ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Orăştie [HD]
ÎNSCRIS: 13.09.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 5 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 11 MIN

În țară sau peste hotare, semințele același gust are

TIPĂREȘTE

Știți recenziile acelea pline de clișee de genul „hotelul e plin de români"? Recenziile acelea care par scrise de un turist snob și pretențios care uită din ce țară vine și care crede că unii români sunt mai egali decât alții? Recenziile acelea cu platitudini superioare și scrise cu dispreț la adresa propriului popor?

Aceasta este una dintre ele.


despre SERVICII

Revenim pentru al patrulea an consecutiv la Kaliakra Palace și de fiecare dată ne-am înțeles binișor cu recepționerele în limba engleză.

Anul acesta am cerut schimbarea camerei pentru că nu ne-a plăcut cea oferită și ne-au schimbat-o fără probleme, fără cost suplimentar.

Angajații sunt amabili, extrem de tineri, practic niste adolescenți, majoritatea vorbesc engleză, și robotesc neîncetat prin hotel. Nu fac față din păcate cu curățenia și cu solicitările oaspeților. Numiții oaspeți nu își aruncă nici măcar paharele de plastic la coșurile de gunoi, varsă suc peste tot, aruncă țigări pe unde apucă, strigă în limba română diferite cerințe.

In restaurant și în lobby-ul hotelului se intra in chiloți de baie, pe terase se stă în prosop. In lobby și pe terase este mereu umed și plin de nisip de pe picioarele oaspeților. Mesele sunt lăsate de turiști cu nenumărate pahare de plastic, mănuși, pungi și alte gunoaie; se debarasează mereu dar se face repede mizerie la loc.

Turiștii nu folosesc masca in spatiile interioare și din păcate nici o parte dintre angajați. Turiștii nu respectă distanța socială, chiar și în lift te poți trezi cu încă doi inși care intră grăbiți înainte să se închidă ușile.

Lifturile nu merg aproape niciodată, în fiecare an e unul stricat, iar la etajul 7 nu urca decât un singur lift.

Parcarea are 40 de locuri numerotate și mai intră "pe nașpa" încă maxim 10 mașini, costă 20 de leva pe zi dacă găsiți loc. Anul ăsta am parcat la 10 minute de mers pe jos de hotel, într-o parcare cu plată, 15 leva pe zi, o găsiți pe GPS sub numele Golden Wash Car Parking Golden Sands. Anul trecut am parcat în spatele Kaliakra, in generoasa parcare a hotelului Argisht (20 leva pe zi). Întrebați unde puteți parca, vă poate îndruma și parcagiul, și receptionera, și GPS-ul, oricum, nu parcați aiurea. Se ridică mașinile zilnic, sau de câte ori este nevoie.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Dacă veniți pentru prima oară la acest hotel vă recomand să luați camere duble superioare cu vedere la mare. Sunt imense, au 32 mp, priveliștea este superbă, sunt mobilate frumos și au balcon.

Camera noastră avea un pat dublu cu doua saltele alăturate (cred că așa sunt toate, nu am nimerit niciodată saltea king size), o canapea extensibilă, frigider, aer condiționat, televizor, măsuță de toaleta, fierbător de apă, o baie mare cu cabină de duș și o oglindă imensă, un balcon generos cu măsuță, doua scaune și un suport de rufe. Am dormit tun la 1 metru distanță de jumătatea mea mai bună, lățimea totală a patului fiind de 2 m.

Pont: cereți camere la etajele superioare, 4,5 sau 6. La cele inferioare aveți vedere la copaci chiar daca sunt "cu vedere frontala la mare", in special spre colțurile hotelului.

Apropo, evitați colțurile hotelului, camerele sunt mici și triunghiulare, împărțite straniu gen apartament. La etajul 7 e foarte cald și nu urca decât un lift. La etajele inferioare este gălăgie oriunde ar fi orientate camerele. Camerele cu vedere "la parc" sunt: ori cu vedere parțială la mare, parțial spre hotel Riu Astoria, ori cu vedere la parcare, ori cu vedere la parcul dinspre hotel Argisht. Oricum, incercati să solicitați camere pe mijlocul hotelului, cu vedere la mare, și musai SUPERIOARE, cred că sunt cele mai bune.

Camera a fost curată, prosoape de bună calitate, in 5 zile au făcut curat de 2 ori. Aici trebuie să menționez că eu nu sunt foarte pretențioasă, nici acasă nu aspir zilnic, iar prosoapele eu le refolosesc și acasă, și la hotel. Le-am lăsat pe jos de două ori și le-au schimbat. A fost ok.

