ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.09.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 28.07.08
STATUS: ADM
TIMP CITIRE: 4 MIN

Întrebări, frământări, 'demascări'. Auto-demascări. Şi câteva răspunsuri. Într-un final - şi-un pic de zâmbet :).

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

E inevitabil, e omenește, e de înțeles, cumva (vezi mai jos).

Fie că este vorba despre o Întâlnire Anuală AFA, fie de alte asemenea momente, 'de bilanț' le-aș spune, prin care încercăm să 'marcăm' o perioadă, un eveniment sau o întâmplare mai fericită din viața comunității, asemenea evenimente stârnesc frământări în unele suflete care se simt - mai mult sau mai puțin justificat - nedreptățite, oropsite-marginalizate-neapreciate de 'conducere' (de mine), de comunitate sau de un grup (curent) mai mic sau mai mare din comunitate.

Bucuria, entuziasmul, festivismul vizibile trăite de mulți//majoritate... rod un pic - e omenește pentru cineva care se simte - mai mult sau mai puțin (repet și subliniez) justificat - "exclus". Frustrarea scoate la iveală unele nemulțumiri, suspiciuni, scenarii - care brusc devin stringente, nu mai pot fi ținute într-un ego de multe ori ieșit din comun și care trebuie spuse *acum*, așa, ca o alinare a 'suferinței', ca un fel de 'împărțire' -- share :) -- cu 'inamicul' atât de vesel, prea bine dispus. Subconștienta încercare de ușurare / diminuare a ei prin transferul parțial sau total către alții, către 'ținte', către 'vinovații' care le-au indus astfel de stări.

Experiența de 5 ani a site-ului mi-a dovedit periodicitatea unor astfel de episoade. Timpul - care clarifică întotdeauna (și care cerne implacabil, aș observa) - a dovedit de multe ori falsități, ipocrizii, caractere mici și ego-uri umflate, infirmând multele scenarii răspândite voluntar sau involuntar de către diverși membri, autoexcluși între timp. Și explicând, clarificând celor care 'au ochi să... audă' adevăratele, realele motivații ale unor astfel de manifestări - retrageri cu surle și trâmbițe, 'dezvăluiri' și 'revelații' senzaționale asupra 'dedesubturilor' și 'ocultelor' acestui site, comunități sau conduceri și management administrativ.

În mod cert, orice am face, orice aș face, nu vom & nu voi putea mulțumi pe toată lumea. În mod aproape sigur, unele nemulțumiri pe care le induc, fără voie în general, prin acțiunile mele au justificare/fundament. La fel de sigur e însă că nu voi sta niciodată să discut până în pânzele albe scenarii sau nemulțumiri aiurea, nu mă voi explica (sau dezvinovăți) mai mult decât minimal și sporadic, acolo unde într-adevăr merită.

Implacabil, majoritatea avem o părere despre noi mai bună decât realitatea :). Dincolo de tarele mele (mai mici sau mai mari), pe care le conștientizez și accept, mă văd ca un om vertical, onest, care încearcă să-și facă cât mai bine treaba. Și da, și logic, deschis la o argumentație corectă, capabil să-mi asum public greșelile, înțelegător, echitabil, tolerant. Iar AmFostAcolo este copie fidelă - are probabil mai mult ADN de-al meu decât îmi au cei doi copii :) / aș fi preferat, totuși, mai în glumă mai în serios, ca site-ul să poată împrumuta și din 'design'-ul mai reușit al mamei :). Și mă simt foarte confortabil în aceste două 'piei' (în pielea-mi proprie și în cea a site-ului); nu țin însă deloc să dovedesc contrariul celor care cred altfel; nu intenționez să argumentez altfel și altcuiva decât în fața propriei conștiințe, în fiecare dimineață, în fața oglinzii :).

Reiterez o convingere profundă a mea, fundamental aplicabilă (și) aici: timpul întotdeauna lămurește pe oricine are minim discernământ. Ulciorul nu merge de multe ori la apă. Dacă lucrurile sau caracterul nu este okey în cazul unei comunități sau al unui individ (user), aceste însușiri *întotdeauna* ies la iveală, în timp.

--

Am deschis acest fir de discuție ca loc mai potrivit al unor defulări de tipul numit de mine "umori și umoruri", similare celor amintite și exemplificate mai sus, desfășurate pe cel dedicat decernării Recomandărilor AmFostAcolo. 2013.

Voi muta aici toate textele intervențiile considerate off-topic și mai mult sau mai puțin deplasate de acolo.

Aveți astfel posibilitatea - ca întotdeauna în cei cinci ani de existență AFA și în spiritul transparenței promovate constant în acești ani - să vă susțineti clar, pe față, hotărât, sincer, eventuale nemulțumiri, acuze, reproșuri, frământări referitoare la viața comunității.

În măsura timpului, la unele dintre ele voi răspunde personal. Spre deosebire de alte threaduri, voi lasa deoparte "diplomația" pe care poziția de moderator/administrator mi-ar impune-o și voi folosi un ton și o adresare mai directe, france -- sau care o fi pluralul de la franc :) - pentru a putea spune lucrurilor pe nume. Ați văzut probabil deja asta, mai sus.

Rog păstrați un ton, o exprimare civilizată și decentă în adresarea către interlocutori. Eventualele 'derapaje' vor fi sancționate conform procedurilor standard.

--

Nota bene: Partea finală a tiltului - "Într-un final - și-un pic de zâmbet :) " - a fost ulterior adăugată, în urma evoluției firului de discuție.


