ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.12.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ramnicu Valcea
ÎNSCRIS: 05.08.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
DEC-2011
DURATA: 1 zile
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Week-end bucurestean: Romeo si Julieta, experienta de la TNO

TIPĂREȘTE

"I rock, therefore I am" :)

nu-mi apartine, este un motto al postului "bucurestean" RockFm, de pe 100.6, care post ne insoteste de fiecare data cand ajungem in/pe langa capitala.

Acum mi s-a parut foarte potrivit pentru a fi mentionat, veti vedea de ce :)

Inclusiv acum ascult Rock FM, veti rade de mine daca va povestesc cum stau in masina, intr-o parcare pe langa Unirii (este duminica, 4 dec, ora 18), pentru ca am plecat prea de timpuriu de acasa (casa parintilor mei) si nu am prins beculetele aprinse la prima trecere prin oras (spre iesirea din Militari - spre Valcea) dar pareau sa se pregateasca pentru eveniment, acus-acus :)

Am si eu fixurile mele, ce vreti? daca nu e zapada... macar sa particip la desfraul financiar organizat de edilii nostri, "pane et circum" era, nu? :)

Week-end bucurestean: Romeo si Julieta, experienta de la TNO

(atentie! nu TNB, e tot acolo dar mai... dupa colt un pic :))

Oare cu ce as putea incep, pentru a va convinge sa mergeti?

Sa va spun ca am aplaudat mai bine de 15 minute la final (plus aplaudatul furtunos la fiecare piesa pe parcurs, vreo 15-20 de bucati), cu lacrimi curgand pe obraji, in semi-intuneric?

Sa va spun ca sala era atat de plina, intr-o frumoasa si calda seara de decembrie, incat cu greu puteai numara cateva spatii cu unul-doua locuri libere?

Sa va spun ca vocile protagonistilor ajungeau, fara nici un efort, pana la cele mai indepartate urechi, de pe ultimul rand (unde am mai gasit eu bilete), si-mi faceau inima sa-mi bata cum rar mi-a batut, desi am o viata foarte plina si roz?

Sa va spun, nu in ultimul rand, ca bucuria de a fi prezenta acolo, alturi de cativa oameni foarte frumosi, colegi AFA (care sunt sigura ca au simtit la fel ca mine), mi-a intregit o seara cu adevarat deosebita?

Dar sa mai vorbim si despre altii...

Actori-cantareti mai frumosi, mai potriviti si mai daruiti, rar am vazut, dar poate sunt eu neinitiata... totusi, review-urile de pe site-urile de specialitate, comentariile de pe blogurile celor care au fost spectatori, toata presa si media care lauda aceasta maiastra punere in scena a celebrei piese, si nu in ultimul rand, nesatul cu care se vaneaza biletele la aceasta piesa, care se joaca de mai bine de doi ani, toate acestea ma fac sa cred ca... subiectivismul meu... este impartasit de multi altii :) si ca am judecat corect calitatea spectacolului.

Inca de la primele acorduri iti tresalta inima!

Daniel Iordachioaie (Printul din Verona) este foarte impunator, in rol de autoritate suprema in Verona.

Versurile sunt adaptate la vremurile moderne, si nu numai ele, si costumele, decorurile, toata prestatia.

Se incepe, dupa cum stiti, cu prezentarea locatiei si a rivalitatii dintre cele doua familii: Montague si Capulet.

Totul este presarat cu un umor de foarte buna calitate, actorii sunt frumosi iar costumele si coregrafia sunt absolut deosebite.

Apare tanarul Romeo, inaintea lui, cateva voci care deja cresc adrenalina, Benvolio (George Calin, imposibil sa gasesti un carcotas care sa spuna ca nu i-a placut "jocul" acestui Om) si Mercutio (un actor exceptional, poate fi gasit in multe alte piese), tineri, nelinistiti, aroganta specifica varstei, jocul excelent.

Dar cand incepe Mihai Mos (Romeo) partitura sa... si simte o voce de bariton in fiecare coltisor al salii, tresalta fiecare musca si fir de praf.

Dupa aplauzele bine-meritate, atentia se intreapta catre Julieta (Diana Nitu), cum spuneam, actorii mi s-au parut excelent alesi pentru rolurile interpretate, nimic fortat, totul foarte natural, parca pe ei si i-a imaginat bunul englez atunci cand a asternut cu pana pe pergament aceasta opera.

Nu-mi mai amintesc cand am citit povestea sau cand am vazut ultimul film pe subiectul acesta, dar imbinarea aceasta de versuri-muzica-coregrafie-umor-costume mi se pare absolut geniala. Daca sunt carcotasi pe care aceasta poveste nu i-a sensibilizat pana acum, ei bine, le-as recomanda musicalul pop-rock R&J, de la teatrul de opereta Ion Dacian, este fara cusur din punctul meu de vedere.

Julieta este... o copila... atat de potrivita pentru rol mi s-a parut... o privighetoare...