Mărunțișuri: minibarul era gol. Dimineață la ore ciudate menajerele ștergeau clanțele de la uși cu dezinfectant. Din cauză că hotelul este mare și personalul depășit numeric, programul de curățenie se poate întinde până la ore neobișnuite, dacă aveți poftă de intimitate după masă nu uitați să puneți pe clanță semnul "nu deranjați".

Nu am ce să reproșez serviciilor de curățenie din camere și nici condițiilor de cazare.

Am văzut zilnic cum menajerele scoteau din camere farfurii și pahare, unele cu resturi alimentare. Exista interdicția de a duce mâncăruri in camere dar nu se respectă. Scria cineva că sunt gândaci in cameră, noi nu am văzut, dar pot crede și înțeleg de ce... Angajații nu pot controla polițienește toate aceste măgării, efectivele lor sunt dimensionate pe potriva unor turiști cu bun simț, nicidecum pe potriva celor care au un comportament mizerabil.

Baia de la recepție este foarte murdară, am găsit amprente de încălțăminte măsura 37 pe colacul vasului de toaletă, urme maro pe capacul batant al cosului de gunoi, multă lume aruncă hârtia igienică folosită la gunoi (!). Sunt amabilă și nu pun poze. Toaletele de la piscină arată la fel, minus urmele de încălțăminte, că deh, acolo se intra in picioarele goale (!!)

În concluzie, personalul vrea să facă curățenie dar pur și simplu nu răzbește.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mâncarea a fost mai proastă și mai puțin variată ca anii trecuți. La micul dejun sunt aceleași lucruri zilnic, omletă, ouă fierte, legume, doua trei tipuri de salam/mortadela/șuncă de calitate proastă, doua-trei tipuri de brânzeturi, gem, marmeladă, câteva produse de patiserie, cereale și iaurt care se servește dintr-un bol mare, nu este ambalat la borcănel. Mai erau cârnăciori, fasole, compot, fructe și alte câteva lucruri mai puțin populare.

Prânzul și cina au de obicei o singură supă, 3 tipuri de carne, 3-4 garnituri, 4 feluri de salate și prăjituri bunicele. Erau fructe destule. Când se termina un fel de mâncare se completa imediat. Mâncarea nu este grozavă, dar am găsit zilnic ceva pe gustul nostru.

Între mesele principale sunt diferite gustări, pizza a fost foarte bună, înghețata la fel, fursecurile și prăjiturile mărunte mai puțin bune. Am pus poza la programul de mese, dar nu se respectă, in sensul că este mai lung programul de cină și probabil și micul dejun incepe mai devreme dar asta nu am verificat niciodată :) Cred că nu se poate să rămâneți flămânzi la Kaliakra Palace.

Mesele sunt din păcate cu autoservire, nu sunt angajați care sa iti pună ce le ceri in farfurie, din spatele unor paravane, așa cum am văzut anul ăsta la Sunny beach de exemplu. Mă așteptam să fie la fel la toate hotelurile cu all inclusive. La Kaliakra Palace sunt niste mănuși pe care se presupune că ți le pui pe mână înainte de a atinge lingura sau paleta cu care îți iei 17 șnițele. Nu se folosesc.

Nu se respectă distanța socială, mesenii se îmbulzesc la tăvile cu mâncare, in două rânduri s-au băgat niste individe in fața mea pentru că era o jumătate de metru distanță între mine și persoana care își lua mâncare. În altă zi am auzit din spate "... aici la chifteluțe", și o femeie a pus mâna pe brațul meu sa isi facă loc spre numitele chifteluțe. Desigur, am văzut mese încărcate, farfurii supra-pline, mâncare lăsată vraiște de mesenii sătui care si-au supraestimat băierile stomacului, mno, ca la all inclusive. Dar parcă tot nu înțeleg, cum să uiți, dom' le, din Romania până în Bulgaria, câte șnițele poți să mănânci?!

Băuturile sunt proaste, la dozator poți lua sucuri acidulate sau neacidulate. Cafeaua este tot de la dozator, cafea instant foarte proastă. Pentru bere sau alte băuturi alcoolice trebuie sa mergi la barul din lobby (non stop) sau la unul dintre cele două aflate lângă piscine (până la ora 22). Este și un bar cu plată în dreapta recepției, acolo nu este niciodată aglomerat și au bere bună.

