ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 18.08.14
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Comandor update 2021

TIPĂREȘTE

Am revenit la hotel Comandor anul acesta pentru a petrece o săptămână la malul mării, sperând că lărgirea plajelor va aduce o schimbare pozitivă pentru doritorii de relaxare psihică.

Acest review este de fapt un update la experiența din 2018 (vezi impresii). Intenția mea este să completez unele aspecte care pot fi de folos pentru alți turiști.

Decizia nu a fost greu de luat, odată ce ne-am hotărât pentru un sejur pe litoral: ne place zona de la „Butoaie” , iar acest hotel are o amplasare foarte bună, oferind posibilitatea alegerii unor camere cu vedere excelentă la mare. Am rezervat printr-o agenție, devreme - în martie - beneficiind de o reducere early booking. Pentru 7 nopți la mijlocul lui iulie, cameră cu vedere la mare și mic dejun inclus, am plătit 2100 de lei.

La mare de obicei mergem cu trenul, ne e mai comod, și, după cum se vede la știri zilele astea, mai sigur. Scăpăm și de stresul parcării. Deci, am ajuns la ora 14 în Constanța, am luat autobuzul 100M din fața gării (bilet - 3 lei două călătorii) și am coborât în fața hotelului Comandor, unde este stația de la „Butoaie” . Noutate: un ditamai bloc în curs de finisare se înalță lângă hotel... Urât și total nepotrivit cu arhitectura originală a zonei. Noi nu am auzit zgomote de la lucrări, dar e posibil să se audă în camerele cu vedere spre lac.


despre SERVICII

Primirea a fost foarte plăcută, recepționerele amabile și eficiente. Formalitățile de cazare au durat puțin, am completat obișnuitele documente și am primit pe loc cheia camerei, la etajul 6.

Cu personalul de serviciu am interacționat de asemenea ok, ni s-a rezolvat prompt o mică problemă cu sifonul chiuvetei, s-au schimbat prosoapele, am primit consumabile de câte ori am solicitat. La sosire, am primit camera impecabil de curată. Gunoiul s-a ridicat zilnic, s-a curățat baia și balconul. Era necesar totuși și să se dea cu aspiratorul. Așternuturile nu s-au schimbat deloc, probabil tot la cerere se schimbă.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am remarcat că anul acesta spațiile verzi din jurul hotelului arată mult mai bine, gazonul este verde, se udă permanent, sunt tufe înflorite. Foarte important, nu au mai permis accesul cu mașinile pe spațiul verde, am văzut și numeroase afișe de atenționare.

Camera are mai multe avantaje: este generoasă, cu multe spații de depozitare, cu mobilă bună (chiar dacă e mai veche, e bine făcută, nu ca cea din pal cu colțuri tăioase). Am avut două paturi alăturate, încăpătoare, comode, cu noptiere. Mai există două fotolii și o măsuță, un birou cu minibar în care sunt diverse produse. Televizor cu diagonala mare, multe posturi. Pe hol este un dulap mare, foarte încăpător, cu rafturi și bară cu umerașe - 8 la număr - cam puține, dar asta e o problemă peste tot.

Baia este renovată, diferă față de ce am avut data trecută. Dușul este acum de tip „walk in” , foarte spațios, cu un perete de sticlă care îl desparte de restul băii, bazinul de la wc este încastrat în perete. Ventilatorul a funcționat perfect, la fel scurgerea de la duș. La sosire, am descoperit o problemă cu chiuveta, în sensul că se scurgea apă din sifon, dar a fost rezolvată rapid. Am avut câte 6 prosoape albe de diferite mărimi și unul pentru picioare, precum și două halate. Paharele erau din sticlă, în număr de 4. O problemă întâlnită des la hoteluri: nu era săpunieră, dar am venit echipați.

Balconul mare este un alt atu, ca să nu mai pomenesc de privelișta superbă. Totuși, fiind atâta spațiu, nu știu de ce nu se pun uscătoare de rufe, ca să nu mai fie turistul nevoit să întindă sfori.

Piscina (care deservește și hotelurile surori: Amiral și Orfeu) a fost mult mai aglomerată ca altădată, probabil unii turiști speriați de modificările plajei au petrecut astfel tot sejurul. Deși erau afișe în care apărea regula că șezlongurile nu se „rezervă” cu prosoape etc, am observat că nu se respecta.

Cele două lifturi și-au făcut treaba foarte bine, niciodată nu am așteptat mai mult de 2-3 minute, și asta mai ales la orele dimineții, când lumea mergea la micul dejun.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun a fost în sistem bufet suedez, am avut la dispoziție mănuși de unică folosință și ne-am servit singuri. Mi s-a părut anul acesta foarte slăbuț... Puține produse și parcă cele mai ieftine posibil. Știu că se face multă risipă de către turiști, dar totuși, impresia a fost de economie extremă. Cele mai ieftine sortimente de mezeluri, brânză, cașcaval, gem vrac și mere tăiate în sferturi...


