ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.08.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Turnu Măgurele
ÎNSCRIS: 29.08.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 3 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 3 şi 7 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

O vacanţă relaxantă!

TIPĂREȘTE

Anul acesta a fost unul atipic pentru noi în ceea ce priveşte vacanţele pentru că ne-am dorit să mergem de două ori la mare, iar sejururile au fost achiziţionate înainte de pandemie. Prima vacanţă a fost la sfârşitul lunii iunie - începutul lunii iulie, la Jupiter, iar cea de-a doua, am dorit să fie la Mamaia, pentru 3 zile, pentru că în anii trecuţi am fost la Mamaia şi ne-au plăcut foarte mult marea şi plaja.

Ne-am dorit un hotel cu servicii all inclusive, cu facilităţi şi activităţi pentru copii, la un buget rezonabil şi care să permită achiziţionarea sejururilor de minim 3 zile prin early booking. În Mamaia nu sunt multe hoteluri care să corespundă cerinţelor noastre, astfel că mi-a fost destul de uşor să aleg Hotelul Majestic, pe de o parte pentru că mi-a fost recomandat de colegii de pe site, iar pe de altă parte pentru că face parte din lanţul Phoenicia, iar noi mai fusesem în urmă cu 6 ani la Phoenicia Holiday Resort şi am fost mulţumiţi de serviciile de acolo.

Drumul către litoral a fost liniştit, cunoscut şi mai aglomerat decât ne-am aşteptat fiind în cursul săptămânii.

Eu am analizat foarte bine pozele de pe net şi impresiile altor turişti postate pe diverse site-uri, inclusiv pe AFA, astfel că prima impresie a fost conformă aşteptărilor mele.

Am plătit o garsonieră pentru că din ceea ce am citit pe net, am înţeles că nu toate camerele duble sunt renovate şi nu toate au balcon, şi nu am vrut să pornesc sejurul cu stângul, să fiu nevoită să schimb mai multe camere până găseam ceva decent. Mai mult de atât, diferenţa de preţ dintre o cameră dublă cu pat suplimentar şi garsonieră este destul de mică, astfel că am preferat să plătesc puţin mai mult, dar să am siguranţa că voi primi o cameră renovată, cu terasă mare şi vedere frontală la mare.

Am avut emoţii în privinţa sejurului pentru că recenziile recente citite pe Afa, facebook sau google nu erau foarte bune, însă în ceea ce mă priveşte pe mine totul a fost în regulă, cu mici excepţii pe care le voi detalia în continuare.


despre SERVICII

Personalul a fost deosebit de amabil. În primul rând, băiatul de la parcare, care ne-a găsit imediat ce am ajuns un loc în parcarea privată a hotelului. Noi eram pregătiţi psihic şi de varianta negăsirii unui loc în parcarea privată a hotelului, situaţie în care am fi parcat maşina în parcarea publică din faţa hotelului Rex. Ne-am bucurat că am început sejurul cu dreptul.

La recepţie am găsit nişte domnişoare foarte amabile, care ne-au oferit după vreo 10 minute de aşteptare un apartament, în aceiaşi bani pe care îi plătisem pentru o garsonieră. Nu am întrebat motivele acestui favor, însă presupun că nu mai aveau garsoniere disponibile, în condiţiile în care noi făcusem rezervarea de prin luna februarie.

Am fost mulţumiţi de serviciile întregului personal, de camerista care a menţinut o curăţenie impecabilă, personalul de la terasă şi de la sala de mese care era operativ. Se respectau reguli de protecţie contra Covid, personalul purta mască, exista plexiglas la recepţie, erau culoare separate de intrare - ieşire la recepţie şi la sala de mese, însă mesele nu erau dezinfectate, ci doar şterse. Unii turişti nu purtau mască în spaţiile comune şi nu le atrăgea nimeni atenţia, însă majoritatea erau responsabili şi purtau. La sala de mese nu era permis accesul fără mască de protecţie.


despre CAMERE & COND. CAZARE

De condiţiile de cazare am fost foarte încântaţi, pentru că am avut un apartament spaţios, de 40 mp, curat, la etajul 10, cu vedere spre piscine şi curtea interioară, două balcoane, aer condiţionat, cu mobilier frumos, bine întreţinut, baia spaţioasă, chicinetă cu chiuvetă, filtru de cafea, minibar, veselă, tacâmuri, plită electrică, borcan de cafea şi zahăr, un bol cu bombonele. Dormitorul avea un pat imens, 180/200, cu o saltea foarte confortabilă, iar livingul avea o canapea extensibilă. Accesul se făcea cu o cartelă magnetică. Menţionez că toate apartamentele hotelului se află la etajul 10.

