ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.02.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 02.02.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
FEB-2012
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu mergeti acolo!!!

TIPĂREȘTE

Imi pare rau ca debutez pe acest site cu o astfel de impresie, dar consider ca toti trebuie avertizati. Am ajuns acolo cu un voucher de reducere, ca multi alti turisti; probabil ca nici nu ar avea clienti fara vouchere. am ajuns in 1 februarie. Am reusit sa gasim pensiunea datorita unei harti, dar mentionez ca ne-am dat seama ca am ajuns bine pt ca o vazusem in poze, altfel nu au nici un panou, firma, etc, ca sa stii unde esti. De asemenea, am gasit toate usile de intrare incuiate (!?) si a trebuit sa dam un tel ca sa vina cineva sa ne descuie. Primul lucru - ne-am asezat la masa in restaurant; masa a fost ok, mai ales papanasii, insa pulpa de pui la gratar era de fapt in sange... aproape cruda la mijloc... dar nu ne-am suparat, noi nu prea facem mofturi. Mai rau a fost insa ca a durat aproape 2 ore pana a venit masa, in conditiile in care chiar comandasem "orice se prepara mai repede, ca sa-i dam copilului". mentionez ca am fost singurii clienti timp de 2 zile si o seara, in toata pensiunea, asa ca nu inteleg de ce a durat asa mult. mai mentionez ca ne-a intampinat un domn corpolent cu mustata, care nu s-a recomandat, nu stiu ce functie are acolo, si care din cate mi-am dat eu seama a gatit si tot el ne-a si adus mancarea; pe chestia asta am iertat si intarzierea, am zis ca e singur saracu' si nu se descurca.

Camera... nici prea-prea, nici foarte-foarte; mica rau, in baie cand am stat pe wc am dat cu capul de chiuveta, mobilierul rustic se traduce prin "vechi, neintretinut"; usa de la intrare nu am putut s-o incuiem cat am stat acolo. Acum, nu m-am dus la hotel de 5 stele, dar la 100 lei pe camera... sunt pensiuni mai ieftine si mult mai bune. In fine... Am zis si noi, ca altii, las' ca nu stam in camera... Dar seara a inceput cosmarul: eu si sotul am ramas, pe rand, blocati in baie (in timpul noptii) deoarece clanta era ff stricata si se bloca; patul a scartait toata noaptea, fara exagerare, scartaia si daca respirai mai profund. In plus, camerele nu au draperii!!! asa ca daca vreti sa dormiti dupa-amiaza sau pana pe la 7- 8 dimineata, nu aveti nici o sansa. Cel putin am avut caldura. A, am uitat - nu sunt veioze in camera, nu exista uscator in baie, nici patura de rezerva. Cearceaful de pe pat era mai mic decat salteaua asa ca in timpul noptii s-a strans sub noi.

De dimineata, micul dejun a durat peste o ora... pentru o omleta si 2 oua prajite!!! Prin urmare, ne-am hotarat sa plecam imediat, chiar daca pierdeam banii pe a doua noapte, platita deja...

Cand sa plecam, am descoperit ca drumul de acces era blocat de zapada, pe o portiune de aprox 50 m, chiar pe domeniul pensiunii (responsabilitatea lor), asa ca nu puteam pleca... Domnul de la pensiune a dat in fata noastra tel (la ora 10.30) cuiva ca sa vina cu un utilaj de dezapezire, ne-a asigurat ca o sa vina, asa ca ne-am dus in restaurant sa asteptam. Vantul batea foarte tare si erau cam -15 gr, asa ca nu prea era rost de stat afara, desi noi chiar am incercat. Ei bine, aceasta asteptare s-a prelungit cu cateva ore!! intre timp, de acum speriati ca nu mai plecam de acolo, am dat noi singuri tel la 112, politia Bran, Primarie, firme particulare pt dezapezire... Intre timp, pentru ca trecuse deja de ora 13.00, am cerut (doar) o ciorba pentru copil... si cand i-am sugerat domnului ca ar trebui sa fie din partea casei, a inceput circul. Pe scurt, nu era vina lui ca s-a inzapezit drumul, si cand am remarcat ca drumul era de fapt pe domeniul pensiunii, si deci responsabilitatea lor, a zis ca el si-a facut datoria si a sunat, e treaba noastra ce facem ai departe. a mai spus ca daca sunam la o firma particulara de dezapezire, noi platim, nu el, ca pentru turistii care trebuiau sa vina in weekend dezapezeste maine (da' noi ce eram???) si ca ar trebui sa fim recunoscatori ca am avut caldura in camera!? A, am uitat sa spun ca tot timpul noi am stat in restaurant, imbracati in geci, pt ca era frig, iar in camera era la fel de frig, deoarece domnul respectiv deschisese usa, probabil ca sa aeriseasca...

