ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.06.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 26.06.13
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 44 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un loc care nu m-a dezamagit

TIPĂREȘTE

Placut impresionat de asezarea superba, de serviciul bun, de curatenia si linistea din primele doua sejururi la acest hotel, am hotarat sa mai merg odata tot aici si - per total - nu mi-a parut rau.

Daca in primele doua review-uri am subliniat lucrurile pozitive, acum le pastrez dar adaug si unele mici corectii mai putin placute:

- sintagma prin care ti se atrage atentia ca centrul SPA este in reparatie (de fiecare data) duce cu gandul ca acest serviciu este destinat doar unora dintre camere/apartamente;

- curatenia este, la fel ca si pana acum, bec; poate ar fi necesara o temperare a zelului doamnelor care fac curatenie cam viforos; repet - curatenia este super;

- printr-o nefericita intamplare, un domn foarte zelos a inceput toaletarea spatiului verde din jurul hotelului in doua zile exact la ora 14, cand tot omul in concediu trage catre un somn de frumusete;

- daca tot personalul este perfect instruit si se comporta exemplar, o mica nuanta a aparut in schimbul de zi din 2 iunie, cand receptionera, foarte draguta de altfel, parea extrem de plictisita de mica problema ce mi se intamplase cu demagnetizarea unei cartele; sigur a fost o intamplare sau am fost eu prea placut impresionat de serviciile colegelor sale din contactele anterioare;

- inteleg ca spatiile destinate hainelor sunt limitate de o arhitectura data insa nu inteleg de ce nu se doreste montarea unor seturi de carlige/cuiere macar pe usile de la baie;

- micul dejun este variat, suficient si de buna calitate; poate putin mai multe legume, salate de cruditati si fructe ar fi facut o figura mai buna, chiar reducand din multitudinea felurilor existente.

Repet ca impresia generala a fost, in toate cele trei sejururi, excelenta, cu accent pe disciplina si profesionalismul personalului iar cele pomenite mai sus sunt doar pentru sprijin in obtinerea unor rezultate si mai bune in serviciul turistilor.

Toate au fost sublime pana in momentul in care au navalit grupurile compacte de turisti cu copii, care au umplut hotelul de glasuri cristaline si bubuiturile inerente deplasarii zglobii. Noi, intamplator, am plecat spre casa odihniti. Ceilalti...

Cu riscul de a supara pe asii volanului, insist pe grija in conducerea pe Trans Bucegi, cu farurile aprinse, cu viteza redusa, cu cate un claxon in curbele fara vizibilitate si drum foarte ingust si NU taiati curbele.


[fb]
---
Trimis de Albinoium in 02.06.17 23:53:03
Validat / Publicat: 03.06.17 00:33:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MOROENI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1828 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Albinoium); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 Cheile Tatarului ne inchid drumul.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    Zoazore
    [03.06.17 08:53:32]
    »

    @Albinoium: Start vot! Păstrând nota articolului, poate n-ar fi lipsit de interes să mai pui și câteva poze, că de scris e tare frumoasă prezentarea.

    AlbinoiumAUTOR REVIEW
    [03.06.17 10:14:41]
    »

    @Zoazore: Vin si ceva poze dar numai din exterior si dupa ce le sortez putin.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Albinoium, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂPeștera Hotel [Padina, Parcul Natural Bucegi]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.0427460670471 sec
    ecranul dvs: 1 x 1