Remarcabil mi s-a parut cand cele doua mame, Lady Capulet (Georgiana Mototolea) si Lady Montague (Adina Sima) canta in duet melodia "De ajus". O parte din scena, cu cele doua in prim-paln, se ridica si se roteste, coregrafia dansatorilor este foarte potrivita cu momentul, iar vocile... ei bine vocile... si acum oftez cand imi amintesc, ce traire exceptionala!

La scena balului iar ne-au delectat cu o coregrafie si costume foarte frumoase, junele Romeo este lovit de sageata dragostei, devine, din fustangiu infantil, un barbat maturizat de atingerea dragostei.

********

Ieeeeei... 18:30 s-au aprins beculetele, si Am Fost Acolo :)))

Eram la 200m de fantana mare de la Unirii, la a doua tura in oras, si inca nu misca nimic, am zis ca plecam daca nici acum nu se aprind. Presupuneam ca se pregateste, pentru ca vazusem lume asteptand la Universitate, la prima tura, dar era abia 17:30. Era destul de intuneric pentru ca stalpii de iluminat nu functionau, banuiam ca se pregateste. Cand s-au aprins a fost fantastic, mi-as fi dorit sa fi fost la Universitate, in multime, sa ne bucuram si sa aplaudam impreuna momentul.

Destul de subtire iluminatul la Unirii, fantana mare este imbracata cu o perdea de luminite, mai sunt impodobite si alte fantani mai mici, dar in rest nimic altceva, nici un alt beculet pe vre-un stalp, nici pe acolo, nici pe altundeva.

Am stat la coada o vreme, sa facem stanga, spre Universitea adica, o vreme insemnand cam 20 de min, de la fantana mare pana in intersectie. Acolo buluc maxim, am ignorat, am zis ca o tinem pe a noastra, evident toata lumea vroia in buricul targului, la acelasi eveniment.

Erau cozi imense de masini pe toate strazile principale care duceau pe magheru, ma asteptam sa fie aglomerat, dar nici chiar asa. Bucata dintre Unirii si Universitate era inchisa pentru masini, au transformat-o in alee pietonala, nu am vazut mare lucru, eram prea ocupati sa reusim sa iesim din ambuteiaj, se pare ca multi nu stiau ca va fi inchisa.

Apoi am iesit in Armeneasca, urmand tramvaiele, vroiam sa facem stanga catre Universitate, cand am vazut ce imbulzeala era, cat vedeai cu ochii, am continuat pe linia de tramvai, sper Piata Gemeni, Mihai Eminescu (pe Dacia este interzis pe sensul spre Romana) si am iesit in Romana printr-un traseu cel ptin labirintic.

Cana am vazut ce dop era si in fata la ASE, un carnat ce continua pe sub toata feeria de lumini (pe care nici nu am vazut-o prea bine caci eram stresata de cum iesim, sa nu ne lovim, claxoanle inconjuratoare nu ne ajutau), am iesit in Victoriei si dusi am fost. Nu mi-a mai trebuit, ramanem la principiile noastre sanatoase ca noua ne place sa fim pe contrasens cu aglomeratia, o sa mai venim intr-o... joi seara sa revedem ce n-am vazut acum.

Mda... am plecat partial nesatisfacuti, pt ca tot poporul bucurestean a iesit la promenada la aprinderea beculetelor, n-au nici o vina, decat ca nervii nu sunt de nici un folos in situatii din acestea, deci exteriorizarea lor nu ajuta cu nimic.

Orele sunt trecute de 20, am iesit pe autostrada de o vreme (km 15-20), aici nu pea sunt beculete dar nici lumea nu claxonea sau injura, deci in mare stam bine, RockFm rezista in continuare :)

**********

Revenim la rock si deci la piesa muzicala, ramasesem la "sageata dragostei" :)

(Am realizat ca nu prea pot scrie in timp ce masina mergea, iar dupa ce am intrat pe Dealul Negru situatia a devenit si mai... albastra, deci am lasat scrisul pt o data ulterioara, cand si urechea mea interna ma va acompania fericita :)).

Of... n-am terminat povestea de scris atunci cand trebuia si mi s-a topit entuziasmul.

Nu are rost sa mai scriu, am vrut sa scriu in seara in care am venit de la spectacol dar orele fiind inaintate (peiesa are aproape trei ceasuri) oboseala m-a rapus. Poate ca este mai bine asa, nu are rost sa va plictisesc, in 5 pagini, cu o poveste pe care cu siguranta o stiti.

Ce vreau sa spun defapt aici: este pacat sa ratati un asemenea spectacol, pe care eu nu-l pot cuprinde in cuvinte oricat as incerca. Treaba este ca mie imi tresalta inima de fiecare data cand un gand fugar, legat de aceasta experienta, imi trece prin cap :)

Mergeti! Este o treaba de calitate, sunt niste ceasuri care nu va vor lasa sa motaiti, va vor face sa dansati in scaune, sa nu stiti pe care dintre minunatii actori/cantareti/dansatori sa va opriti privirea, sa inspirati adanc arta si sa doriti sa pastrati cat mai mult, cu voi, ritmurile, versuriel, glumele, parfumul unui lucru bine facut. Va spun eu, hrana pentru suflet!