[fb]
---
Trimis de Admin in 20.09.12 07:15:39
Validat / Publicat: 20.09.12 08:36:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 21494 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

563 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 O bere adevărată, băută la mama ei...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2024 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol - pg. 1 / 19

563 ecouri scrise, până acum

se afișează ecourile [1 - 30] din total 563
dorgo
[19.09.12 07:39:26]
»

@all...

E laudabil tot ce s-a organizat si ce @pepsi a scris, dar deasupra lucrurilor planeaza o relativitate absoluta... noi comparam hotelurile si pensiunile litorale autohtone intre ele, este OK, dar acestea au exact o valoare locala, ca si un review mai putin valoros, de importanta locala care nu primeste aprecieri si puncte... o pensiune, sau un hotel de 3 stele de la noi e adesea inferior din toate punctele de vedere unui hotel sau pensiune din Bulgaria, Grecia, Ungaria, unde mergem noi de obicei in concediu... dovada ca ungurii au scos doar din balta aia gri a lor fara valuri numita Balaton, de 3 ori mai multi bani (prin servicii de calitate, infrastructura, gastronomie, curatenie, marketing eficient si atragere de turisti straini, etc), decat intreg litoralul romanesc, sa nu mai vorbim ca in Bulgaria, un hotel cu "all inclusiv", de 3 stele, la 20 euro pe zi (cand la noi doar cazarea costa 25 de euro pe zi) ii da clasa oricarui hotel din clasamentul afisat in acest review...

AFA s-a transformat pe-ndelete dintr-un site preponderent turistic, al voiajelor de calatorie, intr-unul hotelier-gastronomic, un sait ce deserveste mai ales HVPR-urile, adiva Hotelurile, Vilele, Pensiunile si Restaurantele... e de inteles, si saitul are nevoie de sustinere materiala ca sa existe si cu cararile de munte ale unor note de calatorie nu poti face contract de publicitate... asta pe mine m-a intrigat un pic, dar apoi am inteles ca romanii nu mai au bani pentru excursii ci eventual doar pentru a iesi la o terasa sau restaurant in orasul lor sau a-si face concediile in tara... procentul actual de 25 % alocat excursiilor si 75 % alocat "somnului si stomacului", e corect, probabil el a fost ajustat in functie de procentul scrierilor noastre...

Uneori ma intriga faptul ca AFA acorda mult prea mare importanta acestor Hoteluri si Restaurante si prea putina importanta userilor ce le fac publicitate acestora... chiar n-a fost pana acum, in 5 ani de existenta a saitului, vreun sef de restaurant care sa zica... "mai imi place cum a scris "X" despre localul meu, ofer o cina in doi acelui user... sau vreun directori de pensiune... "mai, ia uite, "Y" ne-a facut publicitate pe cel mai tare sait de "touristical promotion " din tara, pai hai sa-o ferim acelui user o reducere, un week-end gratuit, ceva acolo simbolic macar"... nimic... nimic... nimic...

Hei @ domnilor directori de Hoteluri, Vile, Pensiuni si Restaurante, noi cei care va calcam pragul, ba mai lasam si ciubuc, noi cei care scriem frumos despre voi, noi astia amarati a lu' Moromete, noi nu existam? ... Hei Corfu, Lefkada, Thassos, Antalya, Hajduszoboslo, Nisipurile de Aur, Sunny Beach, voi nu cititi ceea ce scriem noi pe-aici? Google-ul cu info depsre statiunea, hotelul sau restaurantul DV, nu ajunge si pe-acolo? inca nu v-ati pus intenet? ajunge, sunt sigur!... pai atunci mai dati si voi cate un premiu macar in extrasezon cand bate vantul peste tot, si unor useri de pe acest sait... c-altfel ei ne pleaca, unul cate unul, indiferent ce fel de turism prefera, indiferent ca sunt ortodocsi, catolici sau protestanti, cand e vorba de un premiu, toti vor avea aceeasi religie...

AFA, mai uita-te un pic si-n jos, la noi, la astia care tragem din greu, nu numai in sus la patronii din turism, eu personal inca n-am primit acea bucata de hartie prin posta, numita diploma, in care se specifica ca am urcat si eu pe podium in anul trecut... ii pregatisem chiar si rama aurita care sta goala... cred c-a fost atacat trenul postal...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][11 voturi]
AdminAUTOR REVIEW
[19.09.12 08:06:41]
»

@dorgo:

AFA s-a transformat pe-ndelete dintr-un site preponderent turistic, al voiajelor de calatorie, intr-unul hotelier-gastronomic, un sait ce deserveste mai ales HVPR-urile, adiva Hotelurile, Vilele, Pensiunile si Restaurantele...

Perceptie originala si, ca in multe cazuri la acest utilizator - deplasata, aiurea. AFA a fost, la inceputuri, un site gandit sa fie un instrument util in alegerea cazarilor - a fost dedicat exclusiv reviews-urilor "de cazare", precum alte site site-uri internationale, TA, HC etc.

Abia ulterior, aproximativ dupa 8-10 luni de functionare, a inceput sa asigure suport si sprijin in alegerea destinatiilor de calatorie - zone si obiective non-cazare interesante de vizitat - prin rubrici si recomandari "de calatorie"... Recomanarile de calatorie au fost dintotdeauna si vor fi si pe viitor un 'accesoriu suplimentar', ce aduce valoare adaugata recomandarilor de cazare.

