ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 28.07.21
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2021
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 9
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 44 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 13 MIN

Multumesc hotel Pestera

TIPĂREȘTE

Bună ziua. Florin mă numesc. Am fost la hotel Peștera pentru prima dată, cu soția și băiețelul de 9 ani. Am beneficiat de pachetul de 3 nopți stabilit de hotel pentru perioada Rusaliilor din acest an, de vineri după amiază până luni la prânz și am rămas în continuare până vinerea următoare, doamna Mihaela de la recepție fiind de acord să ne acorde o reducere de 10% pentru restul sejurului. Deși prețul a fost mare pentru România, am avut plăcuta surpriză să vedem și să simțim un altfel de hotel. Am rezervat 7 nopți cu mic dejun și cină, o cameră executiv double, cu pat matrimonial și încă o canapea extensbilă, la etajul 4 (din 4). Hotelul este situat în județul Dâmbovița, între munți, într-o zonă liniștită, la 100 de metri de drumul pe care circulă mașinile, cu pădure de brazi de jur împrejur. Dimineața ieșeam pe balcon, ne bucuram de aerul curat, stăteam pe scaunele de lemn, serveam o cafea și priveam veverițele zbenguindu-se și alergând printre brazi.

Am ales hotelul căutând pe internet, doamna Mihaela C. care ne-a răspuns la telefon fiind o adevărată profesionistă, răbdătoare, calmă, cu simțul umorului, răspunzând prompt, fără ezitare la toate întrebările noastre legate de camere (poziționare, orientare, mărime, ce conțin, prețuri), tipul de masă ales, felurile de mâncare, facilitățile hotelului, obiectivele interesante de vizitat în zonă și diferite alte sfaturi. Am rezervat doar prin telefon și am plătit un avans abia după 3-5 zile, prin transfer bancar.

Se ajunge ușor la hotel cu mașina dacă te orientezi după internet, aplicația Waze sau harta Google, fiind situat la altitudinea de 1600 de metri, pe platoul Peștera-Padina, în Parcul natural Bucegi.

Ne-a surprins plăcut căldura personalului hotelului, tonul cu care ni s-a vorbit, amabilitatea, răbdarea, zâmbetul oamenilor, indiferent dacă a fost vorba de cei de la recepție, de la restaurant, de la piscină, femeile de serviciu care făceau curat în camere sau cei care se îngrijeau de aspectul exterior (tuns iarba, măturat etc). Probabil e vorba și de politica hotelului dar chiar am simțit bunătatea și amabilitatea oamenilor, nu doar un simplu zâmbet forțat. Și ca să nu ne ducem cu mâna goală... am mai venit la hotel cu încă o familie cu o fetiță, colegă de școală cu puștiul nostru.

Deci... am ajuns la hotel, acesta are suficiente locuri de parcare. După ce parchezi mașina și urci scările pentru a merge la recepție, înainte de a intra în hol, ai la dispoziție un dispozitiv automat cu 3 perii pentru curățarea încălțămintei, firesc pentru a nu murdări holul frumos aranjat și zona parterului. Același dispozitiv pentru curățat pantofii se regăsește la fiecare etaj.

După formalitățile de check in, primești o cartelă din plastic cu cip cu care activezi butonul din interior al liftului, corespunzător etajului unde vrei să mergi și cu care, bineînțeles, deschizi și ușa camerei. Pe holuri sunt mochete groase și pufoase care, spre deosebire de alte hoteluri, mai ales din România, sunt curățate zilnic cu aspiratorul. Mărimea camerei executive double este potrivită, nu e mare, depinde de fiecare client la ce se raportează, știi ce dimensiune are în momentul rezervării, așa că nu trebuie să te plângi pe urmă.

În cameră există un TV mare montat pe un braț articulat, astfel încât îl poți orienta după dorință, să privești la el din pat, de pe canapea sau ambele. Patul este foarte confortabil și suficient de mare, cred că de 1,60 metri lățime, are și perne mari și mici, după preferințe. Canapeaua este nouă, confortabilă și foarte ușor de transformat în pat, la nevoie. În cameră mai găsești un aparat de cafea (cu cafeaua capsulată în pastile), cană tip fierbător de apă și bineînțeles pastile pentru cafea, ceai la pliculețe, pliculețe de zahăr, șervețele, lingurițe și cești cu farfuriuțe. Frigiderul din cameră este foarte micuț, cu ceva dulciuri și băuturi în el, pe care le vei plăti la plecare, în cazul în care ai consumat ceva, ca la majoritatea hotelurilor dealtfel. Este bine că e micuț, altfel mulți turiști (cum din păcate face românul) și-ar aduce mâncare în cameră, ar murdări camera și ar atrage gândacii. Poți să pui chestii mici la rece dacă ai copil mic și trebuie să îi dai o anumită mâncare dar dacă vii la hotel de 4 stele e păcat să vii în cameră cu sendviș luat de la micul dejun, mănânci la restaurat, așa e normal!

