ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.08.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

3 stele maxim

TIPĂREȘTE

Cand am ajuns parcarea era plina. Am fost intrebati daca vrem parcare. Cum stiam de pe acest site ca desi platesti parcarea nu ai locul asigurat, am zis ca voi plati daca mi se asigura un loc de parcare pe toata perioada sejurului. Mi s-a spus ca nu e posibil. Nu am platit si nici nu mi s-a asigurat. Cu o mica atentie la baiatul de la parcare am fost indrumati spre parcarea din tufisuri.

In toaleta de la parter, unde e receptia, va recomand sa nu intrati. Toaletele infecte, nesaplate de cca 1 saptamana, fara hartie, fara sapun. Doar apa si lumina gasiti. Repet, vorbim de un hotel notat la 4 stele.

Camera (dubla standard cu vedere spre mare) era curata, f micuta pt 2 persoane + 1 copil+ 3 trollere si accesorii pt plaja. Camera avea in afara patului matrimonial si o canapea de 1-2 locuri extensibila. Dupa extensie nu mai aveai acces la minibar si nici pe balcon. Asa ca nu am folosit-o. Balconul avea o fanta la margine si iti pierdeai cu usurinta lucrurile puse la uscat pe balcon (noi le lasam la uscat pe scaunele de plastic de pe balcon si le gaseam la vecinul de sub noi). In baie suportul de sapun de la dus era smuls si atarna intr-un surub. Curgerea apei care se revarsa de la dus nu era asigurata spre scurgere ci ramanea in zona toaletei. Dupa 3 dusuri se strangea o cantitate apreciabila de apa. Un plus: in camera aveam minibar, AC care functiona (!!!), internet wireless gratuit cu viteza medie.

Serviciul de curatenie: lent spre foarte lent! In 6 zile au fost date 2 aspiratoare. Prosoapele au fost schimbate o singura data, la cererea mea, insa numai 2 bucati pt ca nu mai aveau (?!?). Alta chestie! Prosopul de picioare ud (lasat de mine in cada pt a fi schimbat de catre camerista) a fost foarte frumos scos din cada si intins umed pe jos in baie – ca un pres, fapt ce a lasat un miros oribil la intoarcerea noastra in camera. In rest parea ca e imposibil sa se acceseze toate camerele in fiecare zi. Parerea mea: prea putine cameriste per nr de camere sau lipsa de interes in mentinerea serviciilor de 4 stele.

Micul dejun: cea mai mare dezamagire a sejurului. Fotografiile postate de bobu05 au fost imaginea care ne-a lovit si pe noi. Am mancat pe toate sejurului ochiuri, unt si miere. Cu titlu de exceptie intr-o zi am vazut coji de pepene, iar in alta zi au fost vreo 10 felii de cascaval (auzizem ca fusese un control cu o zi inainte). Mancarea era f putina pt efectivul de persoane care soseau dimineata. Zilnic ti se oferea - numai daca apucai-: ochiuri, omleta, unt, miere, mamelada de pe vremea comunismului, 2 feluri de branza, lapte dulce, lapte batut, crenvursti sau carnati, 3 tipuri de salam ordinar, rosii (distruse) si castraveti, ceai si pseudocafea. Insa accesul la alimente era o adevarat goana. Practic te transformai in vultur care survola tavile sa apuci macar un ou, un castravete, o cana goala in care sa-ti iei cafeaua, furculite, farfurii etc… Niciodata nu existau toate cele necesare micului dejun concomitent: cand era mancare nu erau tacamuri, cand erau tacamuri nu erau farfurii, cand erau sucuri si lapte nu erau pahare si asa mai deprte… Pana reuseai sa strangi pe farfurie tot ce iti doreai (dintr-o oferta totusi foarte restransa) dura minim ½ ora si necesita o oarecare conditie fizica. Dezamagitor. Mi-a fost mila de cei care aveau si demipensiune… Ospatarii tipau la tine daca ii intrebai de mancare, pahare, furculite … sau pur si simplu se uitau prin tine si dispareau fara sa raspunda. Debarasarea era f lenta pt fluxul de clienti. Seful de “unitate” parea un fost ospatar comunist (cu freza si mustata aferente) si care facea checkin-ul la micul dejun nu raspundea la salut si privea pe toata lumea cu ura ca si cum toti ar fi mancat mancarea de la gura copiiilor lui. Dupa un control a dat o mana de ajutor personalului de la servire carand platouri cu mancare cu o camasa uda de transpiratie, fara nici un ecuson si tipand la clientii care aveau “tupeu” sa solicite pahare, farfurii sau furculite “indispensabile” pentru unii (nu pentru toti) servirii micului dejun.

Un mare plus Aqua Park-ul. Apa si locul de balaceala f ok. Cu un minus si aici. La toate toaletele de la piscina nu se inchidea usa, ramanea crapata…

Plaja e mizerabila, cu scoici, neingrijita, insa nu e vina lor…. Noi faceam plaja langa Hotel Cerna pt ca intrarea in mare era mai lina si apa fara alge si scoici.

In concluzie, micul dejun de 1 stea, cazarea e de 3 stele, piscina de 4 (fara povestea cu toaletele).

Ca urmare, m-as intoarce aici doar pt piscina si pt distanta fata de plaja.


[fb]
---
Trimis de brissa in 27.08.12 18:16:32
Validat / Publicat: 27.08.12 18:32:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1311 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (brissa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [27.08.12 18:32:41]
    »

    @brissa: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036390066146851 sec
    ecranul dvs: 1 x 1