ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 27.07.14
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel Ammon - locație nouă obiceiuri vechi

TIPĂREȘTE

Anul acesta am ajuns a doua oară la mare, de data aceasta la Venus, la Hotel Ammon.

Am vrut să mai mergem o dată, în mod special pentru a fi ”live pe plajă” la concertele organizate pe plaja dintre Venus și Saturn.

Am căutat cazare în Venus pentru 3 nopți și cu greu am găsit la acest hotel. Rezervarea am făcut-o telefonic direct la recepție, plătind un avans de 30%.

Am plecat din București vineri dimineață, pe A2, nu am avut nici un fel de probleme, cu recomandarea ca ieșirea de pe A2 spre Venus să nu o faceți pe prima ieșire spre Agigea, mergeți mai departe pe A4 spre portul Constanța, se trece peste al doilea pod peste Canal, urmăriți indicatoarele și veți ieși direct la intrare în Eforie Nord.

Am ajuns la Hotel în jurul orei 11, am mers la recepție pentru a discuta despre rezervarea pe care o aveam la ei iar domnișoara drăguță de la recepție ne-a confirmat rezervarea dar să ne întoarcem după ora 14 când este camera gata. Nici o problemă, știam că ziua de cazare incepe la ora 18... și se termină la ora 12...

Am plecat în recunoaștere prin Venus. Nimic nou, totul vechi și neîngrijit.

Ne-am întors la hotel în jurul orei 15 și până soțul a făcut formalitățile de cazare eu am ”analizat” imensa sală a recepției.

Pe blatul de la recepție mi-a atras atenția o diplomă cu emblema AFA, era de fapt o diplomă acordată de AFA pentru notele primite de la turiști până în iunie 2016 de recomandare a acestui hotel.

Recunosc că nu m-am uitat pe AFA să văd ce spun colegii despre acest hotel. Dar am zis că fiind proaspăt renovat n-ar trebui să avem probleme și pentru 3 nopți om vedea noi.

Am primit cheia de la cameră care a fost în corpul A, la etajul 1.

Aici fac o paranteză, inițial nu am vrut să scriu un articol despre hotel, dar m-am uitat să văd ce s-a scris până acum, sunt 7 articole în total, din care 3 sunt din 2016, iar nota medie este de 8,5, probabil o notă mare dacă faci comparație cu alte hoteluri de aceeași categorie. Am vrut să menționez asta apropo de diploma AFA văzută la recepție.

Ultimul articol este din iulie 2016 scris de colegul @nightwish, în care a prezentat foarte bine hotelul (ei au stat în corpul B al hotelului) cât și stațiunea Venus.

Deci camera noastră a fost la etajul 1 din corpul A cu vedere spre recepție sau intrarea principală a hotelului (după amiază aveam soare). Camera nu este foarte mare, atât cât să nu te lovești de colțurile mobilierului. Pat matrimonial cu noptiere în părțile laterale, dulap pentru haine cu uși culisante, una fiind cu oglindă, un dulap pentru troler, două fotolii mici și un cub pe post de măsuță, un dulap gen birou în care este încorporat un minifrigider și deasupra un LCD. Aerul condiționat este bine poziționat, astfel încât să nu simți aerul rece direct în pat (asta noaptea).

Mobilierul este suficient pentru mărimea camerei, ce lipsește? , cele două veioze în stânga și dreapta patului sau măcar un întrerupător în apropierea patului, lumina din cameră putând fi aprinsă și stinsă dintr-un întrerupător de lângă ușa de la intrarea în cameră.

Camera are un balcon mic, gol, nici măcar un suport pentru uscat prosoapele.

Baia dotată cu consumabile și feon, este mică, dar eficient poziționate chiuveta, wc-ul și dușul. Dușul fiind cu ușă de sticlă.

În cele 4 zile cât am stat noi ne-au fost schimbate o dată prosoapele și simțeam că femeia de serviciu trecea prin cameră pentru că găseam ordine și coșul de gunoi gol.

Despre piscină nu pot spune cum este pentru că nu am încercat-o, dar pot spune că tot timpul (atât cât am sta noi la hotel) era plin de familii cu copii mici.

Chiar ne întrebam dacă și acele familii cu copii stăteau într-o cameră ca a noastră, dacă aveau loc. Pe holurile din fața ușilor erau numai cărucioare pentru copii. Nu m-au deranjat, dar am realizat că nu au unde să le țină, decât pe hol în fața ușii.

