ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.07.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: botosani
ÎNSCRIS: 11.05.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2019
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

High Class

TIPĂREȘTE

Scurta descriere:

Hotelul are 2 corpuri principale orientate oarecum oblic fata de mare, mai apropiate in partea dinspre plaja, in forma de V si unite printr-o cladire cu 3 nivele astfel: parterul notat cu G are in interior cabinet medical, mini club pentru cei mici, night club pentru parintii lor, salon de coafura, o zona in care se aduna reprezentantii agentiilor de turism.

La iesirea inspre zona dintre cele 2 corpuri gasim piscina de familie, traversata de un pod pe care se afla lounge bar, iar la parterul celor 2corpuri principale gasim patiseria Macrina cu cele mai delicioase prajituri si o cafea pe masura, apoi cele 4 restaurante a la carte, in fine in capatul opus este o terasa numita casa berii, unde erau multe feluri de bere, singurul loc in care gaseai si altceva decat Efes, o amosfera deosebita, raiul bautorilor de bere.

La iesirea din G inspre plaja, era alta piscina, cea mai populata dealtfel, iar in stanga la parterul cladirii zona food court unde erau dispuse asemanator celor din mall-uri ice corner, pizza corner, paste corner, shaorma corner etc.

La etajul 1, notat R, se afla restaurantul principal, Mosaic restaurant, fitness, spa si un magazin de bijuterii. La etajul 2 notat cu L probabil de la lobby se afla receptia, camera de bagaje, sala de conferinte, Terrace bar deschis non stop, este lobby barul hotelului de pe a carei terasa poti savura cafeaua admirand o priveliste magnifica, iar seara de la 18.30 la celalalt bar numit Zeugma bar poti savura un cocteil ascultand muzica live la pian

Aici trebuie spus ca inainte de plecare nu pricepeam cum poate fi receptia unui hotel la etajul 2, si m-am lamurit ca pur si simplu soseaua ajunge la etajul 2, de aceea e receptia acolo. Practic gazdele considera nivelul L unde e receptia parterul, si de aici si inca 5 etaje se afla camerele pentru turisti. Asa ca etajul 1 e in realitate etajul 3 etc.

Dincolo de piscine spre plaja se afla amfiteatrul si intr-o cladire P+1 beach barul, iar la etaj o terasa cu canapele din piele unde, tolanit, puteai viziona spectacolele in fiecare seara dar totul era contra cost, iar cea mai ieftina era inghetata 30 euro, la restul n-am ma avut curaj sa ma uit. Ma miram eu ca nu era nimeni si 2 chelneri s-au si repezit la noi cu un zambet larg chiar cand am ajuns.

Cazarea s-a facut foarte rapid, fiind in tara bacsisului m-am gandit ca un mic stimulent n-ar strica. A aparut managerul si ne-a oferit un apartament superb cu vedere centrala la mare, o camera cu jacuzzi si una cu balcon, care de fapt era ditamai terasa.

Sa mai zica cineva ca nu e bine sa dai, mi-am spus bucuros in gand, dar am constatat ca oferta era un apartament pentru ambele familii (am fost impreuna cu niste prieteni de familie) si cum nu ne-am putut hotara cine ia jacuzzi si cine balconul, cu lacrimi in ochi am refuzat, asa ca eu cu stimulentul am primit exact ce platisem adica dubla sea view.

Trebuie sa precizez ca datorita pozitiei cladirii camerele au vedere laterala spre mare, doar cateva apartamente care costa cat un sejur in caraibe, au vedere centrala. Prietenul meu fara stimulent, a primit in loc de dubla garden view, o superba suita cu 2 camere, ehe...

Camera mea era exact ca-n pozele de pe site, spatioasa, curata cu toate dotarile mentionate, aerul conditionat a functionat iimpecabil, la fel si wi-fi-ul atat in hotel cat si pe plaja. Minibarul continea bere, apa si racoritoare, reimprospatat zilnic, la fel si curatenia in camera, aici insa, pentru ca nu i-am stimulat, doamnele de la curatenie se lasau asteptate, si a fost nevoie sa ridic tonul pentru a lua zilnic gunoiul. De mentionat ca de minibar si curatenie se ocupa persoane diferite, de aceea ttrebuie 2 stimulente ca sa fie totul perfect.

Restaurantul principal mi s-a parut excelent. Chiar si cand era aglomerat, tot timpul gaseai masa - iar in secunda urmatoare cineva venea la tine sa-ti puna apa si sa te intrebe ce doresti de baut, etc. Toti ospatarii au fost extraordinari; rar am vazut atatea persoane zambind, fiind prompti, vorbind cu tine. Nu doar ca te intrebau de fiecare data ce doresti, dar reveneau si voiau sa stie daca mai doresti inca ceva si daca e totul in regula.

Legat de tipuri de mancare, am avut, in afara de porc, vita, oaie, curcan, peste (aproape toate tipurile de peste), fructe de mare, iepure, rata. Pur si simplu e imposibil sa nu gasesti ceva care sa nu-ti placa. Si foarte important, foarte variat totul – inclusiv la micul dejun. Mancarea NU e repetitiva, ca drept dovada ca intr-o zi am mancat niste costite de miel la gratar senzationale, pe care nu le-am mai gasit decat o singura data.