Orchestratia a fost absolut fantastica pe tot parcursul, vocile live au fost de o calitate excelenta, altfel decat playback-ul fara de greseala, dar minunate.

Mi-a placut ca la final s-a umplut scena de oameni, actori si oamenii din spate: dirijorul, orchestra si backing-ul vocal, iar publicul nu mai contenea cu aplauzele. Iar ei se bucurau, o bucurie adevarata, nascuta din aprecierile sincere ale unor oameni care si-au dorit sa fie acolo si care sunt sigura ca nu au regretat nici o secunda din timpul petrecut la aceasta desfasurare artistica.

La final chiar se auzeau suspine, scena mortii celor doi este deosebit de impresionanta.

Eu nu acolo am lacrimat, ci la ultima melodie, atunci cand au venit pe scena toate personajele, langa "morti", pentru a transmite, prin muzica si versuri, mesajul pacifist ca dragostea este un lucru important si trebuie respectat, nu trebuie sa mori pentru ea, ci sa traiesti.

Atat timp cat traiesti, nimic nu este definitiv, orice obstacol se poate depasi, doar moartea este definitiva...

Desi nu doream sa mai scriu nimic dupa aceasta fraza, trebuie sa va las cateva link-uri intr-u aprofundarea subiectului :)

- o recenzie foarte buna... mai altfel :) poate astfel sunt convinsi si cei mai carcotitori si "jmecheri" dintre voi :) Printre altele, o comparatie cu piesele jucate in franceza si maghiara. M-a bucurat sa vad ca, per total, acotorii nostri nu sunt cu nimic mai prejos. (whatever.ablog.ro/2009-05 ... l#axzz1g1HbRnyE)

- cateva cuvinte despre actorii principali si culise, la lansarea piesei, in 2009 (romanialibera.ro/timpul-l ... eta-160402.html)

- Teatrul National de Opereta "Ion Dacian", cateva cuvinte despre piesa vazuta de noi, cu distributia aferenta (opereta.ro/index.nou.php? ... ectacole&id=197)

- un alt "punct de vedere", mai amplu si mai argumentat, o recenzie foarte buna, a unei persoane, diferita, la multe niveluri, de mine, si aparent ceva mai... initiata intr-ale artelor (sambatranquilla.blogspot. ... de-opereta.html).

Este bine sa cunoasteti cat mai multe unghiuri.

Eu le-am citit pe toate acestea dupa ce am vazut piesa, nu mi-au influentat cu nimic scriitura, stiam ca merg la o interpretare moderna, pe ritmuri de rock, si atat.

Surpriza nu va va fi cu nimic stirbita chiar daca le veti citi inainte, nici o recenzie sau youtube nu se compara cu a fi acolo in sala.

(Sotul nu stia nimic upgrade-ul piesei, a fost cu lacrimi in ochi, foarte fericit, inca dupa prima melodie, cand a realizat la ce l-am dus :) nu ca nu ar fi apreciat si o varianta mai "cuminte", clasica :))

Va las cu bine!

Mi-a facut placere sa va povestesc despre un loc in care am fost, si cu siguranta vreau sa mai merg :)


[fb]
---
Trimis de AndreeaG in 09.12.11 13:02:03
Validat / Publicat: 09.12.11 15:06:22

VIZUALIZĂRI: 2201 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AndreeaG); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 5 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

ECOURI la acest articol

26 ecouri scrise, până acum

webmaster
[09.12.11 15:05:23]
»

Desi interesant si probabil captivant pentru multi, prin stilul expunerii, este totusi un review pe un subiect de interes turistic restrans, motiv pentru care estepublicat hors-concours (fara PMA std)

santana*
[09.12.11 15:39:02]
»

Of, o singură dată am lăcrimat şi eu la un aşa spectacol: cînd a plătit logodnica biletele cu cardul meu.

gheisa
[09.12.11 15:42:22]
»

@webmaster: eu imi exprim dorinta de a se reveni la sistemul cu PMA, sa putem si noi vota, macar cu minus, in cazul in care nu ajungem la orgasmul cultural despre care se vorbeste in acest review.

AndreeaGAUTOR REVIEW
[09.12.11 16:44:57]
»

@webmaster

Multumesc pentru (presupusele) aprecieri!

Mi-a facut placere sa scriu.

@santana

Si tu nu erai trecut pe niciunul din bilete? Nasol!

@gheisa

"Orgasmul cultural" era la alt review, pe o tema asemanatoare, inteleg de ce ai incurcat borcanele.

Ma bucur sa primesc ecouri cinstite si bine argumentate, indiferent de subiect.

Cat despre semnele din fata cifrelor... se pare ca s-a decis deja.

