GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel foarte bun cu servicii de nota 10
Consider ca este important ca de la inceput sa fac o mentiune legata de vremea din septembrie care din punctul meu de vedere este excelenta deoarece temperaturile sunt usor suportabile chiar si la pranz iar apa marii este exceptionala avand o temperatura constanta intre 28-29 de grade fiind mai calda chiar ca apa din piscine a carei temperatura oscila intre 24-25 de grade.
Despre hotel:
in primul rand ca si ceilanti turisti ce au scris impresii inaintea mea doresc sa mentionez ca la biroul relatii cu publicul este o domnisoara din Romania: Gabriela, aceasta este angajata permanenta a hotelului, ne-a intampinat la intrarea in hotel, a intocmit toate formalitatile de cazare si ne-a dat toate informatiile despre hotel, de asemeni a asigurat pe parcursul sejurului toata asistenta de care aveam nevoie. Doresc sa-i multumesc pe acesta cale, am inteles ca hotelul va intra sase luni in renovare generala si nu se stie daca in sezonul viitor va mai fi acolo, sper totusi sa o mai gasim deoarece intentionez sa mai merg acolo inca un sejur, posibil chiar anul viitor.
Despre turisti :
din pacate in acesta perioada am indentificat foarte putini turisti din Romania, cred cei mai multi erau englezi, francezi si bineintels rusi (dar nu pareau majoritari) si avand in vedere perioada din septembrie marea majoritate erau trecuti de varsta a doua si a treia fiind foarte linistiti si civilizati.
La acest hotel (ca si la majoritate din Belek) nu se folosesc bratarile de indentificare de la mana.
Despre masa:
se pot servi cele trei mese la restaurantul pricipal, logic tinuta trebuie sa fie adecvata (nu in slip sau sort) iar pe site se scrie ca la masa de seara domnii trebuie sa fie imbracati cu pantaloni lungi si pantofi insa am observat ca nu se respecta aceasta regula, la pranz se poate servi masa la terasa de langa piscina principala (chiar si in slip) unde gasesti mai putine feluri de mancare dar destule ca sa te ridici satul. Masa de seara este o nebunie, dulciuri de toate felurile, gratare de toate tipurile si muzica live pe terasa, iar de doua ori pe saptamana se organizeaza seri tematice. Hotelul era plin dar nu se punea problema gasirii unei mese libere in interior sau pe terasa, erau catva sefi de sala care supravegheau buna servire a clientilor, nu am fost la restaurantele ,,a la carte'' nu am simtit nevoia.
Barurile :
sunt trei dar ca si calitatea bauturii fac urmatorul clasament: excelent cel de la lobby, bun cel de la piscina, ceva mai slabut cel de la plaja, servirea excelenta la toate trei. Inghetata buna la psicina si golzeme langa barul de la plaja.
Plaja si piscina;
plaja cu nisip sau pe iarba, sezlonguri suficiente, nu se practica retinerea lor (exista si un afis in acest sens) intrarea in mare ceva mai dificila deoarece exista un strat de aprox 3 m cu pietricele dar daca marea este calma se formeaza culuoare (carari) prin care poti sa intri si sa iesi din mare fara probleme, daca marea este agitata stratul devine uniform si mai ales iesirea din apa devine problematica, de asemenea adancimea creste relativ brusc la 7-8 m de mal la peste 2 m, exista un ponton plutitor ancorat la aprox 50 de m de mal dar unde pot ajunge doar cei care stiu sa inoate.
Piscina are de asemenea sezlonguri suficiente dar in acesta perioada eu am avut impresia ca apa este rece, sunt doua topogane ce functioneaza intre anumite intervale ale zilei, mai exista si o piscina acoperita cu topogane mici pentru copii si piscina de relaxare dar care fiind amplasata intre cele doua corpuri ale hotelului nu prea beneficiaza de caldura soarelui decat dimineata deci banuiesc ca apa era si mai rece ca in piscina mare.
Curatenia si camera :
curatenie cu schimbarea prosoapelor si consumabilelor inclusiv din bar zilnic, cada mare de baie, nu este adevarat ca se fura (cum am citit pe un alt site) am lasat maruntis la vedere dar nu a fost luat decat atunci cand l-am lasat pe pat de altfel exista in dulap si seif la liber, pereti intre camere subtiri astfel ca linistea depinde si de calitatea vecinilor, eu nu am avut probleme, aerul conditionat centralizat si reglabil functioneaza perfect, muzica se aude seara (daca lasi usa de la balcon deschisa) pana in jurul orei 24.
Animatori;
erau mereu prezenti printre turisti si se organizau mereu diferite activitati insa spectacolele de seara (destul de ok) erau sustinute numai ce catre trupe profesioniste.
Activitati in afara hotelului :
pentru centrul comercial din Belek chemati un taxi de la receptie costa 6 euro iar centru comercial este un bazar enorm, eu mi-am dorit sa vizitez foarte mult Alanya si am inchiriat de la centrul de inchirieri din hotel (patron dl Ferhat) o masina cu un sofer exceptional (dl Dogan) drumul cu vizitarea tuturor obiectivelor importante din Alanya deci aprox 250 Km soferul si benzina a costat 160 de E pentru o zi, spre deosebire de agentia cu care am venit care mi-a cerut 400 Epentru aceleasi servicii.
Concluzia: recomand acest hotel fara nici cea mai mica emotie, serviciile sunt de o inalta calitate profesionala iar prezenta unei conationale in staff este un mare avantaj...
Trimis de pelerin in 25.09.14 11:25:35
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: antalya
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pelerin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84305600 N, 31.09055600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Va multumesc pentru review-ul facut despre hotelul nostru si despre mentiunile la adresa mea.
Daca veniti, o sa ma gasiti cu siguranta si anul acesta acolo.
Pe aceasta cale, doresc sa informez cititorii ca hotelul, dupa renovare se numeste Papillon Zeugma Relaxury.
Numai bine si sper sa ne revedem.
Gabriela
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
@GabrielaG -
”... dupa renovare se numeste Papillon Zeugma Relaxury.
Am actualizat denumirea.
Mulțumesc!
@webmaster70 - Si eu va multumesc!
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
Buna ziua,
Un update pentru hotel: as dori sa scriu ca Papillon Zeugma Reluxury are 256 Superior Rooms, 44 Luxury pool suite, 18 Duplex family, 26 Junior suite, 6 Family rooms, 4 duples suites, 6 excellent suites si 2 presidential duplex suites. Nu 298 de camere cum este prezentat aici.
De asemenea, conceptul nu este de High Class Al ci de Ultra All Inclusive un concept superior fata de cel anterior).
De asemenea, camera standard are 38 m2 nu 35
Va multumesc.
NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 Vacanta superba la Papillon Zeugma — scris în 24.09.23 de tsh din BACăU DE MIJLOC [AR] - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Mâncare și cazare ok, în rest - nu recomand — scris în 31.07.22 de Raluk0207 din BACAU - nu recomandă
- Aug.2021 O vacanta extraordinara — scris în 30.08.21 de benea din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Vacanță reușită, resort minunat aș reveni cu multă plăcere! — scris în 24.08.21 de moraru marian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Un loc minunat ! — scris în 16.09.20 de ux117621 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2019 MI-NU-NAT! Una dintre cele mai frumoase vacante petrecute in Antalya — scris în 20.07.19 de RM1 din PRAHOVA - RECOMANDĂ
- Jun.2019 High Class — scris în 23.07.19 de viki68r din BOTOSANI - RECOMANDĂ