--

In alta ordine de idei - si ca raspuns la ultimul paragraf din ecoul precedent: AFA a servit dintotdeauna, serveste si va servi primordial interesul turistului; unii hotelierii ne percep in cel mai bun caz ca pe un 'rau necesar' . Diplomele si recomandarile AFA incearca sa echilibreze, cat de cat, situatia si, in plus, sa le schimbe acestor hotelieri perceptia, ajutandu-i sa intelegea cat de utile (si valoroase) le pot fi recomandarile turistilor - chiar si cele negative!

Contributia autorilor a fost si este bineinteles apreciata; diplome si cateodata premii s-au acordat tuturor celor care au binevoit sa participe la Intalnirile AFA; imi pare rau, dar nu trimit 'diplome prin posta' - prefer sa le inmanez personal atunci cand se iveste ocazia; iar 'cerseala' (publica!) de aprecieri si premii mi-a repugnat dintotdeauna.

valimi
[19.09.12 08:58:20]
»

@admin, roaga pe aia de la blue air sa caute prin sertar, poate mai au un bilet moca pentru dom' doftor, ca e in stare sa se tina dupa tine cu cersitul pana ii maresti salariul de senator. Poate fi si numai pentru dus, ca nu-i bai, vom avea un nou dorgo se intoarce, pe jos.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
abancor
[19.09.12 11:24:35]
»

@dorgo Poate imi joaca memoria feste, dar tin minte ca, la inceput, siteul a fost gindit si construit doar pentru review-uri privind cazarea, fara restaurante, fara obiective turistice, fara descrieri de zone sau filosofari offtopic (sau, in tot cazul, nu continea decit review-uri despre hoteluri). Am fost printre primii care a scris pe aici, inca de la deschidere, de aceea imi permit sa fac aceasta corectura.

Ideea de a primi vreun cadou din partea vreunui restaurant sau hotel promovat de noi aici mi se pare in totala contradictie cu spiritul site-ului. Daca as primi undeva vreo masa gratis, sau o noapte de cazare cadou, m-as abtine de la a promova locul respectiv, nu e prea "deontologic".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
dorgo
[19.09.12 13:08:14]
»

@abancordrept la replica)... amice, scuze! , (valabil si pt @Admin) eu am intrat tarziu pe site, nu stiam nimic despre el, de-abia prin iunie 2010 cand se scriau review-uri de calatorie multe, si filozofari destule, ce mai, cred c-a fost perioada de aur (sau de glorie a saitului, cel putin pentru mine... a fost foarte frumos)... nu stiu cum era la inceputul inceputurilor, habar n-am...

Zici la un moment dat ca "Ideea de a primi vreun cadou din partea vreunui restaurant sau hotel promovat de noi aici mi se pare in totala contradictie cu spiritul site-ulu"...

Pai frate, vreo doi ani la rand cat am stat eu pe site, (pardon, doar un an si ceva, ca aproape un an am fost suspendat), pai se dadeau saptamanal premii!!... premii!!... multe premii... ba la pensiunea Ranca, ba la pensiunea Pietrele Doamnei de langa Pojorata, ba bilete de avion "Blue Air"... asta era spiritul saitului!... dai ceva de la tine, adica scrii bine, primesti in schimb un premiu!... scrii prost, stai si privesti... asta e valabil si-n cazul altor saituri turistice sau in strainatate... am castigat deja 2 excursii in Franta scriind... reportaje turistice depre tara mea... nu mai e un secret...

DPDV al patronilor din turism, ma refeream ca n-ar fi rau ca cei carora le-ai adus clienti prin review-urile tale reusite, (poate chiar le-ai umplut pensiunea), sa te rasplateasca intr-un fel, macar cu un "MULTUMESC", dar nu-ti fa probleme, e literatura SF, asta nu se va intampla vreodata pe la noi, eu inca n-am primit asa ceva...

Hai sa traim!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
dorgo
[19.09.12 13:26:43]
»

@Admindreptul la replica)... pai @Adminule, iarta-ma, dar esti prea idealist, daca institui un Tribunal Turistic al saitului, cu "liste negre", vei avea nevoie de o "garda pretoriana", (te legi la cap degeaba), n-ai vazut ce-a zis Cristian Tudor Popescu la TV, ca Romanica e-un butoi de nervi si pubere? ... si se va trece in caz de orice ofensa personala (a vreunul client sau patron) la atacuri fizice? ... eu nu vrea sa piara nimeni de pe AFA...

Si-apoi, vei avea nevoie ca sa faci dreptate, ca vorbele astea precum "nu-i frumos nene ce-ai facut", zboara, n-au valoare... vei avea nevoie de un varf de lance, de niste "mascati sau "camasi negre", pentru redresarea morala a recalcitrantilor din truism...