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Spuneam într-un articol anterior că pentru mine schimbările generate de lărgirea plajei au fost pozitive: faptul că am văzut doar apa și nisipul, că am auzit doar valurile a fost un mare beneficiu. În dreptul hotelului (care nu are plaja proprie) sunt amenajate mai multe porțiuni - toate purtătoare de nume exotice însoțite inevitabil de „beach” :))

Conform noilor reguli, aceste porțiuni cu șezlonguri și umbrele se opresc la fosta linie a apei iar de acolo (slavă Domnului, zic eu) plaja e liberă.

Nisipul nu mai e ce-a fost, este mai comod să umblăm cu șlapi sau acei papuci speciali cu care se poate intra și în apă. În schimb, te poți așeza oriunde pe mal, poți să vezi marea, să te bucuri de peisajul atât de relaxant. De la intrarea pe plajă și până la apă am cronometrat 3 minute, mers lejer.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Locația hotelului e foarte bună pentru că se află în proximitatea autoservirilor cu mâncare delicioasă, a restaurantelor și a supermarcheturilor de la” Butoaie” . De asemenea, are o poziție excelentă, lângă faleza pietonală, dar totuși suficient de retras pentru a fi ferit de zgomote. E înconjurat de verdeață, ca într-o grădină.

La piscină era muzică, dar la un volum suficient de redus cât să nu se audă în camere. Dacă nu ar fi fost nopțile de vineri și sâmbătă când au vibrat efectiv geamurile până la două noaptea de la muzica terasei de vizavi, fostă Briza, acum Lyra, aș fi zis că e perfect. Aceasta mi se pare o mare problemă, deși nu ține de hotel, ar trebui să țină de autorități.

Relaxarea pentru noi a constat în bălăceală și plajă, iar dimineața - fotografiat peisaje la răsărit cu valuri și scoici. Seara - lungi plimbări pe plajă (un avantaj e că pe plajă ajungi mult mai repede la Cazino, sau chiar la pontonul nou), sau pe faleza pietonală.

Concluzia mea e că acest hotel poate fi o alegere bună mai ales pentru cei care îi văd atuurile, care acoperă inerentele minusuri. Dovadă că în perioada în care am fost era ocupat 100% iar turiștii erau din categoria celor cu bun simț.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Rofri in 26.07.21 20:23:35
Validat / Publicat: 26.07.21 21:34:06

VIZUALIZĂRI: 1983 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rofri); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Piscina văzută din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
[1300 PMA] [600 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 27300 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster [26.07.21 21:35:52] »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Aurici [27.07.21 06:33:16] »

    De bun simț mi se pare și prețul. Că altele de care am auzit m-au luat cu fiori. Arată bine totul, mie mi-a plăcut. Dacă ar mai umbla puțin și la micul dejun ar fi și mai bine. Pe mine nu mă deranjează că sunt sortimente puține la un mic dejun, pot să fie 3-5, dar din toate să pot să mănânc. Dar mă deranjează când suntem subestimați și gazdele noastre consideră că mult, dar prost, ar fi soluția. În sfârșit... ar fi bine să facă ceva în sensul acesta pentru că este păcat de celelalte plusuri, care sunt multe, bag de seamă.

    Dar nu-mi vine să cred cum arată plaja la Mamaia, în plin sezon estival. În aceste condiții cred că este o plăcere să faci excursia de 3 minute până la apă. Și mi-e și mie atât de dor de mare...

    Rofriscris / TELEFON [27.07.21 09:53:41] »

    @Aurici: Da, prețul e chiar bun, include acea reducere de înscrieri timpurii, care stipulează că banii nu se returnează. Dacă rezervam după 31 martie, plăteam mai mult cu aproape o mie de lei.

    În privința micului dejun, la fel cred și eu, prefer sortimente mai puține dar de calitate. Hotelul ar putea într-adevăr să îmbunătățească ușor acest aspect, de exemplu fructe de sezon ieftine, sau brânzeturi de calitate de la producători, la un preț rezonabil. Noi ne-am axat pe preparatele din ouă, iaurt (și acela vrac), ceaiuri și pâine cu unt, altceva nu prea aveai ce alege, să nu fie nociv pentru sănătate. Cafeaua în schimb a fost bună.

    Una peste alta, hotelul este bun, moștenește de pe vremuri infrastructura și spatiile generoase, și are o poziție excelentă în stațiune.

    Mulțumesc pentru ecou și aprecieri, vacanțe frumoase!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici, Rofri
    Alte impresii din această RUBRICĂComandor Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059725999832153 sec
    ecranul dvs: 1 x 1