În cameră mai există un mic seif dacă ai nevoie să pui obiectele de valoare. Noi am lăsat bani în cameră pe noptiere sau pe masă și i-am găsit, pe toți.

Am prins vreo 2 zile ploioase, deși noi ne-am adus de acasă 3 umbrele, am fost plăcut surprinși să găsim în cameră 2 umbrele mari, zdravene, cu sigla frumoasă a hotelului pe ele.

Baia nu e foarte mare dar te descurci, are chiuvetă, vas de wc și cabină de duș. Prosoape mari și mici, albe și curate, uscător de păr. Ne-a plăcut că în baie nu am simțit miros de mucegai, umezeală, specific multor băi de hotel, era curat și uscat. E datoria femeilor de la curățenia în camere să vadă dacă iese apa pe undeva pe sub sau pe lângă cabina de duș, dacă mai există etanșeitate, căci e neplăcut după ce faci baie să rămână baltă pe lângă duș. E o problemă des întâlnită la băile multor hoteluri.

Nu am văzut aparat de aer condiționat în cameră, probabil nu e nevoie, noi la etajul 4 nu am simțit nevoia în această perioadă de la 18 la 25 iunie, am dormit și cu geamul de la balcon deschis 2 nopți, să vină răcoare. Nu știm cum e în iulie sau august, vorbim doar în ceea ce ne privește.

În cameră se intra zilnic, se făcea curat și se schimbau prosoapele dar s-a schimbat și lenjeria de pat, cred că după 2 zile.

Liftul este micuț dar modern, silețios.

La restaurant am avut masă tip bufet suedez dimineața și seara (în perioada celor 3 zile de Rusalii când au fost mulți turiști), apoi am comandat din meniu ce doream, după ce s-a terminat weekendul prelungit și au rămas puțini turiști, doar vreo 7 mașini în parcare. E de înțeles să nu mai facă bufet suedez pentru câțiva oameni doar, cred că era prea mare risipa. Nouă ne-a plăcut și într-un fel și în celălalt, chiar dacă atunci când comandai conform meniului trebuia să aștepți mai mult deoarece, firește, mâncarea abia atunci se prepara. În acest timp mai socializezi, privești în jur la detaliile din restaurant sau pe fereastră. Prețurile din meniu sunt măricele dacă nu alegi un sejur cu un anumit tip de masă, dar sunt mari și nejustificate prețurile la toate restaurantele din fiecare oraș din România, darămite la acest hotel în creierii munților, unde alimentele se aduc mai greu și cu costuri mai mari decât în oraș unde ai multe hipermarketuri. Și având în vedere calitatea mâncării, prețul la acest hotel a meritat.

Am fost bucuroși că am găsit printre chelneri pe un tânăr din Nepal (chiar dacă nu știa bine românește), iar managerul de restaurant (conform plăcuței din piept) era din Sri Lanka. Acesta din urmă era mai stilat, sigur pe el, vorbea și românește și engleză, amabil, zâmbitor, am simțit asta chiar dacă purta tâmpenia asta de mască anticovid. Apropo, tot personalul hotelului este vaccinat anticovid, pentru cei care se tem. Dacă liniștește psihic pe cineva, e bine de știut. Ne-am bucurat să vedem angajat la hotel personal din alte țări, dornic de treabă, în condițiile în care mulți români nu mai acceptă multe joburi din diferite motive, multe dintre ele fiind lenea, ajutoarele sociale sau ale părinților.

Ne-a plăcut atmosfera din restaurant, se auzea în fundal o muzică plăcută, liniștită, cu un sonor redus, atât cât trebuie. Mâncarea a fost mereu proaspătă, diversificată, îndestulătoare, caldă sau rece - după caz, gătită bine și aranjată frumos, atât în recipientele curate de la bufet suedez cât și în farfurie, când comandai. Ceaiul sau cafeaua ți le puteai face singur, foarte ușor și simplu, de la cafetiera profesională.

Înghețata comandată a fost gustoasă și multă, ne așteptam la mai puțin, la fel minunea de papanași, prietenii au salivat doar când au văzut pozele! Peștele dar și alte feluri de mâncare calde comandate au fost gătite atât cât trebuie. Bravo bucătarilor! Mulțumim.