In iunie eram in Lagans, in Zakynthos, si acolo chelnerii si patronii se bucurau cel mai mult cand iesea ceva cu bataie, betie, pahare sparte, mese rupte prin localurile lor populate de englezi... le-au dat si denumiri atractive... Club Linaeker, Bobby Charlton Club, Picaddily Night Club, etc... bani sa iasa!... banii n-au miros!... pai daca indrazneai sa pui un englez pe o lista neagra, nu mai veadea insula unghie de englez un secol de-acum incolo... mergeau cu totii in Corfu... sau in Ibitza... clientul nostru, stapanul nostru...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
dorgo
[19.09.12 13:58:23]
»

@Patydreptul la replica) mersi pentru sustinere, am eu ideile mele intr-adevar, dar s-a dovedit in timp, ca orice lucru care nu are o motivatie la capatul tunelului 1. -sau se stinge 2. -sau isi reduce stacheta calitativa si functioneaza doar la limita de avarie... la noi, fata de perioada cand erau premii, a scazut un pic calitatea review-urilor, si implicit numarul de vizualizari... cand ma referam ca ar trebui in continuare acordate unele premii, nu ma refeream la mine, caci de cand ma stiu pe sait, n-am luat decat unul singur si acela l-am dat altcuiva... cat despre planurile mele... mi le respet mereu... am promis ca voi scrie 300 de review-uri, voi scrie... apoi, ma retrag...

Ziceai la un moment dat despre acele "Liste negre"... (ah, ce subiect de review filozofic!)...

"O initiativa curajoasa, dar, in acelasi timp, mi se pare putin periculoasa. Sunteti siguri ca nu va creati batai de cap inutile? "

Eu cred ca in primul rand, va trebui ca Administratia saitului AFA sa suplimenteze numarul de avocati specializati in cauze pierdute... cand l-ai pus pe un patron din turism pe o lista neagra vor apare in tara barfele mult iubite de romani, de genul... "pai auzi, tu! , ca pensiunea aia are "cazier"... e pe lista neagra AFA!... nu merge acolo! "...

Consecinta? ... patronul isi va pierde toata clientela si va declara urgent razboi saitului... in cazul clientilor, pai stati nitel, aici ar trebui sa se exprime un avocat (poate dom' avocat Kosti), exista un Drept Civil, care apara cetateanul, intram pe un teren alunecos rau de tot, caci "sunt cetatean european si am drepturi", si-apoi mai e si Tribunalul de la Haga... "Messieurs, mesdames", in conformitate cu Carta Internationala a Drepturilor Omului lansata pe piata in urma cu secole de Olliver Cromwell parca, voi cere despagubiri de un milion de euro pentru lezarea imaginii mele personale, caci eu tocmai voiam sa candiez pe listele primariei de la mine din sat... si ce dac-am spart si eu un pahar la pensiunea aia...

Eu zic sa lasam societatea romaneasca turistica sa se maturizeze de la sine, cu manele, placintute, namol, piatra ponci vanduta printre cearceafuri, cu mucuri de tigare si dopuri de bere ascunse seara pe sub nisip, cu mizerii aruncate pe langa tomberoane sau prin tufe prin munti, caci avem un Minister al Ecologiei si altul al Turrismului si altul al Invatamantului, ai caror angajati sunt platiti ca sa ne civilizeze in urmatorul deceniu sau doua...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
webmaster
[19.09.12 14:06:11]
»

@dorgo: e ultimul "drept la replica" pe care il poti posta aici, pe *acest* fir de discutie.

Abuzurile de orice fel nu sunt tolerate pe acest site, iar tendinta de monopolizare abuziva a acestui fir de discutie -- unul aparte, daca nu ti-ai dat seama pana acum -- in taram de desfasurare a 'filozofarilor' tale (superficiale si deloc fundamentate, in perceptia-mi, gen 'dupa urechea specialistului care se pricepe la toate si in fond la nimic') este deplasata si inacceptabila.

ak-ar de rumÂn †
[19.09.12 17:36:03]
»

Dens, concis, serios și cuprinzător! Felicitări!

Dar stilul tare seamănă cu o "proces verbal de ședință de sindicat" din vremurile lui "ceașcă".

pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
[19.09.12 18:16:51]
»

@AK-AR de RUMÂN: , multumim pentru gandurile bune...

Unii poate ne-am scolit in acea perioada pentru a fi cat mai obiectivi, pentru a face cat mai multe lucruri bune... din inima. Nu stiu cum ai fi relatat despre eveniment daca ai fi fost acolo, insa cred ca am reprodus in esenta, tot ceea ce s-a discutat la gala. N-am pretentia sa fiu un Robert Turcescu, am dorit doar sa informez despre eveniment. Comunitatea AmFostAcolo trebuie sa fie informata...si sa decida in cunostinta...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
ak-ar de rumÂn †
[19.09.12 18:36:14]
»

@pepsi70ro: Esența era în prima propoziție și în vot.

Ce urma se referea la stil și era o divagație.

Nu o lua și tu chiar așa de serios, am citit rw-ul tău cu plăcere, mi s-a părut foarte bun și util.

Dar acum am și o întrebare: cine "mulțumim"? Că tot acolo mă duci (Colectivul?)

pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
[19.09.12 18:41:02]
»

AK-AR de RUMÂN, exact - comunitatii AFA... din care faci parte si tu...

AdminAUTOR REVIEW
[19.09.12 20:06:09]
»

@AK-AR de RUMÂN:

Dar acum am și o întrebare: cine "mulțumim"? Că tot acolo mă duci (Colectivul?)

