REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Foarte prost
Am zburat cu avionul pana in Antalia si apoi ne-a luat un autocar pana la hotel. Am ajuns pe la 11, dar a trebuit sa asteptam pana la 14 pentru cazare
despre SERVICII
Personalul foarte enervant, seara se apucau sa stranga mesele din terasa si faceau un zgomot teribil (pe la 11-12 noaptea)
despre CAMERE & COND. CAZARE
Curatenia lasa de dorit. Nu schimba prosoape zilnic
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Putine variante, ospatarii pun in farfurie si sunt cam zgarciti
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Sezlonguri suficiente. la ora 5 se inchide barul de pe plaja
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Muzica tare
Trimis de ux120741 in 08.07.21 23:46:57
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux120741); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.80598012 N, 31.35470293 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux120741: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 03759&hid=26813.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux120741 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Știu hotelul, îmi pare unul excepțional pentru nivelul lui de preț (și pentru linia a 2-a), mă întreb ce v-o putut oare supăra atât de mult încât să-lfi desființat în asemenea hal?
Camere (EXEPȚIONALE, în opinia mea) de nota 3.75???!!
Mă rog
@tm67bru:
poate pentru ca este la prima vizita in TR si spera ca la 600 euro/sejur sa fie luxul de la Rixos
Nu sunt la prima vizita in Turcia, dar acesta este cel mai prost hotel ever. Imi mentin punctul de vedere. Am platit 1300euro, nu 600. Asa personal neserviabil nu am intalnit pe niciunde. Luna trecuta am venit din Egipt unde am vazut ca localnicii chiar stiau sa faca turism de calitate si sa-ti doresti sa te intorci, in schimb, la Side Royal Palace sunt total pe dos. Poate i-a afectat si pandemia, dar cu toate ca suntem la ultra all inclusive, mancarea e aceeasi zilnic, ospatarii iti pun in farfurie cantitati foarte mici, se sta cu masca la linia de servire, cafeaua e ceai curat, in camera mai uita sa schimbe prosoapele (pe langa faptul ca vin sa faca curat la ora 3 dupa amiaza cand poti fii la somn). Seara incep sa taraie mesele din terasa (sa le rearanjeze), mese care sunt din lemn. Sincer, nu am cuvinte de lauda ai tin sa precizez ca este prima data in viata mea cand am intrat sa las un comentariu tocmai fiinca am fost dezamagita. Cat despre userul meu, l-am primit automat
600 euro e partea de cazare restul este transportul, cand dai mai putin pe cazare decat pe transport nu trebuie sa ai mari asteptari
@ux120741: la celelalte hoteluri la care ai fost, cât ai plătit?
@nrs: nu stiu ce calcule faceti, dar nu e asa
ba chiar asa e! transportul cu charter e 225-250 euro/persoana restul din cei 1300 sunt banii pt cazare si servicii
@ux120741:
”Am platit 1300euro, nu 600.
Nu ştiu ce este atât de greu de priceput dacă din preţul total de 1300 euro scazi avionul care costă aproximativ 700 euro, strict pentru hotel (cazare + mâncare) nu-ţi rămân mai mult de 600 euro, adică nici 43 euro pe zi de persoană, o sumă infimă pentru un hotel de cinci stele adevărate pentru un sejur în plin sezon (iulie).
Nimeni nu te judecă pentru preţul plătit, dar şi aşteptările tale trebuiau acordate cu acest preţ modest.
”Asa personal neserviabil nu am intalnit pe niciunde. Luna trecuta am venit din Egipt unde am vazut ca localnicii chiar stiau sa faca turism de calitate si sa-ti doresti sa te intorci, in schimb, la Side Royal Palace sunt total pe dos.
Nu cred că este concludentă comparaţia cu amabilitatea forţată şi exasperantă a egiptenilor. În realitate şi ei au fost afectaţi de pandemie şi de reducerea numărului de turişti, iar disperarea lor este chiar mai mare decât a turcilor, iar toată acea "amabilitate" eu o consider "milogeală" pentru un amărât de dolar.
”... ospatarii iti pun in farfurie cantitati foarte mici, se sta cu masca la linia de servire...
Faptul că te obligă să porţi mască în interiorul restaurantului mie mi se pare un aspect pozitiv, atât turiştii cât şi personalul fiind puţin mai protejaţi.
Este evident că prin cantităţile mici puse în farfurie încearcă din răsputeri să mai reducă risipa binecunoscută la orice all inclusive, dar te refuză dacă soliciţi o cantitate mai mare sau încă o bucată din ceva?
Nemulţumirile legate de programul de curăţenie le puteai comunica la recepţie sau la Guest Relations solicitând să vină camerista în cursul dimineţii şi se rezolva.
@ux120741:
”Nu sunt la prima vizita in Turcia, dar acesta este cel mai prost hotel ever... Sincer, nu am cuvinte de lauda ai tin sa precizez ca este prima data in viata mea cand am intrat sa las un comentariu tocmai fiinca am fost dezamagita.
Nu cred că voi înţelege vreodată această mentalitate. Iar ca tine sunt mulţi... tot mai mulţi
Ai petrecut mai multe vacanţe în Turcia, probabil nu strălucite, dar măcar acceptabile, deoarece altfel nu ai fi avut motive să revii. Cu toate acestea, nu ai considerat util să laşi o recenzie pe AFA despre alte hoteluri, însă în momentul în care dezamăgirea ta a atins cote maxime, imediat ai găsit disponibilitatea de a reclama hotelul care te-a nemulţumit.
”Cat despre userul meu, l-am primit automat
Într-adevăr, username-ul l-ai primit automat, dar nimeni nu te împiedică să-l schimbi cu unul mai "uman"
Totusi, in apararea autoarei, as dori sa se ia in seama ca acest hotel este cotat cu nota 5.0 pe booking si cu 3.5 pe tripadvisor. Deci au mai fost si altii nemultumiti de hotel.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Vacanța la mare vara 2024 — scris în 15.07.24 de AZE din SIBIU - RECOMANDĂ
- Jun.2024 Hotel Side Royal Paradise - Avantaj eu 🥎 — scris în 19.06.24 de ManuelaManu din TG JIU - RECOMANDĂ
- Aug.2024 Evitati acest hotel — scris în 15.09.24 de TinuH din ARAD - nu recomandă