Si, legat de curatenie, am avut neplacuta surpriza ca, dimineata, cand am coborat la micul dejun, sa gasim masa ocupata de resturile de la pranzul nostru... Nu stransese nimeni absolut nimic!

As mai avea eu multe de zis fata de felul in care ne-a tratat, dar nu cred ca mai am loc...

Aveti mare grija, nu va lasati pacaliti de reclame, si mai ales fiti atenti iarna; drumul de acces este dificil si vara, dar iarna riscati sa nu va mai intoarceti.


[fb]
---
Trimis de andre cristoiu in 02.02.12 18:25:22
Validat / Publicat: 02.02.12 20:18:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5368 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andre cristoiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Asa arata parcarea pensiunii in ziua sosirii noastre... toate bune si frumoase.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

meg_bruneta29*
[29.02.12 14:23:09]
»

pe acest om nu-l intereseaza turisti el doar le ia bani si in rest sunt pe cont propiu, si de ce va mirati ca ati asteptat ata pt mic dejun si o ciorba ca mai mult ca sigur a fost chemat baiatul de la animale sa-l pregateasca!! bine ca nu ati comandat si altceva din mancarea (pastrama carnaciori etc riscati sa ajungeti si pe la spital

1953
[20.03.12 12:30:41]
»

Sunt persoana corpolenta de care faceti vorbire, ma numesc Eugen Voinescu, si sunt proprietarul pensiunii

Am inteles nemultumirea dvs pentru perioada nefasta in care ati ales sa ne vizitati, adica in conditii de cod portocaliu de viscol si ger, asa cum de altfel ati si afirmat "frig de -15 grade" (in realitate au fost -23), si intr-adevar asa cum mi-ati spus dimineata ati fost toata noaptea "deranjati de zgomotul infernal din pensiune" zgomot provocat de suieratul vantului, lucru care v-a determinat sa scurtati sejurul, in situatia in care televiziunea prezenta imagini de cosmar din tara.

Datorita viscolului, asa cum si dvs afirmati ca a fost, ati fost nevoit sa asteptati 2 ore si jumatate pana la venirea utilajului de dezapezire al firmei cu care avem contract, pe care l-am solicitat in urma incercarilor nereusite de a da zapada cu lopata, impreuna cu un alt angajat al pensiunii. Este adevarat am refuzat sa aduc o firma indicata de dvs pentru dezapezire atata timp cat eu aveam contract cu alta. Dvs ati fi procedat altfel? Care era firma care sa vina mai repede de 2,5 ore on conditii de cod portocaliu?

In toata aceasta perioada ati stat inauntru la caldura. Ati inceput pleiada de reprosuri cu precizarea "... macar a fost cald... ", dupa care in final v-ati razgandit spunand ca ati inghetat de frig ca probabil eu am lasat usa deschisa

Camera 301 de la mansarda, aleasa de dumneavoastra, are 16 mp, cat o sufragerie la un apartament la bloc, asa ca nu stiu daca e chiar asa de "mica rau"; Baia, este intr-adevar mai mica, dar chiar nu are chiuveta asezata deasupra wc-ului ca sa puteti da cu capul cand ati stat pe wc. Din pacate usa de la wc nu are incuietoare, deci nu avea ce se bloca pentru a sta fiecare cate o jumatate de noapte blocati in baie.

