancarea este proaspata, buna si ieftina (zic eu), astfel incat pe viitor sa fie atenti si sa nu cada in astfel de capcane.
Consider ca acesta e un mod incorect de a trata consumatorii.
Ce mi s-a parut si mai dubios, a fost faptul ca in timp ce noi eram la casa cu cele trei tavi insirate una dupa alta, "scumpa" domnisoara spunea cu glas tare ce marca in casa si avea dreptate in glas dar in fapte a demonstrat ca se poate sa spui una si sa faci alta. Acum stau si ma gandesc ca de fapt marea ei greseala a fost atunci cand la salata a spus cu voce tare "trei salate", noi in fapt avand doua i-am atras atentia, am primit scuzele de rigoare, a marcat doua salate dar pentru celelalte produse a fost mult prea tarziu sa mai faca modificari.
Asa ca mare atentie, acest lucru se poate intampla oriunde.
Interesant, foarte adevărat și mai ales util. Vă apreciez. Nu sunteți singurul care întâlnește o asemenea situație. Din păcate, în sectorul alimentației publice sunt destui oameni puși pe căpătuială. Nu știu cum se face, dar mereu greșesc în avantajul lor.
Și eu am întâlnit o astfel de hoție pe față. Era în ziua de 1 mai 2015 și eram sosiți recent în Constanța. Era ora prânzului și mirosul îmbietor al mâncărurilor dintr-un restaurant cu autoservire, ne ademenit să servim masa de prânz pe terase acestui local. Era amplasat pe str. Ferdinand, la cca. 20 m. de intersecția cu Bul. Tomis Eu am ales o saramură de crap iar soția friptură de pui cu salată. Deci 3 feluri de mâncare puse în cașeterole, pe tavă. Am plătit fără să primim bon fiscal. In timp ce mâncam, am observat etichetele pe capacul celor 3 cașeterole. Adunându-le, rezulta că am plătit cu 13 lei mai mult. Eu am spus că nu am venit să-mi fac nervi și nu reclam dar soția, mai ambițioasă, s-a dus la șeful unității care a venit si ne-a dat dreptate. Pe loc, ne-a restituit ce am plătit în plus. Deci, atenție. Multă dreptate are autorul acestui review.
@Mihai18 - Cred ca mai ales cand suntem in concediu ei merg pe ideea ca omul nu va verifica, ca se simte bine ca este in concediu, nu vrea sa si-l strice pentru cativa lei, insa cativa lei de la mai multe persoane da cu plus si nu cu minus.
Si cum toata lumea isi pune intrebarea, de de nu gresesc si in defavoarea lor daca se accepta scuza ca sunt incepatori?
Probabil ca la capitolul asta mai avem mult de lucru insa depinde mult si de noi sa incercam sa stopam asta.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 [Czech In restro Brewery] Czech In Resto Brewery – o seară frumoasă — scris în 21.11.24 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2024 [Restaurant Buena Vista] Buena Vista — scris în 17.11.24 de adso din IAşI - RECOMANDĂ
- Aug.2024 [Restaurant Motiv] Restaurant Motiv – tradițional pe artera pietonală — scris în 11.10.24 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Nov.2023 [Restaurant Trai] Trai pe vatrai — scris în 29.11.23 de DOINITA din BOTOșANI - RECOMANDĂ
- Nov.2023 [Restaurant Panoramic (hotel Unirea)] Cina la inaltime, adica la etajul 13 — scris în 28.11.23 de DOINITA din BOTOșANI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 [Restaurant-pizzerie Mamma Mia] La pomul lăudat, mâncare reîncălzită — scris în 08.07.23 de SorinLeo din BUCUREșTI
- May.2023 [Restaurant Bolta Rece] Povestea prânzului nostru la Bolta Rece — scris în 06.06.23 de ANILU din BUCUREşTI - RECOMANDĂ