Am dormit foarte bine, pe de o parte datorită confortului asigurat de pat, iar pe de altă parte era şi linişte. Fiind la ultimul etaj, iar pe palierul respectiv fiind puţine apartamente, nu prea am avut contact cu vecinii, aşa că am avut o linişte deplină. Cât timp ţineam uşile deschise la balcon se mai auzeau maşinile care circulau pe bulevard, însă pentru noi nu a fost deranjant. După ora 22 închideam uşile pentru că se făcea răcoare, astfel că nu se mai auzea nimic în cameră.

De pe balcon vedeam în stânga marea, iar în dreapta lacul Sutghiol. Marea o vedeam chiar şi din pat. Iar seara era o privelişte frumoasă, în fiecare seară ieşeam pe balcon şi admiram priveliştea staţiunii de sus.

Prosoapele erau schimbate ori de câte ori le lăsam pe podea, iar lenjeria a fost schimbată după două zile. Zilnic se făcea curăţenie în cameră, se ridica gunoiul şi se completa hârtia igienică.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mesele au fost servite în regim bufet suedez, pe terasa hotelului şi la mesele amplasate în grădina hotelului. Mâncarea era servită de personal, căruia îi spuneam ce dorim să ne pună în farfurie. Cred că acest sistem de servire a bufetului suedez se aplică la toate hotelurile, cel puţin din ceea ce am citit eu pe internet, şi sper să se păstreze în continuare din motive de igienă.

Mâncarea era delicios preparată şi relativ diversificată. Lanţul Phoenicia este renumit pentru mâncarea bună, v-am spus că am mai fost şi la Phoenicia Resort din Năvodari şi am fost şi atunci încântată de mâncare, aşa că mă aşteptam să aibă mâncare bună şi la Majestic. Menţionez că vin şi turişti necazaţi la ei, doar pentru mâncare, iar costul unei mese pentru aceştia este de 60 lei pentru un adult, iar copiii mici au gratuit.

La micul dejun se serveau ouă sub diferite forme (ou fiert, ochi, omletă), cremvurşti, ficăţei la cuptor, mai multe feluri de mezeluri, cremă de brânză, pate de casă, caşcaval, măsline, unt cu dulceaţă, miere, legume, orez cu lapte, cereale, lapte, ceaiuri, cafea, sucuri la dozator, prăjituri, fructe.

Prânzul: o ciorbă de legume, o ciorbă cu carne (fasole cu afumătură, de pui a la grec, ciorbă de pui) şi o supă cremă, mai multe feluri de mâncare gătită, legume simple şi sosuri, din care îţi puteai prepara salate, fructe şi prăjituri. În grădină se făcea carne/mici/cârnăciori la grătar sau diverse preparate la tigaie.

La cină erau cam aceleaşi feluri de mâncare ca şi la prânz, mai puţin ciorbele. Seara se oferea şi îngheţată.

Pachetele cu demipensiune aveau incluse doar micul dejun şi prânzul, precum şi băuturi în timpul orelor de masă.

Pachetele all inclusive aveau incluse cele trei mese (micul dejun, prânz şi cina), precum şi băuturi la barul din grădină între orele 10-21. La barul din grădină se oferea vin, vreo două feluri de băuturi alcoolice, bere, cafea şi sucuri acidulate (Pepsi, Mirinda, Sprite). În timpul orelor de masă erau deschise şi dozatoarele cu suc neacidulat. Faptul că sucurile neacidulate erau disponibile doar în timpul programului de masă este un minus în ceea ce mă priveşte.

Ceai se găsea doar la micul dejun, ceea ce reprezintă un minus al hotelului în ceea ce mă priveşte.