In ce priveste mancarea pulpa de pui la ceaun a fost asa cum ati comandat, in sange si a venit dupa 35 de minute si nu dupa 2 ore cum spuneti. Aici recunosc, comenzile la noi dureaza mai mult, noi nu avem nimic pregatit inainte, totul se pregateste proaspat la comanda, incepand cu desghetarea carnii, curatatul cartofilor etc.

Ca tot e vorba de mancare, vreau sa fac o precizare: Mie chiar mi-ar fi rusine sa plec dintr-o unitate hoteste in urma utilajului de dezapezire FARA SA PLATESC CONSUMATIA, acea consumatie pe care precizati ca ati fi avut pretentia sa o primiti gratuit pentru simplul fapt ca existati.


NB 1953 este (sau a fost) reprezentant al unității
andre cristoiuAUTOR REVIEW
[26.03.12 16:53:02]
»

@1953: sincer, ati citit cate reclamatii la adresa dumneavoastra sunt postate aici? chiar aveti scuze pentru tot ce vi se reposeaza? Dar ma deranjeaza teribil faptul ca spuneti ca am plecat hoteste, fara sa platim consumatia... pai, cum am fi putut pleca hoteste, cand sotul meu a trebuit sa ramana pana la ora 18 (aprox) ca sa poata pleca cu masina... ? Chiar asa??? Si, da, am avut pretentia (si am recunoscut acest lucru deschis in postul anterior) ca, pentru deranjul pe care ni l-ati cauzat prin neglijenta dvstra, sa oferiti din partea casei o ciorba pentru copil... atat si nimic mai mult. Si, avand in vedere ca noi am platit 2 nopti si am stat doar una (fara sa cerem banii inapoi), cred ca profitul dumneavoastra a fost de 100 de ori mai mare decat ciorba aia...

Ah, si chiar am poze cu noi in restaurant, in care se vede clar ca stam toti imbracati gros, cel mic in salopeta de ski, si eu la fel... oare din cauza ca mergeau caloriferele? Cand am spus ca a fost cald ma refeream la faptul ca, intr-adevar, in ziua in care ne-am cazat, camera era calda. eu cred ca am fost destul de clara in ce priveste punctele bune ale sejurului nostru acolo, desi putine. In ziua plecarii, insa, atat in restaurant cat si in restul pensiunii era frig bocna... la etaj erau toate ferestrele deschise si usile camerelor la fel... Daca eu si copilul am fi ramas acolo pana cand ati reusit dvstra sa dezapeziti, unde as fi putut sa-l culc, cand dumneavoastra ati gasit de cuviinta sa aerisiti toate camerele? Poate in masina, cu motorul pornit?

iar problema dezapezirii chiar va revine in totalitate; va repet o intrebare pe care v-am pus-o si fata in fata, in ziua plecarii: ce v-ati fi facut daca unuia dintre noi ii era rau? sau dumneavoastra? sau, si mai rau, copilului? cum ati fi adus ajutor? Oare chiar nu va dati seama ca in calitate de proprietar de pensiune sunteti raspunzator pentru asa ceva? Chiar va permiteti sa va jucati cu sanatatea turistilor? daca aveti contract cu o firma de dezapezire, chemati-i sa-si faca datoria macar de la prima ora, nu cand va treziti ca vor turistii sa plece. Si inca ceva (lucru pe care l-am intrebat si atunci): chiar daca nu am fi vrut sa plecam definitiv, ci doar sa mergem in Bran, sau in Brasov, ce ar fi trebuit sa facem? sa o luam la picior prin zapada, cu copilul in carca? De ce nu marturisiti clar ca v-am deranjat teribil, noi fiind singurii turisti din pensiune in acea noapte? mai tineti minte ca mi-ati spus in fata: "turistii vin in weekend? " Adica dumneavoastra numai atunci sunteti pregatiti de primire, in rest... Dumnezeu cu mila. Ghinionul nostru ca ne-am trezit sa venim in mijlocul saptamanii.

Domnule Voinescu, invatati sa faceti turism, si sa dati servicii de calitate in egala masura in care primiti bani. aveti rabdare, citit tot ce s-a postat pe aici, sa vad cum reusiti sa gasiti scuze pentru tot ce ati facut.