Singura solutie ramasa este sa va argumentati ecourile, indiferent daca dati sau nu voturi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
adri-nico
[09.12.11 19:30:57]
»

Draga mea,

Ma bucur ca la sugestia mea ai avut parte de asemenea experienta placuta. Chiar daca n-a fost sugestia mea, tot imi pare bine ca ai trait asemenea stare si eu am fost linga voi si am vazut ca va placut.

Daca vrei sa ai parte de experienta despre care vorbea Gheisa, fa-l pe dracu in 4 si du-te la Rebecca. Garantez chiar ca e multiplu.

Poate ma rup de viata si ma duc miine seara.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Qvadratvus
[10.12.11 11:01:51]
»

Ce să spun, ar trebui găsită o soluție și pentru astfel de rw-uri. De exemplu eu dacă mă duc de aici din România la Opera de Stat din Viena pentru a asculta/vedea un spectacol, se cheamă că NU fac turism? La urma urmei mă duc acolo TOCMAI fiindcă este Opera din Viena și probabil au montat în scenă un spectacol care a făcut valuri și a stîrnit poate critici pozitive... Este drept, statistic vorbind mult mai puțini se duc de exemplu la Viena pentru a vedea Parcul Prater sau pentru a asista la un concert al Filarmonicii, dar per ansamblu existența acestor obiective alături de altele face ca Viena să fie Viena și nu altceva

Trecînd peste treaba cu punctele, AndreeaG s-a dus din Rîmnicu Vîlcea pînă la București pentru a vedea acest spectacol. Adri-Nico a plecat din Buzău pînă la București pentru a asista atît la Rebecca mai întîi cît și la Romeo și Julieta 1 lună mai tîrziu.

Nu țin acum să contest sistemul dar sunt totuși idei sau rw-uri de calitate care ies din tipare și care pot duce la o dezvoltare în sens pozitiv a acestui sistem. Cunoașterea unei zone sau parcurgerea unui obiectiv pot fi legate și de activitățile culturale asociate acestui obiectiv sau acelei zone. Sau cultura este cumva ceva neglijabil tocmai fiindcă factorii politici sau complexul de împrejurări istorice ne-au obișnit să gîndim așa ?!

Haideți Domnilor, nu am putea să fim puțin mai relaxați în gîndire ? Se poah' ?

P.S. Pentru a accentua posibilitatea de reflecție asupra acestui subiect vă pun un link: "Puterea obișnuinței"

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
AndreeaGAUTOR REVIEW
[10.12.11 19:52:12]
»

@adri-nico

Clar la sugestia ta am ajuns acolo, si ma bucur enorm ca s-a potrivit.

Ma bucur ca ne-am cunoscut si fata-in-fata si ca am petrecut o seara minunata impreuna.

Nu mi s-a parut necesar sa mentionez numele colegilor de AFA care ne-au insotit, se stiu ei si “ies in fata” daca doresc sa scrie ceva.

@adri-nico si @Qvadratvus

Consider ca nu am nici un motiv sa-mi fie jena de ceva sau cineva pentru ca am fost acolo, pentru ca am simtit asa, si mai ales pentru ca am dorit sa impartasesc si altora, dimpotriva, am dorit sa povestesc tocmai pentru ca mi se pare un loc minunat, in care se intampla lucruri care iti bucura sufletul (la fel ca multe alte locuri despre care am citit review-uri), dar poate am scapat din vedere specificul site-ului.

Am ales sa povestesc tocmai din respect pentru cei impreuna cu care am participat, prefer sa nu ma lansez in alte discutii asa ca nu contest sistemul de notare.

@adri-nico

“Rebecca” este in plan, vedem cand imi mai fac drum pe la capitala, poate chiar pe 30 decembrie, abia astept, daca il cotezi asa de bine …

@Qvadratvus

Multumesc pentru sprijin si pareri, subscriu

Multumesc si pentru Colibri, sunt un pic din alta lume valori pe o alta scara, ce nu prea se mai “poarta” acum.

Uite ca eu nu ma poticnesc in dileme din astea trecatoare, viata e mult mai complexa, relaxat e cine poate mai bine Mugur de fluier (http://www.youtube.com/watch? v=yDpLhY4fYqo)

@all

RockFm.ro e si pe net much better decat toate pitzipongelile majoritare

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
TORA INGRID
[12.12.11 21:50:21]
»

Intervin cam tarziu, spre disperarea unora, dar am fost plecata peste mari, asa ca...

Am fost unul dintre participantii la seara lirica organizata de @adri-nico, care deschide drumuri noi in turismul cultural...

@Qvadratvus expune ca de obicei o parere obiectiva si pertinenta. Daca m-am dus in Malta sa-l vad pe Santana in concert, traind emotia de a-l vedea la mai putin de 30 de metri de mine dar mai ales de-a vedea 5000 de suflete entuziasmate de acordurile magice ale unei ghitare, daca Cirque du Soleil (care vine si in Romania) n-a fost prea departe la Innsbruck, de ce sa nu intelegem ca uneori turism se cheama si deplasarea pentru un spectacol, concert, festival.