Chelnerii au fost amabili, discreți dar atenți totuși dacă era nevoie să îi chemi să îți mai aducă ceva. Se putea servi masa în interiorul restaurantului dar și pe o terasă cu acoperiș retractabil, în caz de vreme nefavorabilă.

Și în hol dar și în restaurant erau niște ursuleți de pluș tare frumoși și caraghioși, așezați la masă de parcă ar fi servit cina ca niște adevărați clienți, aveau pe masă chiar și un bilet scris cu mesajul – nu hrăniți urșii. Zâmbeau și adulții dar mai ales copiii atunci când îi vedeau!

Gazdele au organizat un foc de tabără cu ocazia Rusaliilor, foarte apreciat de turiști. Chiar și după ce au plecat majoritatea lor, s-a mai organizat în altă seară alt foc de tabără, probabil pentru turiștii nou veniți, chiar dacă erau mai puțini.

Te poți relaxa pe șezlonguri la soare afară, pe iarbă sau înăuntru, în hotel, în zona piscinei interioare. Piscina are adâncimea de 1,3 metri, cred că vreo 10 metri lungime și 3-4 lățime, așa că intrau fără teamă și oameni care nu știau să înoate. Tot în zona piscinei există și o cadă tip jacuzzi, cu jeturi de apă caldă/rece dar și o saună minunată în care încap 5-6 oameni. Lângă saună există două dușuri ca să te cureți după saună.

Când vrei să mergi la saună nu trebuie să anunți pe nimeni (ca la unele dintre hoteluri), doar te echipezi cu costumul de înot și halatul, ieși din cameră, indiferent la ce etaj ești cazat, iei liftul din capătul holului, iar acesta te duce direct la piscină, care este situată practic la parter, poți admira priveliștea de afară. În zona piscinei găsești papuci și prosoape curate, șezlongurile sau prosoapele sunt uneori insuficiente când vin mai mulți turiști în același timp. Dar cu răbdare, înțelegere și bunăvoință te descurci, depinde de turiști, nu poți înghesui foarte multe șezlonguri acolo. La piscină ai tot timpul apă rece cu lămâie în ea și pahare de unică folosință ca să te răcorești.

Eu aș recomanda pictarea sau colantarea peretelui lateral al piscinei cu elemente atractive specifice: o meduză, un delfin, o broscuță țestoasă, un arici și căluț de mare, câțiva pești viu colorați, câțiva corali. Ar fi mai dinamic, mai vizibil, mai de efect, mai atractiv.

În spatele hotelului este un teren de tenis de câmp îngrădit cu plasă de sârmă înaltă, ca să nu sară mingea. Noi nu am știut și ne-am adus de acasă rachete și mingi dar puteam cere și de la recepție. Există și o trambulină în care copiii puteau sări și țopăi în voie, în siguranță.

Zona adiacentă hotelului este îngrijită și curățată în mod constant, bravo lor. Am întrebat de două ori ceva pe cei care curățau gazonul și ne-au răspuns foarte amabil, ca dealtfel toți angajații lor. Poate nu e mare lucru, dar spun asta pentru că se întâmplă să dai la alte hoteluri (chiar dacă sunt de cel puțin 4 stele), peste angajați plictisiți sau morocănoși care te privesc sau au o atitudine de parcă l-ai jigni sau deranja dacă întrebi ceva. Nu a fost cazul la acest hotel minunat, caracteristica generală a fost căldura, amabilitatea și dorința de a te face să te simți bine. Tu decizi dacă revii sau nu, dar acum noi vrem să te simți bine. Asta am simțit noi.

Nu am cunoscut înainte și nu cunoaștem absolut pe nimeni de la hotel și de aceea ne-am mirat că mai găsim astfel de atitudine și suflet de oameni în România. Am mai întâlnit așa la hotel Sofianu din Râmnicu Vâlcea.

Bravo lor, bravo patronului care le-a cultivat acest spirit de familie a hotelului, patron care am înțeles că este un om care iubește natura, are mașină electrică și a făcut la hotel două stații de încărcat mașinile elctrice. Așa că puteți veni cu mașina electrică aici, aveți unde să o încărcați, fără alte costuri, doar că ești clinetul hotelului.

Nu am menționat nimic de ce se poate face sau vizita în jur, fiecare decide pentru el. Foarte aproape este Peștera Ialomiței, costă doar 10 lei un bilet de adult și este amenajată recent, cu scări și balustrade de protecție.