Am avut micul dejun inclus în prețul cazării. Programul la restaurant pentru mic dejun era de la 7,30 la 10. În cele 3 dimineți cât am mâncat noi aici pot spune că găseai ce să mănânci. Mezeluri (nu știu cum au fost că nu am mâncat), brânză, cașcaval, roșii, castraveți, măsline, ouă ochiuri, omletă, cârnăciori prăjiți, crenwuști, lapte, iaurt, cereale, fructe, ceai, sucuri (era foarte dulce, de la dozator probabil) și cafea. Deci, eu am tras concluzia că aveai ce să mănânci.

Cu cafeaua era mai greu pentru că aveau 2 expresoare mici și nu făceau față solicitării.

Tinerii care încercau să ajute la servire și debarasare mi s-au părut cam neinstruiți.

Am avut o mare problemă când am ajuns la hotel și în cameră. Eu unde fumez?

În cameră există detector de fum. Pe balcon nu aveam nimic. La piscină mai greu pentru că tot timpul era plin de copii. La terasele barurilor de la piscină sau de la recepție, cam greu pentru că dacă stăteai la masă trebuia să consumi ceva (7 lei berea de 330ml, sau 8 lei berea la halbă).

Am vrut să menționez asta pentru fumători, ca să știți la ce să vă așteptați.

A venit ziua plecării, la ora 11 am mers la recepție să predăm camera și să plătim ce consumasem pe cameră (nu din frigider ci de pe terasă).

Am achitat, am predat cheia – aici precizez că telecomenzile de la AC și LCD le-am găsit în cameră și tot în cameră le-am lăsat – iar acum vreau să vă redau dialogul pe care l-am avut cu tânăra de la recepție. Vă rog să aveți puțină răbdare – îmi spune – și vorbește la telefon, d. na Geta verificați camera..., revine probabil d. na Geta, și d. ra imi spune că este ok, că nu lipsește nimic din cameră, că putem pleca.

Acest moment mi-a lăsat un gust amar. De aici și titlul articolului meu, locație nouă dar cu obiceiuri vechi.

Dând la o parte micile neajunsuri –sau mari – noi ne-am simțit bine, pentru că am vrut să mai mergem o dată la mare și în mod special la concertele de pe plajă.

Toate cele bune.


[fb]
---
Trimis de ANILU in 01.08.16 20:30:57
Validat / Publicat: 01.08.16 21:04:46
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Constanța, Mediaș

VIZUALIZĂRI: 2420 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ANILU); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Venus - la concert pe plajă
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 39800 PMA (din 43 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

AZE
[01.08.16 21:29:57]
»

@ANILU - Buna seara, articol bun despre hotel si ma bucur ca hotelul apreciaza notele AFA, asta inseamna ca AFA este cunoscuta, iar membri... se pot compara cu niste auditori. Dar nu mi-a placut partea cu verificarea camerei. Daca angajatii tot au obligatia sa verifice camera inainte sa plece turistul, macar sa faca in asa fel ca turistul sa nu observe. Aici de la mine un mare minus!!!

tm67bru
[01.08.16 21:38:48]
»

@AZE, ANILU - rog nu intrepretaţi intervenţia ca luând partea hotelului, dar ia gândiţi-vă: oare de ce are hotelul această practică? (şi muuulte alte unităţi de cazare)

Am văzut recent un reportaj special dedicat "suvenirurilor" cu care românul obişnuieşte să plece de prin hoteluri... De la prosoape la... televizoare LED!!!???

-

Că această verificare s-ar putea face altfel, mai subtil, io ştiu - asta ar putea fi altă poveste. Dar verificarea respectivă trebuie făcută - asta e evident.

[LE] pe mine unul, atâta timp cât nu mă ştiu "cu nimic pe căciulă", verificarea m-ar "lăsa absolut rece".

Mihai18
[01.08.16 22:42:19]
»

Eu înțeleg pe Tmt67bru pentru că la hoteluri vin oameni cu caractere și comportări diferite. Haideți să-i mai înțelegem și pe cei de la hoteluri, că nu degeaba procedează astfel. Eu mai rar mă cazez la hoteluri în România, de regulă, primul hotel de tranzit fiind într-o țară vecină. Acum prefer excursiile externe și hotelurile din țară rămân pentru vremurile când oi mai îmbătrâni. Dar să știți că alte hoteluri au o politică mai dură. Exemplu este Hotelul Diplomat din Praga unde chiar din momentul check-inului încasează 50 euro cu restituire la plecare ori îți înregistrează cardul, chiar debitor fiind, ca măsură de garanție pentru eventuale pagube. Pe mine nu m-a deranjat

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
elviramvio
[02.08.16 06:44:00]
»

@ANILU -

Este bun articolul tau despre un hotel premiat AFA.