Sunt de blamat ce-i care subscriu unui interes mai putin recunoscut? Sunt de taxat cu minus cei care nu bat targurile culinare si-si gasesc altfel de hrana in Bucurestiul tuturor posibilitatilor?

Retorisme inutile, pentru mine raspunsul e deja stiut. WM a pozitionat corect rew-ul, dar reactiile unora si altora, inspre care nu arunc nici-o piatra ca m-am imbibat de spiritul Craciunului, sunt subiective (foarte bine!) dar neimportante. Unii vor continua sa faca tururi de forta cu autobuzul si trenul sa vada un spectacol la capitala, altii nu...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
AndreeaGAUTOR REVIEW
[13.12.11 13:52:42]
»

@TORA INGRID:

Multumesc pentru ca ai trecut pe aici, si ti-ai expus opinia!

Sper sa repetam cat de curand experienta, eu sigur intentionez sa mai merg

TEOANCA
[18.12.11 08:06:23]
»

As avea cate ceva de zis pe aici. Un alt punct de vedere.

Intai sa o asigur pe autoarea postarii de mai sus cat si pe cei care au votat-o ca sunt total de acord cu ideea de principiu. Am citit cu interes si mi-am dorit sa fi fost acolo cu voi. Imi doresc si eu sa ajung sa vad asemenea spectacole. Imi doresc sa citesc recenzii despre ele, sa-mi spuna cineva, undeva, cum ajung acolo, eventual programul spectacolelor, cat costa un bilet, cine joaca etc. Cat de des se poate.

Dar citind a doua (poate sunt mai multe si le-am scapat cum imi scapa foarte multe de pe site din cauza de multa multa munca) mi-am amintit ca am si eu o prietena a carei fiica a terminat de cativa ani UNATC si joaca in cateva spectacole in Bucuresti. Roluri mici si rare. E firesc, e foarte tanara.

Mi-am mai amintit (cum sa nu-mi amintesc asta...) de tineri talentati din orasul nostru mic, componenti ai unei trupe grozave care canta in diverse locuri, localuri, emisiuni TV, cluburi prin Bucuresti si prin tara.

Credeti ca as putea sa scriu si eu cateva rev. despre ei?

Recenzille spectacolelor, datele despre ele sunt postate, scrise, in locuri specifice. Acolo se uita clientii specializati care CAUTA spectacole de acel gen.

Aici insa, reclama facuta este foarte bine tintita. Cu intentie sau nu. Se adreseaza unei alte categorii de public, cel cu potential.

Repet, ideea de prinicipiu mi se pare grozava. Oricand avem nevoie de date, ore, distributia unui spectacol care sa ne bucure ochii, sufletul si mintea.

Ganditi-va insa ca pe acest site intra si citesc cateva mii de oameni.

E in regula oare sa scriem pe un site de turism despre sectacole de teatru si muzica? Nu mai vorbim aici de punctele adunate, e neimportant fata de serviciul facut GRATUIT unor persoane (producatori, regizori, actori) care din asta castiga.

Si daca raspunsul este afirmativ, pot si eu sa scriu aici despre tanara actrita din Campina si spectacolele ei? Cred ca mama ei mi-ar ramane datoare toata viata...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
webmaster0
[18.12.11 09:38:03]
»

... pot si eu sa scriu aici despre tanara actrita din Campina si spectacolele ei?

Dacă spectacolele sunt în altă localitate, desigur.

Logica enunţată mai sus este corectă, până la un punct: anume acela cu reclama - păi ce facem atunci cu reclama la unităţile de cazare şi alimentaţie publică, ori muzeele şi expoziţiile din cele 7 zări, cărora li se face o reclamă echivalentă celei remarcate de tine pentru un act cultural?

Şi nu în ultimul rând, doar ca o 'justificare' suplimentară: ştii că C. N. A.-ul nu amendează pe cei care scapă câte o vorbă în eter despre cartea, spectacolul sau expoziţia X, pentru că se exceptează de la "embargoul" pe reclamă numai/tocmai cultura?

Aşteptăm deci cu interes şi relatările tale.

AndreeaGAUTOR REVIEW
[18.12.11 10:48:08]
»

@Teoanca

Eu ma bucur ca esti de acord cu ideea de principiu, cat despre (o parte din) votanti … nu stiu ce sa zic, tind sa cred ca pe alocuri s-a inteles gresit ce am vrut sa spun mi-ar fi placut ca voturile negative sa fie argumentate prin ecouri, sa stiu si eu care-a fost baiul

Si eu m-am intrebat daca as putea sa scriu despre micutul Teatru Municipal Ariel din Rm Valcea, teatru pentru copiii, la care intentionam sa mergem astazi, pentru a viziona piesa Pinocchio, deci raspunsul il astept si eu cu interes

Eu am vrut sa scot in evidenta … trairea mea, sa spunem, nu neaparat opereta R&J (desi mi-a placut extrem de mult, dar e subiectiv, recunosc), am vrut sa instig oamenii in a participa la astfel de evenimente (ceea ce inteleg ca iti doresti si tu), fie ele de orice natura, arta este perceputa in mod diferit si fiecare isi alege ce i se potriveste.

