ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 18.08.14
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 8 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 11 MIN

Un compromis asumat. Și confirmat.

TIPĂREȘTE

Cum am ales Hotel Miorița? Am tras la sorți! Dar să o iau cu începutul. S-a ivit pe neașteptate ocazia să ne sincronizăm concediul cu prietenii noștri buni, lucru care nu s-a mai întâmplat de câțiva ani. Cum eram cu toții dornici de mare, consensul a fost total și destinația a fost stabilită rapid. Perioada însă (a treia săptămână din august), ridica problema prețurilor mari ale vârfului de sezon. Ne-am pus și aici de acord să facem un compromis la confort și să căutăm ceva mai ieftin, astfel încât să putem sta mai multe zile. Având experiența proaspătă a zilelor relaxate petrecute la Neptun, am propus aceeași stațiune.

Căutarea, pe care am întreprins-o la începutul lui august, a avut drept criterii prețul accesibil, zona liniștită, balcon și mic dejun inclus. Hotelul Apollo, unde am stat în iulie nu m-a convins suficient să revin, voiam să încerc și altceva. Zona însă mi-a plăcut, și mi-am îndreptat atenția spre salba de hoteluri înșirate acolo: Doina, Bâlea, Miorița, Agora. Ultimul a căzut din cauza prețului prea mare, așa că au rămas Doina, Bâlea și Miorița. După ce am citit toate recenziile pe care le-am putut găsi pe internet și am văzut zeci de poze, tot nu mă puteam hotărî: prețul era aproape identic, diferențele la condițiile de cazare erau mici, și toate aveau lipsuri care mă nemulțumeau. Dar... stabilisem că acceptăm compromisuri. Deci, am lăsat alegerea la mâna destinului, care a luat forma unor bilețele – a picat Miorița. Cum locurile la agenție se împuținau pe zi ce trecea, am făcut rezervarea: două camere (4 adulți), 8 nopți+mic dejun, perioada 16-24 august, preț - 2190 lei/cameră.


despre SERVICII

La fel ca de obicei, am ales drumul cu trenul, am ajuns în halta Neptun în jur de ora 15, apoi, pe jos, cam 100m până la hotel, pe strada Plopilor. Deși mai erau turiști la recepție, formalitățile de cazare au decurs repede, am primit cheia camerei, ni s-au pus brățări pentru micul dejun, am plătit taxa de stațiune. Interacțiunea cu personalul a fost bună, am fost tratați cu amabilitate. Prietenii noștri au avut o problemă cu bateria de la baie, care a fost rezolvată prompt.

Capitolul curățenie lasă mult de dorit. La preluarea camerei, curățenia se făcuse de mântuială, era mizerie pe gresia din baie, praf sub pat, wc-ul nu părea bine igienizat. În cele 8 zile, în afară de ridicarea gunoiului și dat superficial cu mopul în baie – nimic. Nu s-a schimbat măcar o dată lenjeria de pat. Nu s-a dat deloc cu aspiratorul, ștergeam eu în fiecare zi cu șervețele parchetul (după ce trecuse femeia de serviciu), ceea ce nu mi se pare normal. Pe balcon se aduna nisip de la prosoapele de plajă, ce era să facem, să le scuturăm peste cei de jos? Îl strângeam cu șervețele. Nu am solicitat să se facă mai multă curățenie, destul că am cerut de câteva ori hârtie igienică și schimbarea prosoapelor. Nu mi se pare normal să umbli mereu după femeia de serviciu și să ceri, ca o favoare, servicii pe care le-ai plătit. La plecare am lăsat camera mai curată decât am primit-o!

Dar... hotelul a fost plin, nici nu se elibera bine o cameră, că într-un sfert de oră se făcea” curățenie” și camera era” gata” pentru următorii locatari. Bizar, pentru că altfel în hotel era curat, mereu se dădea cu aspiratorul pe holuri.


despre CAMERE & COND. CAZARE

HOTELUL - ÎMPREJURIMI

La fel ca toate cele din vecinătate, hotel Miorița are trei corpuri dispuse pe orizontală și cinci etaje. Din câte am observat, corpul A este cel mai ferit de zgomot. Camerele care dau spre piscină (corpul C) cred că sunt cele mai expuse gălăgiei. De asemenea camerele orientate spre sud sunt de preferat, atât pentru soarele din balcon, cât și pentru faptul că e mai liniște seara. Pe partea nordică se aude muzica de la restaurantul Bâlea până la miezul nopții. Amplasarea în stațiune este bună, e ferit de zona aglomerată dar aproape de centru (5 minute, la pas). Aspectul este plăcut, are spații verzi îngrijite, mulți copaci, flori.