Pepsi70ro a facut parte - impreuna cu mine si alti 3-4 voluntari pentru partea de logistica de la fata locului - din comitetul de organizare (AFA) al acestui eveniment; el *reprezinta* acest comitet (a fost sufletul lui) si iti multumeste in numele lui, al acestui comitet.

santana*
[19.09.12 20:33:36]
»

Akare, primiși și tu trei laude jumate pentru niște compuneri cu care (da, ai dreptate, e cacofonie) nici nu mi-aș fi trimis copilul la școală, dar ai mari pretenții: că de ce ăla ia puncte, că latră ca pe vremea lui Ceaușescu, deși Ovidiu nu avea 18 ani la Revoluție, așadar nu-l bîntuie nici un fel de gînduri sumbre... Ce vrei de fapt? Spune-mi mie că am răbdare să te ascult.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
@daniel*
[19.09.12 22:21:29]
»

Desi unii de pe aici au pretentii si aere de mari "ziaristi" sau oameni de presa, cel putin asa vor sa para aici!!! trebuie sa ai dau dreptate D-lui Dorgo si lui Ak-ar si apreciez contributia de pamfletar si atit a lui Satana {n} pe acest site, dar e bine de stiut ca multi din acei useri care au ajutat la construirea acestui site azi sunt discreditati, ei au facut servicii gratuite, au contribuit efectiv la cresterea acestui site, pe cind administratorii acestui site nu prea cred... doar isi zdrobesc caramida pe pieptul... pozind in... La ce ne va fi folositoare parteneriatul cu domnul de la radio vacanta? Cu ce a contribuit el la cresterea acestui site?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Costi
[19.09.12 22:40:10]
»

@@daniel

Înainte să-ţi dai cu părerea, învaţă să scrii!

În altă ordine de idei, de mult timp mă întrebam de ce sunt eu plătit. Iată că am aflat: ca să-l civilizez pe dorgo. Cred că-mi va fi foarte greu!

gheisa
[19.09.12 22:41:10]
»

@@daniel: pesemne ca site-ul asta a aparut asa, din senin, nu datorita (cred ca mai mult ar merge din cauza) muncii si perseverentei unor oameni care au vrut sa faca ceva si chiar au reusit... oamenii au vrut sa arate ca se ocupa si cu altceva si ca au si alte planuri de viitor, atata tot, nu s-a laudat nimeni cu nimic, desi poate ar fi nevoie...

Dar dumneavoastra cu ce ati contribuit la cresterea acestui site, ca de postat vad ca nu ati postat nimic?? Cu ce va ocupati pe AFA? Sau doar o ardeti asa... la plezneala??? Sa inteleg ca unii din useri va cam incomodeaza? sunt curioasa cu ce va laudati, unii au cu ce, ba, au cu ce...

Poate ne va fi folositoare si parteneriatul ALA la ceva...

P.S. Bine ca nu sunteti ziarist, ca ar fi trebuit sa aduceti bani de acasa la sfarsitul lunii! Teoretic e usor cu scrisul, dar practica ne omoara. Mai si cititi ce scrie prin ziare, nu priviti doar pozele, sau nu treceti direct la pagina 5!!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
costin1968
[19.09.12 22:45:17]
»

Vive la France!!!

iordachec
[19.09.12 22:56:16]
»

@dorgo:

imi permiti o remarca? reviewul asupra unei locatii nu il fac in ideea de a ma alege cu ceva de pe urma celor de acolo ci pentru cei care vor merge dupa mine acolo.

ce scriu eu sau tu despre locatie se traduce in bani castigati sau pierduti si nu doar pentru detinatorul afacerii respective ci si pentru cel care ii calca pragul.

gheisa
[19.09.12 23:51:45]
»

@Admin: imi permit sa mai spun ceva (nu ma pot abtine): daca maine veti deschide un nou fir de discutie, ar fi util sa incepeti cu o harta si cu o legenda (pozele sunt mai importante decat niste mazgaleli pe hartie) si propun ca pe AFA sa nu se mai foloseasca, incepand de maine, zicala "o fotografie face cat 1000 de cuvinte", pentru ca unii o iau mult prea in serios.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
ileanaxperta*
[20.09.12 00:12:00]
»

@to ALL: e greu, e tot mai greu daca nu chiar imposibil (precum se vede tot mai pregnant pe acest site si de ce ma mira? este o chestiune nationala) ca cineva sa isi expuna o parere - buna sau rea, corecta sau incorecta, inteligenta sau proasta etc, cum o fi ea dar cu respect - iar ceilalti sa o ia ca atare, adica sa o respecte, chiar daca nu este in total acord cu acea parere. Sau nu este deloc de acord cu ea.

Oameni buni, nu toti avem acelasi cap sa gandim ca unul singur, nu toti avem aceeasi scoala ca sa intelegem la fel, nu toti avem acelasi caracter. SUNTEM DIFERITI. E chiar atat de greu de inteles si de acceptat asta?? cu siguranta ca DA!

Va luati numai la "trante" verbale cu totii, la gramada, zau de mai intelege ceva cineva care citeste toate astea din afara sau chiar din interiorul siteului... Sper sa citeasca doar impresiile si sa nu dea ochii mai jos pe ecouri ca va fugi cand va vedea cata lupta, cata incrancenare si cata "dreptate" imparte toata lumea in toate partile...

Tot aveti dreptatea voastra dar o fi chiar atat de greu de expus in termeni cat mai civilizati?! fara zeflemele, ironii, amenintari, etc? Acesta este un comportament neadecvat pentru niste oameni care se doresc a fi respectati de ceilalti...

IN ceea ce priveste acest eveniment, eu cred ca este de bun augur orice initiativa creatoare, orice ar putea ridica turismul romanesc cat de cat. Cu totii ne dorim asta, nu?

