EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
![](/images/printer_off_32.png)
Nu am ales să venim la Hotel Dorna. De fapt, nu aveam de ales…
Să mă explic.
Ne intrase în cap, de ceva vreme, să dăm o raită până la Vatra Dornei. Trecusem de două ori prin stațiune anterior și doar în viteza – perfect legală! - a autoturismului.
Dar acea raită nu trebuia să fie un du-te vino imediat ci cu o ședere de câteva zile. Pentru mine să rămân cantonat în aceeași localitate șase nopți într-un concediu e ceva de neconceput. Dar în vacanțe nu merg singur. Iar dreptul de veto al atât de încercatei mele partenere de sejururi a fost unul ferm. Dar rostit pe un ton domol, ardelenesc, specific ei :” mergem într-un concediu să ne și odihnim” . Așa facem de data asta...
Se pune băiatul și caută ceva care să combine șederea și cu ceva mișcare, cunoscută fiind zona ca foarte propice drumețiilor. Dar mai e nevoie de o piscină, o sală de fitness sau o saună pentru a contrabalansa sedentarismul temporar. Ba chiar și posibilitatea închirierii unei biciclete.
Și uite așa ajung la Hotel Dorna. Wow!! Toate le are! Ba, în plus, avem posibilitatea accesării programului” O săptămână de refacere” , având concediu după 4 octombrie, data debutului acestuia. Prețul de 950 lei/persoană include cazare 6 nopți în cameră dublă de 3 stele, mic dejun, 2 proceduri de tratament pe durata a 5 zile (doar în cele lucrătoare), acces la vreo 4 tipuri de saună, sală de fitness și piscină interioară și o fișă cont de 100 lei ce poate fi folosită pentru a servi masa la restaurantul hotelului.
Dacă dorești cazare la 4 stele se achită o taxă suplimentară de 25 lei/noapte.
Deși Hotelul Bradul era înscris și el în programul național mai sus-pomenit iar prețul sejurului mai mic, recenziile celor care s-au cazat acolo ne-au determinat să refuzăm din start această variantă.
Deci nu aveam de ales, așa cum afirmasem anterior.
Vorbind de recenzii, la un moment dat – parcurgându-le pe cele ale turiștilor cazați la Hotel Dorna – am avut impresia că sunt scrise de acei postaci folosiți pentru promovarea sau denigrarea unui articol. Din primele 5, niciuna nu cobora sub nota 10.
Însă am coborât-o eu în dimineața următoare cînd am luat telefonic legătura cu recepția și am aflat că, din cauza pandemiei innebunitoare, spațiile publice interioare nu pot fi folosite.
Nu am fost supărat să aflu asta. Am fost de-a dreptul revoltat. Nu poți promova o ofertă pe care tu, furnizor de servicii, ești conștient că nu ai posibilitatea să o oferi clienților. Dacă ar fi lipsit din broșură saunele, piscina și sala de fitness tot acolo am fi mers, vă spun sincer. De altfel, am și mers după discuția telefonică în care mi-am exprimat punctul de vedere. Și nu am regretat.
Însă modul în care înțeleg unii să își promoveze mincinos trebuie taxat de autorități. Încă stau în două dacă să le sesizez.
Argumentarea că ofertele acestea au fost întocmite în luna februarie a. c. dar apoi au intervenit restricțiile nu au nicio relevanță. Ele sunt mincinoase. E foarte ușor să ștergi, pur și simplu, 4 rânduri dintr-un articol promoțional. Doar să vrei să fii onest...
Cu aceste sentimente de o oarecare revoltă am făcut rezervarea. Cu ele atenuate oarecum – doar mergem în concediu – pornim la drum, însoțiți de convingerea interioară că ne vom simți bine și ne vom bucura de vacanță.
Am încercat să las supărarea la Mediaș. Unele scântei s-au mai făcut simțite pe parcursul șederii în stațiune. Erau stârnite, culmea, de impecabilele servicii asigurate de cei care își desfășoară activitatea aici. Au fost atât de drăguți toți cei care se foiau în jurul nostru, iar serviciile de o calitate ireproșabilă încât mă cert pe mine însumi că nu le pot acorda nota maximă.
Și nu pot. Pentru minciuna despre care am făcut vorbire și pentru că aceasta continuă în promovarea programelor de Crăciun și Revelion deși e clar că nu se vor deschide spațiile interioare din moment ce ritmul infecțiilor crește pe zi ce trece.
Mă domolesc și las aceste aspecte la o parte pentru că vor fi unii ce nu au trebuință de respectivele servicii și doresc, poate, să afle ce găsesc la acest hotel.
Ei bine, găsesc prieteni. Eu așa i-aș cataloga pe angajații care se străduiesc să îți ofere tot confortul de care ai nevoie.
Că e domnișoara de la recepție ori asistenta medicală, șefa de sală din restaurant sau femeia ce se îngrijește să ai o cameră curată, toată lumea e cu zâmbetul pe buze, degajă o familiaritate greu întâlnită în alte locuri și nu se sfiește să pronunțe un cuvânt uitat de mulți,” mulțumesc!” .
Deși plecasem puțin ofticat, tuturor celor care ați contribuit la petrecerea unei șederi excelente la Hotel Dorna nu îmi rămâne decât să vă mulțumesc!