Interiorul păstrează aerul de pe vremuri, desuet, care pe mine nu mă deranjează atâta vreme cât e îngrijit și curat. Erau 4 lifturi, două la recepție, două la intrarea de la piscină. Vechi, cam scârțâiau, dar au funcționat bine.

Piscina nu am încercat-o, pentru că preferăm nisipul și marea. Am dat totuși o tură pe acolo, să o vedem, mi s-a părut cam mică iar apa se vedea cam tulbure. În primele două zile ale șederii noastre au avut muzică, se auzea cam tare și în cameră, apoi, spre mulțumirea mea, a fost liniște.

Parcarea este neamenajată, nesupravegheată. Practic se parchează printre copacii de lângă hotel, se intră din strada Plopilor. Din câte am observat, era suficient loc pentru toți cei care veneau cu mașina. O problemă apare atunci când se parchează neglijent: un turist a claxonat insistent la ora 3 dimineața, deranjând toți turiștii de pe partea de nord, pentru că nu putea să iasă cu mașina. Hotelul ar putea să prevină astfel de incidente dacă, la cazare, ar cere, celor veniți cu mașina, și numărul de înmatriculare pe lângă numărul de telefon.

CONDIȚII DE CAZARE

Când am rezervat, hotelul oferea camere de 2* (la parter), 3* și 3* superior. Între ultimele două categorii diferența era de 600 de lei/cameră, pentru perioada noastră.

Camerele 3* superioare au geamuri termopan (fără plase de insecte), mobilier nou și băile mai mari (pentru că au desființat dulapul de pe hol). Din recenzii + poze am aflat însă că sunt cu vedere la piscină (nu doream nici” priveliștea” , nici zgomotul respectiv), că saltelele sunt cam tari (alt minus în ce mă privește) și că băile degeaba sunt mai mari că apa tot se împrăștie pe jos. Mobilierul nou din pal mă lasă absolut rece, ba chiar cel vechi recondiționat părea din poze mai drăguț, mai cu personalitate. Deci am zis că nu merită 600 în plus și am luat 3* simple.

Atât noi, cât și prietenii noștri am primit camere în corpul B, etajul 4. Noi spre sud, ei spre nord. Camera noastră a fost 445.

Era clar de când am ales hotelul, că partea cea mai slabă sunt condițiile de cazare, un compromis acceptat și confirmat la fața locului. Citisem că balconul are tâmplărie de lemn, că nu există plasă de insecte, perdea de duș, ventilator, suport de prosoape și cosmetice. Nu eram sigură nici măcar despre existența unui dulap pentru haine, nu găsisem nicăieri informația respectivă. Deci ne-am dus preveniți și... pregătiți: am adus de acasă o plasă împotriva insectelor, umerașe, săpuniere, cuiere-ventuze...

După ce am văzut camera, am mai achiziționat de la un supermarket din stațiune: lavete, deodorant wc, hârtie igienică, dezinfectant, șervețele de hârtie, o față de masă de unică folosință + scotch (din care ne venise ideea să confecționăm o perdea de duș). Nevoia te învață. Dacă știam cum se face curățenie, cumpăram și o mătură! :))

Camera - mică, dar funcțională, prima impresie a fost bună: luminoasă, mobilierul într-adevăr drăguț, recondiționat, cu aspect vintage. Se intră printr-un mic hol care conține un cuier, ușa de la baie și... surpriză plăcută, un dulap încăpător. Camera are două paturi alăturate, cu saltele destul de confortabile, moi, lenjeria de pat și prosoapele arătau bine, albe, curate. În dulap erau 8 umerașe și o măsuță pe care am scos-o și am instalat-o în cameră. Mobilier: două noptiere (cu niște veioze urâțele, care păreau suluri de hârtie igienică!), o măsuță și un fotoliu-scoică, o masă de toaletă cu taburet, oglindă și sertare. Un televizor minuscul, dar suficient pentru a vedea o știre etc, un minibar tot minuscul (cam murdar, a trebuit dezinfectat temeinic), un aparat de aer condiționat cam învechit, dar care a funcționat.

Balconul - mic dar suficient pentru a întinde două sfori pentru rufe. Era mobilat cu un scaun de plastic decolorat și un taburet mic de lemn scorojit. Geamurile sunt cele vechi, cu rame de lemn, se aude tot prin ele, ca și când ar fi deschise (am avut parte trei zile de niște vecini care cred că și-au petrecut jumătate din sejur la povești pe balcon). Pe partea de nord balcoanele nu sunt deloc modificate, au marginea mult mai joasă, din zidărie, prietenii noștri au reușit cu greu să întindă o sfoară pentru rufe.