A m luat 2 cine la restaurantele a la carte, unde era destul de liber, probabil din cauza ca se plateste rezervarea 10 euro/persoana/restaurant. Primul a fost Meyhane, restaurant cu specific pescaresc unde seful de sala, chef si chelnerul au venit ceremonios cu o vitrina frigorifica in care se aflau la gheata 3 feluri de peste si caracatita, si fiecare dintre noi a ales ce doreste sa manance, intre timp am servit o serie intreaga de specialitati turcesti. (vezi pozele care fac cat o mie de cuvinte)

Al doilea a fost Arabesque restaurant cu specific turcesc. Aici n-au mai venit sa ne prezinte oaia vie asa cum ne-am inchipuit dupa experienta cu pestele, dar, dupa aperitive ne-au adus un platou imens cu tot felul de specialitati inclusiv costitele care mi-au placut atat si la final un super desert cu baclava si inghetata. Acea inghetata turceasca wow, pe care mi-am dorit-o si am gasit-o doar aici, in rest, intre 12-16 inghetata la cornet de foarte buna calitate, dar nu era acelasi lucru.

Cafeaua, celebra turkish cofee era, chiar daca preparata la automat, o incantare, pana si espresso era cu mult peste ce am baut vreodata. Bauturile incluse JB, Ballantines, J Walker, Dimple scoch si Chivas royal (ultimele 2 doar la beach bar, in celelalte baruri era contracost), rom Captain Morgan., Havana Club, martini, campari si multe altele, vin imbuteliat turcesc, alb rosu si roze foarte bun dupa parerea mea, nefiind mare cunoscator, bere Efes, alte marci fiind incluse doar la casa berii., precum si o gama larga de cocteiluri alcoolice si nealcolice.

Plaja si marea: nisip fin, care la pranz devenea foarte fierbinte, intrarea in mare era oarecum lina in sensul ca la cca 10 m de mal ajungea la 1,70 m, fara pietre in apa, doar inainte de intrarea in apa era 1 strat de pietris oarecum deranjant.

Entertaiment de calitate seara de seara la amfiteatru, urmat de petrecere la piscina.

Dar cel mai mult m-a impresionat profesionalismul si amablitatea personalului, peste tot gata sa-ti rezolve orice problema, sa te faca sa te simti bine, grija pentru curatenie, exista mereu un om ce stergea gresia la beach bar sa nu alunece cineva, altul matura cararile din lemn de pe plaja, altul golea cosurile de gunoi de pe plaja etc.

In final doresc sa multumesc membrilor acestei comunitati, in special doamnei Nicole care m-a ajutat in alegerea acestui hotel cu adevarat high class.


[fb]
---
Trimis de viki68r in 23.07.19 21:25:14
Validat / Publicat: 23.07.19 23:11:41
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2636 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viki68r); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 camera 2316
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 26750 PMA (din 29 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

M'Liviu [24.07.19 01:17:59] »

Felicitări ptr frumoasa vacanta. Nu degeaba Papilon Zeugma este mai scump decât celelalte.

viki68r [24.07.19 03:06:35] »

@m liviu: multumesc mult, comunitatea din care facem parte m-a invatat ca pretul face diferenta

nrs † [24.07.19 12:02:23] »

sa stii ca eu nu cred in cei " x euro" pusi in pasaport. sa iti dau un exemplu: anul trecut am achizitionat un sejur care l-am gasit la un pret mult mai mic decat restul ofertelor (cu 20%), mi-am asumat sa primesc o camera proasta (ceva de genul economy), la cazare surpriza mare (desi nu am pus nimic in pasaport, nu imi place ideea) am primit nu o camera proasta ci un apartament si asta fara ca macar sa " ii fac cu ochiul" receptionerului

viki68r [24.07.19 16:51:53] »

@nrs: asta am zis și eu, ca prietenul meu nu a dat și a primit mai mult, pe când eu...

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [24.07.19 17:44:35] »

@viki68r:

Felicitări pentru vacanţă şi pentru articol!

asta am zis și eu, ca prietenul meu nu a dat și a primit mai mult, pe când eu...

Sunt de aceeaşi părere cu colegul NRS, nefiind adepta "atenţiilor" plasate discret în paşaport şi având experienţa multor upgrade-uri obţinute absolut gratuit, doar cu un zâmbet, o vorbă, o glumă.

Dar îmi pare rău pentru tine pentru că nu ai beneficiat de acel super apartament cu jacuzzi şi super vedere la mare.

Am fost şi eu la Zeugma şi am beneficiat de o cazare excepţională într-o luxury pool suite, precum cele din ultima poză de la articolul tău, deşi plătisem o cameră dublă fără vedere la un preţ promoţional. Vilele cu piscine proprii sunt în spatele hotelului, nu am avut deloc vedere la mare, dar, pentru mine, luxul cazării a compensat din plin acest neajuns.

Cafeaua, celebra turkish cofee era, chiar daca preparata la automat, o incantare, pana si espresso era cu mult peste ce am baut vreodata.

Şi eu am fost încântată de cafeaua turcească băută la Lobby Bar, dar şi de cafelele espresso, cappuccino etc. băute la Macrina.

Bauturile incluse JB, Ballantines, J Walker, Dimple scoch si Chivas royal (ultimele 2 doar la beach bar, in celelalte baruri era contracost), rom Captain Morgan., Havana Club, martini, campari si multe altele,

În urmă cu doi ani Dimple şi Chivas sigur erau contra cost peste tot, dar pe mine nu m-a afectat acest lucru, nefiind băutoare de wiskey.

Mi-a plăcut că la Lobby Bar erau două vitrine separate, una cu băuturile incluse în concept, alta cu cele care se plăteau extra, lucrurile fiind clare de la bun început pentru toată lumea, fără sticle ascunse sub tejghea cum am văzut la hoteluri de la care aveam pretenţii mai mari decât de la Papillon.

=

Oricând, cu drag

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
M'Liviu, viki68r
Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Zeugma Relaxury Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064260959625244 sec
    ecranul dvs: 1 x 1