Dar atata timp cat OMUL ROMAN nu va lucra mai intai la EL insusi, la interiorul lui, nu se va face nimic bun si trainic in niciun domeniu in tara asta. Singuri ne sinucidem putin cate putin... De ce oare trebuie sa ne mai si omoram intre noi? Nu suntem deja niste fiinte in agonie?! Va este bine asa? Ei bine, mie nu!

Va rog sa nu va supere pe niciunul ecoul meu, dar asta e ceea ce simt acum cand citesc aici, este parerea mea si eu am dreptul ca si voi sa mi-o expun. Va multumesc!

Va doresc tuturor de data asta doar intelepciunea de a reusi sa intelegeti cu mult bun simt ca opiniile divergente dintre voi pot construi, ci nu distruge!

Nu voi intra in absolut niciun fel de polemici cu nimeni!

Cu bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
AdminAUTOR REVIEW
[20.09.12 08:54:41]
»

@@daniel:

Desi unii de pe aici au pretentii si aere de mari "ziaristi" sau oameni de presa, cel putin asa vor sa para aici!!! trebuie sa ai dau dreptate D-lui Dorgo si lui Ak-ar si apreciez contributia de pamfletar si atit a lui Satana {n} pe acest site, dar e bine de stiut ca multi din acei useri care au ajutat la construirea acestui site azi sunt discreditati, ei au facut servicii gratuite, au contribuit efectiv la cresterea acestui site, pe cind administratorii acestui site nu prea cred... doar isi zdrobesc caramida pe pieptul... pozind in... La ce ne va fi folositoare parteneriatul cu domnul de la radio vacanta? Cu ce a contribuit el la cresterea acestui site?

1) Ai cateva exemple concrete de "utillizatori discreditati", pentru a sustine o discutie pe fundamente si argumente logice, si nu doar pe cele nascute din 'fiere'? te previn ca stiu cine esti si doresc sa ma conving (ca intotdeauna) inclusiv de coloana verticala a interlocutorului cu care stau de vorba.

2) AmFostAcolo nu este o societate comerciala pe actiuni, un SA in care parteneriatele sunt stabilite de catre 'Adunarea Generala'. Deciziile referitoare la parteneriate, in particular, la strategia de functionare & dezvoltare AFA, mai general, sunt rezervate exclusiv detinatorului site-ului, care poate, de exemplu, sa 'asculte', sa fie sensbil dorintele/sugestiile unor membri si sa le ignore pe cele ale altora.

--

la final, @santana, @Ak-ar, si ca o curiozitate: va identificati cu autorul de mai sus, sunteti de acord cu includerea subliminala in lista nemultumitilor, contestatarilor? Rog o discutie franca, deschisa.

Side note - pentru ca e implicat Santana, pentru ca ma astept la asa ceva si pentru ca vroiam de mult sa-i transmit o precizare in acest sens: raspunsurile sugubete *sunt* admise, aici & peste tot pe site; umorul de buna calitate, detasat, spumos, elevat, insa -- precum cel 'practicat' de valimi, in mod surprinzator & apreciabil, in ultima vreme si de santana in vremurile lu mai bune ; caterinca & bascalia ieftine, doar de dragul ridiculizarii cu orice pret a unuia si altuia - NU sunt si nu vor fi tolerate.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / zSTRATOSFERA
[20.09.12 08:56:50]
»

@Admin:

... care o fi pluralul de la franc

conform NODEX:

FRANC {1} ~că (~ci, ~ce) 1) (despre persoane) Care nu tăinuiește nimic; dispus a-și exprima gândurile fără a le ascunde; deschis; neprefăcut; sincer. Atitudine ~că. 2) și adverbial (despre manifestări ale oamenilor) Care denotă claritate în exprimare; prezentat în mod direct. Surâs ~. 3) (despre acțiuni) Care corespunde legilor de onoare și probitate; în conformitate cu onoarea și probitatea morală; onest; cinstit. / din fr. franc

Așadar, e corect "france".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
santana*
[20.09.12 09:18:13]
»

Cornel, ca să îți dau un răspuns franc, cred că ar trebui în mod obligatoriu să și înțeleg la ce se referă Sfinția Sa, că nu pricep mare lucru.

Ideea e că mai toate ranchiunele din ultimul timp, și mă refer la ultima lună, că mi-am luat o pauză din primăvară pînă prin august, au un punct de plecare comun: frustrarea începătorului de pe afa, care, chiar dacă scrie Dumnezeiește cu subiect și predicat turistic, simte cu i se ridică părul în cap de ciudă cînd vede alte postări, nu la fel de bine structurate, mult mai bine apreciate prin voturi sau ecouri (hai că am nimerit pluralul, nene Dragos, nu trebuie să-l mai deranjezi pe Tudor Vianu așa de dimineață). Toți am trecut prin asta și-i înțeleg nemultumirea celei care s-a ambalat la review-ul Ilenei. Nu știu dacă ar trebui pus în regulament ori scris de echipa de moderare atunci cînd apare cite unul nou ceva în genul ”aveți răbdare că va veni și ziua voastră și la aprecieri și la cartonașe, evident”.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
AdminAUTOR REVIEW
[20.09.12 09:28:13]
»

@santana: voturile in particular si aprecierile in general nu se acorda *doar* pentru 'valoare' - in niciun domeniu si in nicio societate non-elitiste. O componenta importanta a lor este cea sociala - afirnitatea resimtita de catre votant fata de catindat. Este firesc ca un nou-venit sa adune mai putine voturi decat un membru cunoscut si apreciat ca 'familiar', 'placut', 'prieten' de catre votant.