Baia - foarte strâmtă și deficitară la capitolul dotări și calitate. Nu există ventilator, doar o gură de aerisire care nu făcea față. Bateria de la chiuvetă și para de la duș - degradate, învechite, cu pete imposibil de curățat. Dușul e destul de încăpător, de tip nișă, cum a fost cel de la Apollo, dar fără perdea. La prima încercare de a face un duș, a trebuit să șterg apa care sărise prin toată baia. N-am avut încotro, și am improvizat noi o perdea. Scurgerea – o gaură decupată în gresie, n-a funcționat prea bine, la un duș mai îndelungat ieșea apa prin sifonul din pardoseală. Para de duș - aproape disfuncțională, se blocase undeva între jet și ploaie. Colacul de wc și bazinul arătau execrabil, cu plasticul îngălbenit. La prima utilizare, s-a defectat bazinul și nu se mai oprea din curs. L-a desfăcut soțul și l-a reparat, era negru de mucegai pe dinăuntru! Nu erau săpuniere, nici la chiuvetă, nici la duș, unde nu exista deloc suport de cosmetice. Pe ușa băii, la interior, se aflau totuși două cuiere preistorice, dar care au fost utile, mai ales că ventuzele pe care le-am adus cădeau cu succes. La primirea camerei am spălat și dezinfectat toată baia, și bine am făcut, pentru că era mizerie din belșug.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun este probabil unul din punctele forte pe care mizează hotelul. Produse diversificate și totul din abundență. Nu erau specialități, mai curând aperitivele de bază: ouă ochiuri sau omletă, mezeluri diverse, brânzeturi, pate de pui sau porc, roșii, castraveți, ardei, unt, gem, miere, checuri și rulade, ceaiuri, lapte cald și cereale, iaurt vrac, pâine albă și integrală, fructe. Calitate medie, nimic remarcabil, poate pepenele, care a fost foarte bun. Eficientă și organizarea: nu se făcea aglomerație, erau mai multe puncte de servire, astfel încât lumea să nu se înghesuie. Erau mese destule, nu stătea nimeni cu farfuria în brațe. Tăvile se reumpleau mereu, nu se termina niciun produs. Farfurii și tacâmuri curate. Cafeaua nu a fost bună.

Exista opțiunea de a lua masa de prânz și cina la hotel în sistem bufet suedez, dar trebuia anunțat la recepție dimineața, până la ora 9. Am reținut doar costul unui prânz - 55 lei/persoană. Nu am încercat varianta aceasta pentru că de felul nostru mâncăm destul de puțin la o masă, astfel că nu ne avantajează variante ca PC sau all inclusive.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Nu ne-am interesat dacă hotelul are plajă sau reducere la vreuna, probabil că nu e cazul, pentru că nu ni s-a spus nimic în privința aceasta. Noi am mers pe plaja dintre Olimp și Neptun și pe cea dinspre Jupiter. Spre plajă sunt scurtături prin pădure până pe malul lacului cu nuferi, iar de acolo se ajunge ușor. Cam un sfert de oră făceam, la pas lejer. Cea mai apropiată de hotel este Daytona Beach, lângă digul” prezidențial” , unde se află și Punctul Salvamar. Nu am încercat-o pentru că ni s-a părut prea aglomerată. Se poate ajunge și cu mașina. Nota este pentru plajele pomenite.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Zona este liniștită, chiar și în plin sezon, după cum spuneam, se aude zgomotul serii, muzică, dar nu deranjant. Hotelul e înconjurat de verdeață, mulți copaci, e un peisaj relaxant. Are o grădină frumos amenajată, îngrijită, cu spații de relaxare, chioșcuri, terase. E aproape de centrul stațiunii, unde fiecare poate alege să facă plimbări pe trasee liniștite sau să colinde prin magazine, la terase, etc.

M-aș întoarce la Hotel Miorița? Pentru un sejur lung, nu, categoric. Nu este rău... dar nici nu oferă acel minim de confort. Baia mizeră, lipsa plasei de insecte și modul în care se face curățenie în camere sunt cele mai mari bile negre. Nu mă deranjează să fie lucruri vechi, dar trebuie să fie curate și funcționale. Pot să accept o chiuvetă antică, dar este peste puterea mea de înțelegere să nu existe un bazin wc funcțional, o perdea de duș și un suport de săpun. Explicația se află probabil în cererea extrem de mare din sezon, hotelul părea arhiplin. Prețul este atractiv probabil. Recomand hotelul doar pentru sejururi scurte sau pentru cele mai lungi, cu autogospodărire...


