ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.10.2011
DE Iadr
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 3 MIN

NU aruncati banii, cautati alt hotel

TIPĂREȘTE

O vacanta minunata doresc celor care au plecat sau vor sa plece in concediu. Am platit 470 euro doi adulti si un copiil de 11 ani cazare si allinclusiv 6 nopti.

Despre hotel: asezat pe faleza, doar traversezi si ajungi la plaja unde sezlongul, umbrela si salteaua de la sezlong au fiecare pretul ei.

Hotelul are doua piscine exterioare micute, inghesuite, murdare; este si un tobogan de apa cu un "lighean" pentru copii.

Locul unde servesti masa este mic, miroase a mancare, mai exista terasa ca alternativa.

Mancarea e bataie de joc, asa consider eu care am fost si la alte hoteluri de 4stele cu regim all inclusiv.

Sa explic de ce cred eu ca Managerul hotelului, responsabilul cu bucataria isi bat joc de oaspeti. In prima zi am fost socata de bataia de joc a personalului hotelier. La pranz aveau doua supe (dupa cum am vazut aceleasi zilnic), cea de pui s- a terminat cand am ajun sa ma servesc, am asteptat sa aduca, am asteptat 15minute apoi am mers la bucatarie sa intreb daca mai aduc, sigur ca aduc doar sa astept ca e la "facut". Se intampla! apoi am asteptat (si nu doar eu, ci mai multe persoane), sa aduca furculite, apoi altii au asteptat servetele, altii pepene rosu, altii se ingramadeau la o farfurie cu prajituri, altii se luptau pentru inghetata.

Mancarea era putina si cantitativ si ca diversitate. Cand gaseai supa, nu aveau gata mancarea de mazare sau mancarea de pui la cuptor, daca gaseai felul doi prea rar prindeai desert, pur si simplu" atarnai" in zona de mancare ca sa poti lua ceva pe farfurie, personalul se purta de parca ne dadeau mancarea lor de acasa la cantina.

Bauturile carbogazoase gen cola, fanta nu erau coca cola si nici fanta erau doar un fel de cola si ceva cu aroma de portocal si lamaie. Cafeaua baubila, eu sunt mare cunoscatoare de cafea, doar amatoare.

Camera de hotel: noi am avut dubla superioara, am rugat domnisoara de la receptie daca se poate nu ultimul etaj. Mi a raspuns: sigur! printre dinti, am asteptata si surpriza: am primit ultimul etaj.

Am fost 3 familii, eu am fost singura la care aerul conditionat a functionat.

Apa calda seara se termina si venea calaie. Curat in camera nici vorba. Am gasit a doua zi camerista am facut "cunostinta" 5euro si ne-a schimbat prosopul de picioare pe restul le-a aranjat la loc si gata. Dupa doua zile le-a schimbat pe toate pentru ca le-am lasat gramada pe toate la intrare.

Concluzie serviicile oferite de hotel? ... Defapt hotelul nu ofera servicii, ci doar au un gezgust total de la fetele din receptie pana la femeia de la curatenie. Poate pentu ca nu am fost de 7 ani pe litoralul romanesc ci doar afara (in turcia) sunt asa intrigata de nesimtirea cu care am fost intampinati, poate pentru cei care vor sa petreaca o vacanta la mare dar nu in tara poate fi alternativa, dar si asa cred ca pot gasi alte variante in care cel putin prezenta personalulu sa fie placuta.


[fb]
---
Trimis de Iadr in 19.10.11 12:27:43
Validat / Publicat: 19.10.11 13:59:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3875 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Iadr); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[19.10.11 13:23:47]
»

@Iadr: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare, observ ca ai calatorit intr-o multime de destinatii turistice interesante.

pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[19.10.11 14:04:17]
»

Cred ca ai fost putin drastica cu nota pentru bucatarie si masa, 0% ma duce cu gandul ca n-ai mancat nimic, desi inteleg ca nu a fost cazul.

adryana
[19.10.11 15:20:31]
»

@Iadr, imi pare rau ca nu v-a placut acolo dar pt. banii dati, destui de putini, cred ca nu sperati sa fie lux acolo. Vorbesc acum deoarece au fost si parintii mei la acest hotel anul trecut si lor le-a placut. Chiar mi-au spus ce risipa de mancare au vazut, cate feluri, dimineata aveau pateuri calde zilnic, clatite, diverse aperitive, multe fructe, pizza zilnic si o gramada de alte feluri de mancaruri, ei s-au ingrasat acolo. Aveau bar pe plaja, se racoreau oricand cu o bere rece. Pacat ca vremea nu prea a tinut cu ei, caci au prins multe zile cu ploaie. Efectiv cand s-au intors mi-au povestit minute in sir tot ce au gasit acolo, conditii decente de cazare si masa, pentru banii dati.