Un minim de realism si/sau experienta ajuta la constientizarea rapida a acestei realitati, iar lucrurile se 'aseaza' de la sine, in timp.

Va plictisesc/exasperez tot vehiculand timpul asta, stiu, dar poate pana la urma intra in cap si celor care nu-i percep pe deplin caracterul implacabil & etern de 'judecator final'.

--

Intrebarea era daca ai realizat ca @daniel incearca sa te adune, subliminal, la nemultumirile lui ('utiizatori discreditati', 'parteneriate aiurea' etc) si daca subscrii voluntar -- ori... ca primarul

santana*
[20.09.12 09:37:14]
»

Nu, Cornel, nu mă simt în nici un fel, nici discreditat și nici altfel. Mă știi bine că-s din zodia căpoșilor și nu am nevoie de avocați sau purtători de cuvînt. Că mă plasează el acolo, pfff păi e problema Domniei Sale nu a mea.

Și ca să fiu sincer pînă la capăt, s-a mai încercat pe afa deturnarea cîte unuia către găști de frustrați, ba la un moment dat cineva trimetea misive cu mesaje de genul ”să nu lăsăm sudiștii să o ia înainte”, etc, deși știa bine că prin sîngele meu curge alcoolul cu sînge de București.

Hai, poate te scot la o cafea marti, nu știu sigur dacă ajung în Timișoara sau în Arad cu slujba asta a mea.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
gheisa
[20.09.12 09:53:07]
»

@Admin: nu stiu ce sa zic, dar ecoul formulat de @daniel este cam confuz, sa nu mai vorbesc de constructia frazei... eu am inteles altfel problema, nu ca l-ar baga pe @santana in aceeasi oala cu userii discreditati... el era "revoltat" pentru faptul ca nu administratorii site-ului ar trebui sa se bata cu pumnul in piept ca au dus la dezvoltarea acestuia, ci ca site-ul exista doar pentru ca exista useri care scriu si aduc informatii (materia prima) si ca tocmai acesti useri, care la inceput au fost "buni" si apreciati, in momentul de fata sunt discreditati (si aici cred ca s-a referit in special la @dorgo).

Intrebarea era daca ai realizat ca @daniel incearca sa te adune, subliminal, la nemultumirile lui ('utiizatori discreditati', 'parteneriate aiurea' etc)

Nu cred nici ca il acuza pe @santana ca a discreditat pe cineva, daca la asta v-ati referit in ecoul de mai sus...

Dar poate ne lumineaza Preafericitul insusi...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
AdminAUTOR REVIEW
[20.09.12 09:56:49]
»

@gheisa: el spune asa: ca le da dreptate [nemultumitilor etc] dorgo, Santana {n} si Ak-kar...

--

In alta ordine de idei, un pic de explicitare e necesara si pentru ecoul tau de aseara (sters initial de mine si repus in drepturi dupa mutare)

imi permit sa mai spun ceva (nu ma pot abtine): daca maine veti deschide un nou fir de discutie, ar fi util sa incepeti cu o harta si cu o legenda (pozele sunt mai importante decat niste mazgaleli pe hartie) si propun ca pe AFA sa nu se mai foloseasca, incepand de maine, zicala "o fotografie face cat 1000 de cuvinte", pentru ca unii o iau mult prea in serios.

Ce-ai vrut, in fapt, sa sesizezi/propui maisus? Desi am intuit inca de aseara un sens constructiv pe-acolo, pe undeva, nu l-am acceptat pe threadul initial datorita devierii mari de off-topic. Aici este insa cu totul altceva.

gheisa
[20.09.12 10:21:02]
»

@Admin: o mica rautate, atata tot, cu referire la faptul ca unii inteleg mai bine imaginile (harta + legenda) decat scrisul, e mai greu cu scrisul corect in limba romana, uneori mi se pare chiar ca exista oameni care traduc din alta limba, de le iese o "shaorma cu de toate"...

Ma gandeam ca daca infiintati AFA Jr sa nu fie influentati si cei de acolo de "sloganul" "o fotografie face cat 1000 de cuvinte", sa inteleaga ca si modul in care te exprimi, in scris, conteaza (desi era indreptata tot pentru domnul in cauza, care poate avea alte preocupari in timp ce altii - pe care el ii ataca in ecoul respectiv - erau cu cartea in mana si au ajuns sa isi permita si sa reuseasca sa faca si pamflete)...

Dar am mai vorbit despre asta si v-am inteles de atunci pozitia, asa cum am inteles ce zicea si @ileanaexperta, dar cand vad asa ceva, nici nu mai pot citi (si am vazut ca nu sunt singura, ceea ce e bine, nu sunt eu aia "cu fixuri"... nici nu zic ca eu as fi perfecta, dar din respect pentru ceilalti si pentru limba romana, incerc sa scriu cat de cat corect).

Cred ca asta m-a "deranjat" la ecoul domnului cel mai mult, restul le-am expus mai sus, chiar daca intr-o maniera mai... vulcanica Am gasit si eu ce sa imi pun la semnatura, daca tot ma deranjeaza asta

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Paty
[20.09.12 10:34:58]
»

@dorgo: Acum, ca pot sa ma desfasor, o sa si raspund (ma cam manca limba, ce-i drept, dar am fost perfect de acord ca review-ul lui Pepsi nu era cel mai bun loc de revarsare a elucubratiilor). Asadar, cu riscul de a-mi atrage primele voturi negative din relativ lunga si nu foarte productiva (e-adevarat) mea activitate pe acest site, o sa spun ca eu prefer situatia de acum, fara premii.

