ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.03.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Las' ca merge si-asa...

TIPĂREȘTE

De-a lungul timpului am mai fost cazati la toate cele trei hoteluri (Amiral, Comandor, Orfeu) ale grupului "Unita" si in afara unor mici inconveniente, am fost multumiti de sejururile petrecute acolo (nu suntem carcotasi mai deloc).

De data aceasta "soarta" ne-a purtat catre Comandor (care de cativa ani buni este un hotel de 4 stele) unde cam stiam la ce sa ne asteptam, din acest motiv am si preferat sa nu ne "aventuram" cu masa mai mult decat micul dejun inclus.

Spunea cineva intr-o emisiune televizata despre conditiile de cazare versus stelele/margaretele acordate unitatilor de cazare, ca indiferent de nr. de stele curatenia trebuie sa fie exemplara... ei bine, acest lucru (lipsa curateniei) se observa la orice pas prin hotelul Comandor: mocheta de pe holuri este patata inca de la renovare (parca in 2006 a fost), paianjenii sunt la ei acasa pe holuri si chiar in camere (vezi poza), retusurile din camere/bai par sa nu fi fost controlate de nimeni daca asa arata dupa (vezi poza cabina dus) etc.

Cand am ajuns in camera (gresie pe jos + doua mochete mici langa paturi) am constatat cu neplacere ca nu se daduse nici macar cu mop-ul pe gresie, nemaivorbind de scuturarea mochetelor; am zis ca o fi o-ntamplare si am curatat noi dupa care timp de 3 zile nu am mai permis accesul in camera noastra personalului de curatenie (am tinut cont si de faptul ca pe oglinda din baie era lipita o informare prin care eram rugati ca, pentru "salvarea planetei", sa anuntam cand dorim sa ne fie schimbate lenjeria si prosoapele); in cea de-a patra zi am pregatit pentru schimbare 2 (doua) din cele 6 prosoape puse la dispozitie si am scos cartonasul cu " Nu deranjati" de pe usa in asteptarea unei "vizite" avizate.

Stupoare la intoarcerea in camera... prosoapele pregatite pentru schimbare erau puse frumusel la locul lor, de curatenie in camera nici vorba, despre schimbatul lenjeriei de pat nu vorbim fiindca nici nu am avut aceasta prretentie (sa fim cinstiti, nimeni nu-si schimba acasa lenjeria de pat la 2-3 zile) dar am sperat ca vom primi macar o rola de hartie igienica fiindca mai erau la acel moment cam 30 cm ramasi din cea veche... n-ai sa vezi...

Am iesit pe hol si am cautat o camerista... gasit cu greu... careia i-am solicitat schimbarea a 2 prosoape + o hartie igienica; ati vazut vreodata fata cuiva caruia ii spui ca pe blocul lui au aterizat extraterestrii? cam asa a reactionat dar... s-a conformat.

Comparativ cu sejurul de la hotel Ambasador unde curatenia era exemplara, cele 4 stele ale lui Comandor nu prea se justifica.

Cam asta a fost "experienta" de anul asta de la Comandor, poate am fost noi ghinionisti si la celelalte etaje totul a fost cum ar trebui - noi am stat la et. 2 - desi ma indoiesc de acest lucru si, apropo de stele, va spun cinstit ca in locul halatelor de baie, a papucilor de unica folosinta, a telefonului din baie si chiar a uscatorului de par am fi preferat un pic de atentie la curatenie si un sezlong pe plaja (cum era pe vremuri...).

Senzatia noastra finala a fost cea expusa in titlul acestui comentariu: " Las' ca merge si-asa "... vom gasi fraieri mereu ( pe noi ne-au gasit pentru ultima data ).


[fb]
---
Trimis de Caralumba in 07.07.13 07:24:40
Validat / Publicat: 07.07.13 10:12:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2947 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Caralumba); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Panza paianjen langa unitatea de AC
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    roth
    [07.07.13 16:23:09]
    »

    Cam asta e "buba" la noi in turism... pierdem din esentialul serviciilo, din atentia ce trebuie sa o dam turistului, insa daca e posibil sa luam mult pentru nimic cu atat mai bine chiar daca riscam sa pierdem acel turist.

    Neplact sa ai astfel de incidente in vacanta si nu cred ca naravul va trece curand. Pacat primesti atat de mult cu atat de putin in alte tari/locatii de te intrebi daca aia au cumva trezoreria la ei.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    roth
    Alte impresii din această RUBRICĂComandor Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045192956924438 sec
    ecranul dvs: 1 x 1