RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Acest review nu este destinat pentru a descuraja turismul romanesc. Scopul este de a conduce la o schimbare a atitudinii din partea #managerilor# si #greilor din HORECA# care se vaita in public ca statul roman ingroapa HORECA.
Parerea personala este ca va ucideti singuri segmentul HORECA prin ceea ce oferiti clientilor (lipsa de profesionalism, preturi nejustificat de mari, conditii supraevaluate de cazare, etc.), aici in special pentru cei responabili de managementul THR!
Cleopatra a fost candva o locatie de 4 stele. Probabil evaluarea de acum 10 ani a fost una corecta. Sunt curios daca se face o noua evaluare cam la cate stele va incadrati, fara sa interveniti romaneste in decizia juriului.
Lipsa de personal nu este o justificare ca sa oferiti servici de 2 stele la pret de 4 stele!!! Ar trebui sa va dea de gandit si scorurile inregistrate pe platformele specializate. Un hotel de 4 stele cu un scor de sub 7 puncte... aveti o problema, nu e lumea rea.
Domnii manageri - studiati reviewuri, trageti concluzii si in afara de bolizi de lux si pitipoance, faceti ceva si pt litoralul romanesc.
despre SERVICII
Personalul de la receptie aproape deranjat de faptul ca ne-am prezentat pentru cazare. Nu a schitat nimeni un zambet, nici macar unul fake. Barul din hol hotel, pe post de decor, si asa a ramas pana la finalul sejurului.
Lipsa de interes pentru clienti - cazare achitata in avans 50% iar la sosire in hotel aproape ca nu mai aveam cazare. Cu greu s-au gasit camerele achitate.
Personalul de curatenie scump la vedere. Aproape inexistent (justificarea conducerii ca este criza de personal). In 6 zile au venit de 2 ori sa ridice gunoiul din baie. Nici gand sa vina cineva sa faca curat prin camera. De schimbat lenjerie / prosoape am fost intrebati in penultima zi si asta pe la ora 1400.
Un plus pentru personalul restaurantului, altfel scorul era #extrem de nemultumit#.
Managerul ok, a incercat sa rezolve mare parte din probleme dar la 4 stele / la ceea ce se prezinta in oferta - nu ar fi trebuit sa existe astfel de probleme.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Departe de categoria la care este clasificat - 4 stele. Apartament ok ca suprafata.
Din pacate aspectele negative sunt mai numeroase> mobilier invechit; minibarul atat de mic incat am crezut ca e de jucarie initial, ca sa nu mai spun ca era si gol. Curatenia ar fi existat daca exista si personalul aferent. Dupa 2 zile a ajuns cineva, pe la ora 1500 cand copii sunt la somn, sa ridice gunoiul.
Baia frumos decorata cu niste panze de paianjen si paianjeni autentici si mai ales foarte in viata.
Ar mai fi si alte elemente negative (lipsa reparatii la interventii gen - instalatie AC, mucegai inca prezent in umele colturi, conducte neacoperite in baie, reparatii facute pe genunchi) dar nu mai detaliez.
Concluzia - nu isi merita clasificarea de 4 stele. Am fost cazat la 3 stele (in Romania) in conditii mult superioare celor oferite de aceasta unitate.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Micul dejun foarte ok si diversificat. Nimic de reprosat. Locatie curata (restaurant) si personal amabil.
Micile obiectii - barul nu ofera o gama diversificata de bauturi, in special vinuri (un singur brand de vin)
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Locatie execelenta pentru familii cu copii. Aproape de plaja. Zona golfuletelor super ok.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Piscina (aqua parkul) prezentat in oferta se afla in constructie / amenajare / refacerea capacitatii etc... ideea este ca pana la data de 15.07.2021 a fost inchisa. Un alt exemplu de facilitate inclusa in pret dar la care nu am avut acces, inclusa in pret desigur.
Baruri - cel din holul hotelului pe post de decor. Beach barul hotelului (cel din zona sezlonguri plaja) abia in data de 14 iulie a fost pus in functiune.
Apa mica si plaja aproape. Animatori ok.
Plaja hotelului ok, cu putin noroc prinzi si loc pe un sezlong.
Trimis de ux120925 in 16.07.21 09:54:24
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux120925); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.82674100 N, 28.58856600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux120925: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 103917&hid=2833.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux120925 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
@ux120925:
”Personalul de curatenie scump la vedere. Aproape inexistent (justificarea conducerii ca este criza de personal).
Ce justificare frumoasă! Turistul ar trebui să suporte mizeria şi să-l înţeleagă pe bietul patron care de fapt face economii din salariile pe care le-ar fi plătit personalului de curăţenie.
Grupul hotelier Cohotels din Jupiter are angajaţi din Republica Moldova, pe care îi aduce de câţiva ani, în mod regulat. Deci se poate rezolva problema personalului foarte uşor, dacă se doreşte.
Am văzut la TV nişte directori din Horeca care se plângeau că au solicitat angajaţi nepalezi şi vietnamezi şi nu au putut ajunge în timp util din cauza că durează foarte mult formalităţile. Eu nu înţeleg de ce oare se complică cu astfel de muncitori, care sunt incomozi şi pentru turişti că e greu de comunicat cu ei, şi nu vor să apeleze la fraţii noştri moldoveni.
@cris1982: confrații noștri de peste Prut, s-au deșteptat. Nu mai înghit chiar orice. Cu asiaticii e mai simplu, sunt docili, se mulțumesc cu foarte puțin (pentru ei și din ceea ce primesc reușesc să trimită acasă unde sărăcia este cruntă).
Dar și pentru asiatici răbdarea are limite. E ceva timp de când în Venus, la ieșire înspre Saturn, erau "cazați" într-o clădire confort 4, chinezi aduși la muncă. Îi compătimeam văzându-i atârnați seara pe la ferestre, în așteptarea zilei de salar. Într-o zi au dispărut subit, ferestrele rămânând goale, deschise și părăsite, ca niște alveole fără măsele. Am citit, că nemulțumiți de bani, au plecat incorpore. Ce este mai grav e faptul că în locul muncitorilor sezonieri, au apărut copiii, care de cele mai multe ori cad pradă "șacalilor" din horeca...
@zapacitu:
” confrații noștri de peste Prut, s-au deșteptat. Nu mai înghit chiar orice.
Înseamnă că managerii Cohotels au o atitudine respectabilă față de angajați dacă au reușit să mențină o colaborare cu tinerii moldoveni de câțiva ani de zile. Iată încă un aspect de apreciat la acest grup hotelier!
@cris1982: Am văzut și eu o fată din Moldova la o terasă. Era foarte frumoasă și profi și avea un ușor accent. A spus ea singură că este din Republica Moldova. Eu am întrebat-o dacă este tătăroaică pentru că pe meniu scria ceva de tătari. A fost săritoare și mi-a adus mai multe informații, chiar fără să îi fi cerut.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 Ciudat — scris în 26.06.24 de ux134520 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Nu merita Hotel Cleopatra Saturn — scris în 29.07.23 de ux130032 din PAşCANI [IS] - nu recomandă
- Jul.2023 Foarte dezamagiti — scris în 26.07.23 de ux129984 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2023 Mai au de lucru — scris în 25.07.23 de turista din VASLUI - nu recomandă
- Jul.2023 Hotel decent. Merită sejurul — scris în 19.07.23 de grumy78 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Departe de adevăr — scris în 19.07.23 de Maria2023 din TG JIU - nu recomandă
- Jul.2023 Dezamagit — scris în 16.07.23 de Flo66 din BUCUREșTI - nu recomandă