Mi-am inceput activitatea pe aici in 2010, cand premiile erau "in floare". Pana atunci folosisem deseori site-ul in alegerile sau macar verificarile cazarilor (si, da, si eu imi aduc aminte ca initial AFA era un site cu recomandari de cazari, in principal). Ca probabil foarte multi (sau cei mai multi), am inceput cu un review negativ (privind in urma, cu experienta atator review-uri citite din interiorul comunitatii, acum n-as mai face aceeasi greseala, desi imi pastrez 100% parerea negativa despre acel hotel din Sighet).

Am continuat apoi cu descrierea unor sejururi foarte reusite, iar atentia de care am avut parte m-a facut sa revin, cu mai multa placere (oare nu functionam toti pe acelasi principiu?). Am castigat si un premiu la Valea Mariei la un moment dat (50%), de care m-am bucurat extrem de tare.

Numai ca am constatat ulterior ca, din cauza acestor premii, gandite pentru a-i motiva pe membrii site-ului, atmosfera se ingreunase foarte tare, devenind irespirabila. Acuzatiile zburau dintr-o parte in alta, uneori justificat, alteori nu - sau asa mi se parea mie. Cea mai pregnanta impresie de atacuri nejustificate mi-a ramas de la un review al lui Valimi - cel despre Muzeul agriculturii din Slobozia. Ulterior, am ajuns pe acolo si pot spune ca muzeul acela chiar este de vizitat, mai ales de catre pasionatii de utilaje vechi. Nu a fost singura situatie in care am ramas surprinsa, dar de asta imi amintesc cel mai bine.

Nu ma bag la alte comentarii, nu cunosc foarte bine bisericutele de pe site, recunosc ca nu am citit intr-atat de mult incat sa stiu cine cu cine tine si cine impotriva cui e. Pot spune ca de la ABSOLUT toti membrii "cu greutate" ai site-ului am avut ceva interesant de aflat la un moment dat si pentru asta am continuat sa citesc pe aici, chiar daca n-am mai scris (in principal din motive personale, din lipsa de timp, dar si din cauza ca imi cam scazuse entuziasmul). Marele meu castig este faptul ca am castigat cativa prieteni virtuali, cu care chiar mi-as dori sa reusesc sa tin legatura.

Dar hai ca m-am lungit prea mult. Asadar: eu nu cred ca interesul pentru a scrie review-uri se va stinge. Vor exista intotdeauna persoane care vor dori sa-si spuna oful sau sa impartaseasca cu altii o experienta frumoasa. Poate ca acum e o perioada de acalmie. Sunt multi care inca sunt in sezonul vacantelor sau care isi cern acum amintirile si ni le vor povesti mai spre iarna. Membrii vechi ai site-ului au deja o legatura indisolubila cu AFA si nu cred ca vor renunta sa scrie dintr-un motiv atat de banal. Poate ca vor scrie mai putin in lipsa premiilor, dar nu vor inceta definitiv. In ceea ce te priveste, punem pariu ca va exista si un al 301-lea articol? In plus, vin din urma noi utilizatori, cu suflu nou, cu chef de scris si care nu s-au "dedulcit" cu premiile AFA. Sunt convinsa ca spiritul AFA va fi o motivatie suficienta pentru a-i face pe multi sa mai zaboveasca pe aici. A, ca mai apar printre noi si vedete de o saptamana sau useri care, o data ce si-au spus pasul nu mai calca pe site... genul acesta de oameni a existat intotdeauna, si nu numai aici.

Ideea cu listele negre eu cred ca e foarte buna - singurul inconvenient pe care il vad, asa cum am spus si dincolo, este reactia celor care se vor regasi pe ele. Pentru ca am convingerea ca se vor dezlantui pe aici cu aceeasi atitudine rudimentara care i-a si adus pe acele liste de la bun inceput.

In ceea ce priveste pensiunile, eu cred ca precedentul deja s-a creat. Cine se mai risca sa mearga la o pensiune/hotel cu mai multe review-uri negative pe AFA? Poate doar cei neavizati. Si eu CRED ca, in ceea ce priveste pensiunile, cel putin, lucrurile se vor schimba in bine. Poate nu imediat, poate nu fara mici animozitati, dar in aceasta privinta eu sunt optimista.

Nu la fel de optimista sunt in privinta maturizarii "de la sine" a turistilor. Altfel, ce i-ar fi impiedicat pana acum? Si sunt atat de dese povestile gen "doar ma duc in vacanta sa ma distrez, nu ma duc la manastire; cine vrea liniste noaptea sa stea acasa", incat, zau, nu stiu ce sansa avem la o maturizare. A, iar de mizeriile pe care le lasa in urma unii, sa nu mai vorbim...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][8 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
30 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adri-nico, adso, ak-ar de rumÂn, Alex_Macedo, amero, Costi, dorgo, elviramvio, Eugenia55*, fanespoitorul, Flaviu, gheisa, hlli, ioana74, iulian68, iulianic, Larissa, maria55, Michaell, Michi, mogly, nea@Alex, nicole33, nrs, Paty, rita, sirbuvio, valimi, zapacitu, Zoazore
Alte articole din această RUBRICĂDin viața comunității AmFostAcolo:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.094631910324097 sec
    ecranul dvs: 1 x 1