[fb]
---
Trimis de Rofri in 01.09.21 17:32:49
Validat / Publicat: 01.09.21 18:10:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 1461 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rofri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Camera la primire
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 32150 PMA (din 34 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

chris79PHONE
[01.09.21 19:18:49]
»

Buna seara,

Interesant review-ul Dvs. Si eu am fost in ultima saptamana din August la Neptun si inainte cand cautam hotel era cat pe aci sa ajung tot la Miorita. Ceva insa m-a oprit si citind descrierea Dvs. ma gandesc ca bine am facut. Si eu as fi optat pt acelasi tip de camera, dar mi-a fost frica exact de ce ati scris Dvs. Parerea mea este ca mai bine dadeati inca o sansa Hotelului Apollo. Nu se compara conditiile de cazare, o sa fac un review separat cu sederea mea, insa totul a fost nou, curatenia impecabila si micul dejun si piscina de senzatie.

Vacante frumoase si felicitari pt review-ul extrem de corect si detaliat!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster26
[01.09.21 19:36:52]
»

@chris79:

Si eu am fost in ultima saptamana din August la Neptun

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

RofriPHONEAUTOR REVIEW
[01.09.21 19:59:01]
»

@chris79: Mulțumesc frumos pentru aprecieri! Într-adevăr dacă ar fi să aleg între cele două hoteluri, Apollo este de preferat. Nici la preț nu era mare diferența, în august. La fața locului m-a descurajat însă zgomotul de la mașinuțele electrice.

Aștept cu interes review-ul dvs.

mariana.olaruPHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[02.09.21 11:14:25]
»

Se zice că o poză face cât o mie de cuvinte! Așa o fi, dar nu de puține ori, asta nu înseamnă că spune și adevărul ????! Din fotografiile postate de tine, foarte puține (spre deloc) vorbesc despre neajunsurile sejurului vostru. Camera de hotel și împrejurimile îmi par in regulă, ba chiar atractive, dar adevărul pare a fi altul!

Iată dar cât de util este un review postat de o persoană care chiar a trecut pe acolo, mai ales de una care îmi pare obiectivă și chiar se străduiește să mai îndulcească " îmbucăturile "amare și să găsească circumstanțe atenuante, așa cum ești tu! Mulțumesc pentru mica plimbare pe litoralul romanesc, o plimbare de care am fost privată la modul real, din păcate!

RofriPHONEAUTOR REVIEW
[02.09.21 13:48:44]
»

@mariana. olaru: Mulțumesc și eu pentru observații și aprecieri. Cred că pozele pe care le-am postat sunt suficient de relevante și pentru condițiile de cazare, cu bune și cu rele. Nu am considerat necesar să-mi documentez experiența cu aparatul foto în mână la fiecare pas și oricum, nu doream să-mi încarc telefonul cu poze cu par și praf, șervețele mizerabile sau bazin de wc cu mucegai. Plus că nu sunt genul care vâneze numai aspectele negative. Predomină pozele în care hotelul arată bine, pentru că acelea sunt aspectele pe care îmi face plăcere să le fotografiez.

olteanul2010
[19.07.22 11:49:52]
»

Buna ziua,

As dorii sa stiu cat costa anul trecut 2 sezlonguri si o umbrela pe o plaja din Neptun.

Cu multumiri

RofriAUTOR REVIEW
[19.07.22 14:27:30]
»

@olteanul2010: Bună ziua, vă pot spune cât costau anul acesta, pentru că am fost recent la Neptun (începutul lui iulie). Din câte am văzut, prețul varia între 25 și 40 de lei în funcție de plajă și de zi. În weekend mergea spre 35-40 de lei. Unele oferte includeau și o cafea/un frappe.

FlaviuPHONE
[19.07.22 16:21:10]
»

Anul acesta, în a doua jumătate a lunii iunie, am fost și eu cazat la hotelul Miorița (vezi impresii). În ceea ce privește costul unui șezlong pe plajă, acesta putea fi închiriat și cu 20 lei în timpul săptămânii, în zona La steaguri.

olteanul2010PHONE
[20.07.22 06:07:47]
»

@Flaviu: Vă mulțumesc pentru răspuns. Ne gândim să încercăm stațiunea prezidențială dar cu Al ne-am obișnuit să stăm pe șezlonguri?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chris79, Flaviu, mariana.olaru, olteanul2010, Rofri
Alte impresii din această RUBRICĂMiorița Hotel [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069569110870361 sec
    ecranul dvs: 1 x 1