Asa cum a scris si @Tora Ingrid, daca noi, o mana de oameni, “din 7 zari” am hotarat ca merita sa facem efortul de a ajunge la aceasta piesa, am considerat justificat si efortul de a scrie despre ea.

As fi putut pune mai mult accent pe cladirea TNO in sine, in care se desfasoara acte de cultura, dar mergand doar la aceasta piesa, pe ea am vrut sa o recomand, cand voi merge la altele, probabil ca voi scrie si despre ele, desi … si mie mi s-a atras atentia ca nu este cel mai potrivit loc.

Dar cat timp exista rubrici diverse, in care mi se pare ca isi au loc tot felul de subiecte, mai pertinente sau mai vag legate de tematica, eu am considerat justificat, si mai mult de atat, am vrut sa impart cu voi ceva ce mi-a placut foarte mult.

Cat despre reclama … da, mi se pare ca este o reclama foarte utila, genul de reclama pe care acest site doreste sa il faca. Se subînțelege ca reclama este subiectiva (speram ca si dezinteresata), fiecare citeste si judeca pentru sine, dar mi se pare ca lucrurile si locurile bune merita sa le facem reclama (cu atat mai mult in dauna celor de calitate indoielnica).

O sa mai citesc si eu regulamentul caci multe locuri despre care vreau eu sa scriu sunt tocmai din localitatea mea, e o dilema

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
adri-nico
[18.12.11 11:51:22]
»

@ Teoanca,

Imi asum "vina" de a fi initiatoarea acestor calatorii culturale de pe acest site si nu pot decit sa ma bucur ca sint persoane care isi arata interesul pentru aceste activitati.

Daca vrei informatii despre cum ajungi la Teatrul National de Opereta si orice altceva despre spectacolele din aceasta locatie, mi-ar face o mare placere sa iti fiu de ajutor.

In primul rind, TNO se afla FIX in spatele hotelului Intercontinental. Nu e greu de ajuns nici cu metroul, cobori la Piata Unirii si esti acolo. Cu masina m-as descurca doar sa iti dau indicatii cum ajungi din Colentina.

O sa vezi in fata Teatrului National, care se afla tot acolo, un mare si frumos ansamblu de statui, pozitionate intr-un mic parculet, in fata Intercontinentalului.

Biletele se pot procura direct de la teatru sau on line, de pe siteul specializat. Nu pot spune numele, dar daca te intereseaza, o sa iti dau mesaj privat.

Pretul biletelor variaza de la un spactacol la altul, in functie de "valoarea piesei". Am vazut pina acum Rebecca - de 2 ori si l-as mai vedea de 100 (aprox 53 lei- pretul mediu, la jumatatea salii), Romeo si Julieta la pretul de 33 de lei (in capatul salii-dar vizibilitatea a fost buna, sala fiind destul de micuta) si Maria de Buenos Aires, la pretul de 20 lei la jumatatea salii, unde, pentru Rebecca am platit 53.

Durata spectacolelor este de la 2 ore (Maria de Buenos Aires) pina la 3 ore (Rebecca). Cu pauza de 20 minute intre acte. Toate spectacolele pe care le-am vazut eu incep de la ora 19.

Programul pentru sfirsitul anului este urmatorul:

-azi Contesa Maritza - bilete mai sint doar la ultima categorie, de 20 lei. - ora 19

- in 22 dec Paris, mon amour - Din pacate nu mai e nici un bilet, cel putin asa apare pe siteul oficial. (mai ruleaza in 13 ian cu bilete la 95 lei prima categorie si 55 lei la a doua categorie, pentru a treia categorie nemaifiind locuri)

-1n 29/30 dec Rebecca (the best of the best) cu preturi de la 105 /53/40/21.

Sper ca ti-am raspuns la majoritatea intrebarilor, iar daca mai ai nevoie de ceva, poti intreba.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
santana*
[18.12.11 12:39:48]
»

Nu e greu de ajuns nici cu metroul, cobori la Piata Unirii si esti acolo

Da' nu poţi să cobori direct la "Universitate"?

Adina, mai întreabă şi tu înainte pe cineva... Acolo unde e TNB şi Interu este punctul zero, faimoasa Piaţă a Universităţii, centrul centrului....

adri-nico
[18.12.11 16:27:43]
»

@santana:

Ma scuzati, la Piata Universitatii. Am gresit.

Multumesc, Santana, pentru corectura.

TEOANCA
[18.12.11 16:57:24]
»

Am gasit asta:

"Într-un sens mai larg orice forma de turism poate fi definita drept turism cultural daca reuseste sa satisfaca nevoia umana de baza pentru diversitate, având tendinta sa creasca constientizarea culturala a individului descoperind noi cunostinte, experiente si întâlniri. Turismul cultural ofera oportunitatea dialogului intercultural prin posibilitatea dialogului descoperirii si aprecierii diversitatii culturale." de aici

@wm0 iti multumesc pentru precizari. Raman la ideea ca fiind un site proprietate privata regulile sunt ale voastre si noi incercam sa le respectam.