După ce ieși de la peșteră, te poți plimba pe marginea râului limpede și curat, cu apă rece ca gheața, care te duce către platoul și cabana Padina din apropiere. Brazi, aer curat, pădure. La distanță mică de hotel (în jur de până la 1 km) este și Telecabina care urcă de la Peștera la Babele. A fost închisă timp de 7 nopți cât am stat noi, nu știu exact dacă era în revizie sau mergea doar în weekend când sunt turiști mai mulți, dădea impresia de părăsită, iar pe doi angajați de la telecabină pe care i-am văzut intrând și pe care i-am întrebat - erau prea plictisiți și prea grețoși să ne lămurească.

Apropo de atitudinea românului...

Poți urca pe dealurile sau munții din jur, o plimbare mai scurtă, mai lungă sau mai grea, în funcție de puteri, noi am urcat pe muntele din spatele cabanei Padina, iar în altă zi am urcat pe jos, cu băiețelul de 9 ani dar foarte hotărât, de la hotelul Peștera la Babele și Sfinx, apoi la Crucea de pe Caraiman și înapoi la hotel, totul pe jos și în aceeași zi. Ne-am întors la fix pentru cina de la hotel. Nu a fost extrem de obositor, am mers pe îndelete, cu pauze, cu lichide, sendvișuri și dulciuri pentru energie.

Revenind la ideile despre hotel, bineînțeles că nu are cum să fie totul perfect-perfect, sunt rare cazurile astea, sunt lucruri minore pe care noi, din îngăduință, poate le-am trecut cu vederea tocmai pentru că nu merită punctate sau alte aspecte pe care cei de la hotel sigur le știu, și le însușesc și încearcă să le îmbunătățească, noi ne-am simțit minunat, primirea și contactul zilnic cu angajații, atmosfera, locul, oamenii... toate astea ne fac să recomandăm cu drag acest hotel și altor turiști, oameni cu bun simț, educați, care nu caută nod în papură din orice și la orice.

Nu ne-a părut rău nicio clipă pentru timpul petrecut aici sau banii cheltuiți. Banii îi faci, amintirile le faci și pe ele, contează însă ce fel de amintiri, contează să te duci motivat într-un loc și să gândești că te vei simți bine și dacă mai citești și câteva reviewuri bune și bine documentate despre acel loc... nu ai cum să nu te simți bine.

Ne-am simțit la fel de bine în Austria, la o pensiune pe malul unui lac și în alte câteva locuri nu prea numeroase din România.

Mulțumesc hotel Peștera, mulțumesc familiei care constituie sufletul hotelului Peștera. Noi, Florina, Florin și Tudor vom reveni la dvs. cu drag!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Florin Z in 28.07.21 20:12:12
Validat / Publicat: 28.07.21 21:00:44
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MOROENI

VIZUALIZĂRI: 1589 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Florin Z); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 foc de tabara
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15300 PMA (din 18 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.07.21 20:18:33]
    »

    Excelent review de debut, merită remarcat

    @ux121338: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 104236&hid=2220.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux121338 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [28.07.21 21:02:10]
    »

    @ux121338: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    adrianaglogoPHONE
    [31.07.21 22:50:07]
    »

    @ux121338: Mai sa fie, cum ma mai pun unii pe ganduri!!

    Acum 3 ore eram decisa sa aleg, pt 2 nopti, hotelul Belmont, Padina.

    Acum citesc articolul tau si sunt in dilema. Din descrierea ta e minunat, bookingul imi face cu ochiul cu un pret mai bun. Eu ce sa fac? Cred ca aleg hotelul descris de tine, pretul fiind mai bun.

    Poti sa imi spui daca drumul e bun?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [31.07.21 23:28:51]
    »

    @adrianaglogo: Dacă mergi pe „Transbucegi” (DN71 - DJ713 - DJ713A - DJ714), drumul e ok. Nu știu cum e pe partea „cealaltă” , dinspre Sanatoriul TBC Moroieni (DN71 - DJ714); cu siguranță ceva mai lung și recomandabil mai ales iarna.

    adrianaglogoPHONE
    [31.07.21 23:49:12]
    »

    @Dragos: Multumesc, pe Transbucegi vom merge

    Dragoș_MDPHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.08.21 08:39:34]
    »

    @adrianaglogo: cu plăcere. Relaxare perfectă si vacanță plăcută vă doresc!

    webmasterX
    [17.08.21 16:04:40]
    »

    @Florin Z: Mulțumiri pentru schimbarea username.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianaglogo
    Alte impresii din această RUBRICĂPeștera Hotel [Padina, Parcul Natural Bucegi]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.078912019729614 sec
    ecranul dvs: 1 x 1