Am mâncat și mai bine, și mai prost la all inclusive in Bulgaria, deci as poziționa Kaliakra puțin peste mediocru la acest capitol.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja privată este în dreapta hotelului, are o lungime de, cred, 100 de metri, este îngustă, încap cam 3 rânduri de șezlonguri. Nici în alte zone din Nisipuri nu este cu mult mai lată zona de plajă. Kaliakra Palace avea anul acesta, pe numărate, 112 șezlonguri și 48 de umbrele.

Zona de plajă am găsit-o foarte dezorganizată, fiecare își mută sezlongul unde dorește, sunt pahare de plastic înfipte în nisip peste tot, se practică "rezervarea" șezlongului cu prosopul. Este un singur băiat responsabil cu plaja, și nu face față uneori, dar de obicei reușește să identifice prosoapele "fantomă" și le strânge. Presupunând că, prin absurd, șezlongurile ar fi lăsate pe pozitia originală, și folosite doar atunci când chiar mergem la plajă, ar fi suficiente. Nu toți cei cazați la hotel vor sa petreacă 10 ore pe zi pe plajă.

Intrarea în apa este lină, pentru adulți chiar foarte lină, fundul mării era mătăsos și am avut parte de vreo 3 zile cu o mare extrem de liniștită. De regulă la Nisipuri am prins valuri măricele și o mare mult mai agitată decât la Sunny beach, dar anul ăsta nu a fost așa. Cu toate acestea, anul ăsta a fost primul an în care am văzut (și simțit ????) multe meduze.

Nu este bar pe plajă. Nu ai loc să îți pui prosopul din cauza dezordinii de pe plajă. Șezlongurile nu au saltele din cauză de Covid, in anii trecuți mergeai la băiatul responsabil cu plaja, îți verifica brățara și primeai câte o saltea.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Hotelul dispune de terase frumoase, cu locuri suficiente pe scaune, fotolii sau băncuțe. Priveliștea este superbă de la terasa restaurantului, peste tot este o umbră plăcută creata de copacii din fața hotelului, iar pe terasa de lângă intrarea în hotel sunt baldachine frumoase care asigură și umbră, și intimitate.

In lobby-ul hotelului se poate juca biliard, e cu plată. Anii trecuți aveau mani-pedi și masaj, anul acesta nu am întrebat deoarece am presupus că nu mai au din cauza pandemiei. E foarte posibil să mă fi înșelat.

Sunt doua piscine pentru adulți și una pentru copii. Cea pentru copii este foarte mica, are topogan, este poziționată la umbră. Cele pentru adulți sunt: una la umbră, cu apa așadar cam rece, și una mai mare, la soare. Ambele piscine au alaturi cate un bar de la care puteți lua băuturi. Sezlongurile sunt puține, anul acesta am numărat 40 de sezlonguri in total.

În piscina pentru adulți e plin de copii, săritul in apă e interzis (îhî), folosirea saltelelor gonflabile e interzisă (cum să nu), nu ai voie cu veselă și pahare de sticla in zona piscinelor (du-te, mă). Nu se respectă nici o interdicție. Am văzut un număr record de copii goi pușcă, fără scutec pentru înot, fără costumașe de baie, unii erau sugari, altii erau mai mărișori, majoritatea români.

În sezonul estival piscina interioara nu funcționează din câte știu (sau să fie iar din cauză de Covid?)

Exista un loc de joaca pentru copii, minuscul și mereu pustiu, in dreapta intrării în hotel. Anul acesta au stat mai prost cu animația, nu prea au avut animatorii cu cine să facă Aqua gym și alte jocuri de piscină. In fiecare seara a fost câte un scurt program de dans. Muzica a fost ciudată, nu am mai ascultat atâta Headaway și MC Hammer de prin anii 90.

În concluzie, o să încerc să las la o parte faptul că Kaliakra Palace este hotelul meu de suflet din Nisipuri. Îl recomand pentru că este probabil cel mai frumos hotel de buget din stațiune. Are o poziție excelentă pe plajă, este poziționat mai bine decât alte hoteluri aflate tot în prima linie, gen Melia sau Riu Astoria cu care este vecin. Hotelul e bun, angajații fac tot ce pot, serviciile nu sunt chiar proaste. Este un hotel de vreo 3 stele. În era ante-Covid, hotelul era popular între vârstnicii vest-europeni, dar cum acum turiștii germani, francezi, englezi, sunt mai puțini, locul lor a fost luat de foarte mulți români. Îmi pare rău că sunt persoana aceea snoabă, dar se vede diferența.