Este un hotel situat pe plaja de nisip, o plaja destul de buna, curata, conditiile au fost decente, normal ca hotelul nu e pentru cei mult prea pretentiosi, dar sa fim sinceri, in Turcia ati dat mult mai multi bani. Si ai mei au dat 490 E cu tot cu autocar pana acolo, 7 nopti . Au fost multumiti.

De-a lungul timpului am constatat ca multi care au citit impresii despre un hotel anume, care in cea mai mare parte nu erau deloc frumoase, au mers totusi acolo, cu inima cat un purice si totusi le-a placut. Asta pentru ca oamenii sunt diferiti, fiecare vede altfel lucrurile si analizeaza aspectele pozitive si negative . Tie nu ti-a placut mirosul de mancare de la restaurant. Chiar, a ce ai fi vrut sa miroase acolo? Multi au ajuns acolo, la hotelul ales de ei si chiar au comentat pe AFA si au zis : daca ma luam dupa tot ce se scrie, nu mai mergeam acolo.

Pentru parinti anul trecut eu am ales hotelul si s-a nimerit sa fie acesta, il alesesem pentru pret in primul rand, necitind dinainte impresii despre el. Dupa ce am dat avansul agentiei, cand am citit ce se scrie despre el, nu va spun ce noduri in gat am avut, oricum nu mai aveam ce face, banii erau dati, noi mergeam in Grecia si pe ei ii trimiteam acolo, la Kaliakra Palace. Ajunsa in Grecia i-am sunat pe parinti sa vad cum e, daca s-au cazat, caci aveam aceeasi perioada de concediu.

Aveam asa rezerve mari cand am sunat-o pe mama, imi disparuse si vocea si... surpriza, mi-au zis bucurosi ca sunt f. multumiti. Asadar impresiile sunt impartite.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
IadrAUTOR REVIEW
[19.10.11 19:14:39]
»

Referitor la hotelul Kaliacra din statiunea Nisipurile de aur, cum am spus, este plasat bine, camera in care am stat era frumoasa, curata, maricica. In ce priveste banii pe care i-am platit adica peste 400 de euro, ca sunt, sau nu putini, depinde de la persoana la persoana, pentru aceeasi suma de bani la alte hoteluri ti se OFERA servicii mai bune. Poate treceam cu vederea lipsa diversitatii sau cantitatii de mancare, dar asociata cu scarba deservita de personal, era prea mult; cand vedeai cum asteptau oamenii o tava cu pulpe de pui, iar cand o aduceau nu era suficienta pentru cate persoane asteptau era jicnitor pentru noi cei care am platit cat au cerut, nu ne-am targuit, nu am negociat. Vorbeati de clatite? Intradevar dimineata un baiat facea clatite la TREI tigai, unde copilul meu astepta 20 minute (fara exagere) si asta in trei zile si unde topingurile nu ajungeau la toata lumea. Pateuri calde poate nu le-am vazut noi (noua persoane). Clar este ca bucataria nu facea fata la numarul de persoane din hotel, lucru confirmat de responsabilul acestui departament. Bar pe plaja? Gratis? Nici vorba cand am fost noi. Copiii au vrut sa joace pig-pong, nu aveau mingii, zilnic. Singurul lucru bun pe care il pot spune: felicitari managerului sef pentru profitul obtinut. Diferenta fata de hotelul din Albena, imensa.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
adryana
[20.10.11 07:13:45]
»

la care hotel din Albena te referi, cu care faci comparatie? daca ai fost, poti sa scrii impresii despre acesta?

cosmin112
[24.05.12 12:46:49]
»

@Iadr: Buna ziua!

Ce simplu e sa arunci cu noroi! De ce nu spuneti de romanii care merg la all inclusive in Bulgaria care fura prosoape, care nu stiu ce inseamna sa lasi un bacsis, si li se pare OK si cred ca li se cuvine ca pt 70 euro pe zi sa bea, sa manance si sa umileasca niste angajati numai pt ca dau in avans 500 euro pe 7 nopti!!! ...

.......sters de catre wm

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster10
[24.05.12 20:39:42]
»

@cosmin112, avertisment pentru ecoul de mai sus, editat intre timp. Te rog pe viitor sa te limitezi doar la ideile din rw. fara a aduce jigniri celor care le emit.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adryana, cosmin112, Iadr
Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Palace LTI Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037081003189087 sec
    ecranul dvs: 1 x 1