Recepționerei care la 0.20 noaptea ne-a oferit o altă cameră întrucât cea primită avea unele deficiențe din cauza zgomotului produs de instalația de încălzire, asistentei medicale care a preluat atribuțiile medicului balneolog și chelnerițelor care, indiferent ce pretenții aveam la micul dejun, ne serveau mereu cu zâmbetul pe buze, evident afișat în ciuda măștilor ce îl ascundeau.
Cu un plus special pentru Loredana, sefa de sală din restaurant, pentru care sunt convins că nu există o meserie care să i se potrivească mai bine. Mereu amabilă, cu o recomandare sau o glumă strecurată subtil și cu o bună dispoziție molipsitoare face ca turistul să se simtă efectiv primit cu brațele deschise.
Hotelul se prezintă foarte curat și bine dotat în ceea ce privește măsurile impuse de autorități în privința limitării extinderii coșmarului turistic 2020, Covid-ul 19 (dispensere, marcaje, soluții dezinfectante, micul servit aranjat în farfurii doar de personalul hotelului).
Camera nu foarte mare dar curată și cu mobilier din lemn masiv, de la dulap și până la rama oglinzii, un detaliu extrem de plăcut și surprinzător în zilele noastre.
Un pat mare cu o saltea comodă, loc de depozitare suficient, un televizor LED și un frigider mic, o măsuță cu doi tabureți plus două noptiere constituiau inventarul încăperii.
Baia mare, luminoasă și extrem de curată, cu dotări la standarde de confort superioare, cu șase prosoape și halate de baie, plus articole sanitare elementare necesare în cazul în care graba te-a făcut să le uiți acasă.
Nu lipsește aparatul de aer condiționat suspendat discret pe un perete și nici fierbătorul de apă înconjurat de pliculețele de ceai.
Conexiunea cu lumea exterioară prin internet este rapidă iar liftul ce te ridică și coboară la diverse paliere este silențios. Cei care vin cu mașina ai posibilitatea de a o parca pe trotuar lângă hotel sau în incinta amenajată imediat peste drum de terasă (gratuit în ambele variante).
Despre mic dejun voi face mențiuni în articolul referitor la restaurant.
Un hotel elegant, amenajat cu bun gust, care te face să te simți primit cu căldură, una dintre cele mai bune alegeri din această parte de meleag bucovinean.
V-o recomand cu mare drag și sunt încrezător că nu veți regreta alegerea.
Nici eu nu am regretat-o deși mi-am expus mai sus acele nemulțumiri.
Trimis de Marius 72 in 27.10.20 14:26:53
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marius 72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.34277050 N, 25.35269110 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Doar balconul lipsește din ce văd din poze și de care nici tu nu pomenești nimic... Pentru noi este important și un mic balcon acolo... de, necesar pentru viciile noastre... sau siesta de dimineață!!!
Dar voi ați fost pentru odihnă și relaxare și important este că v-ați simțit bine.
Mi-a plăcut cum ai descris toată tevatura cu rezervarea, dar și hotelul.
Felicitări pentru că ți-ai ascultat partenera de vacanță!!!
Toate cele bune!
@ANILU: Nu am avut balcon, din păcate...
Dar asta e! Ne-am bucurat de natură în fiecare zi, iar unele dintre momente le voi descrie în zilele următoare.
Am ascultat, da!! Și am avut o vacanță minunată! Nu cred că putea exista una mai frumoasă. Decât dacă funcționa zona de relaxare a hotelului, caz în care aveam perfecțiunea.
Toate cele bune și pentru voi!!
Din ce citesc despre acest hotel nu pot spune decât„uau” . Despre hotel Bradul, unde am fost cazați spun doar„vai” ! O alegere bună acest hotel, iar de păreri voi ține și eu cont pentru o noapte-două de cazare aici, mai indată când apare zăpada.
@Marius 72: Nici o pierdere referitor la zona spa, nu trebuie să regreți. Piscina e o glumă, "un lighean", vorba unui prieten. Saunele sunt ok dacă ești fan saune. Am văzut zone spa mult mai ofertante.
În rest, da, hotelul e de nota 10+ la toate capitolele!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2023 Crăciun la Dorna în Vatra Dornei 2023 — scris în 08.01.24 de doru78 din TULCEA - RECOMANDĂ
- Jan.2023 Revelion de cursă lungă în Bucovina — scris în 24.03.23 de crismis din GALAțI - RECOMANDĂ
- Jan.2020 Revelion 2020 — scris în 03.01.20 de marianaradu din BACăU - RECOMANDĂ
- Dec.2019 Anul Nou 2020 — într-o ,,oază de relaxare", Hotel Dorna****! — scris în 04.01.20 de radubardos din PIATRA-NEAMţ - RECOMANDĂ
- Jan.2018 Hotel Dorna ****, PERLA oraşului Vatra-Dornei — scris în 24.07.18 de Marius Sv din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Dec.2016 Crăciun la Hotel ”Dorna” 2016 — scris în 07.02.17 de ioan marinescu din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Parfumul amintirilor in Vatra Dornei — scris în 08.06.16 de Albinoium din BUCUREșTI - RECOMANDĂ