Barul de pe plajă oferea băuturi doar contra-cost, indiferent de pachetul achiziţionat, dar din fericire preţurile erau decente.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marea şi plaja din Mamaia sunt unice pe litoralul nostru, cu nisip fin, apă curată, intrare lină în mare, cu apă de mică adâncime pe o distanţă mare. În perioada în care am fost noi, 24-27 august, apa a fost foarte caldă şi fără alge. Cu vreo două-trei săptămâni înainte anunţau la TV că Mamaia este invadată de alge, însă când am fost noi nu mai erau.

Pe plaja hotelului există o problemă cu şezlongurile, pentru că se permitea rezervarea acestora cu prosoape. Teoretic nu este permis, însă practic nu ia nimeni nicio măsură pentru respectarea regulilor. Am asistat şi la certuri între turişti din cauza şezlongurilor, ceea ce este neplăcut.

O altă problemă la plajă o reprezintă faptul că pe primul rând de şezlonguri, cel fără umbrele, se înghesuie şezlongurile inclusiv în dreptul aleilor de trecere, ceea ce face dificil accesul la mare ocupanţilor din rândurile din spatele primului rând. Preţul unui şezlog este de 10 lei pentru turiştii hotelului. Noi am găsit şezlonguri disponibile în rândurile 3 sau 4, însă eram dispuşi să mergem pe plaja alăturată în cazul în care nu găseam şezlonguri cât de cât aproape de mare. Pentru noi este important să găsim şezlonguri aproape de mare pentru că avem copii mici care fac continuu drumuri de la şezlong la apă, aşa că trebuie să fie cât mai scurtă distanţa dintre şezlong şi apă.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Hotelul are o piscină pentru adulţi, o piscină cu apă caldă şi tobogane pentru copii, un jacuzzi, saună, aparate gimnastică, un bar a la carte în interiorul hotelului, biliard şi alte jocuri. Spectacole nu au fost în perioada în care am fost noi cazaţi, deşi ne aşteptam să fie, însă nu le-am simţit lipsa pentru că se întuneca devreme şi ne duceam în cameră cel târziu la ora 21. Ne aşteptam ca seara să fie şi spectacole pentru copii, însă nu au fost. Hotelul are o grădină superbă, însă nu prea întreţinută, cel puţin nu în perioada în care am fost noi. Sunt amplasate în grădină fântâni arteziene, însă erau nefuncţionale.

Există şi un loc de joacă în grădină, dar nu era atrăgător pentru copii, presupun că şi din cauza restricţiilor aferente pandemiei. Locul de joacă din interior era şi el închis din cauza pandemiei.

Menţionez că în toate spaţiile comune se observă existenţa influenţei orientale, patronul fiind de origine libaneză. Inclusiv la recepţie există astfel de decoruri, iar peretele dinspre terasă precum şi holurile dintre sala mese şi terasă imită un perete tradiţional ţărănesc. Există o combinaţie de stiluri, între modern şi tradiţional arăbesc, combinaţie pe care nu am mai întânit-o la alte hoteluri, însă pe care eu personal o consider interesantă şi plăcută. Am observat că şi hotelul din Olimp renovat anul acesta de grupul Phoenicia are o tentă orientală şi am citit unele impresii în care turiştii o consideră chicioasă.

Eu recomand acest hotel persoanelor care îşi doresc o cazare decentă în Mamaia, aproape de plajă şi cu mâncare bună. Menţionez că preţul este cam mare, comparativ cel puţin cu hoteluri din sudul litoralului, însă cine vrea la Mamaia cred că este conştient de faptul că plăteşte un preţ mai mare strict din cauza staţiunii şi nu pentru servicii superioare hotelurilor din alte staţiuni.

Eu aş reveni la acest hotel când mi se va face dor de Mamaia, însă nu mi-aş lua cameră dublă din motivele expuse la începutul review-ului, ci garsonieră. În ceea ce ne priveşte pe noi, am ajuns la concluzia că nu cred că merită achiziţionarea serviciilor all inclusive, ci demipensiune. În viitorul apropiat mă voi orienta către hoteluri din sudul litoralului, pentru că sunt mai ieftine şi la servicii relativ similare celor din Mamaia.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de cris1982 in 28.08.20 18:15:02
Validat / Publicat: 28.08.20 20:27:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Dorna, Tomis, Phoenicia Holiday Resort

VIZUALIZĂRI: 3118 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cris1982); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P37 Vedere a hotelului de la piscină
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12600 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.68949294090271 sec
    ecranul dvs: 1 x 1