GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
La receptie am fost luata la rost: de ce mi-am permis sa platesc o camera dubla si sa stau singura, de ce mi-am luat bilet printr-o agentie, cu tipete si jigniri. Dupa ce i-am dat 10 lei doamnei de la receptie s-a mai potolit.
In camera mirosea pestilential (si intr-o toaleta publica miroase mai frumos decat in camera de hotel), lenjerie gri si cu gauri, prosoape gri, desi hotelul este de 3 stele lenjeria nu s-a schimbat decat in a patra zi cand am facut mare scandal. Curatenia a constat doar in a se arunca cosul de gunoi odata la 2 sau 3 zile. Cand am solicitat sa se faca curatenie si sa se respecte legislatia aplicabila am fost amenintata si jignita de femeia de servici.
La restaurant am mancat aceleasi mancaruri la micul dejun timp de 5 zile, nu am avut posibilitatea sa aleg iar produsele au fost cele mai proaste calitativ existente pe piata. hotelul si restaurantu este un dezastru. Nu stiu pe ce criterii au fost clasificate cu trei stele, nu merita nici macar o stea. Feriti-va de ele.
Trimis de Carmen Smaranda in 19.08.11 10:03:33
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Carmen Smaranda); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.87144500 N, 28.59734200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Criza economică a coborât nivelul ”așteptărilor” atât de mult, încât astăzi cu 10 lei rezolvi parte din probleme, în condițiile în care în anii de glorie 2007-2009, fără 50 de lei minim nu se concepea actul de mituire.
Intimidarea turiștilor din partea personalului deservent, înalt calificat s-a ridicat la nivelul politicii de marketing agresiv, cu efecte ”benefice” pe termen scurt (pentru ei, nu pentru noi), iar pe termen lung cu speranța de a mai prinde mușterii care să fie țepuiți cu regularitate.
Stelele de pe firmament sunt pur decorative, fără semnificații reale în planul serviciilor oferite.
Cu stimă,
Z.
Sejurul din iulie a fost inainte de a se inchide hotelul de catre Ministerul Turismului sau dupa?
Oricum el a fost redeschis pentru ca acolo activeaza Comandamentul Litoral al OPC-ului, culmea!
a fost in iulie, nu stiu cand a fost inchis hotelul, pe protectia consumatorilor oricum nu o intereseaza.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Mai de grabă as dormi pe plajă decât la acest hotel — scris în 26.07.23 de ux129987 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2022 Cazare de 2 stele — scris în 30.07.22 de Alina 2022 din PIATRA NEAMT - nu recomandă
- Jun.2022 Ciobanul ungurean și Miorița din Neptun — scris în 19.07.22 de Flaviu din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Un compromis asumat. Și confirmat. — scris în 01.09.21 de Rofri din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Hotel” Miorița” Neptun 3 ***. Da! — scris în 18.08.21 de Yersinia Pestis din MăRăşEşTI [VN] - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Hotel de groaza — scris în 14.08.21 de ux121888 din BACăU
- Jul.2021 O săptămână de relaxare la Neptun, hotel Miorița — scris în 12.08.21 de DanielaVeres din ORADEA - RECOMANDĂ