Reclama se face clar unitatilor de cazare si alimentatie publica, dar asta in contextul impresiilor scrise despre ele, adevarat de catre unii dintre noi mai versati si pregatiti altii mai putin, pentru ca acesta este specificul site-ului.

Nu stiu nici ce reguli are CNA-ul si sunt convinsa ca nu-i usor sa tii in frau abaterile de la subiect. Acum ca ne-am lamurit ca putem scrie aici despre orice fel de eveniment cultural atata timp cat trebuie sa te deplasezi din localitatea ta, vom sti mai departe ce sa facem.

@AndreeaG nici eu n-am citit regulamentul prea bine si nu stiu multe din el dar stiu bine, din experienta cat rau sau cat bine poate face o reclama bine tintita. Din anumite puncte de vedere, repet, sunt de acord pe deplin cu promovarea unor astfel de evenimente culturale dar pe de alta parte, parca nu e corect sa insistam atat pe amanunte legate de spectacolul in sine. Oricand poti fi banuit ca faci parte din acel colectiv sub o forma sau alta sau ai legaturi cu cei de acolo si poti obtine diverse avantaje de pe urma acestei reclame. Poate ca nu ati mai avut de a face direct cu "jungla reclamei si a publicitatii"sau cu jungla afacerilor in general.

@adri-nico si @AndreeaG, as vrea sa va mai spun, pentru ca sunteti relativ noi pe site ca cei care citesc postari pe internet sunt multi si diferiti. Si trebuie scris cu atentie mai ales cand scrieti despre evenimente cu caracter prea personal. Fiecare cuvant va poate fi interpretat, scos din context, intors impotriva voastra si poate ajunge un articol de ziar daca gasiti vreun binevoitor. Nici pe departe nu-mi permit sa va dau lectii, doar vorbesc din experienta relativ recenta.

@adri-nico, iti multumesc pentru datele amanuntite. Sper sa ajung cat de curand acolo. De fapt subiectul chiar acesta era. Ca, dand atatea date, chiar daca doar din dorinta de ajuta un coleg de pe site, uneori poti face rau altora.

Ce sa zic... sa citez un prieten care imi spunea razand de dimineata... " Viata e greu! "

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
adri-nico
[18.12.11 17:15:14]
»

@TEOANCA:

Nu inteleg ce rau as fi putut face? Doar ca, din greseala, am confundat Unirii cu Universitatii, nefiind bucuresteanca si poate ca ti-ai fi tocit putin talpile pina la TNO. Dar miscarea face bine, nu-i asa?

TEOANCA
[18.12.11 17:36:54]
»

@adri nico subiectul este mult mai profund si mai vast decat talpile mele posibil tocite. Oricum confuzia ta pentru mine nu avea nici o relevanta, tocmai am fost acum doua saptamani la un spectacol la National. Iar Bucurestiul inca nu l-am uitat de tot, ma leaga de el multi ani de scoala.

Poate recitesti cand ai timp ce am scris. Fara sa te superi pe colegul santana care ne da cate un semn sa stim ca este acolo, mereu alaturi de noi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Qvadratvus
[18.12.11 17:56:36]
»

Fratele meu, multe vorbe scoaserăm aici pentru o problemă simplă...

Concluzia: Îmi place și merită și d'aia vreau să afle și alții, scriu cum îmi vine mie să scriu atît timp cît o fac civilizat și nu sar calul.

Asta pune în valoare locația, la fel cum o masă bine făcută dă o notă bună restaurantului.

După cum se observă și din linkul despre Turismul cultural, cîmp larg este cît cuprinde imaginația ...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
adri-nico
[18.12.11 17:59:08]
»

@Qvadratvus:

Give me five!!!

AndreeaGAUTOR REVIEW
[19.12.11 08:18:02]
»

@TEOANCA

Eu am inteles perfect ce ai vrut sa spui, iti multumesc pentru grija si sfaturi. Sunt constienta ca pot fi interpretate gresit si scoase din context multe lucruri, din eroare sau chiar intentionat.

In majoritatea timpului refuz sa ma gandesc la problemele negative ce ar putea decurge din... joaca noastra.

Trebuie insa constientizata putearea cuvantului, pentru ca asta invarte totul in lume, iar noi, sau hai sa ma refer doar la mine, cat de mica ma consider, pot schimba (sau face parte dintr-un lant contextual care schimba) vieti, iar asta atrage o mare responsabilitate.

Mi-e tare ciuda ca se gasesc oameni care traiesc pentru a decontextualiza dar stiu ca ei exista, si judeca, asa cum si eu iau de bune multe lucruri/informatii care sunt eronate, intentionat sau nu, toate se fac cu un motiv, cel mai adesea pentru castigul propriu.