Raportul calitate-pret mi se pare in continuare bun. Sejurul nostru a fost luat pe ultima suta de metri și costat 300 ron/zi, cu cel mai bun tip de cameră, cu all inclusive, pentru 2 adulți (!)

Noi nu suntem pretențioși dar recunosc că nu pot recomanda hotelul acesta dacă vă așteptați la calitate de 4 stele. Nu o veți găsi.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de DoraExplorer in 04.09.20 01:11:54
Validat / Publicat: 04.09.20 11:16:13
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur:Kaliakra Palace (de 3 ori) Melia Grand Hermitage (o data) Sunny beach: Melia, fost Iberostar

VIZUALIZĂRI: 1888 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DoraExplorer); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22250 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[04.09.20 11:10:44]
»

Excelent review-ul!

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 101030&hid=2141.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​

rentea
[04.09.20 11:37:43]
»

@DoraExplorer:  Adevarat ca sunt si multi turisti needucati. Romania este departe de media europeana a educatiei populatiei si se observa peste tot. DAR... atunci cand te respecti, ca hotel, faci in asa fel incat regulile de bun simt sa fie respectate de turisti, chiar prin atentionare sau alte masuri coercitive. E simplu, trebuie doar sa vrei cu adevarat si sa mai angajezi cativa oameni. Romanasi de-astia am vazut in multe locuri, dar exista personal de securitate, supraveghetori care faceau ordine. Si... nu numai cu romanii se intampla acest lucru...

krisstinnaPHONE
[04.09.20 11:39:21]
»

@DoraExplorer:  Măsura 37? ​​

7 șnițele?  ​​

​​Prunci in funduletul gol?  ​​

​​Să râd sau să plâng? ​​

Foarte bine ai descris atmosfera celor 4 stele, unii turiști nu apreciază nimic, niciodată, se cred zei, apoi vin și se vaită că nu a fost ok in vacanță. ​​

Felicitări pentru articol, pentru normalitate, pentru normalitatea ta!

​​

webmaster
[05.09.20 18:39:34]
»

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

mishu
[06.09.20 19:31:04]
»

@DoraExplorer:  Un articol amuzant, in care prezentam realitatea dar in acelasi timp facem si haz de noi.

Felicitari, votat cu mare drag. ​

Kavarnap
[05.03.21 13:53:56]
»

Foarte bun review, am pufnit de râs și am aprobat totul. Admirabil modul de a descrie cu ironie întâmplări deranjante. Când am mai scris câte-un review m-a luat valul supărării și mi-a trecut cheful de glume.

Și m-am regăsit în multe din situații. Eu mă consider încă începător în a descoperi Bulgaria dar după două sejururi scurte la Nisipuri am hotărât să nu mai calc pe-acolo.

Pentru mine devine uluitor cât pot strica hoardele necivilizate care năvălesc dinspre nord: moldoveni de peste Prut, ruși și bineînțeles,” specialii” conaționali.

Cât să se lupte cu ei și săracii angajați bulgari, în majoritate copii sau oameni plătiți cu salariul minim... și cred că aceste comportamente îi țin poate departe din ce în ce și pe turiștii germani, polonezi, francezi.

Nu mă mai mir deloc, aud din ce în ce mai multă lume să aibă criteriu de vacanță” loc fără români” . Eu aș zice” fără români din ăștia” , că am văzut și români civilizați pe-acolo pe unde mergem, evident nu aici la o aruncătură de băț de Vama Veche.

Încă o dată aprecieri, atât pentru atitudine cât și pentru review!

cod_gabriel
[04.10.21 20:41:45]
»

M-a frapat titlul cu trimiterea la semințe pentru că eu am făcut constatarea la propriu!

Am stat la et. 7 care de fapt e o mansardă (n-am suferit deloc de căldură, aerul condiționat a funcționat foarte bine) iar la 6 camerele au o terasă mai mare, motiv pentru care o parte din ea se vedea perfect din balconul meu.

Locatarii erau români și ce să vezi, pe jos era plin de coji de semințe.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[04.10.21 20:48:25]
»

@cod_gabriel: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

⭐ValentinB_88⭐
[19.10.22 10:45:46]
»

Si un Super bonus dupa 2 ani. ????

DoraExplorerPHONEAUTOR REVIEW
[19.10.22 10:48:23]
»

@⭐ValentinB_88⭐: ???? Mulțumesc

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cod_gabriel, DoraExplorer, Kavarnap, mishu, rentea, ⭐ValentinB_88⭐
Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Palace LTI Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04764199256897 sec
    ecranul dvs: 1 x 1