ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.09.16
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Noua ne-a placut

TIPĂREȘTE

La inceputul lunii Iunie a. c ne-am intalnit cu o prietena care ne-a spus ca va merge la mare la Hotel Traian din Eforie Nord.

Am cautat pe net datele de contact ale hotelului si:

-am vorbit la telefon cu Doamna L:I, sef birou servicii turistice, care a fost foarte amabila si ne-a dat toate datele necesare.

-am platit avansul si apoi am stabilit impreuna cu Doamna I. perioada sejurului nostru: 6 nopti, 7 zile cu mic dejun incepand cu data de 08 Septembrie 2016.

-pe 08 Septembrie, orele 08:30 am ajuns la Hotel si, desi la receptie scrie mare “Cazarea se face incepand cu orele 12:00”, domnisoara de la receptie – scuze ca nu i-am retinut numele - ne-a dat cheia camerei. Am intrebat daca putem vedea camera inainte si am primit un raspuns afirmativ. Am vazut camera, am achitat diferenta si, din acel moment, am devenit oaspetii Hotelului Traian (ora 09:00!)

-camera 203 este situata la etajul 2 pe latura din fata a Hotelului. Izolatia de la termopane este buna si nu se aude zgomotul facut de masinile care trec neincetat pe soseaua situata in apropiere. Asternuturi si prosoape curate (au fost schimbate dupa fiecare 2 zile), camera curata si primitoare. Televizor, aer conditionat, minibar si WI-FI ca la orice alt hotel cu pretentii. Curat in camera, curat pe holuri.

-am intrebat la receptie cum putem rezolva cu masa si ni s-a raspuns ca putem sa achitam in avans o suma de bani la receptie si ca, in fiecare zi, la masa de pranz, vom gasi pe masa meniul pentru ziua urmatoare. Noi vom bifa felurile si numarul de portii pe care le dorim pentru pranz si cina. Avand preturile notate vom putea sa calculam cati bani am consumat. De asemenea, dupa fiecare masa, am primit un bon pe care erau notate felurile comandate si suma ramasa. Se poate plati si “cash” dupa fiecare masa. Personalul amabil si gata sa iti raspunda diverselor intrebari legate de meniu. S-a mancat in doua moduri: noi cei veniti prin agentii si cei veniti prin Casa Nationala de Pensii (16 zile cazare cu trei mese incluse). Acestia din urma nu au platit nimic sau jumatate din cuantumul pensiei (3-4-500 Lei!) si aveau meniu fix. Langa restaurant este o gradina interioara foarte cocheta unde se poate bea o cafea.

-la orele 10:00 eram pe plaja. Distanta destul de mare fata de plaja (aproximativ 1,5 km) este o bulina neagra. Dar, tinand seama ca marea majoritate a persoanelor cazate acolo vine pentru tratament …

-in concluzie, sotia mea si cu mine ne-am simtit foarte bine in cele 7 zile petrecute acolo si vrem sa multumim inca o data tuturor persoanelor care fac parte din personalul acestui Hotel, persoane care chiar si numai prin simpla prezenta ne-au facut un sejur frumos.


[fb]
---
Trimis de Armando in 19.09.16 15:52:23
Validat / Publicat: 19.09.16 19:03:41

VIZUALIZĂRI: 2000 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Armando); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 12 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [19.09.16 16:17:51]
    »

    @Armando: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTraian Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039612054824829 sec
    ecranul dvs: 1 x 1