Am filosofat destul, cred ca in curand riscam a fi mutati la alta rubrica

Tragem linie si concluzionam: ne taiem din elan si povestim mai cu bagare de seama, puterea cuvantului e mare si intotdeauna exista consecinte.

Eu m-am bucurat pana acum doar de partea pozitiva, recunosc, respectiv aprecierile voastre, dar e bine sa mi se mai reaminteasca si de revers, asadar iti multumesc @TEOANCA (cu toata sinceritatea, nimic din ce am scris nu a fost "la misto").

Cat despre @Adimn si @Webi... eu sper, si chiar le solicit, ca intotdeauna sa avem un dialog cat mai deschis si sincer, daca mi se va spune ca un subiect nu-si are locul aici (presupunanda ca mintea si bunul meu simt nu m-au elucidat pana atunci), nu voi comenta nici un gram. Pana acum zic eu ca m-am descurcat foarte bine si fara a citi regulamentul, bazandu-ma doar pe cele doua calitati mai sus mentionate.

@Webmaster... deduc ca nu pot scrie despre o cofetarie din orasul meu? Va asigur ca nu am nici cea mai vaga legatura cu locatia, nici nu m-as duce pana acolo, daca mi-ar trimite ei... saptamanal, acasa... 5-10 sortimente din bunatatile alea

of... trebuie neaparat sa citesc regulamentul acela

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
AndreeaGAUTOR REVIEW
[19.12.11 08:34:55]
»

@Qvadratvus si @adri-nico

Prieteni, nu minimizati puterea pe care o avem, stiti si voi ca nu este suficient sa scri doar "civilizat si fara sa sari calul", orice, oricand se poate intoarce impotriva ta chiar daca ai avut cele mai bune intentii sau doar ti-ai publicat niste defulari.

Am cel putin o prietena blogarita, persoana publica, ce a fost bruscata pe strada si nu numai, si nu o singura data, pentru ce a postat pe blogul ei personal.

Presupun ca si @TEOANCA a patit diverse.

Nu spun sa nu scri ce gandesti, eu imi asum raspunderea si pot argumenta orice am scris, oriunde, dar trebuie cu grija, riscam si sa fim acuzati de treba aia cu "facerea de bine... "

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
webmaster0
[19.12.11 12:21:28]
»

@AndreeaG

... deduc ca nu pot scrie despre o cofetarie din orasul meu?

Deduci greşit; sunt interzise (mai precis - nu se vor publica) impresiile de cazare din localitatea "de baştină" şi din imediata apropiere. Am asociat aici, puţin forţat, recunosc, şi instituţiile culturale (altfel nu le-am mai putea include în cadrul 'turismului cultural', nu?).

Pentru cârciumi, baruri şi alte unităţi de alimentaţie publică, e voie. Inclusiv pentru cofetăria din oraşul tău.

AndreeaGAUTOR REVIEW
[20.12.11 09:47:40]
»

@webmaster0:

Suuuper

Ma bucur ca uneori deductiile mele sunt gresite

Cred ca va fi cel mai scurt rw al meu, dar cu muuulte poze

Multumesc pentru raspuns! si promit sa citesc cu atentie si Regulamentul, in curand

Qvadratvus
[20.12.11 21:38:13]
»

... nu este suficient sa scrii doar "civilizat si fara sa sari calul", orice, oricand se poate intoarce impotriva ta...

Am... o prietena blogarita, persoana publica, ce a fost bruscata pe strada si nu numai, si nu o singura data, pentru ce a postat...

Nu spun sa nu scrii ce gandesti... dar trebuie cu grija...

În principiu dacă scrii fără valențe personale și nu ții neapărat să o faci pe justițiarul, nu (prea) e cazul să-ți faci probleme. Dacă vrei neapărat să iei atitudine în mod public, atunci e corect să-ți asumi riscurile de rigoare, asta era valabil inclusiv în agora din Atena acum cîteva mii de ani...

Internetul este un spațiu public, așa că e problema fiecăruia ce, cum și cît este dispus să riște, după cum tot problema fiecăruia este ce, cît și cum vrea să tolereze...

Într-o altă ordine de idei oricum cineva, cîndva, poate 2 sau 3 decenii mai încolo, într-o discuție mai mult sau mai puțin particulară, la nevoie poate va scoate la interval vreun text scris pe internet cu cîteva decenii înainte de unii dintre noi ... Ăsta e mersul lucrurilor, unele dintre ele nu se schimbă niciodată...

Mă opresc aici cu off topicăreala...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
webmasterX
[23.04.16 23:31:21]
»

Pt conformitate: Mutat, la reorganizare, în rubrica "Festivaluri, expoziții, alte manifestări cu caracter temporar, BUCUREȘTI" (deja existentă pe sait) - rubrică OFFTOPIC sau DE INTERES TURISTIC RESTRÂNS!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adri-nico, AndreeaG, gheisa, Qvadratvus, TEOANCA, TORA INGRID
Alte impresii din această RUBRICĂFestivaluri, târguri, expoziții bucureștene:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.076314210891724 sec
    ecranul dvs: 1 x 1