Acum sa stii ca eu cred ca nu e de suparare sa-ti fie verifiata camera, respectivul patron nu stie ce om esti. Am asistat acum ceva timp la o scena, noi plecam si cateva persoane de la hotel i-l alergau pe un client ce fugise cu o patura. Drept sa-ti spun ca pana ne-am lamurit ca nu noi suntem cei dupa care se striga, a fost cam neplacut. Sunt mai multe aspecte la problema asta, poti sa nu iei tu nimic si o camerista sa-ti puna ceva in carca, cunosc pe cineva care a patit asta si a reusit sa scape de acuzatii si plata doar pentru ca au fost mai multi clienti cu aceeasi problema in timp scurt si patronul s-a prins cine-i de fapt hotul.

ANILUAUTOR REVIEW
[02.08.16 07:47:26]
»

ALL - Vă mulţumesc tuturor pentru aprecieri şi vot.

Eu văd lucrurile din punctul meu de vedere ca turist.

Când practici asemenea preţ pe cameră îţi asumi şi riscul de a avea turişti "neserioşi". Ştiu că se practică culegerea de suveniruri de prin hoteluri, practică care mie mi se pare stupidă, să pleci cu una alta din hotel, dar sunt convinsă că hotelul la final de sezon nu iese pe pierdere chiar cu lipsa unor suveniruri însuşite de turişti.

Metoda mi s-a părut aiurea şi dacă vrei să fii corect tu ca hotel şi eu ca turist, verifici camera în prezenţa mea la plecare şi atunci nu mai sunt nici un fel de discuţii.

În rest hotelului nu am ce să-i reproşez la capitolul curăţenie, condiţii de cazare (cu micile lipsuri pe care le-am sesizat mai sus în articol).

Toate cele bune tuturor.

mogly
[12.08.16 01:09:48]
»

@ANILU - Asta cu verificatul camerei imi aminteste de perioada anterioara anului 1989. Inainte de a elibera camera cautai femeia de servici (asa i se spunea atunci) care venea verifica daca sunt toate asternuturile, prosoapele, paharele, veiozele. etc si numai dupa ce spunea ea ca e verde, mergeai la receptie si predai cheia de la camera. In ziua de azi acest obicei mie imi pare cazut in desuetudine si nici un hotel care se respecta cu adevarat nu-l practica.

Vacante frumoase!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ANILUAUTOR REVIEW
[12.08.16 07:54:23]
»

@mogly - Buna dimineaţa, sau o sa-mi spui că dimineaţă era când ai scris tu.

Parcă erai în vacanţă, n-aţi plecat în Mikonos?

Da aşa este, ai dreptate, asta legat de obiceiurile unor hoteluri.

O vară frumoasă în continuare, că pe aici a venit toamna.

toate cele bune.

mogly
[12.08.16 20:25:38]
»

@ANILU - Buna seara! Da, sunt in concediu pana in 5 septembrie si maine dimineata plecam spre Bucuresti si de acolo la Roma. In Mykonos plecam pe 24 august. Te pup si iti doresc vacante de vis!

Yersinia Pestis
[29.11.16 14:42:13]
»

Din ce-am văzut în poze și, din ce descrii tu, se pare că hotelul este de luat în seamă pentru planificarea unui sejur.

Nope, pe mine nu mă deranjează că vor să-și verifice zestrea, e treaba lor. De regulă, eu, când plec din cameră anunț cu câteva minute mai devreme despre acest lucru și dacă cei din hotel vor să verifice, treaba lor!

Dar, hei, asta e o falsă problemă, ideea este să te simâi confortabil acolo unde plătești pentru asta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ANILUAUTOR REVIEW
[29.11.16 14:55:42]
»

@Yersinia pestis: Confortabil a fost. Salteaua buna de dormit sau stat la orizontală, aerul condiţionat bine poziţionat, nu-ţi bătea în cap, draperii la ferestre să poţi face întuneric în cameră, spaţiu suficient în cameră şi în baie, atât cât să nu-ţi juleşti genunchi prin colţuri. Balconul cam mic şi fără nimic, nu tu un scaun sau uscător de rufe. dar noi când mergem la mare întotdeauna am frânghie şi cârlige de rufe pentru orice eventualitate...

În rest a fost ok.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nightwish
[24.02.17 11:02:02]
»

@ANILU: Desi tardiv, merci ptr apreciere Anilu. Votat, chiar daca superbonusul a fost deja acordat

ANILUAUTOR REVIEW
[24.02.17 11:08:15]
»

@nightwish: Multumesc.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ANILU, AZE, elviramvio, Mihai18, mogly, nightwish, Yersinia Pestis
Alte impresii din această RUBRICĂDana Holiday Club (ex Ammon, ex Zamfira) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.072874784469604 sec
    ecranul dvs: 1 x 1