Si inca ceva, referitor la usa baii: eu m-am exprimat clar, citit inca o data: clanta era stricata. Clanta este acel dispozitiv metalic pe care apesi ca sa deschizi usa; si cand am spus ca am ramas blocati, chiar asa este... sau o sa spuneti acum ca usa de la baie nu avea nici clanta??? Incuietoarea (diferita de clanta) nefunctionala era la usa de la intrare, pe care nu am putut sa o incuiem (diferit de a inchide) cand am plecat din camera. credeti-ma, daca as fi vrut sa mint, as fi inventat ceva mai bun; tot ce am spus in postul initial este adevarat, la fel si ce am scris acum. Si pentru ca acest site are cu totul alt scop decat cearta si discutiile in zadar, acesta este ultimul raspuns pe care vi-l dau pe marginea subiectului. Imi dau seama ca nici macar nu va pasa sau nu realizati cat de mult gresiti... in loc sa invatati ceva din ceea ce au scris aici toti cei care au trecut pe la pensiunea dvstra, tot pe noi, turistii, dati vina, pentru ca am indraznit sa va calcam pragul "cand in toata tara erau imagini de cosmar" (apropos, codul portocaliu a fost anuntat fix cand am terminat noi concediul, nu cand am venit).

1953
[26.03.12 22:26:19]
»

Ba da doamna, imi pasa foarte mult de ceea ce scriu turistii pe acest site, dar ma deranjaza minciuna.

Nu ati plecat la ora 18 ci la ora 12.45, asa ca aveati posibilitatea sa va comportati civilizat si sa va platiti consumatia.

Faptul ca ati stat imbracati in restaurantul pensiunii nu inseamna ca a fost frig ci poate va grabeati sa ajungeti pe partia de schi unde doreati sa ajungeti.

In conditii de cod portocaliu de viscol si ger chiar nu am putut dezapezi drumul cu lopata asa cum am incercat si am asteptat asa cum era si normal venirea utilajului de dezapezire in 2ore si jumatate.

Ce ferestre ati vazut dvs deschise la o temperatura de -26 de grade cat erau afara? Aveti dreptate, incercati sa inventati ceva cat de cat mai plauzibil ca produceti hilaritate

In afara de asta chiar nu doresc sa mai intru in polemica cu dvs, m-as descalifica inainte de a afla cum se poate bloca o usa cu clanta daca nu are incuietoare


NB 1953 este (sau a fost) reprezentant al unității
commandorsteel*
[26.03.12 23:09:37]
»

dl. proprietar, mai bine va asumati greselile si nu mai raspundeti acuzelor cu scuze sau alte comentarii. incercati sa remediati problemele si nu cred ca daca va schimbati atitudinea or sa mai apara nemultumiri.

e pacat, in felul asta nu va atrageti turistii la pensiune.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[26.03.12 23:16:51]
»

@1953: Dv. chiar credeţi că toată lumea vă ascultă siderată şi vă înghite orice gogoaşă?

In conditii de cod portocaliu de viscol si ger chiar nu am putut dezapezi drumul cu lopata asa cum am incercat si am asteptat asa cum era si normal venirea utilajului de dezapezire in 2ore si jumatate.

Articolul de faţă a fost publicat pe sait pe data de 2 februarie a. c. - exact o zi mai devreme decât data când, începând cu ora 10 şi pornind din sud-vestul ţării, era declarat cod GALBEN de ninsoare şi viscol. Sau o să pretindeţi ca însăşi Administraţia Naţională de Meteorologie minte (mă rog, cu excepţia prognozelor pe durată mai mare de 24 de ore)??? E mai mult decât evident că la "instalarea" codului, clienţii care au scris articolul de mai sus NU mai erau la pensiunea Dv.

Ruşinicăăă...

In afara de asta chiar nu doresc sa mai intru in polemica cu dvs, m-as descalifica inainte de a afla cum se poate bloca o usa cu clanta daca nu are incuietoare

Vreţi să vă fac un desen?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
1953, andre cristoiu, commandorsteel*, meg_bruneta29*, zapacitu
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Coroana Reginei [Predeluț]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046830892562866 sec
    ecranul dvs: 1 x 1